Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
melbourne88 schreef:
23-09-2019 14:22
Onze appgroep is redelijk rustig en gaat grotendeels ook alleen over pokemon go. Uiteraard met als doel de gezamenlijke raids. Vandaag hadden we nog een korte discussie over de kilometer truc die met Samsung telefoons lukt. Kennen jullie die?
Ik heb het geprobeerd en daadwerkelijk had ik daarna 1.5 km erbij.
Vertel....
Ik heb een Samsung
Poppy_del_Rio schreef:
23-09-2019 10:51
De opbrengst uit het event valt me wel erg tegen: alleen een shiny Mr Mime. Ik had al deze regionals al uit een soortgelijk event vorig jaar, dus mij ging het eigenlijk alleen om de shiny’s.
Daarom heb na vier keer 'niks' heel die paaseieren maar links laten liggen en ben ik een 10 km-ei uit gaan broeden. Met succes: een... Slakoth, zucht. Maar vanochtend wel als eerste vangst een shiny Sentret. Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe shiny's! Ik zou ook graag een shiny Yanma en Mr. Mime krijgen, dus zo nog een stukje lopen. De grootste plensbui hebben we nu wel gehad denk ik.
Geen zin om in detail te treden (uit angst voor herkenbaarheid) maar komt erop neer dat de gyms zijn voorbehouden aan een bepaalde vaste kern. Dat zij jou wel binnen 10 minuten uit gyms mogen vechten maar als jij dat doet (in reactie op binnen 10 min eruit gekiept worden) dan zoeken ze je op. Fysiek. Met een aantal teamgenoten. Om je even uit te leggen hoe het werkt. Geen grap. :-?
Bospaddestoeltje schreef:
23-09-2019 16:12
Geen zin om in detail te treden (uit angst voor herkenbaarheid) maar komt erop neer dat de gyms zijn voorbehouden aan een bepaalde vaste kern. Dat zij jou wel binnen 10 minuten uit gyms mogen vechten maar als jij dat doet (in reactie op binnen 10 min eruit gekiept worden) dan zoeken ze je op. Fysiek. Met een aantal teamgenoten. Om je even uit te leggen hoe het werkt. Geen grap. :-?
Wat erg zeg :@
Kun je die mensen dan niet melden bij Niantic ofzo? Dat is toch verschrikkelijk. Het moet een leuk spelletje voor iedereen zijn.
Oh, dat was hier op een gegeven moment ook het geval. Ben toen echt maandenlang gestopt met Pokémon.
Al werd je hier ook bedreigd als je ook maar één ''off-topic'' bericht in de chat plaatste. Haalde wel de lol van het spel af, ja.
¡Apagando las luces!
Jeetje zeg Bospaddestoeltje, wat bizar! Waar halen ze het lef vandaan, het is potverdorie een spelletje!

Hier in het dorp/de app wordt soms wel gemopperd als ze snel uit de gym liggen, maar dan wordt er al snel wat van gezegd door anderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb 2,5 delen gemist.. was gestopt met spelen. Inmiddels weer een beeetje actief. Moet nu 3 nieuwe vrienden maken. Iemand die wil helpen?
3820 2490 0586
Bizar zeg, bospaddestoeltje. Kan me voorstellen dat je dat het plezier ontneemt.
Hier wel een keer een opmerking gehad dat de spelers van level 40 vonden dat zij het werk deden voor de spelers met lagere levels. Ja, eh zo ben jij ook begonnen?!
Belachelijk bospaddestoel! Was het dezelfde persoon als waar je eerder een aanvaring mee had?
Gewoon blijven spelen hoor.
Maar ik snap wel dat het heel intimiderend is.
23-09-2019 16:12
Dat is wel echt heel erg!
Emceetje schreef:
23-09-2019 16:47
Belachelijk bospaddestoel! Was het dezelfde persoon als waar je eerder een aanvaring mee had?
Gewoon blijven spelen hoor.
Maar ik snap wel dat het heel intimiderend is.
Nee, andere speler van ander team ook.

Van die ene (die me 1,5 week lang binnen een uur uit iedere gym timmerde nadat ik een keer één van haar 5 gyms waar ze net stond had overgenomen) heb ik nadat ik het verhaal hier had neergezet nooit meer iets van gezien of gehoord. Nooit meer in een gym zien staan ook. Erg raar!

Maar wie weet is zij toen ook een keer de lokale PoGo-maffia tegengekomen. :blauwoog:
Rubble schreef:
23-09-2019 16:41
Bizar zeg, bospaddestoeltje. Kan me voorstellen dat je dat het plezier ontneemt.
Hier wel een keer een opmerking gehad dat de spelers van level 40 vonden dat zij het werk deden voor de spelers met lagere levels. Ja, eh zo ben jij ook begonnen?!
Haha, inderdaad. Je hebt gewoon niet zulke sterke beesten in de lagere levels, ook niet als je ze maximaal upt.
Verhaal kreeg nog een staartje, maar in verband met herkenbaarheid haal ik deze zo weg dus liever niet quoten.

<poef>

Oh no! Wild story fled!
anoniem_256211 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 18:18
82.32% gewijzigd
Ik zou die bedreigingen denk ik wel rapporteren bij Niantic.
Het zijn ook precies de 2 gyms waar ik 'discussie' over had die nu leeg staan bedenk ik me net. Dat is wel iets té toevallig, volgens mij is er iemand aan het opruien. (Maar misschien ben ik nu iets te paranoia.)

Hima: wat valt er te rapporteren dan? Ik heb nergens bewijs van.
Ik zou aangeven dat je verbaal bedreigd bent vanwege het omhalen van een gym. Als ze meer meldingen krijgen kunnen ze daar misschien iets mee in de vorm van een ban?
himalaya schreef:
23-09-2019 17:42
Ik zou die bedreigingen denk ik wel rapporteren bij Niantic.
Dat heeft geen zin, niantic trekt zich daar niets van aan. Rapporteren heeft geen zin, doen ze toch niet mee.
Het enige wat je kan doen is melding maken bij de wijk agent, slaat toch nergens op dat ze je op straat lopen te bedriegen voor een spelletje?
Ik heb bij Niantic weleens een speler gemeld vanwege bedreiging bij Ingress. Die heeft toen een ban gekregen. Maar dat was met bewijs (screenshot van chatfunctie binnen de Ingress-app).

Ik zou in staat zijn om naar je woonplaats af te reizen om samen met jou die bullebakken te woord te staan. Ik kan echt heel slecht tegen dergelijk gedrag en voel me zelf niet snel geïntimideerd.

Er zitten helaas altijd gekken tussen bij dit soort spellen.
Internet doet raar, mijn bericht is weg.

Bospaddestoel, wat rot, slaat echt nergens op. Ik zou ook denken aan de wijkagent, de aanleiding is wellicht een beetje awkward, maar bedreigen is bedreigen.
Melding bij Niantic zou ik ook doen, of het nou effect heeft of niet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Bospaddestoeltje: wat erg! Kan me voorstellen dat de lol er zo wel af gaat! Zou me daar ook niet fijn bij voelen, behoorlijk intimiderend! Aan de andere kant: dat zou pas echt erg zijn, dat je door een paar van die aso's niet meer kunt spelen :hug:
Hier zijn spelers wel eens vrij fanatiek bezig, vooral bij nieuwe gyms die ze zo snel mogelijk op goud willen hebben, maar dat blijft bij anderen er snel uit gooien. Wel eens irritant, maar niet te vergelijken met zulke praktijken....
De functionele groepen op Telegram worden hier wel goed in de gaten gehouden door de beheerders, dus in de raidgroep gaat het alleen over raids enz. Mensen worden aangesproken wanneer ze off-topic gaan.
De chatgroep in mijn woonplaats is redelijk actief, in die van mijn vriend wordt echt heel veel gebabbeld. Het gebeurt regelmatig dat er 500 berichten of meer geplaatst zijn in een dag. Daar scroll ik dan maar snel doorheen of ga meteen naar het nieuwste bericht...
Gisteren reden we toevallig langs een gym waar een Mewtwo-raid op zat, stond een groepje spelers bij en we sloten aan. Helaas had ik gps-problemen en ik kwam er niet in. Meteen werd er geroepen: jongens allemaal even uitstappen en zo kon ik toch nog meedoen! Dat vond ik echt aardig, tenslotte hoorden we niet bij die groep. En dat is toch ook het idee er achter: samen spelen!

SilverLining: was me al opgevallen dat je weer speelt (wij zijn dus al vriendjes) ! Leuk!

Wat een geluk voor jouw zoon Winters!! En zelf ook 2 shinys, gefeliciteerd!

Ik heb hetzelfde als jij Poppy, ook alle regionals al aanwezig dus ging me om de shinys.
Na zo'n 100 7km-eieren te hebben gehatcht, had ik nog steeds geen shiny.....maar gelukkig kwam ik een shiny mr. Mime in het wild tegen :cheer2:
Die week ook een shiny Machop uit een ei (en ik had er al 2, dus nu compleet) en een shiny Lillipup!

Heb nu 20 Unova-Pokemon. Even weer wennen aan die nieuwe namen, maar zijn wel hele leuke bij zoals lillipup, herdier, blitzle, zebstrika, foongus :heart:
marene123 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 19:42
0.02% gewijzigd
BowGirl35 schreef:
23-09-2019 18:05
Dat heeft geen zin, niantic trekt zich daar niets van aan. Rapporteren heeft geen zin, doen ze toch niet mee.
Het enige wat je kan doen is melding maken bij de wijk agent, slaat toch nergens op dat ze je op straat lopen te bedriegen voor een spelletje?
Heeft ook geen zin. De opmerkingen waren vrij impliciet, dat ik ze opvatte als bedreiging is makkelijk te weerleggen. En hadden ze me aan willen raken, dan denk ik dat ze verrast zouden zijn door mijn IV en CP levels maar dat terzijde.

Het is een f*cking SPELLETJE! Ik heb helemaal geen zin in dit gezeik.

Dus ik ga voorlopig wat minder spelen. Is om meerdere redenen een goed idee, want komende tijd sowieso een stuk drukker met studie en werk.
Wat verschrikkelijk stom. Het is inderdaad gewoon een spelletje. Hoop dat je ze kunt ontlopen en toch gewoon door kunt spelen. Al is dat in een dorp lastiger dan in een stad.
23-09-2019 18:46

En hadden ze me aan willen raken, dan denk ik dat ze verrast zouden zijn door mijn IV en CP levels maar dat terzijde.

:rolling:
Stulpje, lees je nog mee? Wil je dinsdag 20u ei-en voor onze ultra friendship?
Niet te geloven wat ik hier lees. Tis een spelletje! Dat sommige mensen zo ver gaan, wat een tuig. :nope:

Ik heb nog niet heel veel nieuwe Pokémon, maar vandaag wel een shiny Lillypup. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven