Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc :heart:

En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezen :-( zo dieptriest, hij vocht al vijf jaar tegen kanker en verheugde zich zo op zijn boek die volgende week uitkomt, ik hoop dat hij alsnog massaal gekocht wordt.

Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend :rose:
Ruthie Tompson is op 111 jarige leeftijd overleden, ze was vooral bekend als cameratechnicus, animatiechecker voor Disney o.a Sneeuwitje & de 7 dwergen, Pinokkio, & de reddertjes
Relax we're all crazy, it's not a competition
111 jaar, wauw. Wat heb je dan veel dingen voor het eerst meegemaakt en verder zien ontwikkelen.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
111? o_o
Ikbedenkookmaariets schreef:
12-10-2021 00:30
Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc :heart:

En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezen :-( zo dieptriest, hij vocht al vijf jaar tegen kanker en verheugde zich zo op zijn boek die volgende week uitkomt, ik hoop dat hij alsnog massaal gekocht wordt.

Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend :rose:
Dan jij ook sterkte :redrose:
Ik ga zijn boek zeker kopen, heb het al gepre-orderd.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
12-10-2021 12:18
Dan jij ook sterkte :redrose:
Ik ga zijn boek zeker kopen, heb het al gepre-orderd.
Dank je, mooi dat je het boek al hebt gereserveerd :rose:

:hug:
Later is nu

Ach wat heftig.. ik heb vandaag via de Livestream naar de ceremonie kunnen kijken. Het was prachtig. Wist niet dat je zoveel tranen kon laten in iemand die je alleen online kent.
Sterkte met het verdriet!

Ach.. was hij al zo lang ziek? Wat ontzettend verdrietig.
En opnieuw een harde klap en een groot verlies voor het team van RTL Boulevard.
Rocking schreef:
16-10-2021 17:56
Ach wat heftig.. ik heb vandaag via de Livestream naar de ceremonie kunnen kijken. Het was prachtig. Wist niet dat je zoveel tranen kon laten in iemand die je alleen online kent.
Sterkte met het verdriet!
Het was een afscheid op zijn Ruud’s, we hebben gelachen en gehuild, na de dienst champagne met bitterballen. En de familie, mijn god die lieve mensen, wat waren ze sterk en mooi ❤️
Pindakaasjes schreef:
16-10-2021 21:31
Ach.. was hij al zo lang ziek? Wat ontzettend verdrietig.
En opnieuw een harde klap en een groot verlies voor het team van RTL Boulevard.
Ja al een aantal jaar diepe, diepe dalen en hoogtepunten bij goede uitslagen. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ben nu zelf al leeg en kapot, laat staan voor die lieve familie :"-(
Colin Powell is overleden aan complicaties van corona.
.
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 18-10-2021 14:36
99.00% gewijzigd
smulrol schreef:
18-10-2021 14:29
hmmm, dus ook niet gevaccineerd waarschijnlijk? Had ik niet verwacht
Jawel, was volledig gevaccineerd lees ik.
ririanneke schreef:
18-10-2021 14:32
oh jee O_o
ririanneke schreef:
18-10-2021 14:32
Ja, inderdaad.
Waarschijnlijk was hij dan al ziek of op een andere manier een risicogeval.
Hij was ook al 84 zie ik, had 'm nog veel jonger geschat.
Woll*Stone schreef:
18-10-2021 14:46
Ja, inderdaad.
Waarschijnlijk was hij dan al ziek of op een andere manier een risicogeval.
Dat kan, maar zet toch wel weer tot nadenken aan dat we ons nog niet onaantastbaar moeten voelen ondanks de vaccinaties.
Als iemand van 80+ corona of griep krijgt, wordt het sowieso een risicogeval.
ik geef mn bek ook maar een douw
ririanneke schreef:
18-10-2021 14:50
Dat kan, maar zet toch wel weer tot nadenken aan dat we ons nog niet onaantastbaar moeten voelen ondanks de vaccinaties.
Daar ben ik het mee eens. Het is og niet gereduceerd tot zoiets als griep.
Woll*Stone schreef:
18-10-2021 15:00
Daar ben ik het mee eens. Het is og niet gereduceerd tot zoiets als griep.
Een 84-jarige loopt ook risico bij griep. Op die leeftijd is ook griep gevaarlijk.
Jufjoke schreef:
18-10-2021 15:06
Een 84-jarige loopt ook risico bij griep. Op die leeftijd is ook griep gevaarlijk.
Ja, dat weet ik.
Jufjoke schreef:
18-10-2021 15:06

Daarom word je op die leeftijd ook ingeënt tegen griep.
Later is nu
Tjonge, nooit gedacht dat hij al op zo'n hoge leeftijd was.

Ik vond het altijd een prachtige man.
Sien van Sesamstraat is overleden 😢
Ze was 74 jaar oud.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1105004 ... e-leeftijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven