Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
KamilleT schreef:
21-01-2022 09:28
74, ik dacht dat hij ouder was. Hij draait al zolang mee, Paradise by the dashboard light als afsluiter van alle schoolfeesten.
Ja dit en tijdens elke stapavond kwam ie wel een keer voorbij.
Star⁴ schreef:
19-01-2022 18:23
Acteur Gaspard Ulliel overleden na ski-ongeluk:

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ident.html
Wat een knappe man.
Laat een 5jarig zoontje achter :'(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Meatloaf, dat vind ik echt verdrietig. En zo kort na Jim Steinman.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

greeneyedcoco schreef:
21-01-2022 08:58
Hoor op de radio net dat Meat Loaf is overleden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Say WHAT??? O_O
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
greeneyedcoco schreef:
21-01-2022 08:58
Hoor op de radio net dat Meat Loaf is overleden.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Jeetje. Zo vaak in mijn jongere jaren de microfoon in mijn handen gekregen om de zangeres uit Paradise by the dashboardlight na te bootsen. Mooie herinneringen aan. Bat out of hell is nog steeds wereldwijd het best verkochte album. RIP :redrose:
:sigh: las het op nu.nl :rose:
Relax we're all crazy, it's not a competition
De zanger van de mooiste LP die ik in m’n kast heb staan en nog heel vaak draai 😢🌹
Een icoon uit mijn jeugd.
Geen bijzonderheden
Mijn held, Meatloaf. Ik heb zijn platen echt grijs gedraaid, luister nog regelmatig naar zijn muziek. Ik ben niet zweverig, maar op belangrijke momenten in mijn leven, zoals tijdens mijn huwelijk op weg naar het gemeentehuis, kwam hij vaak voorbij op de radio, dan dacht ik "Ha, je bent er weer bij". Zijn stem raakte, en raakt, me echt, heerlijke muziek zoals muziek moet zijn volgens mij. Wat een gemis.
prada schreef:
21-01-2022 10:36
Jeetje. Zo vaak in mijn jongere jaren de microfoon in mijn handen gekregen om de zangeres uit Paradise by the dashboardlight na te bootsen. Mooie herinneringen aan. Bat out of hell is nog steeds wereldwijd het best verkochte album. RIP :redrose:
Ellen Foley bedoel je. We belong to the night ook goed nummer van haar.

Een avond in de plaatselijke discobar was vroegâh nooit compleet als Paradise by the dashboard light niet voorbij was gekomen.
Ohhh.. :( I'd do anything for love is heel speciaal voor mij. RIP :rose:
Bat out of Hell was mijn favourite .
Die bat out of hell werd hem nu fataal helaas :-(
Meat Loaf..geen zaterdagnacht ging in mijn jeugd voorbij zonder zijn muziek. In elke heikneuter disco kwam er wel een nummer van hem langs. Niet te geloven dat die tijd al ruim 40 jaar achter me ligt.. :cry: Gelukkig blijft zijn muziek, daar kunnen we zolang wij leven van genieten.
Pff, vond het een kutdag. Dat voice-gedoe, draaide 'paradise by the dashboard light' ter herinnering aan, en kon opeens wel janken bij 'Stop right there!'
Voornu schreef:
21-01-2022 20:17
Pff, vond het een kutdag. Dat voice-gedoe, draaide 'paradise by the dashboard light' ter herinnering aan, en kon opeens wel janken bij 'Stop right there!'
:hug:
greeneyedcoco schreef:
21-01-2022 13:46
Ellen Foley bedoel je. We belong to the night ook goed nummer van haar.

Een avond in de plaatselijke discobar was vroegâh nooit compleet als Paradise by the dashboard light niet voorbij was gekomen.
Ellen Foley zong het nummer, maar in de clip speelt Karla delVito.
Frankly my dear, I don"t give a damn
De Amerikaanse komiek en acteur Louie Anderson is overleden. Hij stierf vandaag op 68-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Thich Nhat Hahn.
Monnik, vredesactivist, schrijver en dichter.

96 jaar geworden.
26-jarige zoon van actrice Regina King overleden

https://www.nu.nl/film/6179652/26-jarig ... leden.html

Ian Alexander Jr., de 26-jarige zoon van de Amerikaanse actrice Regina King, is overleden. King laat aan het tijdschrift People weten dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd.

De 51-jarige actrice, bekend van onder meer de film If Beale Street Could Talk en de serie American Crime, zegt in een verklaring dat zij en haar familie "helemaal kapot" zijn door het verlies. "Hij was zo'n groot lichtpunt en bekommerde zich enorm om het geluk van anderen."

je enige kind, ik zou gek worden :rose:
"Franse modekoning Thierry Mugler (73) overleden | Show | AD.nl" https://www.ad.nl/show/franse-modekonin ... ~a441e512/
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Feyenoord icoon Wim Jansen is overleden op 75 jarige leeftijd.

Afbeelding

Jansen speelde 476 officiële wedstrijden voor Feyenoord. Hij speelde 65 interlands in het Nederlands elftal, waaronder de (verloren) WK-finales van 1974 in en tegen West-Duitsland en in 1978 in en tegen Argentinië.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hummie van de Tonnekreek is overleden en zelfs vandaag al begraven, hoorde ik net op RTL Boulevard. Ze had uitgezaaide longkanker. Niet verrassend want je kon haar uittekenen met een brandende sigaret tussen haar vingers met altijd rode nagellak.

Rust zacht, Hummie.
Am Yisrael Chai!
Voormalig advocaat en overlevende van concentratiekampen Auschwitz en Mauthausen, Max Moszkowicz sr. is vandaag overleden.
fashionvictim schreef:
26-01-2022 18:59
Hummie van de Tonnekreek is overleden en zelfs vandaag al begraven, hoorde ik net op RTL Boulevard. Ze had uitgezaaide longkanker. Niet verrassend want je kon haar uittekenen met een brandende sigaret tussen haar vingers met altijd rode nagellak.

Rust zacht, Hummie.
:rose: rip las ooit een interview waarin ze vertelde over haar tijd bij Weekend en dat de televaag iets over had gepubliceerd en dat haar dochter die quote keihard herhaalde in de AH
fashionvictim schreef:
26-01-2022 18:59

Rust zacht, Hummie.
4 pakjes per dag hoorde ik gisteren. o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven