Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
vrijdag 16 mei 2025 om 15:34
De paus en Virginia Giuffre ook niet. Showbizzland is algemener bedoeld, als in: bekend bij de meeste mensen en nieuwswaardig.DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 15:21Ik vind Jan Terlouw (R.I.P) niet bepaald passen in 'overleden in showbizzland'.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
vrijdag 16 mei 2025 om 16:21
Misschien dat deel 5 "Bekend & overleden" genoemd kan worden?
En de boeken van Jan Terlouw heb ik allemaal verslonden. Koning van Katoren vond ik het allerleukst.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 16 mei 2025 om 17:07
vrijdag 16 mei 2025 om 18:00
DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 15:21Ik vind Jan Terlouw (R.I.P) niet bepaald passen in 'overleden in showbizzland'.
In de OP staat daarom letterlijk: '...of overleden in andere publieke functies..'
Such fun!1
vrijdag 16 mei 2025 om 19:17
Is het een probleem dan?DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 18:03Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de topictitel. Misschien is het een optie om de topictitel te wijzigen?
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 16 mei 2025 om 19:46
blijkbaar behoren schrijvers niet tot de showbizz

Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 16 mei 2025 om 19:51
Lees dit topic en de voorgaande delen eens helemaal door, dan zul je er veel meer tegenkomen die niet zozeer van de showbizz waren.DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 15:21Ik vind Jan Terlouw (R.I.P) niet bepaald passen in 'overleden in showbizzland'.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 19:54
En wat Jan Terlouw betreft: dat is nou echt iemand die ik zal missen. Hij is niet in de wieg gesmoord natuurlijk maar tot op hoge leeftijd had hij zeer belangwekkende dingen te melden. En als kind was ik al fan van zijn boeken, hell ik heb er nog eens een hele tentoonstelling over ingericht op de lagere school
. Ze staan ook allemaal nog steeds bij me in de kast en mijn dochter heeft ze inmiddels ook allemaal.

'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 16 mei 2025 om 20:24
DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 18:03Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de topictitel. Misschien is het een optie om de topictitel te wijzigen?
Ja, laten we dat doen, op pagina 104.
Je doet je naam wel eer aan

Such fun!1
vrijdag 16 mei 2025 om 20:25
Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:54En wat Jan Terlouw betreft: dat is nou echt iemand die ik zal missen. Hij is niet in de wieg gesmoord natuurlijk maar tot op hoge leeftijd had hij zeer belangwekkende dingen te melden. En als kind was ik al fan van zijn boeken, hell ik heb er nog eens een hele tentoonstelling over ingericht op de lagere school. Ze staan ook allemaal nog steeds bij me in de kast en mijn dochter heeft ze inmiddels ook allemaal.
Ja he, dat was precies het gevoel wat ik had toen het pushbericht binnenkwam.
Such fun!1
vrijdag 16 mei 2025 om 23:00
DronkenAardbei schreef: ↑16-05-2025 18:03Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de topictitel. Misschien is het een optie om de topictitel te wijzigen?
Alleen als jij je naam veranderd in nuchteredruif.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 17 mei 2025 om 07:49
zaterdag 17 mei 2025 om 09:48
Lekker belangrijk ook. Ik zie vaak genoeg namen die mij niets zeggen en dan scroll ik meestal door. Het gaat er toch om dat je het er hier even over kunt hebben? Ik vind het soms ook wel interessant hoeveel een overlijden wel of juist niet oproept. En die sterrenkok kende ik totaal niet en dan blijk ik een van de weinigen te zijn.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 17 mei 2025 om 10:03
Die kende ik ook niet hoorcanis-felis schreef: ↑17-05-2025 09:48Lekker belangrijk ook. Ik zie vaak genoeg namen die mij niets zeggen en dan scroll ik meestal door. Het gaat er toch om dat je het er hier even over kunt hebben? Ik vind het soms ook wel interessant hoeveel een overlijden wel of juist niet oproept. En die sterrenkok kende ik totaal niet en dan blijk ik een van de weinigen te zijn.

zaterdag 17 mei 2025 om 10:06
Sommige overlijdens berichten post ik om die reden express niet.
Maar dan aan de andere kant het is niet mijn probleem dat “je” Google stuk is.
En waarom moet er dan gereageerd worden op “nooit van gehoord” hou gewoon je muil

Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 17 mei 2025 om 10:25
Oprechte vraag: hoe bedoel je dit?Lady*Voldemort schreef: ↑16-05-2025 19:54En wat Jan Terlouw betreft: dat is nou echt iemand die ik zal missen. Hij is niet in de wieg gesmoord natuurlijk maar tot op hoge leeftijd had hij zeer belangwekkende dingen te melden. En als kind was ik al fan van zijn boeken, hell ik heb er nog eens een hele tentoonstelling over ingericht op de lagere school. Ze staan ook allemaal nog steeds bij me in de kast en mijn dochter heeft ze inmiddels ook allemaal.
Terlouw was niet iemand die we dagelijks op tv zagen.
Als zijn boeken waren al geschreven, dus hij stond niet midden in de aandacht.
Hoe kun je hem dan gaan missen?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in