Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Woll*Stone schreef:
18-10-2021 14:46
Ja, inderdaad.
Waarschijnlijk was hij dan al ziek of op een andere manier een risicogeval.
Hij had ook Parkinson en een bepaalde vorm van kanker, multiple myeloma, ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet. Is in ieder geval een vorm van beenmergkanker.
Am Yisrael Chai!
MIDA schreef:
18-10-2021 21:41
Sien van Sesamstraat is overleden 😢
Ze was 74 jaar oud.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1105004 ... e-leeftijd
Ach jee, Sien...

Die had ik nog niet zo oud geschat, ze zag er jonger uit.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-10-2021 21:47
Hij had ook Parkinson en een bepaalde vorm van kanker, multiple myeloma, ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet. Is in ieder geval een vorm van beenmergkanker.
Ja, danis covid wel heel gevaarlijk.
Ah Sien :cry:
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
De Engelse componist en tekstschrijver Leslie Bricusse (90) is overleden. Hij werd vooral bekend met zijn werk voor twee James Bondfilms en de film Willy Wonka en de chocoladefabriek, uit 1971.
Oké, ze was misschien nog niet bekend, maar ze wordt het nu wel:

Cameravrouw/regisseur (cameraregisseur?) Halyna Hutchins is op de set van de film Rust doodgeschoten door acteur Alec Baldwin. Een bizar ongeluk @(

https://www.nu.nl/film/6163597/acteur-a ... stern.html
Later is nu
Topdirigent Bernard Haitink is op 92 jarige leeftijd overleden

https://www.nu.nl/muziek/6163591/topdir ... leden.html
Later is nu
Dreamer schreef:
22-10-2021 08:13
Oké, ze was misschien nog niet bekend, maar ze wordt het nu wel:

Cameravrouw/regisseur (cameraregisseur?) Halyna Hutchins is op de set van de film Rust doodgeschoten door acteur Alec Baldwin. Een bizar ongeluk @(

https://www.nu.nl/film/6163597/acteur-a ... stern.html
Jemig.... wat vreselijk. Hoe kan zoiets gebeuren? Geen losse flodders? En twee mensen geraakt? Zal ook voor hem traumatisch zijn. Wat afschuwelijk allemaal.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 22-10-2021 08:31
8.35% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
SweetFirefly schreef:
22-10-2021 08:26
Jemig.... wat vreselijk. Hoe kan zoiets gebeuren? Geen losse flodders?

Ja, dat wordt nu kennelijk onderzocht. Ik kan er gewoon niet over uit dat zoiets kan gebeuren?
Later is nu
Dreamer schreef:
22-10-2021 08:29
Ja, dat wordt nu kennelijk onderzocht. Ik kan er gewoon niet over uit dat zoiets kan gebeuren?
Nee, ik ook niet. Te bizar voor woorden. Alsof Jessica fletcher elk moment in beeld kan komen om uit te zoeken wie de echte kogels in het geweer heeft gedaan.
En wat enorm traumatisch voor Alec Baldwin. Ongeluk of niet, jij bent toch degene die de trekker heeft overgehaald.
Te erg allemaal, en die vrouw nog zo jong. Bah.
Billy_Mean schreef:
22-10-2021 08:39
Nee, ik ook niet. Te bizar voor woorden. Alsof Jessica fletcher elk moment in beeld kan komen om uit te zoeken wie de echte kogels in het geweer heeft gedaan.
En wat enorm traumatisch voor Alec Baldwin. Ongeluk of niet, jij bent toch degene die de trekker heeft overgehaald.
Te erg allemaal, en die vrouw nog zo jong. Bah.
Grappig, mijn man noemde vanmorgen ook Jessica Fletcher, die dit wel op zou kunnen lossen.

Verder helemaal eens dat zoiets enorm traumatisch moet zijn. Iemand waar hij waarschijnlijk heel goed mee op kon schieten die je dan totaal onverwachts dood. De horror.
Later is nu
Wat erg zeg. En waarom wordt er op de regisseurs geschoten?
RikM schreef:
22-10-2021 09:18
Dat heeft waarschijnlijk met de camera te maken met dat hij richting de camera schoot, wat natuurlijk logisch als hij in beeld moet komen en zij bij de camera stond.
RikM schreef:

Die stonden waarschijnlijk gewoon in de line of fire. Of mss liep ie gewoon te oefenen.
Such fun!1
RikM schreef:
Omdat die mss achter de camera staat en je dat shot wilt?

Het lijkt me voor Alec echt een trauma waarbij ik hoop.dat hij goede hulp krijgt en niet finaal afgemaakt wordt door de pers.
Titatoverbal schreef:
22-10-2021 09:28
Omdat die mss achter de camera staat en je dat shot wilt?

Het lijkt me voor Alec echt een trauma waarbij ik hoop.dat hij goede hulp krijgt en niet finaal afgemaakt wordt door de pers.

De pers zijn ook mensen he. Vooralsnog is dat iig niet het geval, dus wat zegt dit dan over jou dat je dit aanstipt?
Such fun!1
Dit gaat ook wel eens door mijn hoofd als ik een scene zie waarbij iemand een pistool tegen iemand anders zijn hoofd houdt. Wat als....
En blijkbaar gebeurt toch wel eens. Héél héél zelden gelukkig. Maar toch.
Vreselijk gewoon.
Titatoverbal schreef:
22-10-2021 09:28
Het lijkt me voor Alec echt een trauma waarbij ik hoop.dat hij goede hulp krijgt

Het zou me niets verbazen als hij stopt met acteren. Die man zit al zo lang in de filmwereld en is zo professioneel. Dit gun je hem echt niet.

Denk ook niet dat deze film nog uitkomt.
RikM schreef:
22-10-2021 09:33
Het zou me niets verbazen als hij stopt met acteren. Die man zit al zo lang in de filmwereld en is zo professioneel. Dit gun je hem echt niet.

Denk ook niet dat deze film nog uitkomt.
Dat denk ik ook niet. Wat een kut einde zo voor hem.
SweetFirefly schreef:
22-10-2021 08:26
Jemig.... wat vreselijk. Hoe kan zoiets gebeuren? Geen losse flodders? En twee mensen geraakt? Zal ook voor hem traumatisch zijn. Wat afschuwelijk allemaal.
Vreselijk dit, voor alle betrokkenen. :cry:
Hoe kan dit toch zo fout gaan.... Onbegrijpelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik las in Amerikaanse media dat Alec Baldwin hartverscheurend huilend op het politiebureau was gespot.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-10-2021 11:58
Ik las in Amerikaanse media dat Alec Baldwin hartverscheurend huilend op het politiebureau was gespot.
:'(
Het zal je lot maar zijn om dit op je conto te hebben, dus dat hartverscheurende huilen snap ik wel.
En dan lees ik reacties op nu.nl dat mensen vinden dat hij voor moord moet worden veroordeeld.
Cateautje schreef:
22-10-2021 12:14
Het zal je lot maar zijn om dit op je conto te hebben, dus dat hartverscheurende huilen snap ik wel.

Ja joh. Ik heb 'm vaak gezien in interviews en talkshows en het is een enorme goedzak die ontzettend begaan is met al zijn collega's in de film- en televisiewereld. Dit raakt hem echt ontzettend hard, dat weet ik zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven