Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met jullie preivogels en andere regionals. Ik heb mijn 'wagen' nog steeds volgeladen met gele eieren in afwachting (?) van een Kangashkan. En Sun.lover: ik heb je een uitnodiging gestuurd. Inmiddels houd ik het wel bij met alle gifts.
HaPu schreef:
09-10-2018 21:52
Krijg al een paar dagen nauwelijks cadeaus bij stops.
Heb er in totaal 2 gekregen op15 stops. Hebben meer mensen dit probleem, of heb ik gewoon pech?
Ik heb je ook toegevoegd :-)

Bij mij is het ook wisselend, het krijgen van cadeautjes uit pokestops. Vind het wel leuk, dat met vrienden en cadeautjes. En de field research. Het spel is echt wel verbeterd sinds de laatste keer dat ik het hiervoor speelde!
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
09-10-2018 22:58
Oeps, Leighton, ik heb ons net per ongeluk zonder ei ultrafriends gemaakt.
Ja ik zag het, maar dan doen we het gewoon bij de best friends. ;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw, een feebas van 83 cp... :| IV is 68, weliswaar mijn hoogste maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Hopelijk vind ik deze opdracht nog een keer.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Pffft, het lukt me maar niet om een shiny Drowzee te krijgen. :'-(
Alle reacties Link kopieren
Oh, Streepjessokken, ik dacht dat mijn feebassen een soort veredelde magikarp waren (de watjes!) maar bij jou is het zo te zien nog erger.
Alle reacties Link kopieren
TVP.

Inmiddels al heel veel gele met roze eieren uitgelopen, maar helaas nog steeds geen kangaroo. Ik heb nog een aantal eieren staan, dus we houden hoop!
Alle reacties Link kopieren
@Togepi

Is er niemand in jouw omgeving die jou eventueel kan voorzien?
Alle reacties Link kopieren
Pogoroden schreef:
10-10-2018 09:36
Pffft, het lukt me maar niet om een shiny Drowzee te krijgen. :'-(
Je hebt nog tot zondag. Alles wat je tegenkomt mee pakken. Je vind er vast nog wel 1 ;)
Alle reacties Link kopieren
Pogoroden schreef:
10-10-2018 09:40
@Togepi

Is er niemand in jouw omgeving die jou eventueel kan voorzien?
Ja mijn vriend heeft er wel 1, maar dat is plan B. Ik zou het gewoon heel erg leuk vinden als ik hem zelf zou hatchen :)
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
09-10-2018 19:01
Eindelijk :cheer2: balderdash wat is jouw trainernaam? Ik had gegokt dat jij b...666 bent maar dat weet ik niet zeker.
Dat ben ik niet :) ik heb helaas alle onbekende friends verwijderd. Mijn nick in pogo is te herkenbaar en ik wil liever anoniem blijven op het forum :)
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
10-10-2018 10:16
Dat ben ik niet :) ik heb helaas alle onbekende friends verwijderd. Mijn nick in pogo is te herkenbaar en ik wil liever anoniem blijven op het forum :)
Oh was jij J....ll? Want die heeft mij eruit gegooid :cry:
sunlover, heb je toegevoegd.

wat top dat jullie toch nog regionals uit de eieren krijgen. ben bang dat dat er voor mij niet meer inzit.

wat is dat trouwens met ei en ultra of best friends worden? gebeurd er dan iets met het ei oid?: aha, even uitgezocht, lucky egg gebruiken voor xp! check ;)

ik mag voor de espeon research nu, dus moest maar eens aan de wandel!
anoniem_64ff0cfaaf8e2 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 11:40
Reden: antwoord al gevonden
9.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Na een goede beginperiode doet mijn gotcha vervelend. Omdanks dat ie goed staat ingesteld (op app en op gotcha zelf ook te zien) draait ie geen pokestops. Mijn bag is ook niet vol dus dat is het ook niet. Erg jammer want dat was wel het hoofddoel.
Pokemon vangt ie wel, maar als je geen ballen draait houdt dat ook een keer op.
Heb telefoon reset, app afgesloten, sign out etc etc. Maar hij doet het niet. Grom.
Iemand een tip?
Ps ook als ik hem alleen op pokestops draaien zet dan doet ie het niet.

En die regionals uit eieren. Heb 1 taurus, 1 preivogel, 1 kangeroe en heel veel mr mime’s gehad. En natuurlijk de gewone diglets etc. Met de taurus was ik blij. Rest had ik al. Succes voor degene die er nog op zitten te wachten.

Kans op pakketjes uit pokestops is m.i. Laatste weken inderdaad heel erg laag.

Las ik trouwens in dat nieuws waar iemand een link van had geplaatst dat er wijzigingen komen oa in de Cp en HP. Dus maar niet meer uppen, straks is het voor niets geweest.
Alle reacties Link kopieren
Het 1e jaar veel meegeschreven en gelezen. Afgelopen half jaar gestopt omdat mijn telefoon het kennelijk niet trok. Nu met nieuwe telefoon vol goede moed weer lekker aan het pokemonnen geslagen.
De opdrachten en het traden vind ik erg leuke toevoegingen.
Ik zou graag ook wat nieuwe vriendjes toevoegen.
Sunlover ik heb jou al toegevoegd.
boardbabe82 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 17:13
Reden: Code weg
2.30% gewijzigd
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Boardbabe82 schreef:
10-10-2018 13:59
Het 1e jaar veel meegeschreven en gelezen. Afgelopen half jaar gestopt omdat mijn telefoon het kennelijk niet trok. Nu met nieuwe telefoon vol goede moed weer lekker aan het pokemonnen geslagen.
De opdrachten en het traden vind ik erg leuke toevoegingen.
Ik zou graag ook wat nieuwe vriendjes toevoegen: 6963 0743 2412
Sunlover ik heb jou al toegevoegd.
Ik heb je een verzoek gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
10-10-2018 10:33
Oh was jij J....ll? Want die heeft mij eruit gegooid :cry:
Jep, Sorryyy 😢😢😢
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
10-10-2018 15:40
Jep, Sorryyy 😢😢😢
Geeft niks hoor. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie toegevoegd met de nieuwe trainercodes.

Vandaag een trade kunnen doen, nu dus bij het volgende deel waarbij je 7 dagen pokestops moet draaien. Dat moet even wachten. Ik ben een paar dagen op vakantie op een plek met heel weinig bereik en ik verwacht geen pokemon.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
10-10-2018 09:36
Oh, Streepjessokken, ik dacht dat mijn feebassen een soort veredelde magikarp waren (de watjes!) maar bij jou is het zo te zien nog erger.
Mijn hoogste is maar liefst 127 cp, met een IV van 49... :|
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb je ook toegevoegd, Boardbabe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook toegevoegd! :-)
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor het toevoegen dames!
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Denk dat niantec mee leest hier. Vandaag ineens 6 gifts op 8 stops :-)
Alle reacties Link kopieren
https://pokemonletsgo.pokemon.com/en-us/new-pokemon/

Nog een goede reden om een Nintendo switch met pokemon let’s go te halen. Kan niet wachten tot 16 november.
En nieuwe field research komt eraan van de winter. Het wordt alleen maar beter in de pokemon wereld :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven