Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland, deel 5

08-11-2025 15:36 68 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. we houden het breed. Nieuw topic!

Iets meer tekst dan een linkje wordt gewaardeerd 😊

Vorige deel: https://forum.viva.nl/entertainment/ove ... 6#34028016
Such fun!1
De Amerikaanse zanger Todd Snider is op 59-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de familie van Snider zaterdag bekendgemaakt op sociale media.

Snider werd vrijdag opgenomen in het ziekenhuis vanwege een longontsteking. "De verhalenverteller, onze geliefde Todd Daniel Snider, heeft deze wereld verlaten", schrijft de familie in een verklaring op zijn Facebook- en Instagrampagina's. "We houden van je Todd, vaar voort oude vriend, we zien je weer ergens onderweg."

De exacte doodsoorzaak van de zanger is niet bekend. Snider was voornamelijk bekend van de nummers I Can't Complain , Beer Run en Alright Guy.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
16-11-2025 11:02
De Amerikaanse zanger Todd Snider is op 59-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de familie van Snider zaterdag bekendgemaakt op sociale media.

Snider werd vrijdag opgenomen in het ziekenhuis vanwege een longontsteking. "De verhalenverteller, onze geliefde Todd Daniel Snider, heeft deze wereld verlaten", schrijft de familie in een verklaring op zijn Facebook- en Instagrampagina's. "We houden van je Todd, vaar voort oude vriend, we zien je weer ergens onderweg."

De exacte doodsoorzaak van de zanger is niet bekend. Snider was voornamelijk bekend van de nummers I Can't Complain , Beer Run en Alright Guy.
Hij is na een overval in het ziekenhuis belandt en daar niet meer uitgekomen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Schrijfster Yvonne Keuls (93) is overleden na een kort ziektebed.

Ik heb veel van haar boeken verslonden vroeger, ik hoop dat veel kinderen/mensen dat nog doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Yvonne Keuls, ze heeft een boel moois nagelaten.
Ach, Yvonne Keuls :-(

In mijn hoofd was ze veel jonger, ik heb nog steeds een beeld van dat ze een jaar of 70 was, maar dat beeld leeft blijkbaar ook al een hele tijd in mijn hoofd.
Rip Yvonne , veel boeken van gelezen inderdaad . Ze heeft een flinke literaire erfenis achter gelaten .
Ach Yvonne Keuls :(
Het boek, 'De moeder van David S' las ik op de middelbare school en staat in mijn boekenkast. Een van mijn lievelings boeken.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Yvonne Keuls 93 jaar .R.I.P. 🙏🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
AnnaNiem schreef:
17-11-2025 07:52

In mijn hoofd was ze veel jonger, ik heb nog steeds een beeld van dat ze een jaar of 70 was, maar dat beeld leeft blijkbaar ook al een hele tijd in mijn hoofd.

Ik had ook geen idee dat ze al 93 was. Ze was er altijd gewoon. Mooie nalatenschap :heart:
Such fun!1
Oh Yvonne Keuls. Bijzondere vrouw en fenomenale schrijfster.
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
De duitse Alice en Ellen Kessler overleden. Jaren geleden zeer bekend .maar daar moet je ouder voor zijn om het te weten.
Ze zijn tegelijk overleden .de Duitse politie gaat het nog onderzoeken .
Vroeger traden ze op in bijna elk Duits show programma.
Rest in Peace .🙏🙏
AnnaNiem schreef:
17-11-2025 07:52

dat had ik dus ook, :rose:
Relax we're all crazy, it's not a competition
chrisjoh schreef:
17-11-2025 17:27
De duitse Alice en Ellen Kessler overleden. Jaren geleden zeer bekend .maar daar moet je ouder voor zijn om het te weten.
Rest in Peace .🙏🙏
Wat bijzonder, dit roept veel vragen op! Ik ken een tweeling die samen een soort pact hebben; ze zijn samen ter wereld gekomen en willen nooit zonder de ander leven. Ik vind het zelf best heftig maar goed ik ben geen tweeling.
chrisjoh schreef:
Rest in Peace .🙏🙏
Ik herinner ze me nog.
chrisjoh schreef:
Rest in Peace .🙏🙏
Ik herinner ze me nog.

Sinds 1986 woonden ze in Grünwald nabij München, waar ze gezamenlijk en gelijktijdig op 17 november 2025 op 89-jarige leeftijd overleden. Ze pleegden euthanasie onder begeleiding.
Euthanasie onder begeleiding had ik nog niet gehoord.wel dat de Duitse Polizei n onderzoek in wilde stellen.
Ze zijn ook hun leven lang samen geweest en volgens mij zijn ze ook nooit getrouwd.
Weet jij het ?
chrisjoh schreef:
17-11-2025 21:22
Euthanasie onder begeleiding had ik nog niet gehoord.wel dat de Duitse Polizei n onderzoek in wilde stellen.
Ze zijn ook hun leven lang samen geweest en volgens mij zijn ze ook nooit getrouwd.
Weet jij het ?

NOS:
Bild meldt dat ze zijn overleden op een zelfgekozen moment. De Duitse krant spreekt van "begeleide euthanasie". Volgens Bild hadden ze samen besloten een einde aan hun leven te maken.

De zussen willen volgens hun testament in dezelfde urn bijgezet worden, schrijft het Duitse persbureau DPA. De afgelopen jaren leidden ze een teruggetrokken leven in een huis in Grünwald, ten zuiden van München. Daar zijn ze ook overleden. Ze bleven altijd samen, hadden wel amourettes, maar trouwden nooit.
Such fun!1
MarindaH schreef:
17-11-2025 22:30
NOS:
Bild meldt dat ze zijn overleden op een zelfgekozen moment. De Duitse krant spreekt van "begeleide euthanasie". Volgens Bild hadden ze samen besloten een einde aan hun leven te maken.

De zussen willen volgens hun testament in dezelfde urn bijgezet worden, schrijft het Duitse persbureau DPA. De afgelopen jaren leidden ze een teruggetrokken leven in een huis in Grünwald, ten zuiden van München. Daar zijn ze ook overleden. Ze bleven altijd samen, hadden wel amourettes, maar trouwden nooit.

Dat is de ouderwetse benaming voor ‘friends with benefits’? :)

Mooi dat ze samen er uit konden stappen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven