Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 23 juli 2016 @ 13:53:

mijn vriend en zoon zijn al vanaf half 10 weg om pokomons te zoeken,

heel leuk allemaal hoor, zie ze amper nogZe komen toch wel weer terug, hè? Zijn ze intussen thuis?
World of Warcraft: Legion
quote:Fayan schreef op 23 juli 2016 @ 13:16:

Durven jullie mensen aan te spreken? Ik loop altijd in m'n eentje en vind daar niet zoveel aan. Kom wel veel mensen tegen die het ook spelen, maar dat zijn vaak groepjes. Zou het toch leuk vinden om het met meerdere mensen te doen.Hier is een FB groep voor de omgeving, daar staan regelmatig oproepen van mensen op die ergens heen gaan en of er nog mensen mee willen. Of dat er wordt gezegd 'ik ben vanavond daar-en-daar'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Net even gekeken hoeveel de kinderen al verbruikt hebben deze maand.

Oudste 1800 mb in een week en jongste doet het netjes met 300 mb in een week.

Tijdelijk hun data tegoed even verhoogd zodat ze op de camping lekker door kunnen vangen.
quote:Fayan schreef op 23 juli 2016 @ 13:16:

Durven jullie mensen aan te spreken? Ik loop altijd in m'n eentje en vind daar niet zoveel aan. Kom wel veel mensen tegen die het ook spelen, maar dat zijn vaak groepjes. Zou het toch leuk vinden om het met meerdere mensen te doen.Ik heb dat ook nog niet gedaan, allemaal groepjes jongeren of koppels. Vind het moeilijk want de koppels zijn vaak samen druk en de groepjes jongeren zijn meestal alleen jongens hier. Als het nou ook meiden waren zou ik wellicht sneller iemand aanspreken,
quote:AnAppleADay schreef op 23 juli 2016 @ 13:53:

En ik kom echt alleen dezelfde 20 pokemon tegen. Verder nog niet echt tijd gehad om de stad uit te gaan. Gaan jullie dan echt een half uur in de auto zitten om in een andere omgeving te vangen?Nee echt niet. Het moet wel leuk blijven.
Ik heb hier een bosachtig park op 5-10 minuten lopen. En daarbij een kinderboerderij. Allemaal donkergroen. Er zitten stops en gyms, maar dus geen Pokémon. De 'nearby' was gewoon leeg. Uiteindelijk zag ik dat iemand een Lure aan had gezet, daar kwam ik langs en toen heb ik eens aan hen gevraagd of zij veel Pokémon daar tegenkwamen. Er schijnen er daar dus weinig te zitten

Echt zo jammer...

Wel 1 Pokémon gevangen, daar bij die Lure.

Echt blijven staan kan niet, met de kinderen erbij.

Wat betreft die gyms, moet je daar ook bij in de buurt blijven als je een gevecht aan gaat? Vanaf mijn huis zie ik er vier, maar allemaal te ver weg.

En bij veel gyms kun je ook helemaal niet zitten of zo.
quote:himalaya schreef op 23 juli 2016 @ 15:08:

[...]

Hier is een FB groep voor de omgeving, daar staan regelmatig oproepen van mensen op die ergens heen gaan en of er nog mensen mee willen. Of dat er wordt gezegd 'ik ben vanavond daar-en-daar'.

Oh wat leuk, ik ga eens kijken of ik ook zo iets kan vinden.

Ik ben net naar level 7 gegaan, jaa!
Er kwam een Geodude uit mijn ei

Zo blij mee!!

Vriend en ik vangen samen pokemon en bijna iedereen die we onderweg tegenkomen begint tegen ons aan te kletsen. Waarschijnlijk ook omdat wij 30 plus zijn.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om pokemon op twee telefoons te spelen? Ik kom er niet uit of het nu wel of niet kan. Situatie, op de ene telefoon is 2 weken geleden gestart met het pokemon vangen maar nu is batterij helemaal leeg, paps heeft ook een telefoon maar als ik pokemon erop zet, start hij op level 1, is er een mogelijkheid om op de tweede telefoon verder te gaan in het level van de eerste telefoon?
Ik loop alleen, 30+ en ik word niet aangesproken. Hoogstens groepjes jongens die Pokémonnnnn roepen als ze me zien.

Ik durf ook niet zo goed anderen aan te spreken want die zijn idd vaak in koppels of groepjes en druk bezig. In mijn omgeving speelt niemand het, dus lekker remi
quote:Fleuriola schreef op 23 juli 2016 @ 16:29:

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om pokemon op twee telefoons te spelen? Ik kom er niet uit of het nu wel of niet kan. Situatie, op de ene telefoon is 2 weken geleden gestart met het pokemon vangen maar nu is batterij helemaal leeg, paps heeft ook een telefoon maar als ik pokemon erop zet, start hij op level 1, is er een mogelijkheid om op de tweede telefoon verder te gaan in het level van de eerste telefoon?Ik heb op 2e telefoon ingelogd met mn google account en was weer waar ik gebeleven was. Of dat voor de pokemonclub ook geldt weet ik niet?
Het spel is gekoppeld aan je account en niet aan je device.
quote:Wining schreef op 23 juli 2016 @ 16:29:

Ik loop alleen, 30+ en ik word niet aangesproken. Hoogstens groepjes jongens die Pokémonnnnn roepen als ze me zien.

Ik durf ook niet zo goed anderen aan te spreken want die zijn idd vaak in koppels of groepjes en druk bezig. In mijn omgeving speelt niemand het, dus lekker remi

Als ik je overduidelijk Pokemon zie zoeken en je keek me aan, dan zou ik tegen je aan gaan lullen hoor

Ook vaak dat als wij ergens langslopen of fietsen dat je naar je hoofd krijgt: Rood of blauw? ( Kennelijk is niemand hier geel ) en als je dan Blauw zegt beginnen ze soms "Boeh!!!" te roepen of te juichen, haha, te grappig.
Tot aan gisteren was ik alleen op pad. Vandaag ging ik weer op pad en zag ik een groepje mensen, van wie ik er één al ken. Ook bezig met Pokémon Go.

Ik werd level 5 en ik ging naar een Gym. Tegen de Pokémon die tegenover de mijne zat, maakte ik geen schijn van kans. Waarschijnlijk moet ik mijn Pokémon (meervoud) eerst Evolven en Power-uppen.
Ik ben mijn Lucky egg aan het voorbereiden.

Heb weer 2 vragen:

- ik zie bij mijn pokemon soms XL staan, bijv. bij een Ratata, wat betekent dat?

- ik zag net dat ik wel 400 candies nodig heb om een Magikarp te evolven.

Is die zo bijzonder dan? Bij de beschrijving van de pokemon stond dat ie een 'pathetic excuse for a pokemon' is, haha.

Mijn databundel is bijna op maar ik kan nog niet bijkopen (Ben), moet eerst wachten tot ie echt op is.

Lijkt me handig om éérst nog even op te hogen voor ik mijn Lucky egg ga doen, hoewel ik het transferren en evolven natuurlijk hier lekker op de bank ga doen met Wifi.
Het gemiddelde Pokémon-kennisniveau van dit topic

Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 23 juli 2016 @ 17:21:

[afbeelding]Dit ben ik, zo ongeveer. Was al te oud voor de Pokemon-hype en verder dan 'Pikachu is iets geels en je kunt kaartjes kopen' ben ik niet gekomen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pokémon Go zuipt batterijen. Toen ik van huis ging was mijn batterijcapaciteit 67 % Ik ging met een groepje andere Pokémon vangen; ik liep met hen een klein stukje, slechts een paar straten. Toen ik thuis kwam wees het nog maar 59 % aan. 8 % batterijcapaciteit weg in enkele minuten.
quote:Kalliope schreef op 23 juli 2016 @ 17:21:

[img]https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=582B0FFE[/img]

That's me!

Nog erger, ik had nog nooit van Pikachu gehoord.
quote:himalaya schreef op 23 juli 2016 @ 17:29:

[...]

Dit ben ik, zo ongeveer. Was al te oud voor de Pokemon-hype en verder dan 'Pikachu is iets geels en je kunt kaartjes kopen' ben ik niet gekomen Ik ook, geen idee wat het allemaal inhoudt en welke Pokemon zeldzaam is enzo. Maar het gaat mij om het spel, ga me verder ook niet inlezen in het Pokemon verhaal.
quote:Courage-- schreef op 23 juli 2016 @ 17:06:

Ik ben mijn Lucky egg aan het voorbereiden.

Heb weer 2 vragen:

- ik zie bij mijn pokemon soms XL staan, bijv. bij een Ratata, wat betekent dat?

- ik zag net dat ik wel 400 candies nodig heb om een Magikarp te evolven.

Is die zo bijzonder dan? Bij de beschrijving van de pokemon stond dat ie een 'pathetic excuse for a pokemon' is, haha.

Mijn databundel is bijna op maar ik kan nog niet bijkopen (Ben), moet eerst wachten tot ie echt op is.

Lijkt me handig om éérst nog even op te hogen voor ik mijn Lucky egg ga doen, hoewel ik het transferren en evolven natuurlijk hier lekker op de bank ga doen met Wifi.

In welk level zit je?

Ik heb vandaag inderdaad m'n bundel ook uitgebreid met 500mb, heb van mezelf maar weinig mb's.
anoniem_279573 wijzigde dit bericht op 23-07-2016 18:04
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Net weer een 2KM ei uitgebroed en alweer een pidgey, het vorige ei ook al! Het stikt hier van de pidgeys!

Ik wil en pikachu of nog beter en togepi maar die zit niet in dit spel
Zo, rondje buurt gedaan omdat ik toch nog wat dingen moest halen. Ik geloof dat Drowzee de nieuwe Ratatta hier is. En uit mijn 10 km ei is een Magmar gekomen. Wat een lelijk beest.
Nee, het verhaal hoef je ook niet te kennen voor dit spel. Maar de types, de Pokémon zelf, en de evoluties lijken me wel handig.

Magikarp is inderdaad een nutteloze Pokémon die alleen kan rondspetteren. Zijn geëvolueerde vorm is echter een megasterk zeemonster. Die 400 snoepjes vind ik wel een leuk detail; in de games duurt het ook eeuwen voordat Magikarp in een Gyarados verandert. Maar als je hem eenmaal hebt...

Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 23 juli 2016 @ 18:19:

Nee, het verhaal hoef je ook niet te kennen voor dit spel. Maar de types, de Pokémon zelf, en de evoluties lijken me wel handig.

Magikarp is inderdaad een nutteloze Pokémon die alleen kan rondspetteren. Zijn geëvolueerde vorm is echter een megasterk zeemonster. Die 400 snoepjes vind ik wel een leuk detail; in de games duurt het ook eeuwen voordat Magikarp in een Gyarados verandert. Maar als je hem eenmaal hebt...

[afbeelding]Ach, ik zit nog maar in level 7. Misschien ga ik me er later nog in verdiepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven