Entertainment alle pijlers

Penoza

17-09-2010 11:08 679 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gisteravond de eerste aflevering van deze serie gezien?

Ik vond het leuk! Goed verhaal, leuke acteurs, kortom: ik blijf het volgen. Al moest ik wel een beetje lachen toen ik Thomas Acda met een pistool zag zwaaien Vind hem altijd een beetje koddig. Ik ben benieuwd hoe het hele verhaal afloopt.

Wat vonden jullie?
Hallo?!
Ik vond het ook spannend, én ik baal want ik ben een grote fan van Thomas Acda. Daarom vond ik het laatse seizoen van Flikken Maastricht ook zo leuk. Hopelijk komen er nog veel flashbacks
De laatste keer dat ik Flikken Maastricht zag, probeerde Thomas Acda het om Victor Reinier op te hangen Vond ik ook niet geloofwaardig. Niet omdat hij niet kan acteren hoor, want hij speelt heel goed, maar wat ik zei, hij heeft zo'n gezellig, koddig hoofd
Hallo?!
Kijk ook uit naar de tweede aflevering morgen!
Aflevering twee vond ik ook weer gaaf!

Het is echt lang geleden dat ik echt een uur lang geconcentreerd naar een serie kon kijken. Het werd echt niet saai!

Volgende week wordt het volgens mij erg spannend aan het voorstukje te zien
Hallo?!
Ik ook! Leuk weer zo'n spannende goede serie op zondagavond. Wij hadden dit keer de ondertiteling aangezet. Aan het begin helemaal blij; 'Zie je wel, hij leeft nog!' Maar dat was van korte duur.
Leuke serie. Al had ik vorige week het eerste deel gemist.
Deel twee was ook leuk idd.

Johny de Mol had warempel tekst!

Klein foutje was wel dat de Stephen eerst een blauw oog links had, en later rechts...Tja, het maakt verder voor het verhaal niets uit...duzz
Oeh wat scherp! Dat had ik dus echt niet opgemerkt!

Grote vraag is nu natuurlijk wel waar die coke is. Irwan zit in de bak en Steven leek oprecht verbaasd. Zou Frans het al doorgespeeld hebben aan de politie? Of is er een andere macht in het spel?

*vindt het spannend*
Hallo?!
Ik vertouw die vader/opa ook niet helemaal....

Maar dat is misschien beetje ver gezocht....

Nog geen idee waar het naartoe gaat.
Ik vind die vader/opa juist zo'n leuke man. Alsof ie alles alles weet en alles op kan lossen. En stiekem ook nog zijn ex-vrouw terug wilt.

Vind de serie echt heel spannend, ben normaal niet zo van de Nederlandse series, maar deze vind ik echt wel de moeite waard!
Zelfs ík vind het leuk, en dat wil wat zeggen! Ben helemaal niet zo van de series. Oké, op Gooise Vrouwen na dan Vond het zo zielig met de pup aan het eind van de aflevering... Was blij dat mijn dochters net naar boven waren, bedtijd, ze mochten het niet afkijken.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het verder gaat allemaal.
Wij kijken idd ook...en dat ik wij zeg is al een unicum want normaal kijken wij nooit samen naar series maar nu zitten we gezellig op zondag op de bank.

Hebben nog geen last gehad van onverstaanbaarheid maar hebben de TV ook meestal wel wat harder gezet maar dat vind ik sowieso vaak nodig bij NL series of films.

Die hond was idd echt zielig. Vroeg me later nog af hoe ze dat hebben gedaan. Was er toevallig eenzelfde pup doodgegaan aan natuurlijke oorzaak die als stand in kon fungeren? (Dat hoop ik dan maar anders vind ik het zo zielig en de pup leek wel erg echt)
quote:Martini schreef op 30 september 2010 @ 13:42:

Wij kijken idd ook...en dat ik wij zeg is al een unicum want normaal kijken wij nooit samen naar series maar nu zitten we gezellig op zondag op de bank.

Same here! Ben gek op nederlandse drama series, met name in het gerne 'de lijken vallen bij bosjes'. Meestal kijk ik alleen omdat lief er niet zo veel aan vindt. Maar deze kijken we samen

Zelfs zo erg dat, als ik nog even in de keuken aan het rommelen ben, hij roept: 'schiet op, het begint zo!!'
Heerlijk teletekst met 888 ondertiteling.

Anders moet je zoveel aandacht besteden aan het goed luisteren.

Gaat ten koste van je kijkplezier.

Ik kijk heel veel met 888.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Maar vonden jullie die hond ook zo 'echt'..vraag me dan altijd af hoe ze dat hebben gedaan
quote:Martini schreef op 30 september 2010 @ 15:06:

Maar vonden jullie die hond ook zo 'echt'..vraag me dan altijd af hoe ze dat hebben gedaan

Ik vond het ook heel erg "echt" eruitzien.

Koude rillingen kreeg ik er van.

Dat arme kind.........brrrr. ( en arme hond natuurlijk).

* gaat een beetje te veel op in de serie*
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik kijk ook! Vind Monic Hendrikx heel goed en Fedja van Huet ook. Ben geen fan van Thomas Acda, blij dat die eruit is. Nu Johnny de Mol nog.
Wij kijken ook. Wel erg spannend, durf soms niet te kijken, brrr.
Gisteren allemaal weer gekeken?

Was wel te verwachten dat zij steeds verder / dieper betrokken wordt..maar ik zit toch wel de hele tijd mezelf te verbijten..want het moet natuurlijk een keer fout gaan..

Trouwens die XTC in het zwembad vond ik wel wat vergezocht?? Beetje rare plotwending die ook niet echt iets toevoegd.

Ben iig benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Ik blijf ook kijken, spannend hoor...

Die executie dacht ik eerst: ze moet vast die met die zak over zijn hoofd doodschieten om te laten zien dat ze het durft, en dan blijkt het vast haar oudste zoon te zijn.. maar gelukkig niet zeg (al was dit ook eng)
Zelf vind ik Penoza een goede serie, ik heb alleen wel wat opmerkingen op het verhaal.

en dat is dit:

Wat ik zelf vreemd vind is dat de moord op Frans van Walraven(acda) niet onderzocht word. Ze zoeken alleen naar een USB stick. Niet naar een mordenaar. Lijkt me toch dat als er iemand een vermoord wordt die moord opgelost moet worden?? Niemand wordt ondervraagd in de directe omgeving.

De recherche heeft alleen oog voor een informatie van de criminele banden die hij had.

graag hoor ik een reactie

gr
Dat zal in aflevering acht duidelijk worden hoop ik!
quote:Martine030 schreef op 08 oktober 2010 @ 13:16:

Zelf vind ik Penoza een goede serie, ik heb alleen wel wat opmerkingen op het verhaal.

en dat is dit:

Wat ik zelf vreemd vind is dat de moord op Frans van Walraven(acda) niet onderzocht word. Ze zoeken alleen naar een USB stick. Niet naar een mordenaar. Lijkt me toch dat als er iemand een vermoord wordt die moord opgelost moet worden?? Niemand wordt ondervraagd in de directe omgeving.

De recherche heeft alleen oog voor een informatie van de criminele banden die hij had.

graag hoor ik een reactie

gr

Ik vind dat zelf niet zo vreemd, aangezien het voor de politie allang duidelijk is dat het een afrekening in het drugscircuit betreft.

Waarschijnlijk hopen ze via die USB-stick de grotere netwerken op te rollen en evt. de dader te vinden.

De verhoren zijn vast gewoon niet meegenomen in de serie (houd het wel spannend, want zo kan het nog alle kanten op)

Ik denk trouwens dat die man die vorige week is doodgeschoten eerst wel de waarheid sprak, dat Schiller (?) hem de opdracht had gegeven, maar dat hij is gebruikt om een wig te drijven tussen Carmen en Simon(?) Nou ja die man van haar vriendin dus....

Ga in ieder geval vanavond weer verder kijken...
Carmen en Simon (?) = Steven
Poe, wat een spannende aflevering was het weer!

Ik hoop dat die Luther niet dood is, want dat vind ik echt een coole vent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven