Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

woensdag 16 februari 2022 om 13:28

dinsdag 22 februari 2022 om 18:35
Gary Brooker, zanger en pianist van de Britse band Procol Harum, is op 76-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de band op de website. Brooker stierf zaterdag vredig in zijn woning. Hij leed aan kanker.
De artiest is vooral bekend van zijn hit A Whiter Shade of Pale. Dit nummer uit 1967 van Procol Harum was de favoriete plaat van misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die afgelopen zomer in Amsterdam werd vermoord.
De artiest is vooral bekend van zijn hit A Whiter Shade of Pale. Dit nummer uit 1967 van Procol Harum was de favoriete plaat van misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die afgelopen zomer in Amsterdam werd vermoord.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 22 februari 2022 om 22:50
woensdag 23 februari 2022 om 12:32
Ik ook. Ben blij dat ik hem een aantal keren live heb mogen zien.Sita-van-Wessel schreef: ↑23-02-2022 10:54Ja he. Een van de mensen die ik graag weer had willen zien optreden, nu alles weer open gaat.
woensdag 23 februari 2022 om 15:17
Ik ook. Best vaak ook, eigenlijk. Maar ik had zeker gehoopt dat hij nog langer onder ons zou blijven. Ik was net begonnen aan zijn autobiografie, die ligt op mijn nachtkastje nu.
Gelukkig laat hij een gigantische hoeveelheid muziek na...
En nú in één keer goed

woensdag 23 februari 2022 om 16:50
Ik bedoel het zeker goed, maar het was geen ongelukkig verwoord vaarwel. Ik geloof dat je bewustzijn blijft voortbestaan en dus wens ik alle betrokkenen het beste. De gedachte aan een fijn leven na de dood kan troost aan de nabestaanden bieden. Mits ze erin geloven uiteraard.
zaterdag 26 februari 2022 om 01:42
M*A*S*H-actrice Sally Kellerman overleden
Actrice en zangeres Sally Kellerman, bekend van onder meer haar rollen in de films M*A*S*H ( super serie! ) Major Margaret ‘Hot Lips’ Houlihan
is overleden. Ze werd 84 jaar.
https://www.ad.nl/show/m-a-s-h-actrice- ... ~ace9578d/
Actrice en zangeres Sally Kellerman, bekend van onder meer haar rollen in de films M*A*S*H ( super serie! ) Major Margaret ‘Hot Lips’ Houlihan
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zaterdag 26 februari 2022 om 09:44
Ik las het gisteren.Byrma schreef: ↑26-02-2022 01:42M*A*S*H-actrice Sally Kellerman overleden
IK kende haar niet, want het is een andere 'Hotlips' dan in de serie.
Later is nu
zaterdag 26 februari 2022 om 12:35
maandag 14 maart 2022 om 01:15
William Hurt (71)
De Amerikaanse film- en theateracteur William Hurt is zondag op 71-jarige leeftijd overleden in zijn huis in Portland (Oregon). Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Hurt is onder meer bekend van rollen in films als Kiss of the Spider Woman en Broadcast News. De acteur onthulde in 2018 dat hij aan terminale prostaatkanker leed, die was uitgezaaid naar zijn botten. Volgende
De Amerikaanse film- en theateracteur William Hurt is zondag op 71-jarige leeftijd overleden in zijn huis in Portland (Oregon). Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Hurt is onder meer bekend van rollen in films als Kiss of the Spider Woman en Broadcast News. De acteur onthulde in 2018 dat hij aan terminale prostaatkanker leed, die was uitgezaaid naar zijn botten. Volgende
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum