Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Mijn spel loopt de laatste tijd best vaak vast, hebben jullie dat ook? Had het gisteren ook toen ik lekker cadeaus aan het uitpakken was. Ik wist dat er bijna eieren uitkwamen maar m'n egg storage zat vol dus ik kon rustig uitpakken dacht ik. Spel liep vast, ik start opnieuw op en toen bleek dat er 2 eieren uit waren gekomen (niet zien uitkomen) en ik dus weer met 2 nieuwe gele eieren opgescheept zat. |-)
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
09-10-2018 09:00
Ja!!!!!!!!!!! Een preivogel uit mijn ei!!!!!!

Nog nooit zo blij geweest met een prei :rofl:

Weer een plekje gevld in je pokedex!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: ik wil graag toegeven aan mijn verslaving en een powerbank aanschaffen zodat ik de volledige 3 uur van een community day kan pokemonnen. Nu is hij na een uur meestal wel leeg. Heeft er iemand tips? Ik zie ze op bol.com voor 10 tot 70 euro staan, nogal een groot prijsverschil.
Ik heb een iPhone (5s? Waar kan je dat zien?).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
09-10-2018 10:43
Vraagje: ik wil graag toegeven aan mijn verslaving en een powerbank aanschaffen zodat ik de volledige 3 uur van een community day kan pokemonnen. Nu is hij na een uur meestal wel leeg. Heeft er iemand tips? Ik zie ze op bol.com voor 10 tot 70 euro staan, nogal een groot prijsverschil.
Ik heb een iPhone (5s? Waar kan je dat zien?).
Neem een powerbank van minimaal 10.000mAh. Hier kan je wel een dagje mee vooruit. Merken als Trust, Xiaomi en Belkin zijn goed en ook niet te duur, kijk wel of je hem makkelijk mee kan nemen. Kijk ook of je een schermpje erop heb zodat je kan zien hoe vol hij nog is. Ik heb er zelf 2 van Avanca waar ik 5x mn telefoon mee op kan laden. Er zal wel bij staan dat er een usb kabel bij zit, maar een iPhone kabel kan er ook gewoon aan. Succes met zoeken. Het is idd wel heel handig om er 1 op zak te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als het er alleen om gaat om 3 uur te kunnen spelen dan is een goedkope powerbank waarschijnlijk goed genoeg. Ik heb wel een zware gekocht omdat ik destijds een dag wilde kunnen spelen toen ik naar Dortmund ging.
Alle reacties Link kopieren
Als ik er dan toch 1 koop kan ik er misschien maar beter meteen een kopen die een dag meegaat, goed punt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik heb een goedkope van de Action. Na een hele dag Ingress is die nog niet leeg. Pokemon gaat wat harder heb ik gemerkt, maar drie uur door daarmee gaat zeker ook wel.

Vorige week heb ik ook weer pokemon go op mijn telefoon gezet. Ik speel een beetje af en aan, dan weer pokemon, dan weer ingress, dan weer een tijdje niets. Om dan toch weer te gaan spelen, want het is toch wel leuk ...
Alle reacties Link kopieren
https://www.pokemon.com/us/more-pokemon ... erm=sinnoh


:hyper: :hyper: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer: :yes: :yes: :high5:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk :cheer2: balderdash wat is jouw trainernaam? Ik had gegokt dat jij b...666 bent maar dat weet ik niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
09-10-2018 13:01
Als ik er dan toch 1 koop kan ik er misschien maar beter meteen een kopen die een dag meegaat, goed punt.
Ik heb een varta (6000 mAh) van 2 tientjes, gekocht bij Conrad. Die voldoet prima; mijn iPhone kan ik er minstens twee keer helemaal mee opladen. Zwaardere powerbanks zijn ook letterlijk zwaarder, en dat moet je allemaal maar meesjouwen.
Het scheelt ook een slok op een borrel als je je telefoon in low battery mode zet (onder settings van je telefoon, dus niet in het spel).
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren ofzo nog aan het klagen dat ik geen enkele regional had. Nu krijg ik vandaag zomaar eerst zo'n preivogel en daarna een taurus. Ik ben dus erg blij nu.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Thanks Lambchop en Bowgirl, voor de uitleg.

Leuk, Anna en Severus! Ik heb de vogel met prei van Bowgirl gekregen tijdens de trade request. Heel blij mee, want uit m'n eieren komt ie niet.

Momenteel ben ik hard bezig om 10 water pokemon te kunnen evolueren. En voor een andere quest moet ik 3 exeggcute of 3 slowpokes evolueren. Gelukkig struikel je daarover dus dat gaat wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor de prei van Anna en Severus! :yes: :jump:
Ik ben vandaag na het wegbrengen van de kinderen naar hun sport (overal file in de stad... :O) nog speciaal een heel eind omgereden naar de stop met 'trade a pokemon'. De beloning is een feebas. Ik heb genoeg candy maar echt prut-vissen, hopelijk wordt deze beter.
streepjessokken wijzigde dit bericht op 09-10-2018 21:18
4.04% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik had een foutje in mn eierbag gemaakt. Had een ei uitgebroed maar nog geen nieuwe uit een stop gehad. Dus al mn gifts geopend en kreeg een geel ei. Die maar meteen uitgebroed, krijg ik een mr mime :facepalm: geef me dan een leek a la duck. Maar nee, domme blije clown....
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-10-2018 21:10
Ik had een foutje in mn eierbag gemaakt. Had een ei uitgebroed maar nog geen nieuwe uit een stop gehad. Dus al mn gifts geopend en kreeg een geel ei. Die maar meteen uitgebroed, krijg ik een mr mime :facepalm: geef me dan een leek a la duck. Maar nee, domme blije clown....
Ahhh die had ik ook. :there:

Maar ook tot mijn verbazing nog een prei ei dus ik heb een mannetje en een vrouwtje nu van de preitjes. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de opdracht dat ik drie nieuwe vrienden moet krijgen.
Mijn trainer code is 8791 9998 4290.
En ik heb voor het eerst muntjes verdiend in een gym. Helemaal blij.
Ook ving ik vandaag een shiny drowzee :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd Sun Lover.
Krijg al een paar dagen nauwelijks cadeaus bij stops.
Heb er in totaal 2 gekregen op15 stops. Hebben meer mensen dit probleem, of heb ik gewoon pech?
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-10-2018 21:28
Ik ben bij de opdracht dat ik drie nieuwe vrienden moet krijgen.
Mijn trainer code is 8791 9998 4290.
En ik heb voor het eerst muntjes verdiend in een gym. Helemaal blij.
Ook ving ik vandaag een shiny drowzee :cheer:
Ik heb je toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
09-10-2018 21:52
Krijg al een paar dagen nauwelijks cadeaus bij stops.
Heb er in totaal 2 gekregen op15 stops. Hebben meer mensen dit probleem, of heb ik gewoon pech?
Toeval, volgens mij. Vanmorgen kreeg ik uit 20 stops drie cadeautjes, vanmiddag zat lang voor de 20e stop mijn cadeautjes storage al vol. En dat heb ik eigenlijk al sinds het begin, dat het zo wisselt.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
09-10-2018 21:52
Krijg al een paar dagen nauwelijks cadeaus bij stops.
Heb er in totaal 2 gekregen op15 stops. Hebben meer mensen dit probleem, of heb ik gewoon pech?
Ik had er ook een paar dagen last van, was echt opvallend. Sinds vandaag gaat het weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, Leighton, ik heb ons net per ongeluk zonder ei ultrafriends gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven