Over de streep
vrijdag 19 augustus 2011 om 11:14
Ik vond het deze keer minder "erg" dan de andere keren. Toen kon ik mijn tranen niet bedwingen en niet meer stoppen met huilen, dat had ik nu niet. En dat veel rijke kids zich eenzaam voelen is niet nieuw toch, vaak worden ze idd afgekocht met dingen terwijl ze dat helemaal niet willen. Ik vind het altijd zo erg om te zien hoeveel kinderen er onglukkig zijn echt heftig. Denk dat als ze dit op elke school zouden doen, er een stuk minder gepest zou worden, omdat je weet waar iemand vandaan komen en wat er af speelt in zijn leven.
vrijdag 19 augustus 2011 om 15:21
vrijdag 19 augustus 2011 om 16:27
Deze uitzending deed me niet veel. Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en toen zat ik echt te janken.
Ze probeerden iets te veel een 'geld maakt niet gelukkig show' van te maken. Ik heb echter maar twee leerlingen daarover gehoord. Of ik moet iets gemist hebben. Maar volgens mij waren hier veel meer kinderen gelukkiger dan op de eerste school.
Ik had wel te doen met die jongen met een verslaafde broer.
Ze probeerden iets te veel een 'geld maakt niet gelukkig show' van te maken. Ik heb echter maar twee leerlingen daarover gehoord. Of ik moet iets gemist hebben. Maar volgens mij waren hier veel meer kinderen gelukkiger dan op de eerste school.
Ik had wel te doen met die jongen met een verslaafde broer.
zondag 21 augustus 2011 om 19:53
donderdag 25 augustus 2011 om 22:21
vrijdag 26 augustus 2011 om 10:24
vrijdag 26 augustus 2011 om 10:36
Ik heb het nu een aantal keer gezien. De eerste paar keren vond ik het interessant, maar omdat het telkens over een hele groep gaat waarvan je weinig mee krijgt, de focus op individuen - logischerwijs vanwege de lengte van het programma - kort en oppervlakkig is, er niet diep(er) op de situatie in de school in wordt gegaan en ze ook weinig laten zien van wat de situatie naderhand is vind ik het eerlijk gezegd niet boeiend meer. Jammer, het is meer lopende band werk.
vrijdag 26 augustus 2011 om 11:53
quote:_Branwen_ schreef op 26 augustus 2011 @ 10:36:
Ik heb het nu een aantal keer gezien. De eerste paar keren vond ik het interessant, maar omdat het telkens over een hele groep gaat waarvan je weinig mee krijgt, de focus op individuen - logischerwijs vanwege de lengte van het programma - kort en oppervlakkig is, er niet diep(er) op de situatie in de school in wordt gegaan en ze ook weinig laten zien van wat de situatie naderhand is vind ik het eerlijk gezegd niet boeiend meer. Jammer, het is meer lopende band werk.
Jeetje, goed samengevat hoe ik er ook over denk.
Ik heb ook steeds meer mijn twijfels over het 'nut'
Jeetje, goed samengevat hoe ik er ook over denk.
Ik heb ook steeds meer mijn twijfels over het 'nut'
Frankly my dear, I don"t give a damn