Pou
woensdag 6 november 2013 om 15:59
Mogelijk moet dit in het topic 'wat niemand van mij weet' maar ik ben sinds een week of wat hooked aan mijn 'Pou-app', een virtueel wezen (in de vorm van een drolletje) dat ik moet verzorgen en waar ik spelletjes mee speel. Ik begrijp dat mijn commentaren nu waarschijnlijk helemaal niet serieus genomen meer worden op de diverse pijlers waarop ik actief ben, maar toch, ik moest het met jullie delen.
Wie is er nog meer be-pou-terd? (of heeft een kind met deze obsessie)
Als bonus; hierbij wat cheats!
White body color: unlock last achievement of colour match (get 3000)
Black body color: unlock last achievement of sad pou (tap 500)
Gold body: Reach level 22
Black Bee: Get 50 combinations in pou sounds
Yellow Bee: Get 50 combinations in pou sounds
White Cow: Eat all the food once
Pink Cow: Eat each kind of food 9 times
Ninja: eat all the sushi once
Smarty Eyeglasses: Reach level 24
Special Flowers; water at least ten times
Veel plezier!!
Wie is er nog meer be-pou-terd? (of heeft een kind met deze obsessie)
Als bonus; hierbij wat cheats!
White body color: unlock last achievement of colour match (get 3000)
Black body color: unlock last achievement of sad pou (tap 500)
Gold body: Reach level 22
Black Bee: Get 50 combinations in pou sounds
Yellow Bee: Get 50 combinations in pou sounds
White Cow: Eat all the food once
Pink Cow: Eat each kind of food 9 times
Ninja: eat all the sushi once
Smarty Eyeglasses: Reach level 24
Special Flowers; water at least ten times
Veel plezier!!
Lorem Ipsum
woensdag 6 november 2013 om 16:53
Ik vind het hip
Die van mij is roze als Barbapapa en heeft heel veel hippe kleding en zo. Level 65
Op het moment verwaardeloos ik hem een beetje, maar het kan zo maar zijn dat ik over twee weken weer een paar keer per dag met mijn Pou zit te klieren.
Ik heb hem al vanaf dat er nog maar 4 spelletjes of zo waren en maar een paar dingetjes erbij. Hij word wel steeds leuker, met zijn tuin en zijn zwembadje en zo.
En nee, ik schaam me nergens voor
Die van mij is roze als Barbapapa en heeft heel veel hippe kleding en zo. Level 65
Op het moment verwaardeloos ik hem een beetje, maar het kan zo maar zijn dat ik over twee weken weer een paar keer per dag met mijn Pou zit te klieren.
Ik heb hem al vanaf dat er nog maar 4 spelletjes of zo waren en maar een paar dingetjes erbij. Hij word wel steeds leuker, met zijn tuin en zijn zwembadje en zo.
En nee, ik schaam me nergens voor
woensdag 6 november 2013 om 17:11
Haha, hopelijk verzinnen ze er nog een heleboel updates bij inderdaad.... soms zit ik echt een beetje te kijken van 'verdorie hij is helemaal happy, voldaan en uitgerust.... wat moet ik nu eens met je gaan doen'. Ik ben nu aan't sparen voor zo'n tijgercostuumpje.
(ben bijna in level 30 maar nog net niet helemaal)
Jammer dat je elkaar niet verder kan helpen, dat zou ook een leuke aanvulling zijn geweest...
(ben bijna in level 30 maar nog net niet helemaal)
Jammer dat je elkaar niet verder kan helpen, dat zou ook een leuke aanvulling zijn geweest...
Lorem Ipsum
donderdag 7 november 2013 om 10:34
Mijn batterij gaat inderdaad veel sneller leeg dan normaal, maar op werk en thuis kan ik hem eigenlijk de hele dag in de lader houden dus dat geeft niet zo.
Overigens hoef je niets aan te schaffen hoor, de app is gratis te downloaden. Voor de babyperiode zou ik ook zo nog eens overnieuw beginnen haha!
Overigens hoef je niets aan te schaffen hoor, de app is gratis te downloaden. Voor de babyperiode zou ik ook zo nog eens overnieuw beginnen haha!
Lorem Ipsum
zaterdag 9 november 2013 om 15:01
Ik heb 'm ook. Helaas door een crash van mijn telefoon vorig jaar was ik alles kwijt. Ik zat toen op level 92, iets van 80.000 munten. Had een eland-pak .
Ben wel weer overnieuw begonnen en zit nu op level 22 met iets van 19.000 munten. Ik speel het wel stukken minder dan in het begin.
Als spelletje ben ik handiger in pou-popper.
Ben wel weer overnieuw begonnen en zit nu op level 22 met iets van 19.000 munten. Ik speel het wel stukken minder dan in het begin.
Als spelletje ben ik handiger in pou-popper.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 9 november 2013 om 15:02
quote:pruttel schreef op 07 november 2013 @ 09:42:
Maar, als je hem dan overnieuw installeert dan maak je zijn babytijd nog een keer mee, dan issie zo klein en schattig
Je kunt 'm toch weer terugzetten naar baby?
En ja, klopt, die grote ogen op dat kleine drollenlijfje
Maar, als je hem dan overnieuw installeert dan maak je zijn babytijd nog een keer mee, dan issie zo klein en schattig
Je kunt 'm toch weer terugzetten naar baby?
En ja, klopt, die grote ogen op dat kleine drollenlijfje
Krijg motto niet verwijderd :-)