Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hartstikke goed dat Meghan en Harry onafhankelijk willen worden. Ik ben trots op ze.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 21:24
Logisch dat Camilla niet morde... moest er nog bij komen dat ze als minnares/homewrecker noten op haar zang zou hebben gehad.
Tja, maar Camilla heeft wel lef gehad dat ze doorzette. En zie wat het haar gebracht heeft!
Camilla heeft echt veel meer vuiligheid over zich heen gekregen dan Meghan hoor.
Sommige mensen hielden haar zelfs verantwoordelijk voor de dood van Diana.

Overal is wel wat. Het was niet alleen haar schuld en Diana was ook geen heilige. Ik denk dat Camilla een prima leuk mens is.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 22:19
Tja, maar Camilla heeft wel lef gehad dat ze doorzette. En zie wat het haar gebracht heeft!
Camilla heeft echt veel meer vuiligheid over zich heen gekregen dan Meghan hoor.
Sommige mensen hielden haar zelfs verantwoordelijk voor de dood van Diana.

Overal is wel wat. Het was niet alleen haar schuld en Diana was ook geen heilige. Ik denk dat Camilla een prima leuk mens is.
Maar dat was een andere situatie...Diana was immens populair en in feite was Camilla mede verantwoordelijk voor het mislukte huwelijk van Charles en Diana. Ik zeg niet dat de vuiligheid terecht was, maar het is wel te verklaren. Hier op het forum zijn minnaressen ook niet bepaald populair in topics, dus..
Wat Meghan nou gedaan heeft om deze haatcampagne te verdienen is mij nog steeds een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Er word hier zo onwijs veel geschreven dat ik niet weet of dit al gedeeld is. Zo ja, excuus.

Ik ben zelf niet weg van Meghan maar onderstaande link laat pijnlijk duidelijk zien hoe anders de pers Meghan afbeeldt tov Kate in (bijna) precies dezelfde situaties. Wat de reden daarvoor is laat ik in het midden, maar vond het interessant.
https://www.boredpanda.com/uk-media-dou ... BPFacebook

Zie dat het al gedeeld is.
-
Turtlerain schreef:
14-01-2020 21:24
Logisch dat Camilla niet morde... moest er nog bij komen dat ze als minnares/homewrecker noten op haar zang zou hebben gehad.
Camilla was eerder in beeld dan Diana en altijd al de grote liefde van Charles. Het liefste was Charles gewoon van jongs af aan met Camilla verder gegaan. Maar ja, die vreselijke familie van hem... Diana was gewoon een gearrangeerd huwelijk met een onomstreden en maagdelijk meisje uit de juiste kringen. Dat zij zich zou ontpoppen tot een stijlicoon en celebrity met een sterke eigen inbreng, was toen nog niet te voorzien.
anoniem_353486 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 23:09
22.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 22:31
Maar dat was een andere situatie...Diana was immens populair en in feite was Camilla mede verantwoordelijk voor het mislukte huwelijk van Charles en Diana. Ik zeg niet dat de vuiligheid terecht was, maar het is wel te verklaren. Hier op het forum zijn minnaressen ook niet bepaald populair in topics, dus..
Wat Meghan nou gedaan heeft om deze haatcampagne te verdienen is mij nog steeds een raadsel.
Tuurlijk is het een andere situatie, maar het ging mij erom dat Camilla doorgezet heeft en nu best geliefd is, terwijl Meghan al heel snel de handdoek in de ring gooit.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 22:31
Maar dat was een andere situatie...Diana was immens populair en in feite was Camilla mede verantwoordelijk voor het mislukte huwelijk van Charles en Diana. Ik zeg niet dat de vuiligheid terecht was, maar het is wel te verklaren. Hier op het forum zijn minnaressen ook niet bepaald populair in topics, dus..
Wat Meghan nou gedaan heeft om deze haatcampagne te verdienen is mij nog steeds een raadsel.
En dan nog heeft ze nergens een woord vuil over gemaakt, gedroeg ze zich conform het protocol en is ze een tijd verder geluidloos geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 20:50
.

Van de troonopvolger(s) en hun entourage wordt min of meer hetzelfde verwacht. Diana paste hier totaal niet in. Te populair, te veel een celebrity, te dicht bij sommige mensen, te geëngageerd. In veel omstandigheden prima eigenschappen, maar op die plek nou net niet.
.
Te emotioneel en denk ook te instabiel.
Maar je hebt gelijk een slechte fit voor het nauwe keurslijf.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 23:07
Tuurlijk is het een andere situatie, maar het ging mij erom dat Camilla doorgezet heeft en nu best geliefd is, terwijl Meghan al heel snel de handdoek in de ring gooit.
Maar elk persoon is anders en gaat anders om met stress en druk. Het is niet "one size fits all".
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 22:19
Tja, maar Camilla heeft wel lef gehad dat ze doorzette. En zie wat het haar gebracht heeft!
Camilla heeft echt veel meer vuiligheid over zich heen gekregen dan Meghan hoor.
Sommige mensen hielden haar zelfs verantwoordelijk voor de dood van Diana.

Overal is wel wat. Het was niet alleen haar schuld en Diana was ook geen heilige. Ik denk dat Camilla een prima leuk mens is.
Ze was heel grof gezegd a homewrecker. Ga je wat ze deed serieus vergelijken met Meghan?
Camilla was niet verantwoordelijk voor Diana's dood, maar ze heeft wel bijgedragen aan het stuklopen van een huwelijk met bijbehorende consequencies voor twee jonge kinderen. Lekkerbelangrijk sat ze doorgezet heeft. H&M willen dat blijkbaar niet, hun goed recht.
morduchen wijzigde dit bericht op 14-01-2020 23:33
11.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
14-01-2020 21:55
Hartstikke goed dat Meghan en Harry onafhankelijk willen worden. Ik ben trots op ze.
Ik ook!

Heb totaal niks met koningshuizen, maar gun dit stel enorme peace of mind. Verlost van dat juk waar ze ( Harry voornl) niet voor hebben gekozen.
minnimouse schreef:
14-01-2020 23:07
Tuurlijk is het een andere situatie, maar het ging mij erom dat Camilla doorgezet heeft en nu best geliefd is, terwijl Meghan al heel snel de handdoek in de ring gooit.
Waarom zou ze door moeten zetten?
Alle reacties Link kopieren
Morduchen schreef:
14-01-2020 23:26
Ze was heel grof gezegd a homewrecker. Ga je wat ze deed serieus vergelijken met Meghan?
Camilla was niet verantwoordelijk voor Diana's dood, maar ze heeft wel bijgedragen aan het stuklopen van een huwelijk met bijbehorende consequencies voor twee jonge kinderen. Lekkerbelangrijk sat ze doorgezet heeft. H&M willen dat blijkbaar niet, hun goed recht.
Euh nee, misschien even begrijpend lezen?
Ik heb het er over dat ze beiden shit over zich heen kregen (het hoe of waarom doet er niet toe) en dat Camilla nu geliefd is en Meghan zich alleen maar meer impopulair maakt.

En ja, doorzetten ja. Hoe je het ook wendt of keert: je trouwt met een royal. Daar horen nu eenmaal bepaalde verplichtingen bij en je weet ook dat je nooit meer anoniem over straat kunt.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
15-01-2020 00:20
Euh nee, misschien even begrijpend lezen?
Ik heb het er over dat ze beiden shit over zich heen kregen (het hoe of waarom doet er niet toe) en dat Camilla nu geliefd is en Meghan zich alleen maar meer impopulair maakt.

En ja, doorzetten ja. Hoe je het ook wendt of keert: je trouwt met een royal. Daar horen nu eenmaal bepaalde verplichtingen bij en je weet ook dat je nooit meer anoniem over straat kunt.
Tja, maar Camilla heeft wel lef gehad dat ze doorzette. En zie wat het haar gebracht heeft!
Camilla heeft echt veel meer vuiligheid over zich heen gekregen dan Meghan hoor.
Met mijn begrijpend lezen niks mis hoor. Lees ff je tekst . Dat is vergelijken.

Enfin, er is al heel veel geschreven over hoe Meghan is behandeld door de Britse rioolpers, hoe ze is behandeld door de familie weet niemand. Maar het is haar goed recht ( en van Harry) om een lijn te tekken als voor hen een grens is bereikt. Royal of niet, het blijven nog altijd mensen met emoties en gevoelens. Fijn voor Camilla dat ze jarenlang minaress was en de bijbehorende shit incasseerde en uitdeelde ( hoe je het wendt of keert, ze heeft erbij toe gedragen dat een huwelijk kapotgemaakt is). Dat betekent niet dat een ander dat ook maar moet doen, shit incasseren en wachten tot het over is. Ik kan alleen maar bewondering voor H&M hebben dat ze voor zichzelf en hun kind kiezen. Fuck protocollen.
morduchen wijzigde dit bericht op 15-01-2020 05:23
11.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
De Britse ontbijttelevisie over Harry en Meghan:

https://youtu.be/CWGpi8bhZSw
minnimouse schreef:
15-01-2020 00:20
Euh nee, misschien even begrijpend lezen?
Ik heb het er over dat ze beiden shit over zich heen kregen (het hoe of waarom doet er niet toe) en dat Camilla nu geliefd is en Meghan zich alleen maar meer impopulair maakt.

En ja, doorzetten ja. Hoe je het ook wendt of keert: je trouwt met een royal. Daar horen nu eenmaal bepaalde verplichtingen bij en je weet ook dat je nooit meer anoniem over straat kunt.
Daar horen verantwoordelijkheden bij, tot je besluit een stap terug te doen en afstand doet van de publieke gelden. Gelukkig mag en kan dat allemaal 2020. Ik vind je denkwijze vrij archaïsch.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/6iVvCvKV7OA

mash up ook een goeie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het grappig dat mensen zeggen 'je trouwt met een royal, dan weet je dat het erbij hoort'. Alsof het zo normaal is hoe de (Britse aasgier) pers met bekende mensen en royals om gaat (dit naast dat het idee van een konigshuis sowieso van de zotte is als je er meer dan 10 minuten over nadenkt, maar dat is de discussie niet).

Dat is toch gewoon abnormaal? Waarom zou je er níet over mogen klagen? Zo'n Piers Morgan heeft zijn inkomsten te danken aan roddels verspreiden en verzinnen als dat nodig is. Dat is zijn werk (en daarbij schuwt hij het ook niet om in te breken in mensen hun voicemails en zo, dus over integriteit en hypocrisie zou ik al never nooit iets van hem aannemen. Dan is Piers Morgan wel een van de laatste mensen die ik als standaard zou nemen). Hoe meer drama bij de royals (of bekende mensen), hoe harder de kassa voor hem rinkelt. Je denkt toch werkelijk niet dat deze man écht verbolgen is? Natuurlijk niet, het is zijn werk op dit allemaal op te kloppen en uit te melken. En is er geen drama, dan maakt hij dat wel, want er moet toch iets te schrijven zijn Het is business (entertainment, de mensen worden kennelijk hier graag mee geëntertained), geen publieke dienst of zo. En elke week moeten die blaadjes weer gevuld worden.

Verder interesseren de personen in het koninsgshuis me niet en wat Meghan en Harry doen moeten ze lekker zelf weten, ik vind eigenlijk niks van ze. Ik vind het wel fascinerend om te zien hoeveel geld er in omgaat (en dat de royals miljoenen verdienen met hun kapitaal en een deel ervan wegsluizen naar belastingparadijzen) en dat mensen dit dus graag als entertainement consumeren. En zich liever druk maken om Meghan dan viespeuk Andrew (of accepteren dat de tabloids liever wil dat ze zich daar druk over maken).

En in de UK is het nu een zooitje met Brexit en dreigende oorlog in Iran, dus wellicht dat daarom mensen het wel lekker vinden zo'n koninklijk drama als afleiding (al ken ik zelf dus niemand die zich er echt druk om maakt om Meghan, niet op mijn werk en niet in mijn vriendengroep). Ja, de oma van mijn vriend, maar die leest dan ook tabloids.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 23:07
Tuurlijk is het een andere situatie, maar het ging mij erom dat Camilla doorgezet heeft en nu best geliefd is, terwijl Meghan al heel snel de handdoek in de ring gooit.
Ok, ik snap wat je bedoelt.
Soms is het het beste om pestgedrag gewoon te negeren, dan gaat het vanzelf over. Het is natuurlijk maar de vraag of het bij Meghan vanzelf over zou waaien, het lijkt zo hardnekkig en irrationeel allemaal.
't is gewoon een klucht: brood en spelen.

Lijkt mij geen openbaring.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-01-2020 16:50
Ze zijn allebei eigengereid. Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Harry deed altijd al wat hij wilde en nu heeft hij een vrouw die net zo is. En die dezelfde dingen wil. Ik denk dat haar komst eea versterkt heeft. En dat ze elkaar hier echt in vinden en dus samen echt sterk staan in gezamenlijke doelen en overtuigingen.

Net als bij alle relaties geldt dat je elkaar enorm kunt versterken, motiveren etc. Alleen heeft dat hier veel meer en grotere consequenties.
Precies. Er wordt een beetje teveel gedaan alsof Harry een willoos slachtoffer is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Livingston schreef:
14-01-2020 18:21
https://www.buzzfeednews.com/article/el ... Yq46DzKwyo


kwam deze tegen, vat het wel een beetje samen in mijn optiek
En dat zie ik ook in dit topic steeds gebeuren.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
boebezoebe schreef:
15-01-2020 08:59
Ik vind het grappig dat mensen zeggen 'je trouwt met een royal, dan weet je dat het erbij hoort'. Alsof het zo normaal is hoe de (Britse aasgier) pers met bekende mensen en royals om gaat (dit naast dat het idee van een konigshuis sowieso van de zotte is als je er meer dan 10 minuten over nadenkt, maar dat is de discussie niet).

Dat is toch gewoon abnormaal? Waarom zou je er níet over mogen klagen? Zo'n Piers Morgan heeft zijn inkomsten te danken aan roddels verspreiden en verzinnen als dat nodig is. Dat is zijn werk (en daarbij schuwt hij het ook niet om in te breken in mensen hun voicemails en zo, dus over integriteit en hypocrisie zou ik al never nooit iets van hem aannemen. Dan is Piers Morgan wel een van de laatste mensen die ik als standaard zou nemen). Hoe meer drama bij de royals (of bekende mensen), hoe harder de kassa voor hem rinkelt. Je denkt toch werkelijk niet dat deze man écht verbolgen is? Natuurlijk niet, het is zijn werk op dit allemaal op te kloppen en uit te melken. En is er geen drama, dan maakt hij dat wel, want er moet toch iets te schrijven zijn Het is business (entertainment, de mensen worden kennelijk hier graag mee geëntertained), geen publieke dienst of zo. En elke week moeten die blaadjes weer gevuld worden.

Verder interesseren de personen in het koninsgshuis me niet en wat Meghan en Harry doen moeten ze lekker zelf weten, ik vind eigenlijk niks van ze. Ik vind het wel fascinerend om te zien hoeveel geld er in omgaat (en dat de royals miljoenen verdienen met hun kapitaal en een deel ervan wegsluizen naar belastingparadijzen) en dat mensen dit dus graag als entertainement consumeren. En zich liever druk maken om Meghan dan viespeuk Andrew (of accepteren dat de tabloids liever wil dat ze zich daar druk over maken).

En in de UK is het nu een zooitje met Brexit en dreigende oorlog in Iran, dus wellicht dat daarom mensen het wel lekker vinden zo'n koninklijk drama als afleiding (al ken ik zelf dus niemand die zich er echt druk om maakt om Meghan, niet op mijn werk en niet in mijn vriendengroep). Ja, de oma van mijn vriend, maar die leest dan ook tabloids.
Hear, hear!
En Piers Morgan maakt inderdaad net zo veel heibel over een veganistisch broodje bij de plaatselijke Bakker Bart als over Meghan. Schreeuwen is gewoon zijn verdienmodel. (Naast het afluisteren van voicemails van moordslachtoffers.)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 13:38
De eerste financieel onafhankelijke rol lijkt al te zijn gekozen. Meghan heeft namelijk een deal gesloten met Disney, om een voice-over in te spreken. In ruil daarvoor helpt Disney Meghan met het ophalen van geld voor een goed doel. In ruil voor haar stem gaat er een donatie naar hulporganisatie Elephants Without Borders, ..............................[/i]
Dit heeft dus niks met de financiële onafhankelijkheid te maken; Meghan krijgt er zelf geen geld voor.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven