Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Boardbabe82 schreef:
19-11-2018 15:43
Ja hier zelfde verhaal, alles blijft op eens zitten.
Merk dat ik bij drowzee en stanton ze met gemak gooi. De rest niet.
Zit nu op 10 van 20.
?
In memoriam AnnA_C
Leuk hoor, zit je net lekker in je stoel met een kop thee, komt er weer een ei uit. Dus moet ik zo weer langs een stop anders kan ik geen kadootjes openen (want dan krijg ik weer een 7 km ei).
Het leven van een pokemonner gaat niet over rozen. :nooo:
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
18-11-2018 17:23
@SilverLining, schrijf jij hier nog mee? Kunnen we de afspreken voor een ei?
Even mezelf quoten
In memoriam AnnA_C
Waar zijn de slugmas en gulpins als je ze nodig hebt? Ik was nog niet bij die opdracht en kwam ze met hordes tegen en nu dus niet.
Haha Streepjessokken ik bedoelde stantler :-D die waren hier op eens met zijn 2 op het fietspad.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Ik gooi alleen maar nice throws als ik great throws nodig heb. Heb er pas 3 van de 20. Schiet niet op.
En het is zo koud ik heb nu echt geen zin om naar buiten te gaan speciaal voor pokemon( van en naar werk en sportschool wel bezig geweest).
dolfje schreef:
19-11-2018 16:08
Ik gooi alleen maar nice throws als ik great throws nodig heb. Heb er pas 3 van de 20. Schiet niet op.
Ken je het rondjes-vastzet-trucje? Houd de pokebal vast tot het rondje waar je op mikt de goede maat heeft (de helft van het buitenste rondje voor great, dacht ik, maar echt zeker weet ik dat niet), en laat dan los. Wacht tot de Pokemon aanvalt en gooi dan, aan het eind van de aanvalsanimatie. Het rondje krijgt dan de maat waarop je het hebt vastgezet. De timing van het gooi-moment is soms een beetje zoeken, maar je word er vanzelf handiger in.
Ja ik ken de theorie maar het lukt me gewoon niet.
Wow, een shiny Pikachu of een witte Eevee zou ik ook wel tegen willen komen, leuk zeg.

[quote=-Fudge- post_id=29261251 time=1542638073 user_id=301367]
Hebben jullie ook dat je toch geregeld great throws doet, behalve als je ze nodig hebt?

inderdaad; vandaag al zes great throws gegooid, maar nu moet ik juist een excellent throw hebben. Misschien moet ik die truc met dat vastgezette rondje toch ook eens gaan proberen.
dolfje schreef:
19-11-2018 16:00
Waar zijn de slugmas en gulpins als je ze nodig hebt? Ik was nog niet bij die opdracht en kwam ze met hordes tegen en nu dus niet.
Hier in mijn werkstad :)
Maar ik heb er nu nog niets aan, want nog niet bij de opdracht.
Ik moet eerst nog een ditto...
Ik heb ook de quest niet, maar al had ik hem wel weet ik niet wat makkelijker is: een wilde ditto vangen of een excellent throw...
Poppy_del_Rio schreef:
19-11-2018 16:38
Hier in mijn werkstad :)
Maar ik heb er nu nog niets aan, want nog niet bij de opdracht.
Ja dat had ik dus vanmorgen.
Rheaa schreef:
18-11-2018 22:26
Ik weet niet wie fa...xoxo is hier, maar jammer dat je niet even hebt laten weten hoe laat je het pakje open wilde maken, dan had ik een ei aan kunnen zetten... :(
Gebeurde bij mij ook met fa...xoxo, jammer inderdaad. Maar misschien weet ze niet dat je verdubbeling krijgt met lucky egg?
Ik stuurde iemand uit de appgroep, ze is level 39 dus geen beginnende speler, een berichtje dat we dag erop best friends konden worden en de vraag: zullen we daarvoor een tijd afspreken. Zij reageerde heel verbaasd: waarom zouden we een tijd afspreken??
Leighton schreef:
19-11-2018 13:39
Marene als je vandaag uitpakt, worden we morgen best Friends. :couple: Wil je daar een tijd voor afspreken?

Ik had al uitgepakt.. morgen worden we best Friends! :yes: wil je een tijd afspreken?
Ik zag 't! Tijd afspreken hoeft niet, ben vandaag of morgen op level 40. Ik stuur jou een gift, dan kun je die uitpakken op een moment dat het voor jou uitkomt.
Saar2002 je had m'n berichtje denk ik niet meer gelezen gisteren, ik zag nl dat je m'n gift niet meer uitgepakt had.
Dat houdt in dat we niet vandaag maar morgen ultrafriends kunnen worden. Inmiddels ben ik bijna level 40, dus de extra xp maken me niet zoveel meer uit.
Ik heb je net weer een gift gestuurd, dan kun je die uitpakken wanneer het jou uitkomt.
Vriend en ik zijn de laatste dagen ook fanatiek bezig geweest met quests, we zijn bij 6/9.
Gisteren 4 raids gedaan en afgesproken dat we elke dag 1 doen. Donderdag hebben we een ex-raid en dan zal de vervanger van Giratina ook in het spel zijn, dus dan maken we de 10 wel vol.
Ik had vorige week ruim 50 km gehaald en kreeg vanmorgen een 10 en een 5 km ei! Vriend had ook ruim 50 en kreeg 1 rare candy en 1500 stardust, zwaar teleurgesteld natuurlijk....
marene123 wijzigde dit bericht op 19-11-2018 18:30
0.11% gewijzigd
Marene123 schreef:
19-11-2018 17:18
Vriend en ik zijn de laatste dagen ook fanatiek bezig geweest met quests, we zijn bij 6/9.
Gisteren 4 raids gedaan en afgesproken dat we elke dag 1 oen. Donderdag hebben we een ex-raid en dan zal de vervanger van Giratina ook in het spel zijn, dus dan maken we de 10 wel vol.
Ik had vorige week ruim 50 km gehaald en kreeg vanmorgen een 10 en een 5 km ei! Vriend had ook ruim 50 en kreeg 1 rare candy en 1500 stardust, zwaar teleurgesteld natuurlijk....
Ik kreeg alleen maar veel nutteloze rood-witte ballen en wat stardust voor mijn 25k, terwijl ik expres ruimte had vrijgehouden voor een ei (6)
Marene123 schreef:
19-11-2018 17:02
Ik zag 't! Tijd afspreken hoeft niet, ben vandaag of morgen op level 40. Ik stuur jou een gift, dan kun je die uitpakken op een moment dat het voor jou uitkomt.
Dankjewel! :heart:
Marene123 schreef:
19-11-2018 16:59
Gebeurde bij mij ook met fa...xoxo, jammer inderdaad. Maar misschien weet ze niet dat je verdubbeling krijgt met lucky egg?
Ik stuurde iemand uit de appgroep, ze is level 39 dus geen beginnende speler, een berichtje dat we dag erop best friends konden worden en de vraag: zullen we daarvoor een tijd afspreken. Zij reageerde heel verbaasd: waarom zouden we een tijd afspreken??
Dat is Sophia, die zie ik hier geloof ik niet meer... Geldt voor meer mensen die via dit forum vrienden hebben opgedaan, kun je daarna niet meer bereiken... Jammer!
In memoriam AnnA_C
Marene123 schreef:
19-11-2018 16:59
Misschien weet ze het inderdaad niet, dat kan ja.
Rheaa schreef:
19-11-2018 18:22
Misschien weet ze het inderdaad niet, dat kan ja.
Ze weet het wel, maar doet er zelf niets mee. Mocht met ultrafriends toen zelf iets inplannen. Maakte haar niet uit.

Heb al twee dagen achter elkaar een shiny evee op bezoek gehad thuis. Maar die had ik allang. Wil graag de picachu, maar die kom ik natuurlijk niet tegen....
Gooien jullie er extra pasjes tegenaan voor de tien raids? Heb er vandaag drie gedaan waarvan 1 “weggegooid”. Want 1 per dag dan kom je denk ik niet goed uit.... nu struikel je over cubones en zo. Maar als je over einddatum heenschiet... wordt het lastig.
Ik heb gisteren 2 raids gedaan en vandaag 8 passen gebruikt, maar niet echt geraid. Pas ingewisseld en er meteen weer uit, vond het ook maar koud vanavond. Daarna ging het vlug met de resterende taken van de quest en nu heb ik een Meltan :cheer2:
Nog slechts 392 candy nodig voor de evolutie ;-)
Ik heb meltan ook uit quest. Hem als buddy genomen, maar dat is wel 20km per candy. Dus dat zou eeuwen duren. Gelukkig bijna bij de box in let’s go dus dan gaar het wel iets harder. En al mn rare candy ga ik erin stoppen. Hopelijk met de kerst bij elkaar dan ;)
Vlinderplant schreef:
19-11-2018 19:55
nu struikel je over cubones en zo. Maar als je over einddatum heenschiet... wordt het lastig.
Dat slaat eigenlijk nergens op, iedereen moet wel de tijd krijgen om het te kunnen doen vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven