Entertainment alle pijlers

praatprogramma's/cabaret als mp3

10-10-2011 15:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben sinds kort fanatiek aan het sporten, maar ik merk dat ik me ga vervelen met muziek in mijn oren. Ik had laatst een stukje van Draadstaal en een stukje van de lama's op mp3 op mijn mp3speler staan. Die stukjes duurden niet langer dan 10 minuten, maar waren wel echt leuk om naar te luisteren en ik had dan niet eens door dat ik aan het sporten was!

Nu ben ik dus op zoek naar cabaret op mp3, zoals jochem meijer, guido weijers of stukjes uit draadstaal of de lama's. Of misschien een leuk praatprogramma(die komen 's nachts toch wel eens op de radio?)

Iemand een idee hoe ik hier aan kan komen?

Thanks!
Wat een goed idee! Ik kijk mee.

Je zou ze gewoon kunnen downloaden door middel van torrents. Bij de piratenbaai (maar dan in het Engels!) is vast genoeg te vinden. Ik weet voor de rest niet hoeveel ik hierover mag zeggen op het forum.

Luisterboeken zou je ook kunnen doen .
Kijk eens op de website van radio 2. Die hebben podcasts van programma's die je kunt downloaden.

Heb zelf een hele voorraad op de pc staan van andermans veren. Allemaal korte stukjes cabaret ed.

podcasts vara

Radio podcast
wat fijn! :-) Thanks!!

En weet je? heb ik net vanalles klaar staan (nu nog muziek) om op mijn mp3speler te zetten, kan ik nergens mijn mp3-speler vinden!! GRRRR!!!
Je kunt ook leuke stukjes op youtube opzoeken en daarvan het geluid downloaden.
found it! :-)
@Borderwalk: Kun je me uitleggen hoe ik dat moet doen, alleen geluid downlooien?
Chrome of Firefox als browser gebruiken en dan kan je een add-on installeren om de muziek van de filmpjes binnen te halen. Als je googeld kom je er vanzelf een paar tegen.
Cabaret is leuk. Brigitte Kaandorp heeft ook diverse cd's gemaakt.

Bert Visscher moet je eigenlijk niet via je mp3 player luisteren, want zijn gezichtsuitdrukking erbij, dat maakt het zo vreselijk hilarisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven