Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
dinsdag 12 oktober 2021 om 00:30
Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc
En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezen
zo dieptriest, hij vocht al vijf jaar tegen kanker en verheugde zich zo op zijn boek die volgende week uitkomt, ik hoop dat hij alsnog massaal gekocht wordt.
Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend

En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezen

Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend

dinsdag 12 oktober 2021 om 12:18
Dan jij ook sterkteIkbedenkookmaariets schreef: ↑12-10-2021 00:30Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc![]()
En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezenzo dieptriest, hij vocht al vijf jaar tegen kanker en verheugde zich zo op zijn boek die volgende week uitkomt, ik hoop dat hij alsnog massaal gekocht wordt.
Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend![]()

Ik ga zijn boek zeker kopen, heb het al gepre-orderd.
Nothing happens for a reason
dinsdag 12 oktober 2021 om 16:33
Ikbedenkookmaariets schreef: ↑12-10-2021 00:30Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc![]()
En helaas heb ik de reacties van de anti vaxxers ook gelezenzo dieptriest, hij vocht al vijf jaar tegen kanker en verheugde zich zo op zijn boek die volgende week uitkomt, ik hoop dat hij alsnog massaal gekocht wordt.
Lieve Ruud rust zacht, je bent 1 van de meest positieve mensen die ik ooit heb gekend![]()

Later is nu
zaterdag 16 oktober 2021 om 17:56
Ach wat heftig.. ik heb vandaag via de Livestream naar de ceremonie kunnen kijken. Het was prachtig. Wist niet dat je zoveel tranen kon laten in iemand die je alleen online kent.Ikbedenkookmaariets schreef: ↑12-10-2021 00:30Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc![]()
Sterkte met het verdriet!

zaterdag 16 oktober 2021 om 21:31
Ach.. was hij al zo lang ziek? Wat ontzettend verdrietig.Ikbedenkookmaariets schreef: ↑12-10-2021 00:30Ik ken hem persoonlijk, en het raakt me te zien dat hij overal genoemd wordt als warm en liefdevol mens. Op de nos site, bij rtl etc![]()
En opnieuw een harde klap en een groot verlies voor het team van RTL Boulevard.
zaterdag 16 oktober 2021 om 22:35
Het was een afscheid op zijn Ruud’s, we hebben gelachen en gehuild, na de dienst champagne met bitterballen. En de familie, mijn god die lieve mensen, wat waren ze sterk en mooi
zaterdag 16 oktober 2021 om 22:37
Ja al een aantal jaar diepe, diepe dalen en hoogtepunten bij goede uitslagen. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ben nu zelf al leeg en kapot, laat staan voor die lieve familiePindakaasjes schreef: ↑16-10-2021 21:31Ach.. was hij al zo lang ziek? Wat ontzettend verdrietig.
En opnieuw een harde klap en een groot verlies voor het team van RTL Boulevard.

maandag 18 oktober 2021 om 14:36

maandag 18 oktober 2021 om 14:46
Ja, inderdaad.
Waarschijnlijk was hij dan al ziek of op een andere manier een risicogeval.
maandag 18 oktober 2021 om 14:50
Dat kan, maar zet toch wel weer tot nadenken aan dat we ons nog niet onaantastbaar moeten voelen ondanks de vaccinaties.Woll*Stone schreef: ↑18-10-2021 14:46Ja, inderdaad.
Waarschijnlijk was hij dan al ziek of op een andere manier een risicogeval.

maandag 18 oktober 2021 om 15:00
Daar ben ik het mee eens. Het is og niet gereduceerd tot zoiets als griep.ririanneke schreef: ↑18-10-2021 14:50Dat kan, maar zet toch wel weer tot nadenken aan dat we ons nog niet onaantastbaar moeten voelen ondanks de vaccinaties.

maandag 18 oktober 2021 om 15:06
Een 84-jarige loopt ook risico bij griep. Op die leeftijd is ook griep gevaarlijk.Woll*Stone schreef: ↑18-10-2021 15:00Daar ben ik het mee eens. Het is og niet gereduceerd tot zoiets als griep.

maandag 18 oktober 2021 om 21:41
Sien van Sesamstraat is overleden 
Ze was 74 jaar oud.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1105004 ... e-leeftijd
Ze was 74 jaar oud.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1105004 ... e-leeftijd