Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-07-2018 12:35
:kneel:

Ik vind dat zo opvallend. De vader van Meghan mag uitgebreid besproken en bekritiseerd worden, Tump mag uitgebreid besproken en bekritiseerd worden, maar Meghan moet blijkbaar heilig verklaard blijven.

Dan is men er als de kippen bij om "foei" in subtiele of minder subtiele bewoordingen te komen zeggen :wtf:
Het gaat wat mij betreft om dat kloterige gespeculeer waar een aantal hier graag aan meedoen. Van alles roeptoeteren over iemand waar ze niks van weten. Geldt wat mij betreft zowel voor Meghan als voor haar vader overigens.
Tjezus, wat vals
vrouwjagersma schreef:
21-07-2018 13:15
Trump kan beoordeeld worden op de uitspraken die hij doet. Ook vader Markle zoekt zelf de publiciteit. Meghan zegt niets, dus zijn alle uitspraken over haar intenties aannames.
Ik heb nooit iets gezegd over zijn ziekte, overigens.
Alles zijn aannames en interpretaties, want we kennen hier verder niemand van, dus dat argument gaat niet op.

Het ging mij niet om zijn ziekte, maar om het feit dat hij wel vrijelijk bekritiseerd mag worden, maar dat sommige mensen hier een persoonlijke aanval (compleet met :facepalm emoji's etc.) op je openenen als je Meghan bekritiseert.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel eh....apart dat sommigen bepaalde verschillen niet aanvoelen.
Maar ja, ik diagnosticeer niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
MevrouwJack schreef:
21-07-2018 15:35
Het gaat wat mij betreft om dat kloterige gespeculeer waar een aantal hier graag aan meedoen. Van alles roeptoeteren over iemand waar ze niks van weten. Geldt wat mij betreft zowel voor Meghan als voor haar vader overigens.
Dat is de vrijheid van dit forum en zolang het netjes gebeurt vind ik het prima.

Ik vind de persoonlijke aanvallen van sommigen op de mensen die hier kritisch op Meghan zijn persoonlijk een stuk minder netjes en daarom veel minder acceptabel.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-07-2018 15:40
Dat is de vrijheid van dit forum en zolang het netjes gebeurt vind ik het prima.
Dan hebben we een andere definitie van 'netjes'. Ik vind gespeculeer over hoe iemand is en over wat iemand allemaal denkt, met wie diegene wel of niet bevriend is etc. sowieso niet netjes, of het nou Meghan is wie dan ook. Vrijheid in de zin van 'het mag', natuurlijk, maar niet alles wat mag hoeft altijd. Geldt niet alleen voor dit topic trouwens, maar ook over topics waarin van alles en nog wat ingevuld wordt voor de TO.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Wat een duidelijke verschillen in smaak bij deze twee dames.
Afbeelding

De stijl van kleden van Meghan spreekt mij veel meer aan. Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-07-2018 15:40

Ik vind de persoonlijke aanvallen van sommigen op de mensen die hier kritisch op Meghan zijn persoonlijk een stuk minder netjes en daarom veel minder acceptabel.
En hoezo trouwens 'kritisch op Meghan'? Je kunt kritisch zijn op een president die slecht beleid voert, op een zanger die niet kan zingen, op iemand die de wet overtreedt. Waarom is het nodig om kritisch te zijn op een actrice die net getrouwd is met een Britse prins. Welke prestatie moet zij dan leveren waar wij iets van moeten vinden? Als ze nou vreselijke misdaden begaan had of weet ik veel, racistische uitlatingen deed. Kritisch zijn op haar kledingkeus, op haar familie, op haar sociale leven, serieus? Waarom?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
[quote=Fleurtje_5 post_id=28781607 time=1532163036

T.Markle heb ik in het interview de naam van het ziekenhuis horen noemen. Als dat niet waar zou zijn had dat lang en breed in het nieuws gestaan. Maandenlang hebben we niets gehoord van T.Markle. Ook niet toen zijn andere dochter boos was dat zij niet was uitgenodigd voor de bruiloft. Zit deze man niet teveel tussen twee


