Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-04-2021 22:09
Ik dacht ook een erfenis. Dat was de reden dat hij zich vorige seizoenen had toegelegd op het huishouden doen: omdat werken toch niet nodig was.
Hij had in het eerste seizoen toch ook een groot bedrag aan Tim geleend? Van zijn eigen geld, zei hij toen. Dus ik ging er vanuit dat hij van huis uit welgesteld was.
Alle reacties Link kopieren
Driedubbel
lievemona wijzigde dit bericht op 15-04-2021 22:36
96.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Driedubbel
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
15-04-2021 22:35
Hij had in het eerste seizoen toch ook een groot bedrag aan Tim geleend? Van zijn eigen geld, zei hij toen. Dus ik ging er vanuit dat hij van huis uit welgesteld was.
Dat zou ook nog kunnen. Ik weet het ook niet precies.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
14-04-2021 22:27
Was ze ook. Gekke is dus dat ze beiden in die rol niet uit de verf komen.
Idd, beide heel ongeloofwaardig. Ik krijg er echt een ongemakkelijk gevoel bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een fijne serie, maar zit er nog niet zo lekker in als bij het vorige seizoen.

Oh wat voelt dat heerlijk hoe Merel op haar strepen staat.......
girasole3 schreef:
15-04-2021 19:50
Helemaal mee eens.
Nou inderdaad, dat gejank steeds.
herfstappeltaart schreef:
15-04-2021 19:24
Ik vind het een fantastische serie. Alleen die ene zoon trek ik niet. (hoe heet ie nou, die blowert)
En Ramsey Nasr ..... :heart:
Ik heb dat heel erg met Pip. Mees vind ik ook irritant maar beter te behappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mees leuk. Zooooo schattig zoals hij toen naar zijn vriendinnetje lag te kijken in bed.
Jeroen Spitzenberger en Dinah spelen inderdaad erg slecht.

Merel en Eric juist hartstikke goed; zij dragen deze serie vind ik. Hansje speelde vorige week erg sterk. Prachtige huilscene.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik snap niet wat jullie slecht vinden aan het acteren van Jeroen en Dinah. Dit is een erg neutrale rol en die zijn moeilijker te spelen dan een excentrieke rol dat ver van je af staat.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-04-2021 22:09
Ik dacht ook een erfenis. Dat was de reden dat hij zich vorige seizoenen had toegelegd op het huishouden doen: omdat werken toch niet nodig was.
Ik meende dat hij zijn bedrijf goed had verkocht.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-04-2021 23:05
....Mees vind ik ook irritant maar beter te behappen.
Ik vroeg me af wat ik in Fabie’s plaats zou doen met een zoon die geen zin heeft zijn diploma te halen, geen zin heeft in werk en de bijna de hele dag in bed ligt met zijn vriendin. :|
Edit: en zich suf blowt.
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
15-04-2021 23:44
Ik meende dat hij zijn bedrijf goed had verkocht.
Wat voor werk doet hij eigenlijk?
Als hij bijv. Psychiater is (vast niet) verdient hij al meer dan off. van justitie.

En het is een serie. Lage rentestand, overwaarde, huizenmarkt zullen ze vast geen rekening mee houden. Het gaat om de verhaalijn dat Merel het met minder moet doen. Als je die hele facade van geld/werk/duur huis weghaalt...wat blijft er dan van Merel over? Daar willen ze vast naar toe.....

Mees speelt goed, leuke rol ook. Kan alleen niet zo goed tegen manier hoe hij praat/zijn mond trekt...
mdh schreef:
15-04-2021 23:49
Ik vroeg me af wat ik in Fabie’s plaats zou doen met een zoon die geen zin heeft zijn diploma te halen, geen zin heeft in werk en de bijna de hele dag in bed ligt met zijn vriendin. :|
Edit: en zich suf blowt.
Dat ook. Maar ik sta er niet van te kijken dat ze zulke kinderen heeft, ze heeft geen enkele overwicht op haar kinderen. Ze heeft niks te vertellen, al jaren niet. Een doorgekookte broccoli stronk, dat is ze.
Alle reacties Link kopieren
Leuke serie! Ik vind alleen het stel met de fietsenmaker en de revaliserende mevrouw niet zo interessant.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-04-2021 21:28
Ik snapte alleen niet waarom Erik alweer in zo'n mooi huis woont en Merel (met toch maandelijks 7500 euro) niet meer dan een kleine rijtjeswoning kan betalen?
Gaat wel 50 % belasting van af. Maar dan nog een heerlijk salaris...
mdh schreef:
15-04-2021 23:49
Ik vroeg me af wat ik in Fabie’s plaats zou doen met een zoon die geen zin heeft zijn diploma te halen, geen zin heeft in werk en de bijna de hele dag in bed ligt met zijn vriendin. :|
Edit: en zich suf blowt.
Ik zou dat heel slecht trekken!
Maar je bent machteloos als ouders. En daar zou ik echt gek van worden.
Ik zou hem geen geld geven. Of je doet je best op school of je gaat maar werken.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-04-2021 00:05
Dat ook. Maar ik sta er niet van te kijken dat ze zulke kinderen heeft, ze heeft geen enkele overwicht op haar kinderen. Ze heeft niks te vertellen, al jaren niet. Een doorgekookte broccoli stronk, dat is ze.
Ik denk dat je het als alleenstaande moeder toch verdomd lastig kunt hebben met een grote puberende zoon. Erg veel invloed heb je daar niet op, denk ik. Het helpt ook niet echt dat hij een lamstraal van een vader heeft.
watdachtjehiervan schreef:
16-04-2021 09:37
Ik zou dat heel slecht trekken!
Maar je bent machteloos als ouders. En daar zou ik echt gek van worden.
Ik zou hem geen geld geven. Of je doet je best op school of je gaat maar werken.

Nou dat was ook zoiets waar ik me groen aan ergerde bij Mees. Toen hij "alleen" thuis was steeds dat gebedel om geld bij zijn moeder. Dan weer voor pizza, dan weer voor iets anders. En zij maar overmaken. Ze is vreselijk onzeker en daar maakt Mees misbruik van.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-04-2021 23:43
Ik snap niet wat jullie slecht vinden aan het acteren van Jeroen en Dinah. Dit is een erg neutrale rol en die zijn moeilijker te spelen dan een excentrieke rol dat ver van je af staat.
Mee eens. Ik vind Dinah de laatste paar afleveringen zelfs helemaal niet meer zo slecht acteren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-04-2021 00:05
Dat ook. Maar ik sta er niet van te kijken dat ze zulke kinderen heeft, ze heeft geen enkele overwicht op haar kinderen. Ze heeft niks te vertellen, al jaren niet. Een doorgekookte broccoli stronk, dat is ze.
Ik denk dat als ze een perfecte moeder was het een stuk minder leuk was om naar te kijken.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 16-04-2021 10:43
0.40% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Daveotion schreef:
16-04-2021 09:55
Ik denk dat je het als alleenstaande moeder toch verdomd lastig kunt hebben met een grote puberende zoon. Erg veel invloed heb je daar niet op, denk ik. Het helpt ook niet echt dat hij een lamstraal van een vader heeft.

Dat ze de kinderen naar de vader probeert te krijgen vind ik onbegrijpelijk. Mees heeft daar zelf helemaal geen zin in. Een kerel/vader die mij een dreun voor mijn hoofd zou verkopen zou kunnen fluiten naar ook maar enige medewerking van mijn kant om de kinderen te mogen zien.
Tijgerprintje2 schreef:
16-04-2021 00:06
Leuke serie! Ik vind alleen het stel met de fietsenmaker en de revaliserende mevrouw niet zo interessant.

Ik vind die zoon zo leuk....die is straks weer de dupe van de Frankrijk-plannen.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-04-2021 10:43
Dat ze de kinderen naar de vader probeert te krijgen vind ik onbegrijpelijk. Mees heeft daar zelf helemaal geen zin in. Een kerel/vader die mij een dreun voor mijn hoofd zou verkopen zou kunnen fluiten naar ook maar enige medewerking van mijn kant om de kinderen te mogen zien.
Toch lees ik datzelfde probleem wel eens hier op het forum.



Ik vind die voetballende zoon slecht spelen. Hoe hebben ze die ooit kunnen casten???? Hoe komen ouders die ABN spreken nu aan een zoon met marrokkaans accent???
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-04-2021 10:41
Nou dat was ook zoiets waar ik me groen aan ergerde bij Mees. Toen hij "alleen" thuis was steeds dat gebedel om geld bij zijn moeder. Dan weer voor pizza, dan weer voor iets anders. En zij maar overmaken. Ze is vreselijk onzeker en daar maakt Mees misbruik van.
Helaas zijn er genoeg pubers (m/v) die dit zonder scrupules zouden doen.
De verhouding tussen Mees en Fabie vind ik pijnlijk realistisch. Misschien dat het daarom ook zo ergerlijk is voor sommigen om dat aan te moeten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven