Pokemon go deel 9
vrijdag 10 mei 2019 om 13:18
maandag 13 mei 2019 om 18:49
10 tegelijk, daarna kan je er nog wel sturen.SombraOnline schreef: ↑13-05-2019 18:18Hier hetzelfde. Ook onzin dat je er maar maximaal 10 kan hebben, heb inmiddels meer vriendjes dan dat![]()
Ik vind het ook stom dat je er maar 20 kan openmaken.
maandag 13 mei 2019 om 18:50
Ik begon er ook al aan te twijfelen want bij de andere events heb ik ze ook niet gevonden en nu eentje.Poppy_del_Rio schreef: ↑13-05-2019 15:45Het is dat ik hier lees dat mensen daadwerkelijk shiny Aipom zijn tegengekomen tijdens het event, want anders zou ik niet meer geloven dat ze bestaan! Heb nog geen enkele shiny Pokémon gezien tijdens het event en ik heb voor mijn doen toch best veel gespeeld. Mijn man idem dito.
maandag 13 mei 2019 om 19:25

maandag 13 mei 2019 om 21:01
Ik wil wel Saar.
Ik heb een vriend met trainernaam D****O. Wie is dat?
En waarom noemen jullie de trainernamen hier eigenlijk niet?
Nog altijd geen shinys. Man ving zojuist een shiny aipom. Zittend op de bank.
Ik verwacht dat het geluk nu mijn kant op komt. Na 164 aipoms moet het wel een hele goede shiny worden.
Ik heb een vriend met trainernaam D****O. Wie is dat?
En waarom noemen jullie de trainernamen hier eigenlijk niet?
Nog altijd geen shinys. Man ving zojuist een shiny aipom. Zittend op de bank.
Ik verwacht dat het geluk nu mijn kant op komt. Na 164 aipoms moet het wel een hele goede shiny worden.

dinsdag 14 mei 2019 om 01:09
Toen ik die quest had kreeg ik 1 uit een ei, scheelde heel wat kilometers

Sometimes good things fall apart so better things can fall together

dinsdag 14 mei 2019 om 06:57
Gefeliciteerd!
Ik wil er ontzettend graag nog 1, zodat er 1 ge-evolved kan worden maar ik heb er een hard hoofd in.
@AnnA, zou jij vandaag mijn gift willen openen? Nog 4 dagen en dan worden we ultra friends. Tel de dagen af, omdat ik dan nog een ultra friend krijg en 20 evolves heb klaar staan waaronder wat nieuwe

dinsdag 14 mei 2019 om 07:19

dinsdag 14 mei 2019 om 12:50
Jahoor, je kunt ze naar de professor transfereren.
Of een keer in een gym zetten, ze nemen dan de kracht aan van de P tegen wie ze battelen volgens mij.
En daarna dan niet opfluffen maar transfereren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 14 mei 2019 om 12:52
Je kan er mee doen wat je wil. Als jij ze wil transferen dan doe je dat, als je ze wil ruilen kan dat ook. Enige wat niet kan is iemand helpen met de quest “catch a ditto” door hem met die persoon te traden. Je ziet ze ook veel in gyms staan. Dat kan ook en zo muntjes te verdienen.
dinsdag 14 mei 2019 om 14:32
Nee traden telt niet als vangstSombraOnline schreef: ↑14-05-2019 13:30Telt het krijgen van een ditto tijdens een trade als vangen? Ik moet nog 1 ditto voor een quest, maar hier is ie nooit![]()
dinsdag 14 mei 2019 om 14:48
Ik heb zo dus al 3x een 'zubat/Ditto gekregen.AnAppleADay schreef: ↑14-05-2019 13:50Ik kreeg een Ditto bij het vervullen van een Detective Pikachu research task.
Ik weet niet of je daar altijd dezelfde 'reward' krijgt maar misschien lukt het zo.
dinsdag 14 mei 2019 om 14:51
Zoek de quest waarbij je 10 detective Pikachu Pokémon moet vangen ( jigglypuff, Aipom of snubbull). Die quests zitten nu veel in de stops.SombraOnline schreef: ↑14-05-2019 13:30Telt het krijgen van een ditto tijdens een trade als vangen? Ik moet nog 1 ditto voor een quest, maar hier is ie nooit![]()
Dan krijgt je als reward een zubat maar dat is dus tot ditto.
Zou dit wel doen, de makkelijkste manier om nu aan een ditto te komen. Denk dat je tot vrijdag hebt.
dinsdag 14 mei 2019 om 14:52
Die was het ja!Pupsel schreef: ↑14-05-2019 14:51Zoek de quest waarbij je 10 detective Pikachu Pokémon moet vangen ( jigglypuff, Aipom of snubbull). Die quests zitten nu veel in de stops.
Zou dit wel doen, de makkelijkste manier om nu aan een ditto te komen. Denk dat je tot vrijdag hebt.
dinsdag 14 mei 2019 om 15:22
Hm, ik ga erop letten, thanks!Pupsel schreef: ↑14-05-2019 14:51Zoek de quest waarbij je 10 detective Pikachu Pokémon moet vangen ( jigglypuff, Aipom of snubbull). Die quests zitten nu veel in de stops.
¡Apagando las luces!