[/quote]

Een ziekenhuis zal daar NOOIT uitspraak over doen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
21-07-2018 15:58
En hoezo trouwens 'kritisch op Meghan'? Je kunt kritisch zijn op een president die slecht beleid voert, op een zanger die niet kan zingen, op iemand die de wet overtreedt. Waarom is het nodig om kritisch te zijn op een actrice die net getrouwd is met een Britse prins. Welke prestatie moet zij dan leveren waar wij iets van moeten vinden? Als ze nou vreselijke misdaden begaan had of weet ik veel, racistische uitlatingen deed. Kritisch zijn op haar kledingkeus, op haar familie, op haar sociale leven, serieus? Waarom?
Omdat er vrijheid van meningsuiting is. De één vindt haar geweldig, de ander minder geweldig. En dan moet gewoon kunnen, vind ik.

Zelf heb ik nog steeds mijn bedenkingen. Ze lijkt de nieuwe rol aardig op te pikken, zoals ze als geschoold actrice in het verleden meerdere rollen oppikte. Knap en professioneel, maar om nou te zeggen dat ik overtuigd ben van haar persoonlijke en oprechte bedoelingen, nee. Sorry.

Ze heeft (voor de zoveelste maal) een lekkere hunk aan de haak geslagen en volgens mij gaat het haar alleen om zijn positie en zijn status, zoals ze ook in het verleden al heeft geëtaleerd, en tuurlijk speelt ze het spelletje nu braaf mee, maar ik betwijfel of het al 100% bij haar ingedaald is dat je weliswaar een leuke Hollywood-figuur kan afdanken als die geen waarde meer voor je heeft , door gewoon goedkoop als je bent, je trouwring per UPS terug te sturen, maar dat dat in een koninklijk huis even anders ligt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
MevrouwJack schreef:
21-07-2018 15:58
En hoezo trouwens 'kritisch op Meghan'? Je kunt kritisch zijn op een president die slecht beleid voert, op een zanger die niet kan zingen, op iemand die de wet overtreedt. Waarom is het nodig om kritisch te zijn op een actrice die net getrouwd is met een Britse prins. Welke prestatie moet zij dan leveren waar wij iets van moeten vinden? Als ze nou vreselijke misdaden begaan had of weet ik veel, racistische uitlatingen deed. Kritisch zijn op haar kledingkeus, op haar familie, op haar sociale leven, serieus? Waarom?
Helemaal mee eens! Ik denk dat het er op neer komt dat deze mensen, om wat voor reden dan ook (al heb ik wel een vermoeden), Markle niet waardig genoeg vinden voor een koninklijk huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-07-2018 15:33
Ik denk dat ze bedoelde dat Meghan deed alsof het een blind date was waarbij ze helemaal niets van Harry wist, maar dat dat helemaal niet kon omdat de vrouw die het regelde getrouwd was met een vriend van Harry en dat ze dus inderdaad in dezelfde vriendenkring zaten.
Huh? Maar een blind date betekent toch altijd dat iemand anders een date voor je regelt? Dan kent/kennen degene(n) die die date regelt/regelen toch altijd de personen die met elkaar op date gaan? Waarom is dat nu ineens vreemd dan?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
iris1969 schreef:
21-07-2018 15:38
Alles zijn aannames en interpretaties, want we kennen hier verder niemand van, dus dat argument gaat niet op.

Het ging mij niet om zijn ziekte, maar om het feit dat hij wel vrijelijk bekritiseerd mag worden, maar dat sommige mensen hier een persoonlijke aanval (compleet met :facepalm emoji's etc.) op je openenen als je Meghan bekritiseert.
Waarom zou je Meghan moeten bekritiseren dan?
En nogmaals: wat jij kritiek noemt zijn niets meer dan aannames en verhaaltjes op het niveau van riooljournalistiek.
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
16-06-2018 12:21
De koning is geen kostwinner, hij krijgt een riante uitkering.
Dat jij wat wil doen, is zijn eigen keus, hij mag ook de hele dag uit zijn neus eten als hij daarvoor zou kiezen: hij is tot niets verplicht.
Maar ja, dat zou het draagvlak bij de bevolking om hem nog te tolereren wel erg klein worden.
Als het allemaal zo afschuwelijk voor ze is, dan kunnen ze er beter definitief van afzien.
Alle koningshuizen zijn flauwekul, zijn veel te duur, niet democratisch en vette onzin.

Ik zag gisteren een filmpje waarop mensen een woordje deden over ons koningspaar, de manier zoals ons koningspaar ons land vertegenwoordigd. Geweldig. Toen moest ik aan bovenstaande woorden denken. Die woorden vind ik erger dan de meningen die ik hier lees.

.Ik zal morgen proberen dat filmpje hier te plaatsen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 01:57
0.46% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
iris1969 schreef:
21-07-2018 15:38
Alles zijn aannames en interpretaties, want we kennen hier verder niemand van, dus dat argument gaat niet op.

Het ging mij niet om zijn ziekte, maar om het feit dat hij wel vrijelijk bekritiseerd mag worden, maar dat sommige mensen hier een persoonlijke aanval (compleet met :facepalm emoji's etc.) op je openenen als je Meghan bekritiseert.
Maar wat doet ze verkeerd dan?
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
21-07-2018 16:44
...............................................................................................................
[quote=Fleurtje_5 post_id=28781607 time=1532163036

T.Markle heb ik in het interview de naam van het ziekenhuis horen noemen. Als dat niet waar zou zijn had dat lang en breed in het nieuws gestaan. Maandenlang hebben we niets gehoord van T.Markle. Ook niet toen zijn andere dochter boos was dat zij niet was uitgenodigd voor de bruiloft. Zit deze man niet teveel tussen twee


................................................................................................................

Een ziekenhuis zal daar NOOIT uitspraak over doen.

Zoals men er achter kon komen waar, wanneer, voor wie, en voor hoeveel geld T.Markle in het internetcafé zat, zo kan men er ook wel achter komen of hij in het ziekenhuis heeft gelegen.

Als hij geen patiënt zou zijn geweest had hij ook niet de dokters of het ziekenhuis genoemd. Anders had de dokter wel kunnen zeggen 'hier was hij niet'. Dat is geen medische uitspraak als hij geen patiënt is. Is hij patiënt en was hij er wel (of niet) dan doet het ziekenhuis geen uitspraken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-07-2018 01:53
Zoals men er achter kon komen waar, wanneer, voor wie, en voor hoeveel geld T.Markle in het internetcafé zat, zo kan men er ook wel achter komen of hij in het ziekenhuis heeft gelegen.

Als hij geen patiënt zou zijn geweest had hij ook niet de dokters of het ziekenhuis genoemd. Anders had de dokter wel kunnen zeggen 'hier was hij niet'. Dat is geen medische uitspraak als hij geen patiënt is. Is hij patiënt en was hij er wel (of niet) dan doet het ziekenhuis geen uitspraken.
Uhm, je mag zowel niet bevestigen als ontkennen dat iemand jouw patiënt is of was...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Enn schreef:
21-07-2018 15:56
Wat een duidelijke verschillen in smaak bij deze twee dames.
Afbeelding

De stijl van kleden van Meghan spreekt mij veel meer aan. Leuk!


Echt? Ik vind deze outfit van haar echt helemaal niks. De witte kleur in de blouse is anders dan de witte kleur van de broek. En ik vind zo'n blouse gewoon niet mooi. De broek wel trouwens. Maar doe mij het jurkje van Kate maar.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-07-2018 01:39
Maar wat doet ze verkeerd dan?
Dat snap ik ook niet. Ik vind het prima als mensen niks met Meghan hebben hoor. Ik vind bijvoorbeeld Bridget Maasland geen leuke vrouw, bijvoorbeeld. Terwijl andere mensen haar vast wel heel leuk vinden. Dat kan.
Zeg dát dan gewoon.

De argumenten die gebruikt worden om haar onderuit te schoffelen zijn aannames, gebaseerd op wat de roddelpers schrijft, en dat ‘kritisch zijn’ noemen, dat vind ik persoonlijk raar.

Waarom zou je überhaupt kritisch moeten zijn? We gaan het vanzelf wel zien of het echte liefde is of niet met de tijd. Ik geef haar liever het voordeel van de twijfel.
Stressed is just desserts spelled backwards
SallySpectra* schreef:
20-07-2018 21:01
Nou en dan heeft ze een keer een ordinaire jurk gedragen. Nou en?!
Als dat het ergste is...
Wat we allemaal zijn vergeten is dat onze Maxima ook lallend en dronken en in weet ik wat gekleed is gesignaleerd voordat ze wa ontmoette. En dat is alleen maar goed, ze komen niet uit een fabriek maar uit de normale maatschappij.
Marana-- schreef:
22-07-2018 09:38
Echt? Ik vind deze outfit van haar echt helemaal niks. De witte kleur in de blouse is anders dan de witte kleur van de broek. En ik vind zo'n blouse gewoon niet mooi. De broek wel trouwens. Maar doe mij het jurkje van Kate maar.
Niet alleen het jurkje, Kate straalt op deze foto, prachtige vrouw en erg stijlvol.
Alle reacties Link kopieren
Wat er wel of niet waar is van de verhalen, en wat er wel of niet over haar geschreven is/ wordt, bij mij roept ze vanaf het begin heel sterk het beeld op van het pestpokkekind wat andere kindjes uit de zandbak wegjaagt.
En ik was dan het kind wat die kindjes weer op mijn feestje uitnodigde. En de gemene kuttekopjes met hun hoofd in het zand douwde.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
22-07-2018 12:44
Wat er wel of niet waar is van de verhalen, en wat er wel of niet over haar geschreven is/ wordt, bij mij roept ze vanaf het begin heel sterk het beeld op van het pestpokkekind wat andere kindjes uit de zandbak wegjaagt.
En ik was dan het kind wat die kindjes weer op mijn feestje uitnodigde. En de gemene kuttekopjes met hun hoofd in het zand douwde.
:mrgreen:
Enn schreef:
21-07-2018 15:56
Wat een duidelijke verschillen in smaak bij deze twee dames.
Afbeelding

De stijl van kleden van Meghan spreekt mij veel meer aan. Leuk!
Mij ook!

Ze ziet er zo chic en stijlvol uit.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Asssie schreef:
21-07-2018 15:29
Inderdaad, die vreselijke halfzuster, die haar 10 jaar geleden voor het laatst heeft gesproken (aan de telefoon). Ik vraag me ook af wanneer Meghan en haar vader elkaar in levende lijve hebben gezien, haar hele familie (vader + zijn kinderen) 'ruikt' geld en denken ook waarempel dat het koningshuis met hen rekening moet houden, mafklappers!
Hulde voor Meghan voor de manier hoe zij het aanpakt, gewoon NEGEREN, zolang die gemene zus een podium krijgt zal ze praten, maar gaandeweg zal haar verhaal er steeds minder toe doen.
Meghan is nu nog hot item, maar de storm zal gaan liggen, Samantha heeft ondertussen alles gezegd wat ze wilde zeggen, maar wat voor nieuws heeft ze nu eindelijk te melden? Laten we niet vergeten dat ze in een rolstoel zit met verder niets om handen, grote kans dat ze Meghan de hele dag volgt en dat ze hele plakboeken bij houd
Ze vraagt nu €1.300 voor een intervieuw, maar het enige wat ze doet is gal spuwen, ik snap niet dat er niemand is die haar tegen zichzelf in bescherming neemt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven