Entertainment alle pijlers

Over de streep

28-07-2011 20:18 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond het nieuwe programma Over de streep.

Ik ken het van de Oprah Winfrey show en vind het te Amerikaans.

Gaat iemand kijken?

Ik twijfel nog,ben bang voor plaatsvervangende schaamte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond de uitzending van gisteren ook minder heftig/aangrijpend dan eerdere uitzendingen, maar toch heb ik de hele aflevering afgekeken.

... Gek genoeg sprong mijn vriend daarna op van de bank en dook hij achter zijn computer om een brief aan zijn vader te typen met wie hij al jaren geen contact meer heeft, omdat hij erg met de situatie zit en een aantal dingen wil bespreken/uitpraten. Dat vond ik indrukwekkender dan die hele uitzending... Het programma doet blijkbaar meer goed dan ik me had kunnen voorstellen!
Jeetje, heftig verhaal van dat meisje!
Welke school is dit?

Hoop kakkers
O een gymnasium. Blegh.
Ik kom straks meekijken
Leuk steph!
oh, er is wel een topic.. Ik kijk voor t eerst.
Zakdoekjes staan weer klaar hier.

Alles herinnert me zo aan wat mijn ouders tegen mij gezegd hebben dat ik niets voorstel omdat ik niets krijg bereikt in mijn leven. (Qua werk) en dat ik niet mooi genoeg ben
ach, zo bijzonder zingt ze niet ;-p maar mooi is ze wel ja
Zo de eerste Kinderen-voor-kinderen R is al te horen.
Ik kijk vanavond niet.

Als het bij mij op school was geweest had ik wel een keer of 5 kunnen oversteken, ik trek het niet altijd om te kijken.
Stressed is just desserts spelled backwards
ik vertelde van de week tegen peut dat ik 18 jaar lang dacht dat ik lelijk was, en over pestverleden.

Tja, het kan veel heftiger, ik herkende daardoor ook niet zoveel van het programma. Maar het is ook niet niets. Dat vergeet ik soms
Ik ben er weer
Wat ben ik blij dat ik mijn vriend heb.

Alle contacten verwateren, en vind het moeilijk om veel te praten.. en heb dan vaak het idee dat ik saai ben. Omdat ik nu gewoon serieuzer ben.

Ik mis het wel vroeger, alle puberjaartjes, alle lol. Maar het is gewoon veranderd. En hoop dat ik in februari weer vriendinnen maak want soms is het nu zo eenzaam

Op internet spreek ik wel veel mensen maar in reallife is het vaak zo anders jammer genoeg.

En alles blijft tegen werken terwijl ik alles zo goed voor elkaar wil krijgen, maar het zit alleen maar tegen. En wat mijn ouders zeggen wil ik het liefste ook niet aanhoren en probeer ik ook zoveel mogelijk voor te sluiten. Maar goed ooit moet ook mijn geluk komen denk ik

Moest het even kwijt.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 september 2011 @ 22:05:

Wat ben ik blij dat ik mijn vriend heb.

Alle contacten verwateren, en vind het moeilijk om veel te praten.. en heb dan vaak het idee dat ik saai ben. Omdat ik nu gewoon serieuzer ben.

Ik mis het wel vroeger, alle puberjaartjes, alle lol. Maar het is gewoon veranderd. En hoop dat ik in februari weer vriendinnen maak want soms is het nu zo eenzaam

Op internet spreek ik wel veel mensen maar in reallife is het vaak zo anders jammer genoeg.

Moest het even kwijt.
Ik vind het wel een beetje te dramatisch soms.

'Stap over de lijn als je wel eens bang bent geweest of als je je wel eens eenzaamhebt gevoeld'

'Stap over de lijn als iemand het ooit wel eens te druk heeft gehad om iets met je samn te doen'.

Dat zijn hele normale dingen die bij het leven horen hoor.
Mag ik huilen?
ja steph ik doe met je mee !

Nou blijkbaar niet want de kinderen hebben het er echt moeilijk mee zanne. In ieder geval zo zie ik het
Dat meisje met het gestreepte shirt steekt wel vaak over helaas.
ja, maar gevoelens als eenzaamheid zijn heel menselijk maar ook heel naar, juist in die leeftijd. Is dan een belangrijk thema.

Ik vind die continu gebroken stem van die vrouw wel heel irritant. En hte verzoek armen om mensen heen te slaan. Alsof ze het zelf niet doen :-s
ja, toen dat meiske er zo eenzaam stond. Heartbreaking. En die twee jonkies zonder ouder(s).
Ben ik wel met je eens Coolpack.
ah dat meisje die iedereen bedankt echt lief.

Is he niet zo dat je nooit eenzaam wil zijn?
Dat dat meiske het durft om te zeggen wat niet waar is, zo goed van haar
Mag ik even zeggen dat ik Jon een ontzettend lekkere vent vind?

Ik vind het ook behoorlijk over de top, maar e3l fascinerend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven