Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
donderdag 29 mei 2025 om 17:45
Dan denk je dat fietsen gezond is, dan overlijdt je terwijl je op je fiets zit.kimmeke1983 schreef: ↑29-05-2025 17:43Ex-Belgisch kampioen (wielrennen) Ludo Dierckxsens (60) overleden
Nota bene voor een actie / fietstocht voor het goede doel.
(4 dagen fietsen voor Kom op Tegen Kanker. Vandaag de eerste dag.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 29 mei 2025 om 17:48
Vind er altijd al opvallend veel wielrenners overlijden. Al decennialang. Alsof die duursport toch niet voor iedereen goed is.
donderdag 29 mei 2025 om 17:54
Jij verwachtte dat wielrenners eeuwig bleven leven?
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
donderdag 29 mei 2025 om 18:20
donderdag 29 mei 2025 om 18:45
Haha dat dacht ik ook. Ik durf wel te beweren dat alle wielrenners komen te overlijden.
donderdag 29 mei 2025 om 18:59
Nou, geef Boudewijn even door dat het antwoord “Niet zo sterk” moet zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 29 mei 2025 om 20:05
O sjonge, dat kwartje viel niet echt nee.
Maar goed ook de eenzame fietser gaat een keer dood hoor, hoe sterk of niet sterk ook.
vrijdag 30 mei 2025 om 22:00

Heel gezond is het niet die topsport inderdaad.
vrijdag 30 mei 2025 om 22:01
Moet weer aan Annemiek van Vleuten denken die ik geloof met de zomerspelen een keer heel naar gecrasht is. Vreselijk zag dat er uit. Gelukkig geen letsel aan overgehouden.
zaterdag 31 mei 2025 om 00:38
MASH-actrice Loretta Swit op 87-jarige leeftijd overleden.
De Amerikaanse actrice Loretta Swit is overleden. Ze was vooral bekend van haar rol als Margaret 'Hot Lips' Houlihan in de televisiereeks MASH, over een militair veldhospitaal aan het front in de Koreaans oorlog. Volgens Amerikaanse media stierf Swit vrijdag op 87-jarige leeftijd in haar woning in New York.
De Amerikaanse actrice Loretta Swit is overleden. Ze was vooral bekend van haar rol als Margaret 'Hot Lips' Houlihan in de televisiereeks MASH, over een militair veldhospitaal aan het front in de Koreaans oorlog. Volgens Amerikaanse media stierf Swit vrijdag op 87-jarige leeftijd in haar woning in New York.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 1 juni 2025 om 00:54
https://www.wielerflits.nl/nieuws/vrouw ... overleden/
Triest
Jong gezin
Triest
Jong gezin
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 1 juni 2025 om 01:21
calvijn1 schreef: ↑01-06-2025 00:54https://www.wielerflits.nl/nieuws/vrouw ... overleden/
Triest
Jong gezin

zondag 1 juni 2025 om 05:32
Aah.pepexx schreef: ↑31-05-2025 00:38MASH-actrice Loretta Swit op 87-jarige leeftijd overleden.
Mooie serie is dat, laatst nog eens alle seizoenen gekeken en opgezocht wie er nog in leven zijn.
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 1 juni 2025 om 05:32
Aah.pepexx schreef: ↑31-05-2025 00:38MASH-actrice Loretta Swit op 87-jarige leeftijd overleden.
Mooie serie is dat, laatst nog eens alle seizoenen gekeken en opgezocht wie er nog in leven zijn.
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 1 juni 2025 om 09:23
calvijn1 schreef: ↑01-06-2025 00:54https://www.wielerflits.nl/nieuws/vrouw ... overleden/
Triest
Jong gezin
Ach, wat een onbeschrijfelijk verdriet en gemis moet dit zijn!
Zo jong en zo snel!
Vreselijk!
zondag 1 juni 2025 om 09:44
Wat ontzettend verdrietig.calvijn1 schreef: ↑01-06-2025 00:54https://www.wielerflits.nl/nieuws/vrouw ... overleden/
Triest
Jong gezin
dinsdag 3 juni 2025 om 17:24

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in