Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een vraag: ik vang alleen maar Poochyena's en Houndours met 0 sterren. Ik heb allang genoeg candy om ze te evolven maar ik vang gewoon geen goeie. Zijn daar nog tips voor?
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
20-10-2019 16:27
Ik heb ook nog een vraag: ik vang alleen maar Poochyena's en Houndours met 0 sterren. Ik heb allang genoeg candy om ze te evolven maar ik vang gewoon geen goeie. Zijn daar nog tips voor?
Is echt een kwestie van geluk hebben :( Of je moet ze uit eieren krijgen, of raids proberen. Bij mij zijn die meestal beter dan de Pokémon die ik in het wild vang.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen om 20:00
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
20-10-2019 16:10
Sorry ik zie het nu pas. Ik kan donderdag. Dus dan moet ik een ei aanzetten en een gift van Streepjessokken openen toch?
Geen probleem hoor, we hebben genoeg tijd en je bent eigenlijk best snel! :-D

Inderdaad zorgen dat er dan a.s. donderdag om 20:00 uur een ei aan staat. En daarna de gift van de persoon waarmee je ultra of best friends wordt openen. Ik open zelf voor de zekerheid altijd 5 minuten later dan de afgesproken tijd, zodat ik 'zeker weet' dat de ander ook een ei heeft geactiveerd.

Handbal schreef:
20-10-2019 16:46
Wij kunnen om 20:00
:thumbsup:
Leuk die ei afspraken tussendoor. Nu jullie allemaal afgesproken hebben durf ik weer iets anders te plaatsen.

Vanmiddag een darkrai raid gedaan, gelukkig gevangen en een squirtle met yamask hoed. Ook nog wat evolves gedaan en de boel research afgemaakt.

Morgen naar de dierentuin, daar weer leuk beestjes vangen als ik moet wachten bij de speeltuinen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
20-10-2019 16:27
Ik heb ook nog een vraag: ik vang alleen maar Poochyena's en Houndours met 0 sterren. Ik heb allang genoeg candy om ze te evolven maar ik vang gewoon geen goeie. Zijn daar nog tips voor?
Beide zijn niet echt nuttig, dus het heeft geen zin om er echt een goede van te hebben. Gewoon evolven dus.

(Kans op een hoog level is wel hoger met wheaterboost, verder komt Poochyena uit de quest catch drie different dark types, uit quest is de iv ook altijd hoger).
Alle reacties Link kopieren
Donderdag om 20.00 is prima! Ik zet het in mijn telefoon.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
20-10-2019 18:46
Beide zijn niet echt nuttig, dus het heeft geen zin om er echt een goede van te hebben. Gewoon evolven dus.

(Kans op een hoog level is wel hoger met wheaterboost, verder komt Poochyena uit de quest catch drie different dark types, uit quest is de iv ook altijd hoger).
Thanks! Ik ben een verzamelaar ;-D
Rubble schreef:
20-10-2019 18:44
Leuk die ei afspraken tussendoor. Nu jullie allemaal afgesproken hebben durf ik weer iets anders te plaatsen.

Vanmiddag een darkrai raid gedaan, gelukkig gevangen en een squirtle met yamask hoed. Ook nog wat evolves gedaan en de boel research afgemaakt.

Morgen naar de dierentuin, daar weer leuk beestjes vangen als ik moet wachten bij de speeltuinen :proud:
Wat leuk Rubble, naar welke dierentuin ga je? Ik ga ook naar de dierentuin :$
Emceetje schreef:
20-10-2019 19:59
Wat leuk Rubble, naar welke dierentuin ga je? Ik ga ook naar de dierentuin :$

Je hebt een pb!
Alle reacties Link kopieren
Toch geen illegale pokemeet hier hè? :wtf:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Hahaha zou kunnen 😎
Kun je meerdere Lucky Friends tegelijk hebben?

Gister bij een ruil een Lucky eevee gekregen! Nu nog bedenken hoe ik die ga evolven.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
21-10-2019 07:24
Kun je meerdere Lucky Friends tegelijk hebben?

Gister bij een ruil een Lucky eevee gekregen! Nu nog bedenken hoe ik die ga evolven.
Ja dat kan. Ik heb er zelf een stuk of 15. Allemaal van hier.
BowGirl35 schreef:
21-10-2019 07:51
Ja dat kan. Ik heb er zelf een stuk of 15. Allemaal van hier.
Oh fijn, thanks! :shame:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik zou graag meeschrijven als dat kan :)
Sinds begin sept. dit jaar ben ik ook om! In 2016 zijn mijn man en onze zoon (die 2de op mijn telefoon destijds) al actief gaan pokémonnen. Dat hebben ze een hele poos gedaan, maar toch gestopt. Aan het eind v.d. zomervakantie wilde onze zoon het weer gaan doen. Inmiddels had hij zijn eigen telefoon met wat 4g erop, dus hebben zoon en man het weer opgepakt.
In het kader van gezellig samen wandelen e.d. heb ik uiteindleijk ook maar een account aangemaakt, en ik ben nu bijna lvl 28 ;)
Afgelopen weekend mijn eerste Darkrai raids gedaan. Maar oh, wat weet ik nog veel niet...
Het lijkt me gezellig om hier wat ervaringen uit te kunnen wisselen en hopelijk ook wat vragen te kunnen stellen als ik iets niet zo goed weet :)

Groetjes Amigurumi.
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Amigurumi! Leuk dat jullie ook (weer) spelen :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Ami! Geen probleem om hier je vragen te stellen of om vrienden te vragen als je die opdracht krijgt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel SombraOnline en himalaya :)

Dat zal ik zeker doen!
Ik heb al een vraag. Maakt het verschil of je een normale Pokémon evolved of dat het een gepurifiede Pokémon is?
Of kan je ze dan beter allebei hebben?
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Amigurumi, welkom!
Leuk om zo samen met man en kind te spelen.
Ik speel voornamelijk samen met zoon (dochter, 15, speelt zo af en toe) heel gezellig :)
Om op jouw vraag terug te komen: ik zou naar appraise kijken. Dat geeft aan hoe goed een pokemon is. Ik zou de pokemon met de beste appraise evolueren.

Vanmorgen samen met zoon nog een squirtle raid gedaan. Nu moeten we alleen de bulbasaur nog en dan hebben we alle Halloween-varianten.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alleen de Bulbasaur nog, al vind ik die de minst leuke.

Zit shiny Magmar eigenlijk in de game? Die spawnt hier nu ontiegelijk veel, dan wil ik wel een shiny ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-10-2019 12:15
Hier ook alleen de Bulbasaur nog, al vind ik die de minst leuke.

Zit shiny Magmar eigenlijk in de game? Die spawnt hier nu ontiegelijk veel, dan wil ik wel een shiny ;-D
Shiny magmar kan je alleen krijgen als je een shiny magby uit een ei hebt en evolueert.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
21-10-2019 12:13
Hoi Amigurumi, welkom!
Leuk om zo samen met man en kind te spelen.
Ik speel voornamelijk samen met zoon (dochter, 15, speelt zo af en toe) heel gezellig :)
Om op jouw vraag terug te komen: ik zou naar appraise kijken. Dat geeft aan hoe goed een pokemon is. Ik zou de pokemon met de beste appraise evolueren.

Vanmorgen samen met zoon nog een squirtle raid gedaan. Nu moeten we alleen de bulbasaur nog en dan hebben we alle Halloween-varianten.
Hoi Winters,
Dankjewel, Ik heb al de app Poke Genie. Ik kijk nu naar de IV. Ik heb dus een normale zubat met een iv van 78 en een gepurifiede met een iv van 84. Maar het zou dus niets uitmaken als ik dan voor die gepurifiede ga ipv een "normale"?

Ik moet zelf nog de charmander en de bulbasaur in halloween style krijgen. Maar dat komt vast goed!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Amigurumi schreef:
21-10-2019 12:44
Hoi Winters,
Dankjewel, Ik heb al de app Poke Genie. Ik kijk nu naar de IV. Ik heb dus een normale zubat met een iv van 78 en een gepurifiede met een iv van 84. Maar het zou dus niets uitmaken als ik dan voor die gepurifiede ga ipv een "normale"?
Ik zou voor die van 84 IV gaan :) Nadat een Pokémon purified is, maakt het inderdaad niets meer uit. Dat is dan z'n uiteindelijke IV.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Amigurumi!

Vraagje: zijn bulbasaur, squirtle en charmander alleen in raids te vinden?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven