Entertainment alle pijlers

Ouderwetsch

13-04-2013 21:01 42 berichten
Topgun.

Wordt het ooit nog veel romantischer dan dit?
Ja, de jonge Val Kilmer.. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Vind het een prachtige film, maar TC helpt daar niet echt aan mee.

Raar ventje. Met z'n tand: klik
quote:vetplantje schreef op 13 april 2013 @ 22:45:

Vind het een prachtige film, maar TC helpt daar niet echt aan mee.

Raar ventje. Met z'n tand: klik
Ik vond hem beter (en dat meen ik Amand ) als Frank T.J. Mackie.

Respect The Cock
"What are you doing?"

"I'm quietly judging you".

De seksscene die na deze scene komt is serieus een van de meest erotische scenes uit de filmgeschiedenis.
Am Yisrael Chai!
Ben naar Top Gun geweest met een paar vriendinnen op m'n 16e verjaardag. Wat hebben we gezwijmeld...." take me to bed or loose me forever"....zucht....

Hem verder nooit echt gevolgd. Vond hem in Jerry Maguire best ok. Na z'n idiote springpartij bij Oprah op de bank was ik hem kwijt....:S

Meg Ryan idd schattig toen. Dit in schril contrast met haar Donald Duck gezicht nu.

Goose vond ik toen het minst stoer (alhoewel ik vreselijk gehuild heb toen hij verongelukte), maar zag hem later weer in, ik geloof, ER en vond hem toen toch écht een leuke kerel!
Ik.krijg jeuk van Tom Cruise. Alleen Rain Man verdraag ik.
Iedere aanleg voor romantiek is bij mij vernietigd op jonge leeftijd tijdens het bekijken van deze film...

Ik was acht, en mijn vader had de film gehuurd bij de videotheek (alle seksscenes high speed forward). Onder de indruk van al die zwoele blikken vroeg ik mijn moeder "Is dat nou verliefd worden?", waarop ik als antwoord kreeg "Nee joh, in de films, dat is hetzelfde als een sprookje, niet echt". Schijnbaar keek ik nog met een lichte ongelovige blik, waarop mijn moeder naar mijn vader wees die de hele film had uitgezeten "Zie jij papa dat al doen?".

Zelfs bij Titanic niet kunnen huilen, zag alleen maar mijn vader voor mij in zijn stoel met het bakje pinda's mompelend "Zo, die meid trapt zich zeker niet snel op haar rokje"...
Tom Libido-Killer Cruise
Tom Cruise in Interview with the Vampire: Onweerstaanbaar.
Tom Koning der Kabouters Cruise
Tom "ik kan dingen verplaatsen met mijn geest" Cruise
ik droog helemaal uit van die man
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 april 2013 @ 01:37:

ik droog helemaal uit van die man

Ik waarschijnlijk ook, laat ik hem zijn gang gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven