Pokemon Go deel 5
zondag 15 april 2018 om 15:23
Ik heb natuurlijk geen shiny gevangen, maar ondanks dat ik eigenlijk geen tijd heb toch nog wat gevangen vanuit de auto onderweg. Nu nog maar 8 candy nodig totdat er geëvolueerd kan worden, dus dat is al een stuk beter dan de 78 die ik vanochtend nog nodig had
.
Balen Bowgirl! Ik hoop dat je toch nog wat gevangen hebt.
Lady gefeliciteerd!

Balen Bowgirl! Ik hoop dat je toch nog wat gevangen hebt.
Lady gefeliciteerd!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

zondag 15 april 2018 om 15:33
Hier lekker gepokemond vandaag,
5 shiney shapen, en tig normale, had een incense, en 2 lures op pokestops gezet, en het stortregende schaapjes
Iedere keer een pinapberry erbij dus dat ging hard met 12 candy per keer.
Heb nu 2 ampharos met dragonpulse, een normale en een roze.
nog wat flaafies en 280 candy over, inmiddels wel al m'n stardust er doorheen gejaagd.
5 shiney shapen, en tig normale, had een incense, en 2 lures op pokestops gezet, en het stortregende schaapjes

Iedere keer een pinapberry erbij dus dat ging hard met 12 candy per keer.
Heb nu 2 ampharos met dragonpulse, een normale en een roze.
nog wat flaafies en 280 candy over, inmiddels wel al m'n stardust er doorheen gejaagd.
zondag 15 april 2018 om 16:46
Dan schiet het wel ineens op met de candies, Anna
Zo dan Pidgey dat zijn mooie vangsten.
Bowgirl hoe gaat het? Heb je nog wat vanuit bed kunnen vangen toevallig?
Ik heb 4 shiny schapen. En met de eieren ging het ook heel hard. Ik heb er veel uitgebroed. Ik had ook speciale eierkokers uit de community day box. En net op het moment dat ik er wel genoeg van had en naar huis wilde gaan kreeg ik nog een 10 km ei. Nou die ook maar in de eierkoker gegooid, en snel gelopen want ik had nog maar zo'n 25 minuten op de teller (want met zo'n speciale eierkoker hoefde ik maar 1,7 km te lopen) en echt een paar minuten voor het event eindigde kwam het ei uit. Een Porygon..
Zo dan Pidgey dat zijn mooie vangsten.
Bowgirl hoe gaat het? Heb je nog wat vanuit bed kunnen vangen toevallig?
Ik heb 4 shiny schapen. En met de eieren ging het ook heel hard. Ik heb er veel uitgebroed. Ik had ook speciale eierkokers uit de community day box. En net op het moment dat ik er wel genoeg van had en naar huis wilde gaan kreeg ik nog een 10 km ei. Nou die ook maar in de eierkoker gegooid, en snel gelopen want ik had nog maar zo'n 25 minuten op de teller (want met zo'n speciale eierkoker hoefde ik maar 1,7 km te lopen) en echt een paar minuten voor het event eindigde kwam het ei uit. Een Porygon..

zondag 15 april 2018 om 16:52
Fijn dat je er toch nog een paar hebt kunnen vangen Anna!
Ik snap de teleurstelling van je Porygon hoor Winters, ik had een tijd lang een periode dat ik alleen maar Porygons uit mijn ei kreeg. Gelukkig heb je er dan niet de hele 10km voor gelopen en had je korting op de teleurstelling.
Ik heb uiteindelijk 4 shinies gevangen, daarvan is er 1 een Ampharos en 1 een Flaaffy geworden. Ook nog een excellente curveball gegooid op 1 van de schaapjes en daardoor mijn Mew quest kunnen afronden. Was een mooie roze dag zo
Ik snap de teleurstelling van je Porygon hoor Winters, ik had een tijd lang een periode dat ik alleen maar Porygons uit mijn ei kreeg. Gelukkig heb je er dan niet de hele 10km voor gelopen en had je korting op de teleurstelling.
Ik heb uiteindelijk 4 shinies gevangen, daarvan is er 1 een Ampharos en 1 een Flaaffy geworden. Ook nog een excellente curveball gegooid op 1 van de schaapjes en daardoor mijn Mew quest kunnen afronden. Was een mooie roze dag zo

Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
zondag 15 april 2018 om 16:55
Heb 3 schapen gevangen vanuit bed. Geen shiny. Ik kreeg wel de schrik van mn leven, ik had uitgelogd en weer ingelogd, kreeg ik een melding dat ik er niet in kon. Dus een goede vriend geappt wat het kon zijn, zegt ie “ziet eruit als een perma ban” Ik had het niet meer. Ik heb nog nooit vals gespeeld en dan zou ik mn account kwijt zijn(!!) Toen app eraf gehaald en opnieuw erop gezet en nu doet ie het gelukkig weer. Ik was al behoorlijk ziek maar dit maakte het er niet beter op. Hopelijk ben ik met de volgende community day weer fit en dan een leukere Pokémon dan nu.
zondag 15 april 2018 om 17:20
Beterschap Bowgirl! En fijn dat je toch nog wat gevangen hebt en geen permaban gelukkig..
Gefeliciteerd met je shiny mede-Lady!
Hier met man ook heel veel schaapjes gevangen en elk 3 shiny: precies genoeg dus. Twee goeie en de hoogste shiny geevolueerd, zo eens kijken wat er nog aan candy over is.
Daarna hadden we nog een Ex-raid, tweede poging om Mewtwo te vangen. En ik had hem met mijn eerste bal! Zo blij mee!
Kortom, een geslaagde middag
Gefeliciteerd met je shiny mede-Lady!
Hier met man ook heel veel schaapjes gevangen en elk 3 shiny: precies genoeg dus. Twee goeie en de hoogste shiny geevolueerd, zo eens kijken wat er nog aan candy over is.
Daarna hadden we nog een Ex-raid, tweede poging om Mewtwo te vangen. En ik had hem met mijn eerste bal! Zo blij mee!
Kortom, een geslaagde middag

The owls are not what they seem

zondag 15 april 2018 om 20:43
Dankjewel!Curley schreef: ↑14-04-2018 20:40Dodgen is zorgen dat je Pokemon zo min mogelijk geraakt wordt door de raid boss. Gewoon naar links of rechts swipen en rondjes blijven rennen tot de tijd voorbij is. Omdat een raidboss sterker is dan normaal kan je beter een sterke Pokemon kiezen qua health zoals Blissey. Na een verloren raid kan je in dezelfde gym weer een nieuwe poging wagen.
De andere optie is dus doodgaan met al je Pokemons en dan kom je weer in de lobby waar je kan wachten tot de raid voorbij is. Als je geen revives en potions wil verspillen kies je voor wegwerp Pokemons. Beide opties duren 5 minuten per raid, het ligt er een beetje aan hoe je de laatste 3 minuten wil doorbrengen. Al dodgend rondjes rennen of snel doodgaan en in de lobby de tijd uitzitten.
zondag 15 april 2018 om 21:49
Wat een lekkere dag! Gisteren moest ik van alles, een kon steeds niet naar al die raids die hier in de buurt waren. Met kleine Pokémon, die makkelijk te duiken waren.
MAAR vandaag was ik helemaal zelf alleen een klein rondje op schapenjacht en ik had mijn eerste én tweede shiny ooit! Schapen! Eentje was ook nog redelijk oké dus ik heb nu 3 van die Amphoros, waarvan 1 roze. Alleen met drakenkracht.
En daarna rondjes gerend om een Muk raid. Truc werkte super, alleen Muk was wel sterk dus weer volle ziekenboeg.
Ballen en potion zijn verdampt. Alleen nog paar revives en berry.
Nu op 7/8 besjes uit aan het delen (meer per Pokémon kan gewoon) een aan het oefenen op mijn techniek. Filmpje gevonden, ga de truc morgen proberen.
Eerst morgen ballen scoren.
MAAR vandaag was ik helemaal zelf alleen een klein rondje op schapenjacht en ik had mijn eerste én tweede shiny ooit! Schapen! Eentje was ook nog redelijk oké dus ik heb nu 3 van die Amphoros, waarvan 1 roze. Alleen met drakenkracht.
En daarna rondjes gerend om een Muk raid. Truc werkte super, alleen Muk was wel sterk dus weer volle ziekenboeg.
Ballen en potion zijn verdampt. Alleen nog paar revives en berry.
Nu op 7/8 besjes uit aan het delen (meer per Pokémon kan gewoon) een aan het oefenen op mijn techniek. Filmpje gevonden, ga de truc morgen proberen.
Eerst morgen ballen scoren.
maandag 16 april 2018 om 20:54
maandag 16 april 2018 om 20:58
maandag 16 april 2018 om 21:03
Charmander is de nieuwe community day pokemon. Ik had op wat leukers gehoopt, maar alleen al voor de gezelligheid ben ik er wel weer bij.
Zondag 2 uur gelopen en daarna nog wat in de bus/trein gespeeld en toch 5 shiny gevangen. De roze ampharos is zo leuk! En flaaffy ook. (daar komt mijn username ook vandaan haha)
Wat vinden jullie van het gen 1 event? Ik vind het tot nu toe wel leuk. Vooral blij met de vele machop, ik had nog geen goede en heb nu een 98% gevangen. De vele abra's zijn ook wel leuk maar die rennen bij mij vaak weg.
Latias is echt niet mijn pokemon, ik gooi zoveel ballen mis.
Heb er nu 6 uit 19, met als hoogste een 89%, dus hoop nog wel een betere te kunnen vangen.
Zondag 2 uur gelopen en daarna nog wat in de bus/trein gespeeld en toch 5 shiny gevangen. De roze ampharos is zo leuk! En flaaffy ook. (daar komt mijn username ook vandaan haha)
Wat vinden jullie van het gen 1 event? Ik vind het tot nu toe wel leuk. Vooral blij met de vele machop, ik had nog geen goede en heb nu een 98% gevangen. De vele abra's zijn ook wel leuk maar die rennen bij mij vaak weg.
Latias is echt niet mijn pokemon, ik gooi zoveel ballen mis.