Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
zaterdag 17 mei 2025 om 12:15
Van mij mogen ze gepost worden. Als ik ze niet herken dan scroll ik door, of ik google ze.
Soms zegt een naam me niets, maar een foto dan weer wel.
zaterdag 17 mei 2025 om 13:25
Misschien moet ik dan toch maar mijn naam veranderen in Nuchteredruif?

Maar goed, het was maar een vraag, niet meer dan dat. En het antwoord is dus nee. Prima. Ik had ook je OP moeten lezen, had ik die opmerking/vraag niet eens hoeven neer te zetten.
zaterdag 17 mei 2025 om 19:26
Scenarioschrijver Gerard Soeteman is vrijdag op 88-jarige leeftijd na een kort ziekbed overleden. Dat heeft zijn familie aan het ANP gemeld.
Soeteman is een van de meest invloedrijke scenaristen uit de Nederlandse filmgeschiedenis. Hij werd bekend dankzij zijn samenwerking met Paul Verhoeven. Het tweetal maakte talloze klassiekers, zoals Turks Fruit (1973), Soldaat van Oranje (1977), Spetters (1980) en Zwartboek (2006).
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Soeteman is een van de meest invloedrijke scenaristen uit de Nederlandse filmgeschiedenis. Hij werd bekend dankzij zijn samenwerking met Paul Verhoeven. Het tweetal maakte talloze klassiekers, zoals Turks Fruit (1973), Soldaat van Oranje (1977), Spetters (1980) en Zwartboek (2006).
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 17 mei 2025 om 19:45
Hij had mijn aandacht wel. En daar ging het maar om he. En wat een rare aanname dat iemand eerst 'midden in de aandacht' moet staan voor je kunt stellen dat je hem zal missen. Ik kan je zo honderd personen noemen die wel degelijk 'midden in de aandacht' staan en die ik totaal niet zal missen als ze morgen het loodje leggen.
Maar je mag ook gerust zeggen dat je het stom vindt hoor, wat ik schreef. Met je 'oprechte vraag'.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 18 mei 2025 om 01:11
Oh nee hoor, helemaal niet stom.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2025 19:45Hij had mijn aandacht wel. En daar ging het maar om he. En wat een rare aanname dat iemand eerst 'midden in de aandacht' moet staan voor je kunt stellen dat je hem zal missen. Ik kan je zo honderd personen noemen die wel degelijk 'midden in de aandacht' staan en die ik totaal niet zal missen als ze morgen het loodje leggen.
Maar je mag ook gerust zeggen dat je het stom vindt hoor, wat ik schreef. Met je 'oprechte vraag'.
Je hebt het uitgelegd dat hij nog steeds jouw aandacht had.
Dan snap ik het.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 18 mei 2025 om 01:22
Had je ook best kunnen snappen na het lezen van mijn initiële post.
Maar goed, laat maar weer.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in