Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
19-10-2019 09:59
Dankjewel Zarah, kreeg een shiny Pichu uit jouw ei :heart:
Leuk! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Zijn de 10 km eieren momenteel beter dan de 7?
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
19-10-2019 16:32
Zijn de 10 km eieren momenteel beter dan de 7?
Nou bij mij niet. Had sableye uit de laatste 2 10km eieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ving een shiny Halloween Pikachu... hij is echt zo lief :love:
Alle reacties Link kopieren
Dat schiet niet op idd.

Heb die pikacu ook gezien maar nog niet kunnen vangen. Schattig idd
Alle reacties Link kopieren
Vutje schreef:
19-10-2019 14:05
Weet ik...
Ik wil best een keer battelen, wij zijn ultra friends. Maar we moeten nu eerst eten.

Roep maar een tijd ergens na half negen vanavond, dan zet ik 'm aan als het nog nodig is.
Vutje schreef:
19-10-2019 14:05
Weet ik...

Sorry! Ik dacht dat je een newby was, my mistake!
Leuk om alle shinies te lezen!

Ik ben bijna klaar, nog 3 nieuwe stops. Heb er genoeg gezien, maar steeds net buiten bereik. Dus morgen even op de fiets en dan komt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Saar2002 schreef:
19-10-2019 16:32
Zijn de 10 km eieren momenteel beter dan de 7?
Dat hangt ervan af wat je wilt. Volgens mij geven 7 km nog steeds de grootste kans op shiny pokemon, maar vijf en tien km eieren geven de kans op nieuwe. Ik ga momenteel zoveel mogelijk voor gewone eieren daarom.
Yoyo76 schreef:
19-10-2019 13:09

En de zus van @Emceetje, daarmee kan ik binnen 2 dagen ook ultra friends worden, wil zij ook eien?
Ik ga het haar morgen vragen
Alle reacties Link kopieren
Yoyo76 schreef:
19-10-2019 13:09
@Himalaya en @Streekjessokken, wij kunnen ultra friends worden. Jullie zijn al level 40 zag ik, dus ei is waarschijnlijk too much voor ultra. Maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even, willen jullie eien?

@Streepjessokken, kan ik ook een keer een kado van jou krijgen?

En de zus van @Emceetje, daarmee kan ik binnen 2 dagen ook ultra friends worden, wil zij ook eien?
Ik had het je hier al eerder gevraagd, maar volgens mij lees je niet vaak mee. Ik wil wel een eitje doen, heb er toch nog een hele riedel. En daarom had ik dus ook geen gift gestuurd :rolling:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Handbal en Spinnogwat, ik kan met jullie ook level up. Eitje?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
19-10-2019 22:44
Handbal en Spinnogwat, ik kan met jullie ook level up. Eitje?
Ik zou het graag met bowgirl willen combineren. Met haar wordt ik over 3 dagen best friends. Kan dat?
Alle reacties Link kopieren
Yoyo76 schreef:
19-10-2019 13:09
@Himalaya en @Streekjessokken, wij kunnen ultra friends worden. Jullie zijn al level 40 zag ik, dus ei is waarschijnlijk too much voor ultra. Maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even, willen jullie eien?

Ik wil inderdaad niet eien, doe je ding maar! :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Handbal, stuur mij dan maar even geen gifts. Dan kan ik ze ook niet perongeluk openen. Ik stuur jou wel iedere dag
Alle reacties Link kopieren
Als we donderdag afspreken kunnen Handbal, zus van Handbal en Spinnogwat level up, en Handbal weer met BowGirl. En ik ook weer met iemand uit mijn appgroep.
Goed plan?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
yoyo Ze kan morgen om 20.00 uur eien. Lukt dat?
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
20-10-2019 09:47
Als we donderdag afspreken kunnen Handbal, zus van Handbal en Spinnogwat level up, en Handbal weer met BowGirl. En ik ook weer met iemand uit mijn appgroep.
Goed plan?
Voor mij en mijn zus Helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
En Yoyo nog erbij.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-10-2019 07:04
Ik wil inderdaad niet eien, doe je ding maar! :)
Ok, ga ik doen, thanks! :-D

streepjessokken schreef:
19-10-2019 22:41
Ik had het je hier al eerder gevraagd, maar volgens mij lees je niet vaak mee. Ik wil wel een eitje doen, heb er toch nog een hele riedel. En daarom had ik dus ook geen gift gestuurd :rolling:
Ik was toen inderdaad te laat met lezen. Ik open altijd pas in overleg. Met Himalaya kon ik ook al lang ultra friends worden, staat al tijdje kado klaar om te openen. Maar omdat ik nog niet gevraagd had, nog niet gedaan. Dus je had gewoon kunnen sturen. ;-)

Ik vroeg me wel af waarom ik van jou nooit cadeaus terug kreeg. Ik was daarom dus ook gestopt met sturen. Vind het nooit zo gezellig als ze allemaal van 1 kant komen. Hoeft echt niet persé elke keer, maar ik kan me niet eens herinneren dat ik er ooit een van je heb gehad, is dus lang geleden. :-|

Maar goed, hoe laat wordt het dan, aanstaande donderdag?
En stuur je me alvast een gift?

Emceetje schreef:
20-10-2019 10:30
yoyo Ze kan morgen om 20.00 uur eien. Lukt dat?
Morgenavond komt voor mij minder goed uit. Ik zou het graag willen combineren met evolven van een hoopje Pokémon en dat gaat me morgenavond waarschijnlijk niet lukken. Misschien kan zij ook donderdag, tegelijk met de rest van Viva? Ik weet alleen nog geen tijd, zie hierboven.
Ja ze kan donderdag 20.00 uur
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
20-10-2019 13:37
Ja ze kan donderdag 20.00 uur
Thanks! :)

Kan de rest ook donderdag om 20:00 uur?
Vandaag eindelijk weer eens een leuke pokemondag gehad. Ik merk dat ik het nu wat interessanter vind met het Halloween event. Weer een special research, het kaarsje gekregen! 2x yamask gevangen. Nu nog op zoek naar de verkleedde Pokémon en ergens een shiny vangen.
In vind dit toch leuker dan een cd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels de verklede Charmander en Squirtle :) Vind de Charmander veruit de leukste, na Pikachu natuurlijk ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Yoyo76 schreef:
20-10-2019 13:52
Thanks! :)

Kan de rest ook donderdag om 20:00 uur?
Sorry ik zie het nu pas. Ik kan donderdag. Dus dan moet ik een ei aanzetten en een gift van Streepjessokken openen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven