Entertainment alle pijlers

Programma's van vroeger

30-05-2019 00:26 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het eten van vroeger leek het me leuk om herinneringen op te halen aan oude (kinder) tv-programma's. :) TO trapt af:

Samson en Gert
Smurfen
Johan en Pirrewiet
Snorkels
Dit is Disney (met Irene!), werd reclame voor gemaakt in Donald Duck
Ducktales
Seabert, met die zeehond
Bassie en Adriaan (Frikandel! Bal gehakt!)
Tik Tak
Van à 1, van à 2
Liegebeest
De grote meneer Cactus show (De 2e rondeeeee! Boelkloedig ipv koelbloedig)
Fabeltjeskrant
Beestenbos is boos
Sesamstraat

Rad van fortuin
Waagstuk
Hoger lager
Te land, ter zee en in de lucht

Rest van de niet kinderprogramma's die ik me herinner zijn vooral Vlaams denk ik.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
watdachtjehiervan schreef:
02-06-2019 08:50
Is Inspector Gadget al genoemd?

En het liedje zit direct in mijn hoofd.... bedankt he. :proud:
Ik herinner me van Heartbreeak High vooral de verhaallijn van Rivers met zijn lerares. Misschien omdat ik wat ouder ben dan de doelgroep.

Simon Baker (Patrick Jane ) van The Mentalist speelde er ook in. Hij was de foute leraar die een leerlinge zwanger maakte.
Alle reacties Link kopieren
F.A.M.E , met die uiterst begripvolle leraren.
en veel later, was ik al lang te oud voor Kulderzipken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik keek vroeger graag naar Baywatch en Love boat.
Vond Rescue 911 ook altijd erg interessant.

En verder met de hele familie:
Soundmixshow
Geef nooit op
Doet ie t of doet ie t niet
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen:

Floris
De Berenboot
De Familie Knots
Kuifje
Mega Mindy
De film van Ome Willem
Achterwerk in/uit de kast
Pipo de Clown
Saved by the Bell
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer?
Het Klokhuis
De Freggels
JJ De Bom voorheen De Kindervriend
Darkwing Duck
Maja de Bij
Lassie
Dinosaurs (not the momma!)
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
De Moomins
David de Kabouter
Beestenbos

En ohja, Roos met haar mannen (met die roze koeken, )
Ik weet niet of dit nog op tv te zien is. Ik keek dit altijd toen ik 5 - 11 jaar was. Ben nu 23. Nog niet heel lang geleden dus kan nog op tv zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ikheetannoniem schreef:
06-06-2019 09:38
De Moomins
David de Kabouter
Beestenbos

En ohja, Roos met haar mannen (met die roze koeken, )
Ik weet niet of dit nog op tv te zien is. Ik keek dit altijd toen ik 5 - 11 jaar was. Ben nu 23. Nog niet heel lang geleden dus kan nog op tv zijn.
Roos en haar mannen zijn niet meer, Van Rossum (geloof ik) is nu wel te zien in undercover op Netflix. Ik vind hem altijd bijzondere rollen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
06-06-2019 11:11
Roos en haar mannen zijn niet meer, Van Rossum (geloof ik) is nu wel te zien in undercover op Netflix. Ik vind hem altijd bijzondere rollen spelen.
Ja klopt nu je het zo zegt, hij speelt wel in meerdere films/series. Ja het is een goede acteur!
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
02-06-2019 19:58
En vanmiddag was iemand uit mijn omgeving over de mounted police van Canada en toen schoot mij te binnen dat wij vroeger ook vaak een programma keken over een ‘mountie’ en zijn hond. Vond ik ook best leuk, maar geen idee meer hoe het heette... :sherlock:
Mc Cloud, met Dennis Weaver. Ik was de serie compleet vergeten, toen ik de eerste keer in New York, mid jaren 90, aan de oostzijde langs Central Park liep richting downtown, en terwijl ik uitkeek over Ffth Avenue, me ineens een scene te binnen kwam waarin Mc Cloud in tegemoetkomende richting te paard over Fifth Avenue aan kwam galopperen. Bizar soms hoe je geheugen werkt.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Vrienden voor het leven (heb de titelsong ook meteen in mijn hoofd als ik er weer aan denk...)
Samsam
Buffy the vampire slayer
Charmed
Villa achterwerk (met de roze koeken en Toscane)
Lizzie Mcguire
Xena Warrior Princess
De Daltons
Madelief
Loenatik
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
06-06-2019 15:40
Mc Cloud, met Dennis Weaver. Ik was de serie compleet vergeten, toen ik de eerste keer in New York, mid jaren 90, aan de oostzijde langs Central Park liep richting downtown, en terwijl ik uitkeek over Ffth Avenue, me ineens een scene te binnen kwam waarin Mc Cloud in tegemoetkomende richting te paard over Fifth Avenue aan kwam galopperen. Bizar soms hoe je geheugen werkt.
Ik heb even gegoogled, want de naam zei me niets. De serie die jij noemt is ouder en speelt dus in New York. Bovendien is de serie veel ouder dan ik. Volgens mij speelt de serie die ik bedoelde in Chicago eind jaren ‘90
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
06-06-2019 17:21
Ik heb even gegoogled, want de naam zei me niets. De serie die jij noemt is ouder en speelt dus in New York. Bovendien is de serie veel ouder dan ik. Volgens mij speelt de serie die ik bedoelde in Chicago eind jaren ‘90
Due South?
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
06-06-2019 17:38
Due South?
Jaaaaaa!! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
06-06-2019 17:38
Due South?
Heb ik ook gezien , maar was al weer vergeten. Vond het destijds ook erg leuk! Zoveel dat je denkt vergeten te zijn, en dan toch weer herinnert.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
06-06-2019 20:26
Heb ik ook gezien , maar was al weer vergeten. Vond het destijds ook erg leuk! Zoveel dat je denkt vergeten te zijn, en dan toch weer herinnert.

Dat vind ik ook het leuke aan dit topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven