Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
08-04-2021 19:51
Er was wel meer mis in die relatie.
Vorig jaar hing de buurvrouw heel de tijd bij Tarik rond, daar hoor of zie je ook ineens niets meer van.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
08-04-2021 20:04
Kun je vooruit kijken dan? Dat wist ik niet.
Ja, met NPO Plus loop je 1 aflevering voor.
Daveotion schreef:
08-04-2021 20:07
Ja, met NPO Plus loop je 1 aflevering voor.

Jammer dat ze niet gewoon alle afleveringen erop zetten, nu moet je nog steeds een week wachten.
Alle reacties Link kopieren
Thoth schreef:
08-04-2021 08:31
Ben ik de enige die bij Tarik toch steeds het gevoel heeft dat hij elk moment boos zijn voetbaltas in die oude Volvo kan gooien om naar de uitwedstrijd bij Poldervogels te rijden.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik had seizoen 1 en 2 niet gezien, die ben ik er nu doorheen aan het jassen via NPO Plus (heb speciaal Plus aangeschaft).
Ik ben helemaal niet van de series kijken, maar deze vind ik echt een pareltje.
iones schreef:
07-04-2021 22:24


Fabie is een stomme muts. Tarik heeft niets aan haar.
Klopt, een cliche vlogger.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
08-04-2021 19:49
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
Mee eens
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
08-04-2021 19:49
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
Ben heel benieuwd. Kan niet meer wachten nu :-D
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
08-04-2021 19:49
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
Ik zat vorige keer al te janken bij Erik en Hansje 😊
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
08-04-2021 19:49
O, de volgende aflevering wordt zo mooi. :heart: Ik kreeg twee keer tranen in m'n ogen.
(Of is dat ook te veel spoiler?)
Ja dat is wat mij betreft teveel spoiler. Ik zit nu al dagen te bedenken wat dat allemaal kan zijn.
Hebben Eric en Merel een goed gesprek en vallen ze eenmalig weer bij elkaar in de armen?
Krijgen Hansje en Chris iets samen? (Hij zegt toch ergens in een voorstukje dat hij niet op mannen valt?)
Enz.
Dus wil je dat niet meer doen!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Het zo groot maken doe je toch echt zelf. Ik heb ook vooruit gekeken en kan me zo niet eens meer voor de geest halen welke momenten dat geweest zouden moeten zijn. Nu ben ik ook ziek thuis en niet het allerscherpst, dus ik heb geen idee hoeveel dat zegt.

Verder zijn je verzonnen verhaallijnen ondermaats voor Oogappels.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen/Tim vind ik niet goed acteren hoor. Het voelt niet echt natuurlijk aan, een beetje geforceerd. Sowieso het zwakste stel qua acteren in deze serie.

Verder prachtige aflevering.
mevrouwiglesias schreef:
12-04-2021 13:46
Ja dat is wat mij betreft teveel spoiler. Ik zit nu al dagen te bedenken wat dat allemaal kan zijn.
Hebben Eric en Merel een goed gesprek en vallen ze eenmalig weer bij elkaar in de armen?
Krijgen Hansje en Chris iets samen? (Hij zegt toch ergens in een voorstukje dat hij niet op mannen valt?)
Enz.
Dus wil je dat niet meer doen!
Dit is sarcastisch, toch?
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
14-04-2021 22:13
Jeroen/Tim vind ik niet goed acteren hoor. Het voelt niet echt natuurlijk aan, een beetje geforceerd. Sowieso het zwakste stel qua acteren in deze serie.

Verder prachtige aflevering.
Ik vind zijn vrouw, ik kan haar naam maar niet onthouden, zooooooooo slecht acteren. Een normale reactie komt er gewoon niet uit. Je zal maar echt zo iemand in je omgeving hebben, die alleen maar blanco kan kijken.

Moet zeggen dat ik Lieke ook niet sterk vind. Die is nog aan het denken als ze het al moet spelen.

En we waren ineens maanden verder?!
Such fun!1
Ik vond Dina (moeder Max/vrouw Tim) leuker toen ze nog door Maryam Hassouni gespeeld werd.
Alle reacties Link kopieren
Colori-del-Mare schreef:
14-04-2021 22:21
Ik vond Dina (moeder Max/vrouw Tim) leuker toen ze nog door Maryam Hassouni gespeeld werd.
Echt? Die vond ik helemaal een houten klaas die haar tekst opdreunde.
Daveotion schreef:
14-04-2021 22:26
Echt? Die vond ik helemaal een houten klaas die haar tekst opdreunde.
Oh :biggrin: Ik vind deze zo saai.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
14-04-2021 22:26
Echt? Die vond ik helemaal een houten klaas die haar tekst opdreunde.

Was ze ook. Gekke is dus dat ze beiden in die rol niet uit de verf komen.
Such fun!1
Hadden ze voor seizoen drie dus beter weer een andere actrice uit moeten kiezen :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Het is ook gewoon een vervelend personage vind ik. Te keurig en te braaf, maar ook weer te weinig uitgesproken daarin. Ik had eigenlijk verwacht dat ze een enorme innerlijke worsteling zou krijgen door die 2 collega's die een affaire hebben, maar dat lijkt nu ook met een sisser af te lopen.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
14-04-2021 22:19
Je zal maar echt zo iemand in je omgeving hebben, die alleen maar blanco kan kijken.
Haha dit is precies wat me stoort aan haar. Voor mijn gevoel zijn er ook buitensporig veel close-ups van haar gezicht waardoor het extra opvalt.
MarindaH schreef:
14-04-2021 22:27
Was ze ook. Gekke is dus dat ze beiden in die rol niet uit de verf komen.
Dat zie ik heel anders. Ik vind de rol juist leuk. Beide actrices deden het prima wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, een transgender personage in de serie! Verder echt een mooie aflevering waarin we Merel van andere kanten leren kennen. Dat moment dat Erik de laatste spullen kwam ophalen 😢
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
12-04-2021 13:46
Ja dat is wat mij betreft teveel spoiler. Ik zit nu al dagen te bedenken wat dat allemaal kan zijn.
Hebben Eric en Merel een goed gesprek en vallen ze eenmalig weer bij elkaar in de armen?
Krijgen Hansje en Chris iets samen? (Hij zegt toch ergens in een voorstukje dat hij niet op mannen valt?)
Enz.
Dus wil je dat niet meer doen!
:HA:

Heel mooie aflevering weer vandaag, geniet zo van deze serie :heart: Er is niet aangekondigd dat dit het laatste seizoen zou zijn, of wel?
apppie schreef:
14-04-2021 23:08
Er is niet aangekondigd dat dit het laatste seizoen zou zijn, of wel?
Nee, (nog) niks over bekendgemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven