Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
Even klagen: er is een gym die ik vanaf mijn bureau op het werk prima kan bereiken. Ik kijk 's ochtends vroeg en eind van de middag (ok, en soms in de middagpauze en zelfs wel eens zomaar tussendoor :P ) of ik hem makkelijk even leeg kan vechten. Dat ik er zelf dan na een uurtje ook weer uitgegooid word maakt me niet uit. Het is in het centrum van een grote stad, dus er lopen nu eenmaal veel mensen langs. Maar nu staat er al 2,5 dag hetzelfde blauwe team in, en iemand voert ze dus steeds bij. Steeds als de eerste tot de helft gezakt zijn, en die stomme Blissey nog bijna vol. Waarom?! Willen ze hun pokemon niet terug? Willen ze de gym in één keer goud? Ik word er kriegel van merk ik...
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu hetzelfde met 'mijn' gym (enige die ik vanuit huis kan zien): 6 pokemons van team blauw die steeds gevoerd worden, vooral de blissey.
Meestal zitten er maar 2 of 3 pokemons in.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ze willen hem waarschijnlijk goud. Dus je kunt beter een gym verderop overnemen.

(of wat vriendjes meenemen en samen de gym aanvallen, of nog beter trucken, zodat ze niet kunnen voeren).
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een stuk of 8 gyms zien vanuit mijn huis en die bijvoerders zijn naar mijn idee mensen die hun coins voor die dag al binnen hebben. Vaak staan ze in meerdere gyms en zodra ze uit 1 gym gegooid worden voeren ze alle andere gyms waar ze in staan bij. Het zijn hier altijd dezelfde personen die in gyms staan, dus die gyms moeten allang goud zijn voor die lui. Zodra 1 gym is aangevallen en van kleur is veranderd zijn de overige gyms gelijk weer bijgevuld.

De meest fanatieke blauwe cheater staat hier soms 3 dagen in zijn eentje in een gym, het heeft weinig zin om die gym aan te vallen en als je blauw bent en achter die maximale Blissey zit duurt het ook wel ff voordat je coins hebt ;-D
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
24-05-2018 11:37
Ze willen hem waarschijnlijk goud. Dus je kunt beter een gym verderop overnemen.

(of wat vriendjes meenemen en samen de gym aanvallen, of nog beter trucken, zodat ze niet kunnen voeren).
Oh ja, ik krijg hem wel leeg als ik echt wil (die eerste, meestal de Blissey, eerst helemaal leeg spelen door steeds even uit en weer in het gevecht te gaan en dan pas de anderen) maar dat kost me veel te veel tijd, in elk geval langer dan dat mijn werkcomputer er over doet om op te starten of af te sluiten. En dat zijn op mijn werk de momenten dat ik speel. Maar na 2 dagen ga ik het misschien toch wel doen straks.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
24-05-2018 12:46
Oh ja, ik krijg hem wel leeg als ik echt wil (die eerste, meestal de Blissey, eerst helemaal leeg spelen door steeds even uit en weer in het gevecht te gaan en dan pas de anderen) maar dat kost me veel te veel tijd, in elk geval langer dan dat mijn werkcomputer er over doet om op te starten of af te sluiten. En dat zijn op mijn werk de momenten dat ik speel. Maar na 2 dagen ga ik het misschien toch wel doen straks.
Als ik fanatieke voeders heb dan ga ik ze een voor een eruit halen, dus steeds weg en weer terug. Dan hebben ze nl minder om bij te voeren, aangezien ze maar 10 bessen per keer per Pokemon kunnen voeren. En ergens ook wel lekker voor de punten voor mijn badge. Wie de langste adem heeft die wint het wel. Alleen als ik zo’n gym heb bevochten en hij is leeg dan laat ik hem expres leeg zodat ik er niet binnen een minuut weer uit lig. Mijn punten heb ik dan toch al binnen voor de badge dus die 100 punten voor badge maakt me dan ook niet meer uit. Dit is meestal wel tegen het zere been van de defender en ik weet dat het veel irritatie oplevert. Hadden ze mij maar niet moeten dwars zitten en na 10min kunnen ze er tich wel weer in.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zie net dat iemand van team geel me voor is geweest. Die staat nu in z'n eentje in de gym. Ik kijk om 17.00 uur wel weer eens.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog steeds in de vakantie-gyms, al 8 en 5 dagen. Ik vibd dat ik daar wel een Shiny voor heb verdiend! Of een Ditto, voor die stomme Quest!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa ik ben beloond, heb een Ditto-voor-de-Quest gevangen :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-05-2018 10:07
Jaaaaaa ik ben beloond, heb een Ditto-voor-de-Quest gevangen :cheer2:
Yay :cheer2: nu kan je weer verder. Succes met de rest. Dat is eigenlijk een makkie na ditto ;-)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-05-2018 10:09
Yay :cheer2: nu kan je weer verder. Succes met de rest. Dat is eigenlijk een makkie na ditto ;-)

Ja, dat had ik inderdaad gehoord. MOet nog 4 ghost type, maar daar heb ik minder moeite mee. Zo wandelen en dan hoop ik die ergens tegen te komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Is de alola-uitbreiding ook meteen DE uitbreiding van dit jaar?
Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe generatie i.p.v. dezelfde pokémon met nét een ander uiterlijk..
Bros before hoes
Alle reacties Link kopieren
StefBros schreef:
26-05-2018 10:42
Is de alola-uitbreiding ook meteen DE uitbreiding van dit jaar?
Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe generatie i.p.v. dezelfde pokémon met nét een ander uiterlijk..
Generatie 4 zal wel eind dit jaar komen. Denk dat ze niet te voorspelbaar willen zijn. Vind het wel leuk dat ze niet aan ieders verwachtingen willen voldoen
Alle reacties Link kopieren
StefBros schreef:
26-05-2018 10:42
Is de alola-uitbreiding ook meteen DE uitbreiding van dit jaar?
Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe generatie i.p.v. dezelfde pokémon met nét een ander uiterlijk..
Ik zit nog steeds te wachten op de rest van Gen3. Die mogen ze ook wel eens erin gooien.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
27-05-2018 12:34
Ik zit nog steeds te wachten op de rest van Gen3. Die mogen ze ook wel eens erin gooien.
Gaat waarschijnlijk lang duren of helemaal niet gebeuren. Deze Pokémon hebben allemaal een speciaal iets waardoor ze moeilijk in het spel te zetten zijn. Net als smeargle van gen2 die is ook te moeilijk om in het spel te verwerken

https://pokemongohub.net/post/article/u ... r-pokedex/
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wist niet eens dat we nog op pokemons zaten te wachten :$ .

Ik vind het huidige event wel leuk: ik heb lileep voor het eest gevangen en al geevolueerd, ik heb de laatste arons gevangen voor mij aggron en ik ben lekker aan wandelen met Pineco (normaal 5 km per snoepje, ik moest er nog 40....). Ik hoop deze week nog lekker door te kunnen wandelen en zo het gat naar de 50 flink te verkleinen.
Scheelt ook dat we een weekend weg waren en ons hotel een pokestop was :$ , en er lekker wat gyms in de buurt waren. Speelt echt zo veel leuker als je er gewoon langs komt ipv dat je actief naar een gym of een pokestop toe moet lopen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
O dat is wel ideaal Anna.
Bij mij gaan de pokeballen nu wel heel hard met dit event.

Hebben jullie Alolan exeggutor al gevangen? Wat een ding he! Past niet eens met zijn hoofd op het scherm :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem net gevangen en meteen heel patserig in een gym gezet.
Helaas zijn al mijn gewone rode ballen alweer op, dus ik denk dat we snel weer een weekend weg moeten :)
Verder trouwens nog 0 spoken en geen ditto, dus ik heb dit event ook wel nodig voor mijn humeur :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe Exeggutor is leuk! Vooral als hij een aanval doet, vooral even voor gaan zitten. Maar ja, ik heb hem dus, vanochtend gevangen op weg naar het werk. Echt leuk om weer eens een schaduwfiguur in de sightings te hebben! Dat blijft toch wel het leukste van het spel.

Vanochtend vroeg toch even gaan zitten om die gym bij mijn werk leeg te vechten. Datzelfde blauwe team zat er weer in, al 5 dagen! Tot mijn eigen verbazing sta ik nog steeds in de gym :yes:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind die te grote palmboom echt geen bal aan. Ik heb hem wel maar word er niet echt warm van. Een palmboom met een dragon aanval🤔 hoe verzinnen ze het....
Alle reacties Link kopieren
Grrrr.... Met 1 muntje uit de gym gegooid.
Waar is de etiquette gebleven dat je elkaar wat gunt?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
28-05-2018 09:09
Scheelt ook dat we een weekend weg waren en ons hotel een pokestop was :$ , en er lekker wat gyms in de buurt waren. Speelt echt zo veel leuker als je er gewoon langs komt ipv dat je actief naar een gym of een pokestop toe moet lopen.
Ik heb nog niet zo lang geleden een homestop gekregen (voor de deur) en dat geeft wel een nieuwe dimensie aan het spel: gewoon vanaf de bank aan een stop kunnen draaien. Ik had altijd tekort aan ballen maar daar heb ik nu echt helemaal geen last meer van :$
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel ideaal Poppy :)
Ik hoef maar een paar minuten te lopen voor 2 verschillende gyms en een stop. dus eigenlijk mag ik ook niet klagen.

AnnA_C schreef:
30-05-2018 10:22
Grrrr.... Met 1 muntje uit de gym gegooid.
Waar is de etiquette gebleven dat je elkaar wat gunt?
Dat vind ik nou zo flauw hé!
Maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo. Lekker makkelijk een gym aanvallen waar er maar 1 in staat..
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
30-05-2018 10:22
Grrrr.... Met 1 muntje uit de gym gegooid.
Waar is de etiquette gebleven dat je elkaar wat gunt?
Oh dat is balen Anna. Ik doe het zelf inderdaad altijd wel, mensen een tijdje laten staan als ik zie dat ze er net in zitten.
Ben zelf zojuist weer uit de gym gegooid hier, met 14 muntjes. Viel me enorm mee, en bovendien is de gym nu geel, niet blauw. Beter!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Kan ik mijn field research al inleveren nu voor een Articuno?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven