Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 2607 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Ik vind Jan Terlouw (R.I.P) niet bepaald passen in 'overleden in showbizzland'.
Ik wel. Zo’n bekende en geliefde man.
Zijn kinderboeken staan hier in de kast: Koning van Katoren, Pjotr, Oosterschelde windkracht 10 en Briefgeheim. Als kind verslond ik zijn boeken.
DronkenAardbei schreef:
16-05-2025 15:21
De paus en Virginia Giuffre ook niet. Showbizzland is algemener bedoeld, als in: bekend bij de meeste mensen en nieuwswaardig.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
16-05-2025 15:34
De paus en Virginia Giuffre ook niet. Showbizzland is algemener bedoeld, als in: bekend bij de meeste mensen en nieuwswaardig.
Misschien dat deel 5 "Bekend & overleden" genoemd kan worden?

En de boeken van Jan Terlouw heb ik allemaal verslonden. Koning van Katoren vond ik het allerleukst.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
16-05-2025 16:21

En de boeken van Jan Terlouw heb ik allemaal verslonden. Koning van Katoren vond ik het allerleukst.

Nou inderdaad, hier ook boeken op de plank van hem staan.
Jan Terlouw...die boekenschrijver. Jammer! 😢 Maar wel een mooie leeftijd! Hij was een sympathieke en vriendelijke man. Zijn boeken zijn ook erg indrukwekkend.
Je pense donc je suis
DronkenAardbei schreef:

In de OP staat daarom letterlijk: '...of overleden in andere publieke functies..'
Such fun!1
MarindaH schreef:
16-05-2025 18:00
In de OP staat daarom letterlijk: '...of overleden in andere publieke functies..'
Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de topictitel. Misschien is het een optie om de topictitel te wijzigen?
DronkenAardbei schreef:
16-05-2025 18:03
Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de topictitel. Misschien is het een optie om de topictitel te wijzigen?
Is het een probleem dan?
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
16-05-2025 19:17
Is het een probleem dan?
blijkbaar behoren schrijvers niet tot de showbizz :sarcastic:
Relax we're all crazy, it's not a competition
DronkenAardbei schreef:
Lees dit topic en de voorgaande delen eens helemaal door, dan zul je er veel meer tegenkomen die niet zozeer van de showbizz waren.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
En wat Jan Terlouw betreft: dat is nou echt iemand die ik zal missen. Hij is niet in de wieg gesmoord natuurlijk maar tot op hoge leeftijd had hij zeer belangwekkende dingen te melden. En als kind was ik al fan van zijn boeken, hell ik heb er nog eens een hele tentoonstelling over ingericht op de lagere school :lol: . Ze staan ook allemaal nog steeds bij me in de kast en mijn dochter heeft ze inmiddels ook allemaal.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
DronkenAardbei schreef:

Ja, laten we dat doen, op pagina 104.

Je doet je naam wel eer aan :P
Such fun!1
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:54
En wat Jan Terlouw betreft: dat is nou echt iemand die ik zal missen. Hij is niet in de wieg gesmoord natuurlijk maar tot op hoge leeftijd had hij zeer belangwekkende dingen te melden. En als kind was ik al fan van zijn boeken, hell ik heb er nog eens een hele tentoonstelling over ingericht op de lagere school :lol: . Ze staan ook allemaal nog steeds bij me in de kast en mijn dochter heeft ze inmiddels ook allemaal.

Ja he, dat was precies het gevoel wat ik had toen het pushbericht binnenkwam.
Such fun!1
Voor mij staat Showbizz aan bekend zijn op wat voor manier dan ook, niet perse iemand die in een glitterpak met veren al zingend van een trap af komt. Dus ook schrijvers, politici etc.
dolfje schreef:
16-05-2025 20:56
Voor mij staat Showbizz aan bekend zijn op wat voor manier dan ook, niet perse iemand die in een glitterpak met veren al zingend van een trap af komt. Dus ook schrijvers, politici etc.
Voor mij ook.
DronkenAardbei schreef:

Alleen als jij je naam veranderd in nuchteredruif.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
bartjes schreef:
16-05-2025 22:56
Voor mij ook.

Nou inderdaad. Ik vond het ook heel goed dat bijvoorbeeld Ruth Bader Ginsburg (waarvan veel mensen wellicht denken: wie??) hier een plekje heeft gekregen.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Honolulu schreef:
17-05-2025 07:49
Nou inderdaad. Ik vond het ook heel goed dat bijvoorbeeld Ruth Bader Ginsburg (waarvan veel mensen wellicht denken: wie??) hier een plekje heeft gekregen.
Precies dat ja.
tonkje schreef:
16-05-2025 16:21

Dan krijg je weer commentaar van " nooit van gehoord, hoezo bekend "
:P
Lekker belangrijk ook. Ik zie vaak genoeg namen die mij niets zeggen en dan scroll ik meestal door. Het gaat er toch om dat je het er hier even over kunt hebben? Ik vind het soms ook wel interessant hoeveel een overlijden wel of juist niet oproept. En die sterrenkok kende ik totaal niet en dan blijk ik een van de weinigen te zijn.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
17-05-2025 09:48
Lekker belangrijk ook. Ik zie vaak genoeg namen die mij niets zeggen en dan scroll ik meestal door. Het gaat er toch om dat je het er hier even over kunt hebben? Ik vind het soms ook wel interessant hoeveel een overlijden wel of juist niet oproept. En die sterrenkok kende ik totaal niet en dan blijk ik een van de weinigen te zijn.
Die kende ik ook niet hoor ;)
dolfje schreef:
17-05-2025 07:56
Dan krijg je weer commentaar van " nooit van gehoord, hoezo bekend "
:P
Sommige overlijdens berichten post ik om die reden express niet.

Maar dan aan de andere kant het is niet mijn probleem dat “je” Google stuk is.

En waarom moet er dan gereageerd worden op “nooit van gehoord” hou gewoon je muil :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2025 19:54
Oprechte vraag: hoe bedoel je dit?
Terlouw was niet iemand die we dagelijks op tv zagen.
Als zijn boeken waren al geschreven, dus hij stond niet midden in de aandacht.
Hoe kun je hem dan gaan missen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jeetje, een discussie of Jan Terlouw thuis hoort in dit topic. Natuurlijk hoort zijn overlijden thuis in dit topic. Jan Terlouw is een icoon.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven