Ontvoerd Rtl 4
zondag 16 december 2012 om 20:36
quote:geenzin schreef op 16 december 2012 @ 20:35:
is het beter voor die jongen on naar Nederland te gaan dan? Wellicht is het beter voor hem om in Suriname te blijven...? hij is geboren en getogen in Nederland, is hier naar school geweest, heeft hier vriendjes
is het beter voor die jongen on naar Nederland te gaan dan? Wellicht is het beter voor hem om in Suriname te blijven...? hij is geboren en getogen in Nederland, is hier naar school geweest, heeft hier vriendjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best