Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
Oranjexxx schreef:
01-06-2018 14:10
Kan ik mijn field research al inleveren nu voor een Articuno?
Ik zou wachten tot 22.00u vanavond of anders morgen
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
01-06-2018 14:54
Ik zou wachten tot 22.00u vanavond of anders morgen
Vanochtend nog niet
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
01-06-2018 19:54
Vanochtend nog niet
Dat komt door het tijdsverschil. Als ze zeggen vanaf de eerste dan is dat in Amerika, dus in Europa kan je dan beter wachten tot de volgende dag
Alle reacties Link kopieren
Articuno komt om 22:00, staat ik het in-game nieuwsbericht.

Vanmorgen een rondje gefietst in een wijk met veel stops waar ik anders nooit kom. Ei aan en 200.000 xp in een half uur :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Aron gevangen met rode ogen! Is dat een shiny ofzo? Ken deze variant helemaal niet en heb er echt al wat gevangen.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Roos_85 schreef:
02-06-2018 15:39
Ik heb een Aron gevangen met rode ogen! Is dat een shiny ofzo? Ken deze variant helemaal niet en heb er echt al wat gevangen.
Ja dat is een shiny, ook te zien aan de sterretjes erom heen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net voor het eten nog even naar de gym gewandeld met zoon van 7. We zitten daar samen op het bankje, hij met mijn telefoon in zijn handen, uitgebreid te kletsen over welke pokemon hij in wil zetten voor het battelen en welke hij daarna in de gym wil zetten. We zaten er net, komen er 2 vrouwen aan, ik gok beide in de 40, met allebei een telefoon in hum handen en gaan op het bankje naast ons zitten. Ze kijken naar ons, luisteren duidelijk het hele gesprek af en zoon vraagt nog of zij ook pokemon spelen, maar ze geven geen antwoord.
We nemen de gym over, staan op, lopen de hoek om en 3 minuut later zijn wij eruit gegooid en zitten er 2 blauwe pokemons in. Dat is toch echt heel flauw?
Op verzoek van zoon zijn we net na het eten nog even teruggelopen om de gym weer over te nemen :).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven, we zijn er alweer uitgegooid door diezelfde twee!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend flauw Anna. Sowieso, maar helemaal als er een kind bij zit die overduidelijk aan het spelen is.

Hier wordeb de 5 gyms in het dorp door dezelfde groep rode over genomen, en worden ze ook regelmatig gevoerd. Zo sneu.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt iedereen vlak voor 12u in de nacht eruit gegooid door 1 persoon met 6 accounts. Gewoon om te treiteren. Is ook een spoofer en wordt bijna uitgekotst door iedereen hier. Maar als je de gym weer leegtrekt en er zelf in gaat staan lig je er binnen een uur weer uit door dezelfde. Soms is het gewoon niet leuk meer met zo’n fanatiekeling. Er zijn 15 gyms en niemand krijgt de kans om 50muntjes per dag te verdienen door die persoon. Heel frustrerend....👿
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-06-2018 20:03
Ik was net voor het eten nog even naar de gym gewandeld met zoon van 7. We zitten daar samen op het bankje, hij met mijn telefoon in zijn handen, uitgebreid te kletsen over welke pokemon hij in wil zetten voor het battelen en welke hij daarna in de gym wil zetten. We zaten er net, komen er 2 vrouwen aan, ik gok beide in de 40, met allebei een telefoon in hum handen en gaan op het bankje naast ons zitten. Ze kijken naar ons, luisteren duidelijk het hele gesprek af en zoon vraagt nog of zij ook pokemon spelen, maar ze geven geen antwoord.
We nemen de gym over, staan op, lopen de hoek om en 3 minuut later zijn wij eruit gegooid en zitten er 2 blauwe pokemons in. Dat is toch echt heel flauw?
Op verzoek van zoon zijn we net na het eten nog even teruggelopen om de gym weer over te nemen :).
Dus jullie hebben er ook mensen uit gegooid. Waarom zijn jullie meer als die anderen die er ook naartoe gelopen zijn? Dat begrijp ik niet. Jullie mogen een gym wel overnemen maar die twee vrouwen niet? Waarom.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
03-06-2018 22:13
Dus jullie hebben er ook mensen uit gegooid. Waarom zijn jullie meer als die anderen die er ook naartoe gelopen zijn? Dat begrijp ik niet. Jullie mogen een gym wel overnemen maar die twee vrouwen niet? Waarom.

Omdat de P die ze wilden verslaan er waarschijnlijk al een tijdje instonden, en hun muntjes hebben opgebracht.
En het flauw is dat die 2 vrouwen de nieuwe er daarna meteen weer uitgekickt hebben.
En ze wisten dat een kind het aan het spelen was.
En het aardig is als je een ander ook wat gunt.

Daarom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-06-2018 22:18
Omdat de P die ze wilden verslaan er waarschijnlijk al een tijdje instonden, en hun muntjes hebben opgebracht.
En het flauw is dat die 2 vrouwen de nieuwe er daarna meteen weer uitgekickt hebben.
En ze wisten dat een kind het aan het spelen was.
En het aardig is als je een ander ook wat gunt.

Daarom.
Hoe kun je zien dan hoe lang iemand er in staat?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe inderdaad alleen gyms als de pokemon er al een tijd instaat. Dat kan je zien als je op de gym klikt en dan de pokemon bekijkt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: articuno in de pokedex! :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die nog niet zo lang meeschrijven: Nina is onze lokale spoofer. Beter gewoon negeren.


Anna, wat flauw om jullie er direct weer uit te gooien. Ik wacht ook niet per se tot iemand er echt lang -meer dan acht uur voor 50 muntjes- in zit. Bij mij in de buurt zijn zoveel gyms dat praktisch iedereen in meer dan 1 gym zit, en met tien muntjes per keer kom je ook wel aan de 50. Maar iemand die ik een gym net heb zien overnemen er meteen uit gooien is wel heel misselijk.
eze wijzigde dit bericht op 04-06-2018 08:43
0.21% gewijzigd
Ik sloop een gym pas als ze er 3 uur in staan. En ik baal ook wel eens van de sneaky PoGo spelers die je dan ook binnen enkele minuten er weer uitkicken. Maar nee ik verlaag me niet tot hun.. Ergste vind ik spoofers.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is een Shiny, Roos. Wat gaaf. Ik zou ook nog graag een shiny Aron willen. Afgelopen zaterdag had ik 5 Arons rondom mijn poppetje zitten. Geen enkele shiny :|
Bah Anna, wat ontzettend kinderachtig van die dames. En gefeliciteerd met Articuno. Leuk dat je op die manier toch nog je legendaries kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
04-06-2018 07:42
:cheer2: articuno in de pokedex! :cheer2:
Articuno ben ik ook erg blij mee, ben ik eindelijk van die schaduw in mijn Pokedex af :yes:

Gyms val ik nooit meer aan vanwege die spoofers en andere flauwe spelers. Volgens mij denken wel meer mensen er zo over, want ik zie bij de gyms die ik vanuit mijn huis kan zien weinig activiteit. Ik speel voor het verzamelen en als vervanger voor mijn health app. Ik vermaak me ook prima met andere soortgelijke spellen. Heb bijna het hele weekend Dino’s lopen jagen met mijn man :heart:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Gezellig om met je man te doen Curley. Maar heb jij dan wel elke dag je muntjes ? Ik sta echt alleen in de gyms voor de muntjes
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-06-2018 20:03
Ik was net voor het eten nog even naar de gym gewandeld met zoon van 7. We zitten daar samen op het bankje, hij met mijn telefoon in zijn handen, uitgebreid te kletsen over welke pokemon hij in wil zetten voor het battelen en welke hij daarna in de gym wil zetten. We zaten er net, komen er 2 vrouwen aan, ik gok beide in de 40, met allebei een telefoon in hum handen en gaan op het bankje naast ons zitten. Ze kijken naar ons, luisteren duidelijk het hele gesprek af en zoon vraagt nog of zij ook pokemon spelen, maar ze geven geen antwoord.
We nemen de gym over, staan op, lopen de hoek om en 3 minuut later zijn wij eruit gegooid en zitten er 2 blauwe pokemons in. Dat is toch echt heel flauw?
Op verzoek van zoon zijn we net na het eten nog even teruggelopen om de gym weer over te nemen :).
Wat ik hier het flauwste aan vind is vooral het niet communiceren. Het leuke aan Pokémon vind ik juist die onverwachte ontmoetingen met vreemden die ook blijken te spelen. Gewoon geen antwoord geven vind ik hier dan ook niet bij passen. Hier in de stad is iedereen fanatiek, dus tegenwoordig neem ik ook de gyms over die ik van plan was over te nemen, dan let ik dus ook niet meer op hoe lang iemand er in staat. Omdat er veel gym activiteit is kan elke beetje actieve speler zonder veel moeite aan muntjes komen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!!!! Ditto is binnen!
Nu nog 10 spoken :)

Heb pineco naar 41 candy gelopen dit event, vind ik ook wel een mini prestatie. Nu maar even rare candy sparen voor de laatste 9.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Niantic is gul met de exraidpasjes, volgende week mag ik twee exraids op dezelfde tijd doen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat, Nimbus. Zijn ze zo dicht bij elkaar dat het nog wel te regelen valt?
Ik heb er vanmiddag eentje die mijn kleuter voor me gaat doen. Hij heeft het hele weekend geoefend op zijn curveballs :).


Jammer dat het event weer afgelopen is. Schoot wel lekker op, 2 miljoen xp in een week.


Gaan er hier nog mensen naar Dortmund?
Alle reacties Link kopieren
Ja waarschijnlijk valt het wel te regelen, ik ben gelukkig ook niet de enige die bij die beide gyms moet zijn. Op zich kan mewtwo met maar een klein groepje, dus moet gewoon lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven