Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
SombraOnline schreef:
13-05-2019 18:18
Hier hetzelfde. Ook onzin dat je er maar maximaal 10 kan hebben, heb inmiddels meer vriendjes dan dat :rofl:
10 tegelijk, daarna kan je er nog wel sturen.
Ik vind het ook stom dat je er maar 20 kan openmaken.
Poppy_del_Rio schreef:
13-05-2019 15:45
Het is dat ik hier lees dat mensen daadwerkelijk shiny Aipom zijn tegengekomen tijdens het event, want anders zou ik niet meer geloven dat ze bestaan! Heb nog geen enkele shiny Pokémon gezien tijdens het event en ik heb voor mijn doen toch best veel gespeeld. Mijn man idem dito.
Ik begon er ook al aan te twijfelen want bij de andere events heb ik ze ook niet gevonden en nu eentje.
dolfje schreef:
13-05-2019 18:49
10 tegelijk, daarna kan je er nog wel sturen.
Ik vind het ook stom dat je er maar 20 kan openmaken.
Weet ik :) Maar ik zou het fijner vinden als ik meer dan 10 gifts in m’n tas kon hebben, puur voor het gemak.
¡Apagando las luces!
Yeaaaah weer gevonden. Ik kan ook nog wel vrienden gebruiken, voor wie wil!

Had vandaag ineens een shiny wingul!
Stuur maar een PB, Saar.

Rubble, gefeliciteerd met je snorlax! :cheer2:
In memoriam AnnA_C
Ik wil wel Saar.

Ik heb een vriend met trainernaam D****O. Wie is dat?
En waarom noemen jullie de trainernamen hier eigenlijk niet?

Nog altijd geen shinys. Man ving zojuist een shiny aipom. Zittend op de bank.
Ik verwacht dat het geluk nu mijn kant op komt. Na 164 aipoms moet het wel een hele goede shiny worden. 😉
Ik hoef trouwens nog maar 81 km met Grimer te lopen om hem te kunnen evolueren voor de quest :facepalm: . Jammer dat die op het moment niet zo massaal te vangen zijn
Emceetje, dat ben ik.

Ik zit al wat langer hier op het forum dan dat ik pokemon geïnstalleerd heb. En bij het installeren heb ik niet aam het viva forum gedacht. Vandaar dat het een vage naam is. De voorletters van mijn kinderen en dan P. GO
Jeej shiny Aipom vandaag :-)
Emceetje schreef:
13-05-2019 21:04
Ik hoef trouwens nog maar 81 km met Grimer te lopen om hem te kunnen evolueren voor de quest :facepalm: . Jammer dat die op het moment niet zo massaal te vangen zijn
Toen ik die quest had kreeg ik 1 uit een ei, scheelde heel wat kilometers :) ik loop nu met drowzee voor een quest, gaat lekker snel zo op vakantie!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Pupsel schreef:
13-05-2019 22:50
Jeej shiny Aipom vandaag :-)

Gefeliciteerd!

Ik wil er ontzettend graag nog 1, zodat er 1 ge-evolved kan worden maar ik heb er een hard hoofd in.

@AnnA, zou jij vandaag mijn gift willen openen? Nog 4 dagen en dan worden we ultra friends. Tel de dagen af, omdat ik dan nog een ultra friend krijg en 20 evolves heb klaar staan waaronder wat nieuwe :whistle:
Gedaan!
Ik zal er op letten dat ik hem elke dag open.
Ik heb jou ook vast een cadeautje gestuurd voor de laatste dag.

Ik had net een croagunk in mijn bed! Die candy kon ik wel gebruiken!
AnnA_C schreef:
14-05-2019 07:19
Gedaan!
Ik zal er op letten dat ik hem elke dag open.
Ik heb jou ook vast een cadeautje gestuurd voor de laatste dag.

Ik had net een croagunk in mijn bed! Die candy kon ik wel gebruiken!

Dank je, dank je, dank je!
Ik hoop vandaag weer wat gifts te krijgen uit stops, dan stuur ik meteen iedereen iets terug. :)
¡Apagando las luces!
Oke, ik klink vast heel verwend, want ze schijnen lastig te vangen te zijn. Maar ik kreeg net een 4e Ditto kado.
Wat moet ik daar nou mee? Moet ik ze alle 4 houden? Kan ik ze wegtransferen? Kan ik ze weggeven?
hvm schreef:
14-05-2019 12:36
Oke, ik klink vast heel verwend, want ze schijnen lastig te vangen te zijn. Maar ik kreeg net een 4e Ditto kado.
Wat moet ik daar nou mee? Moet ik ze alle 4 houden? Kan ik ze wegtransferen? Kan ik ze weggeven?

Jahoor, je kunt ze naar de professor transfereren.

Of een keer in een gym zetten, ze nemen dan de kracht aan van de P tegen wie ze battelen volgens mij.
En daarna dan niet opfluffen maar transfereren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hvm schreef:
14-05-2019 12:36
Je kan er mee doen wat je wil. Als jij ze wil transferen dan doe je dat, als je ze wil ruilen kan dat ook. Enige wat niet kan is iemand helpen met de quest “catch a ditto” door hem met die persoon te traden. Je ziet ze ook veel in gyms staan. Dat kan ook en zo muntjes te verdienen.
Telt het krijgen van een ditto tijdens een trade als vangen? Ik moet nog 1 ditto voor een quest, maar hier is ie nooit :(
¡Apagando las luces!
Ik kreeg een Ditto bij het vervullen van een Detective Pikachu research task.
Ik weet niet of je daar altijd dezelfde 'reward' krijgt maar misschien lukt het zo.
SombraOnline schreef:
14-05-2019 13:30
Telt het krijgen van een ditto tijdens een trade als vangen? Ik moet nog 1 ditto voor een quest, maar hier is ie nooit :(
Nee traden telt niet als vangst
AnAppleADay schreef:
14-05-2019 13:50
Ik kreeg een Ditto bij het vervullen van een Detective Pikachu research task.
Ik weet niet of je daar altijd dezelfde 'reward' krijgt maar misschien lukt het zo.
Ik heb zo dus al 3x een 'zubat/Ditto gekregen.
SombraOnline schreef:
14-05-2019 13:30
Zoek de quest waarbij je 10 detective Pikachu Pokémon moet vangen ( jigglypuff, Aipom of snubbull). Die quests zitten nu veel in de stops.

Dan krijgt je als reward een zubat maar dat is dus tot ditto.

Zou dit wel doen, de makkelijkste manier om nu aan een ditto te komen. Denk dat je tot vrijdag hebt.
Pupsel schreef:
14-05-2019 14:51
Zoek de quest waarbij je 10 detective Pikachu Pokémon moet vangen ( jigglypuff, Aipom of snubbull). Die quests zitten nu veel in de stops.

Zou dit wel doen, de makkelijkste manier om nu aan een ditto te komen. Denk dat je tot vrijdag hebt.
Die was het ja!
Pupsel schreef:
14-05-2019 14:51

Hm, ik ga erop letten, thanks!
¡Apagando las luces!
Hoi, toch nog een vraagje hier. Misschien hebben jullie dit al eens gesproken, maar hoeveel storage heb je nodig voor al je pokemon? En hoeveel in je rugtas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven