Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
calvijn1 schreef:
29-12-2021 19:07
Robin Fransman is overleden aan corona.

Dat had hij vast niet verwacht

Fransman verzette zich als voorzitter van Herstel-NL, een groep van economen, artsen en wetenschappers, tegen de lockdowns in ons land. Hij benadrukte daarbij dat het kabinetsbeleid – om Nederland op slot te gooien in de strijd tegen de coronabesmettingen – meer schade zou aanrichten dan het aan gezondheidswinst opleverde. Het gedwongen sluiten van de horeca, theaters en bioscopen zou volgens hem een nieuwe generatie kwetsbaren kweken. Er kwam een landelijke campagne met de slogan: ’Er is plan waarmee Nederland open kan’.
De familie gaat vast ontkennen dat het door Corona kwam :mrgreen: Net zoals bij die vent uit België :facepalm:
Irregular_Choice schreef:
29-12-2021 19:49
De familie gaat vast ontkennen dat het door Corona kwam :mrgreen: Net zoals bij die vent uit België :facepalm:
Vraag me af of ze tot inkeer komen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
29-12-2021 21:34
Vraag me af of ze tot inkeer komen.
Reken daar maar niet op. Op Twitter reageren anti-vaxxers door te wijzen op de honderden gevaccineerden die volgens hen het loodje leggen op de sportvelden en waar je gek genoeg niemand over hoort. :roll:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
29-12-2021 22:00
Reken daar maar niet op. Op Twitter reageren anti-vaxxers door te wijzen op de honderden gevaccineerden die volgens hen het loodje leggen op de sportvelden en waar je gek genoeg niemand over hoort. :roll:
Klopt. De oversterfte komt door vaccinaties en niet door Corona. Duizenden mensen sterven door de vaccins en het wordt bewust geheim gehouden. Echt waar hoor. :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
30-12-2021 07:21
Klopt. De oversterfte komt door vaccinaties en niet door Corona. Duizenden mensen sterven door de vaccins en het wordt bewust geheim gehouden. Echt waar hoor. :P
Er is in de gauwigheid een tegenoffensief gestart door fragment uit een filmpje van een interview met Gommers helemaal uit de context te trekken en daar een hoop kabaal over te maken.
Ik vind hier dingen van.
Ach, ik lees net op Twitter dat Betty White overleden is.
Uiteraard bekend als Rose Nylund van de Golden Girls.

Ze zou in januari 2022 100 jaar zijn geworden.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Serengeti schreef:
31-12-2021 20:29

Ah nee ! Ze wilde graag haar honderdste verjaardag nog vieren !

https://www.nu.nl/achterklap/6175506/ac ... dieet.html
Dubbel
tinydancer wijzigde dit bericht op 31-12-2021 20:36
98.05% gewijzigd
kreeg net het push bericht :sigh:

weer een legende :rose:
rouge__ wijzigde dit bericht op 31-12-2021 20:37
7.02% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Serengeti schreef:
31-12-2021 20:29

Ach, zat van de week te lezen dat zo nog zo actief was. Volgens mij acteerde ze zelfs nog. Wat een gezegende leeftijd en dan zo gezond zo oud worden. RIP Betty :rose:
Och wat sneu.

https://youtu.be/fbI1eJ_zAB8

Ik ga deze weer eens kijken. Briljant :heart:
Betty white :heart:
tinydancer schreef:
31-12-2021 20:36
Ah nee ! Ze wilde graag haar honderdste verjaardag nog vieren !

https://www.nu.nl/achterklap/6175506/ac ... dieet.html

Ja dat had ik inderdaad ook gelezen, gisteren nog. Daarom moest ik het bericht van haar overlijden zojuist ook even een paar keer herlezen omdat ik twijfelde of ik het wel goed las.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Aaah net de 100 niet gered. RIP Betty :rose:
Och...de immer grappige Betty White.
Everything you see I owe to spaghetti!
Serengeti schreef:
31-12-2021 20:39
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen, gisteren nog. Daarom moest ik het bericht van haar overlijden zojuist ook even een paar keer herlezen omdat ik twijfelde of ik het wel goed las.
Ze is wel gezond oud geworden.

:rose:
De 21 beste quotes van Betty White.

In een talkshow wordt haar de vraag gesteld hoe de Desperate Housewifes eigenlijk genoemd moeten worden. Haar antwoord, De buurthoeren :rofl:

https://www.youtube.com/watch?v=LsIhGEF ... =NextofKen
Maleficent schreef:
30-12-2021 07:21
Shit vandaag de boosterprik gehaald ik zwaai vast :hello: :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty White :'( Rose de laatste Golden Girl overleden. R.I.P. Betty :rose:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgens mij was het een hele leuke en lieve vrouw Betty White. Zo sneu :redrose:
The Golden Girls vond ik zo'n geweldige serie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ah Betty White, de laatste Golden Girl. Wat een schat was dat. Net voor haar 100e verjaardag. Jeetje!
It's 5 o'clock somewhere
Ik ben gewoon helemaal verdrietig om het overlijden van Betty White terwijl het niet echt een naaste was ofzo. Maar wát een geweldige vrouw. Nu zie je ineens overal wat ze al deed toen ze jong was. Hoe ze toen al schijt had aan alles en zo baanbrekend was.
Later is nu
Grichka Bogdanoff, van bekende Franse tweeling, overleden (72)

https://nos.nl/artikel/2411152-grichka- ... erleden-72

In een ziekenhuis in Parijs is voormalig televisiepresentator Grichka Bogdanoff op 72-jarige leeftijd overleden. Samen met zijn tweelingbroer Igor presenteerde hij in de jaren 80 een populair sciencefictionprogramma. De twee staan ook bekend om de metamorfose die ze sinds de jaren 80 hebben ondergaan, met opvallende jukbeenderen en kin.

De Franse krant Le Monde schrijft dat Grichka is overleden aan de gevolgen van een corona-infectie, waartegen hij niet zou zijn gevaccineerd. Ook zijn broer Igor ligt met corona in het ziekenhuis, zeggen bronnen tegen de krant.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ook de broer is overleden, zo meldt de Telegraaf

Zes dagen na zijn tweelingbroer Grichka, is ook Igor Bogdanoff (72) overleden. De excentrieke Franse tweeling zou zijn bezweken aan de gevolgen van een ernstige coronabesmetting.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven