Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 12 juli 2016 @ 10:14:

[...]

in plaats zoveel op je mobiel te kijken terwijl die kleine erbij Is. .......kan je ook aandacht aan hem geven. Wat is nu belangrijk? ?? je mobiel of kind?Grapje zeker. Ksssttt, ga je man/kinderen aandacht geven ipv hier te lopen trollen.
Uhm... stuff... and things

[...]

in plaats zoveel op je mobiel te kijken terwijl die kleine erbij Is. .......kan je ook aandacht aan hem geven. Wat is nu belangrijk? ?? je mobiel of kind?

Pffff het kind slaapt dan nog.

Als je maar niet voor een verkeersongeval zorgt is er niks aan de hand toch?
quote:Wardijntje schreef op 12 juli 2016 @ 10:15:

[...]

Zodra je er een gebruikt wordt-ie roze en kleurt dan in een paar minuten terug naar blauw, dan kun je 'm weer gebruiken.

Als je dezelfde stop meerdere keren gebruikt, krijg je soms een 'try again later' melding.

Als je de app dan sluit en opnieuw opent, kun je de stop meteen weer gebruiken.Ah oké, thanks! Die 2 stops zitten vlak bij elkaar gelukkig, dan kan ik ze allebei wel even af.
Uhm... stuff... and things

[...]

in plaats zoveel op je mobiel te kijken terwijl die kleine erbij Is. .......kan je ook aandacht aan hem geven. Wat is nu belangrijk? ?? je mobiel of kind?quote:peecee schreef op 12 juli 2016 @ 06:46:

Even een vraagje. ....jullie zijn volwassen vrouwen? ??? Geen baan? ...Even een tip....besteed je tijd aan de kinderen of partner. Misschien wel zo gezellig.

Je moet het zo zien al die mensen die nu Pokemon Go spelen, komen lekker vaak buiten, lopen kilometers, leren nieuwe mensen kennen en hebben lol. Als je daar niet tegen kunt, prima, maar laat andere mensen een beetje in hun waarde.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:kruidentheetje schreef op 12 juli 2016 @ 10:18:

[...]

Ah oké, thanks! Die 2 stops zitten vlak bij elkaar gelukkig, dan kan ik ze allebei wel even af.

Lekker heen en weer lopen tussen die twee.

Kun je mooi ook je eieren uitbroeden.
Laat ons met rust peecee
Ik wil nu ook een smartphone. Had ik hem mooi aan mijn vriend mee kunnen geven, die loopt nu de 4-daagse, had hij mooi wat eieren uit kunnen broeden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

[...]

in plaats zoveel op je mobiel te kijken terwijl die kleine erbij Is. .......kan je ook aandacht aan hem geven. Wat is nu belangrijk? ?? je mobiel of kind?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik wacht nog even op de NL download....maar hou dit topic in de gaten voor tips&tricks
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik denk dat het helpt om meer afleveringen te kijken van pokemon.
Na, ik denk dat het meer helpt om het oude Pokemon spel te spelen, qua hoe het werkt met evoluties, revive, gymgevechten en trainen.

De afleveringen kijken helpt wel om te weten welke Pokemon er zijn en welke zeldzamer en specialer zijn.

[...]

Kan je niet lezen ofzo? Ik kijk op mijn mobiel als de baby SLAAPT. Dan zijn z'n ogen dicht en maakt het voor hem niet uit of ik verkleed als Nijntje m'n uitgebreide oevre aan kinderliedjes voor hem zing, of gewoon op mijn mobiel kijk en pokemon vang terwijl we wandelen.

Edit: eigenlijk maakt het voor hem WEL uit. Als ik het eerste zou doen slaapt ie wss niet. Maar wandelen en pokemon vangen = een heerlijk slapende baby die na z'n dutje vrolijk wakker wordt dan kan m'n mobiel weer wat opladen voor de volgende pokemon-jacht dut.
quote:lilapie schreef op 12 juli 2016 @ 10:43:

[...]

Kan je niet lezen ofzo? Ik kijk op mijn mobiel als de baby SLAAPT. Dan zijn z'n ogen dicht en maakt het voor hem niet uit of ik verkleed als Nijntje m'n uitgebreide oevre aan kinderliedjes voor hem zing, of gewoon op mijn mobiel kijk en pokemon vang terwijl we wandelen.Je bent geen verantwoording schuldig peecee doet vaker zo.
Ik kwam net een wilde Pidgeot tegen, die wilde ik vangen en nu zijn m'n pokeballs op. Ik heb hem niet gevangen, dat gooien is nog best lastig!
quote:lilapie schreef op 12 juli 2016 @ 10:43:

[...]

Kan je niet lezen ofzo? Ik kijk op mijn mobiel als de baby SLAAPT. Dan zijn z'n ogen dicht en maakt het voor hem niet uit of ik verkleed als Nijntje m'n uitgebreide oevre aan kinderliedjes voor hem zing, of gewoon op mijn mobiel kijk en pokemon vang terwijl we wandelen.Inderdaad je bent GEEN verantwoording schuldig. Aan de andere kant, juist goed dat jij en je baby zo lekker vaak buiten komen, toch!?
quote:Leighton schreef op 12 juli 2016 @ 10:47:

Ik kwam net een wilde Pidgeot tegen, die wilde ik vangen en nu zijn m'n pokeballs op. Ik heb hem niet gevangen, dat gooien is nog best lastig! Het gaat veel gemakkelijker als je de "augmented reality" functie uit zet (schuifbalkje rechtsboven "ar" in het pokemonvangscherm). Ok, minder mooi, maar je spaart er wel wat pokeballs mee.
Thx dianaf & ttass
Ik kwam net een vulpix tegen maar kreeg hem helaas niet te pakken.
Je meent het..
Bij gebrek aan een leven en conditie ga ik maar eens werken aan mijn conditie en ondertussen pokémon vangen. Heb er inmiddels al drie .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik heb een Snorlax uit een 10km ei gekregen! Is nu 733CP
Shit ik zag net een mewto geen pokeballs meer
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 11:29:

Shit ik zag net een mewto geen pokeballs meer

Jammer dat er nog geen manier is om mekaar te helpen. Hier pokeballs genoeg! Ik woon tussen twee parken met veel pokestops

Zo, de baby moet zo weer een dut gotta catch 'em all!
quote:lilapie schreef op 12 juli 2016 @ 11:31:

[...]

Jammer dat er nog geen manier is om mekaar te helpen. Hier pokeballs genoeg! Ik woon tussen twee parken met veel pokestops

Zo, de baby moet zo weer een dut gotta catch 'em all!Ja jammer
Hoe maak je zelf een poke stop ik wil voor mijn huis eentje?
Ik wil een 2 km ei gaan hatchen en ik heb die oranje incubator maar als ik een ei daarin wil doen gebeurd er niks. Moet je daarvoor een speciale handeling doen of en bepaald level hebben? Moet je per se het eerste ei pakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven