Pokemon GO deel 7
zondag 7 oktober 2018 om 10:27
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.
http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu
https://p337.info/pokemongo

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.
http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu
https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
maandag 19 november 2018 om 15:53
?Boardbabe82 schreef: ↑19-11-2018 15:43Ja hier zelfde verhaal, alles blijft op eens zitten.
Merk dat ik bij drowzee en stanton ze met gemak gooi. De rest niet.
Zit nu op 10 van 20.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 19 november 2018 om 15:56
Leuk hoor, zit je net lekker in je stoel met een kop thee, komt er weer een ei uit. Dus moet ik zo weer langs een stop anders kan ik geen kadootjes openen (want dan krijg ik weer een 7 km ei).
Het leven van een pokemonner gaat niet over rozen.
Het leven van een pokemonner gaat niet over rozen.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 19 november 2018 om 15:58
Even mezelf quotenstreepjessokken schreef: ↑18-11-2018 17:23@SilverLining, schrijf jij hier nog mee? Kunnen we de afspreken voor een ei?
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 19 november 2018 om 16:17
Ken je het rondjes-vastzet-trucje? Houd de pokebal vast tot het rondje waar je op mikt de goede maat heeft (de helft van het buitenste rondje voor great, dacht ik, maar echt zeker weet ik dat niet), en laat dan los. Wacht tot de Pokemon aanvalt en gooi dan, aan het eind van de aanvalsanimatie. Het rondje krijgt dan de maat waarop je het hebt vastgezet. De timing van het gooi-moment is soms een beetje zoeken, maar je word er vanzelf handiger in.
maandag 19 november 2018 om 16:35
Wow, een shiny Pikachu of een witte Eevee zou ik ook wel tegen willen komen, leuk zeg.
[quote=-Fudge- post_id=29261251 time=1542638073 user_id=301367]
Hebben jullie ook dat je toch geregeld great throws doet, behalve als je ze nodig hebt?
inderdaad; vandaag al zes great throws gegooid, maar nu moet ik juist een excellent throw hebben. Misschien moet ik die truc met dat vastgezette rondje toch ook eens gaan proberen.
[quote=-Fudge- post_id=29261251 time=1542638073 user_id=301367]
Hebben jullie ook dat je toch geregeld great throws doet, behalve als je ze nodig hebt?
inderdaad; vandaag al zes great throws gegooid, maar nu moet ik juist een excellent throw hebben. Misschien moet ik die truc met dat vastgezette rondje toch ook eens gaan proberen.
maandag 19 november 2018 om 16:52
Ja dat had ik dus vanmorgen.Poppy_del_Rio schreef: ↑19-11-2018 16:38Hier in mijn werkstad![]()
Maar ik heb er nu nog niets aan, want nog niet bij de opdracht.
maandag 19 november 2018 om 16:59
Gebeurde bij mij ook met fa...xoxo, jammer inderdaad. Maar misschien weet ze niet dat je verdubbeling krijgt met lucky egg?
Ik stuurde iemand uit de appgroep, ze is level 39 dus geen beginnende speler, een berichtje dat we dag erop best friends konden worden en de vraag: zullen we daarvoor een tijd afspreken. Zij reageerde heel verbaasd: waarom zouden we een tijd afspreken??
maandag 19 november 2018 om 17:02
Ik zag 't! Tijd afspreken hoeft niet, ben vandaag of morgen op level 40. Ik stuur jou een gift, dan kun je die uitpakken op een moment dat het voor jou uitkomt.
maandag 19 november 2018 om 17:09
Saar2002 je had m'n berichtje denk ik niet meer gelezen gisteren, ik zag nl dat je m'n gift niet meer uitgepakt had.
Dat houdt in dat we niet vandaag maar morgen ultrafriends kunnen worden. Inmiddels ben ik bijna level 40, dus de extra xp maken me niet zoveel meer uit.
Ik heb je net weer een gift gestuurd, dan kun je die uitpakken wanneer het jou uitkomt.
Dat houdt in dat we niet vandaag maar morgen ultrafriends kunnen worden. Inmiddels ben ik bijna level 40, dus de extra xp maken me niet zoveel meer uit.
Ik heb je net weer een gift gestuurd, dan kun je die uitpakken wanneer het jou uitkomt.
maandag 19 november 2018 om 17:18
Vriend en ik zijn de laatste dagen ook fanatiek bezig geweest met quests, we zijn bij 6/9.
Gisteren 4 raids gedaan en afgesproken dat we elke dag 1 doen. Donderdag hebben we een ex-raid en dan zal de vervanger van Giratina ook in het spel zijn, dus dan maken we de 10 wel vol.
Ik had vorige week ruim 50 km gehaald en kreeg vanmorgen een 10 en een 5 km ei! Vriend had ook ruim 50 en kreeg 1 rare candy en 1500 stardust, zwaar teleurgesteld natuurlijk....
Gisteren 4 raids gedaan en afgesproken dat we elke dag 1 doen. Donderdag hebben we een ex-raid en dan zal de vervanger van Giratina ook in het spel zijn, dus dan maken we de 10 wel vol.
Ik had vorige week ruim 50 km gehaald en kreeg vanmorgen een 10 en een 5 km ei! Vriend had ook ruim 50 en kreeg 1 rare candy en 1500 stardust, zwaar teleurgesteld natuurlijk....
marene123 wijzigde dit bericht op 19-11-2018 18:30
0.11% gewijzigd
maandag 19 november 2018 om 17:22
Ik kreeg alleen maar veel nutteloze rood-witte ballen en wat stardust voor mijn 25k, terwijl ik expres ruimte had vrijgehouden voor een eiMarene123 schreef: ↑19-11-2018 17:18Vriend en ik zijn de laatste dagen ook fanatiek bezig geweest met quests, we zijn bij 6/9.
Gisteren 4 raids gedaan en afgesproken dat we elke dag 1 oen. Donderdag hebben we een ex-raid en dan zal de vervanger van Giratina ook in het spel zijn, dus dan maken we de 10 wel vol.
maandag 19 november 2018 om 17:55
Dat is Sophia, die zie ik hier geloof ik niet meer... Geldt voor meer mensen die via dit forum vrienden hebben opgedaan, kun je daarna niet meer bereiken... Jammer!Marene123 schreef: ↑19-11-2018 16:59Gebeurde bij mij ook met fa...xoxo, jammer inderdaad. Maar misschien weet ze niet dat je verdubbeling krijgt met lucky egg?
Ik stuurde iemand uit de appgroep, ze is level 39 dus geen beginnende speler, een berichtje dat we dag erop best friends konden worden en de vraag: zullen we daarvoor een tijd afspreken. Zij reageerde heel verbaasd: waarom zouden we een tijd afspreken??
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 19 november 2018 om 18:22
Misschien weet ze het inderdaad niet, dat kan ja.Marene123 schreef: ↑19-11-2018 16:59Gebeurde bij mij ook met fa...xoxo, jammer inderdaad. Maar misschien weet ze niet dat je verdubbeling krijgt met lucky egg?
maandag 19 november 2018 om 19:55
Ze weet het wel, maar doet er zelf niets mee. Mocht met ultrafriends toen zelf iets inplannen. Maakte haar niet uit.
Heb al twee dagen achter elkaar een shiny evee op bezoek gehad thuis. Maar die had ik allang. Wil graag de picachu, maar die kom ik natuurlijk niet tegen....
Gooien jullie er extra pasjes tegenaan voor de tien raids? Heb er vandaag drie gedaan waarvan 1 “weggegooid”. Want 1 per dag dan kom je denk ik niet goed uit.... nu struikel je over cubones en zo. Maar als je over einddatum heenschiet... wordt het lastig.
maandag 19 november 2018 om 20:05
maandag 19 november 2018 om 20:08
maandag 19 november 2018 om 20:11
Dat slaat eigenlijk nergens op, iedereen moet wel de tijd krijgen om het te kunnen doen vind ik.Vlinderplant schreef: ↑19-11-2018 19:55nu struikel je over cubones en zo. Maar als je over einddatum heenschiet... wordt het lastig.