Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:52
Dat zei ik niet. Je leest wel erg slecht, hoor. Is me al vaker opgevallen.
Ik heb je post gequote. Als je geheugen je in de steek laat, lees dan even terug.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2018 22:55
14.15% gewijzigd
.
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:49
Oh, ik dacht dat je het allemaal heel amusant vond en dat we inmiddels heen en weer aan het incasseren waren. Maar het was de bedoeling dat alleen ik incasseerde?

My bad.
Welnee ik vind het best hoor. Ik heb hem zelfs gequote.

Je intentie was uiteraard niet fraai, maar gelukkig kun je jezelf altijd goed voor de gek houden over je goede intenties, dus ik speel het spelletje wel weer eventjes mee.
Enn schreef:
23-07-2018 22:48
Mwoah ... over smaak valt te twisten. ;)
Dus nee.
Aha je koos voor reuring. Altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:55
Welnee ik vind het best hoor. Ik heb hem zelfs gequote.

Je intentie was uiteraard niet fraai, maar gelukkig kun je jezelf altijd goed voor de gek houden over je goede intenties, dus ik speel het spelletje wel weer eventjes mee.
Gut meid, je hebt zo weinig zelfspot.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:55
Je intentie was uiteraard niet fraai, maar gelukkig kun je jezelf altijd goed voor de gek houden over je goede intenties,
Eens en dat geldt nét zo goed voor jou. ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:56
Aha je koos voor reuring. Altijd leuk.
Nee, voor het topic waarin ik al vanaf het begin zo af en toe reageer en in meelees. Je kunt mij wegzetten wat je wil maar dat betekent nog steeds niet dat het ook klopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
impala schreef:
23-07-2018 22:49


En dat vind jij vergelijkbaar met haar onder de gordel verwijzing naar iris en amand? En de rest van haar fraaie lied?
Right. O_O
Ze gaf wel een goede weergave van zichzelf in het lied. Zelfkennis is haar dus gelukkig dan weer niet vreemd.

En de verwijzing naar mijn vroegere liefdesleven vind ik dan wel weer grappig.

Dat dit tig jaar na dato nog zo speelt op het forum dat er zelfs een liedje over wordt gemaakt heeft wel iets aandoenlijks.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 23:00
mijn vroegere liefdesleven
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Enn schreef:
23-07-2018 22:59
Nee, voor het topic waarin ik al vanaf het begin zo af en toe reageer en in meelees. Je kunt mij wegzetten wat je wil maar dat betekent nog steeds niet dat het ook klopt.
Maar je wilt terug naar het topic zoals het al tijden niet meer is. Hoe realistisch is dat?
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:57
Gut meid, je hebt zo weinig zelfspot.
Tja als je het echt leuk had bedoeld dan had ik het wellicht ook nog wel echt grappig gevonden. Nu weet ik je intenties en zie ik slechts je ware aard.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-07-2018 23:01
:rofl:
Don’t even start there...... :rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zit hier ook niet voor de reuring, maar omdat ik het echt heel naar vind om zulke opmerkingen over andere mensen te lezen als hier over Markle gedaan worden.
Wanneer hier alleen nog gelijkgestemden zouden zitten, zou de misvatting kunnen ontstaan dat het normaal is zo over andere mensen te schrijven. Het is een soort ontwikkelingshulp. Je hoeft me niet te bedanken.
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 22:46
Het is hier erg raar naar.
fashionvictim schreef:
23-07-2018 23:01
:rofl:
Noem het dan mijn seksleven of wat je wilt. Ik bedoel die tijd dus.
Alle reacties Link kopieren
Hou me vast. Verstop mijn toetsenbord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 23:01
Maar je wilt terug naar het topic zoals het al tijden niet meer is. Hoe realistisch is dat?
ik heb gewoon meegelezen hoor, geloof me. En laten we het maar niet over realisme hebben want ieder heeft duidelijk een ander beeld bij ‘realistisch’. Dat geldt voor mij en voor jou, het laatste deel van dit topic maakt dát zeer helder.
enn wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:06
8.82% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 23:02
Ik zit hier ook niet voor de reuring, maar omdat ik het echt heel naar vind om zulke opmerkingen over andere mensen te lezen als hier over Markle gedaan worden.
Wanneer hier alleen nog gelijkgestemden zouden zitten, zou de misvatting kunnen ontstaan dat het normaal is zo over andere mensen te schrijven. Het is een soort ontwikkelingshulp. Je hoeft me niet te bedanken.
Ik vind het netjes van je dat je strijd voor wat in jouw ogen juist is en gek genoeg geloof ik dus wel in jouw goede intenties.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 23:02
Ik zit hier ook niet voor de reuring, maar omdat ik het echt heel naar vind om zulke opmerkingen over andere mensen te lezen als hier over Markle gedaan worden.
Wanneer hier alleen nog gelijkgestemden zouden zitten, zou de misvatting kunnen ontstaan dat het normaal is zo over andere mensen te schrijven.
dit
Tjezus, wat vals
Enn schreef:
23-07-2018 23:05
ik heb gewoon meegelezen hoor, geloof me. En laten we het maar niet over realisme hebben want ieder heeft duidelijk een ander beeld bij ‘realistisch’. Dat geldt voor mij en voor jou, het laatste deel van dit topic maakt dát zeer helder.
En toch wil je terug maar een tijd dat er slechts gepraat werd over haar kleding. Ik vind het lovend, maar dus niet zo realistisch.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-07-2018 23:05
Hou me vast. Verstop mijn toetsenbord.
Ja, nu heb ik dus Volumia in mijn hoofd.
Am Yisrael Chai!
iris1969 schreef:
23-07-2018 23:07
En toch wil je terug maar een tijd dat er slechts gepraat werd over haar kleding. Ik vind het lovend, maar dus niet zo realistisch.
Je vindt het lovend?
anoniem_369971 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:09
3.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-07-2018 23:08
Ja, nu heb ik dus Volumia in mijn hoofd.
:-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 23:07
En toch wil je terug maar een tijd dat er slechts gepraat werd over haar kleding. Ik vind het lovend, maar dus niet zo realistisch.
Voor jou Iris, voor jóu en dus zou ik volgens jou maar naar een ander topic moeten? Neuh... dat doe ik dus niet en al helemaal niet als het o zo lovend is. Kijk en dat is dan weer mijn realiteit.
enn wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:11
7.29% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
23-07-2018 23:08
Lovend?
Godskanonne. Alsof we bij - jawel - Andries Knevel aan tafel zitten die de dicussie leidt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 23:02
Ik zit hier ook niet voor de reuring, maar omdat ik het echt heel naar vind om zulke opmerkingen over andere mensen te lezen als hier over Markle gedaan worden.
Wanneer hier alleen nog gelijkgestemden zouden zitten, zou de misvatting kunnen ontstaan dat het normaal is zo over andere mensen te schrijven. Het is een soort ontwikkelingshulp. Je hoeft me niet te bedanken.
En het het lied over iris en amand, inclusief die valse uitsmijter, dat schaar jij niet onder nare opmerkingen? En wel een normale manier om over mensen te schrijven? Want daar hoor ik je niet over.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven