Entertainment alle pijlers

Polopospoll: wie denk je dat er gaan winnen?

25-08-2019 09:59 83 berichten
Oké jongens, wie denken jullie dat er de 29e gaan winnen? In de reacties kun je dan schrijven wie je hoopt dat er gaat winnen.

Wie worden de ereburgers van Polopos?

Totaal aantal stemmen: 65

Donna en Mark Geen stemmen
Familie Rutten (29%)
Christiaan en Kirsten (2%)
Thysa en Wijnand (54%)
Juani en John (15%)
Arnica25 schreef:
26-08-2019 23:40
Las net op hun fb-pagina dat alle vergunningen inmiddels rond zijn.
Ja, die burgemeester is dat natuurlijk als de wiedeweerga gaan regelen. Hij stond de boel daar als ambtsdrager zelf te openen...
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
26-08-2019 23:40
Las net op hun fb-pagina dat alle vergunningen inmiddels rond zijn.
Dat is fijn voor ze.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
26-08-2019 23:42
Ja, die burgemeester is dat natuurlijk als de wiedeweerga gaan regelen. Hij stond de boel daar als ambtsdrager zelf te openen...
Dat wel ja.
whateverever schreef:
26-08-2019 23:43
Dat is fijn voor ze.
Dat vind ik ook. Ik zie de stellen echt niks negatiefs over elkaar zeggen behalve Juani en John. Die roddelen constant en probeert fam Rutten omlaag te halen en menen daar in mee te trekken. En John is net zo erg wat opmerkingen betreft. En verder is John een vieze man die er hetzelfde uit ziet of hij nou wel of niet moet klussen.
Alle reacties Link kopieren
In het gesprek met de dorpsraad liet de burgermeester duidelijk merken niet zo gecharmeerd te zijn van Eliza.

Hij liet ook duidelijk merken dat hij desondanks wel verwacht dat zij de competitie gaan winnen.

Ik heb het idee dat Kirsten erg in de smaak valt bij de dorpsbewoners die ze hebben ontmoet inclusief de burgermeester.

Hij vindt en verwacht alleen dat ze niet winnen. Dat de wijn uit een ander dorp komt is hem een doorn in het oog.
Verder ergert hij zich aan de slechte beheersing van de Spaanse taal door Christiaan. En ze hebben nog weinig moeite gedaan om te integreren.
Alle reacties Link kopieren
Overigens verbaast het mij ook dat de andere Nederlandse stellen de familie Rutte zo links laten liggen.

Oké Juani wil zelf in de belangstelling staan. Thyza, Kirsten en Donna zijn veel rustiger en irriteren zich waarschijnlijk daarom aan Elisa.

Maar zulke vreselijke dingen hebben ze toch niet gedaan dat ze het verdienen om volledig genegeerd te worden.

Demi lijkt mij een lieve meid die zich wegcijfert voor de Ruttens. Zou goed Voir haar zijn als ze wat meer met Donna om zou gaan.
nlies schreef:
26-08-2019 23:07
geen idee, maar als die oudjes blij worden van een polonaise door het dorp, dan zit dat nog redelijk vers in het geheugen, hoewel ik niet weet hoeveel tijd er echt zit tussen die opening en de stemming.
Opening was net voor 2 augustus, eindstemming 14 augustus. Dus behoorlijk vers
In Nederland gebeuren zulke gekke dingen eveneens. Pas nog in Zwolle bruiloft op illegale locatie in natuurgebied. Gevraagd of er vergunning kon worden gekregen, nee dat gaat niet vanwege beschermd natuurgebied. Gaan ze vervolgens toch maaien, podium neerzetten, band laten komen etc en handhaving treedt niet op. Wethouder is zelfs privé aanwezig. Pas na de bruiloft komen er klachten en is ineens de gemeente raad in rep en roer. Bruidspaar wordt vermanend toegesproken. :bonk: Dit had niet mogen gebeuren.

Dit bruidspaar had dus ook scheid aan alles en komt er mee weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven