Rasmussen is eruit!!!
vrijdag 27 juli 2007 om 09:56
Tuurlijk is de Tour ook zonder doping te doen. Misschen zou het anders verlopen maar lukken zou het zeker.
Wb Rasmussen tsja ik houd er persoonlijk niet zo van om mensen al neer te sabelen voor er iets bekend is maar ja waarom in hemelsnaam liegen over je verblijfplaats als je niets te verbergen hebt. Zeker door alle andere verhalen ben je haast geneigd om alles onder de lope te leggen en wat achterdochtig te zijn en dat vind ik echt jammer.
Gister trouwens weer prachtig die laatste km., dat tactische spelletje daar houdt ik van!
Wb Rasmussen tsja ik houd er persoonlijk niet zo van om mensen al neer te sabelen voor er iets bekend is maar ja waarom in hemelsnaam liegen over je verblijfplaats als je niets te verbergen hebt. Zeker door alle andere verhalen ben je haast geneigd om alles onder de lope te leggen en wat achterdochtig te zijn en dat vind ik echt jammer.
Gister trouwens weer prachtig die laatste km., dat tactische spelletje daar houdt ik van!
vrijdag 27 juli 2007 om 13:54
vrijdag 27 juli 2007 om 14:52
Schoonfamilie Rasmussen: Michael was in MexicoKOPENHAGEN - Michael Rasmussen was in juni wel in Mexico. De schoonfamilie van de renner heeft dit vrijdag in de Deense krant BT verklaard. „Ja, hij was hier in juni”, zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen. Rasmussen, die is getrouwd met een Mexicaanse, verbleef bij Jordi en zijn vrouw Yasmin in de buurt van de stad Durango. De journalist Jorge Hernandez, die werkt voor de locale krant El Siglo, heeft in BT verklaard dat zijn schoonmoeder Melina Carrete eveneens heeft bevestigd dat Rasmussen in Mexico was. Waar de renner precies verbleef op 13 en 14 juni kunnen zijn schoonmoeder en zwager echter niet nauwkeurig zeggen.
vrijdag 27 juli 2007 om 14:56
Dit is dan ook weer zo'n vage verklaring van de schoonfamilie. Natuurlijk kan hij in juni in Mexico geweest zijn. Maar is hij er de hele maand geweest? Dat zeggen ze er niet bij. En ze kunnen ook niet verklaren of hij er 13 en 14 juni was. Heel goed mogelijk dat hij in de maand juni in Mexico en Italië is geweest. Maar goed, voor bewijzen zullen ze nu de vluchtgegevens maar moeten gaan controleren.
vrijdag 27 juli 2007 om 14:58
Tuurlijk heeft Rasmussen profijt gehad van zijn training in Italie/Mexico. STEL dat hij iets heeft genomen (testosteron?) dan kan hij veel trainingskilometers maken omdat hij snel hersteld, zodat hij nog meer kan trainen. Je neemt iets met een reden...
Ik hoorde gister iemand zeggen dat er wellicht meer aan de hand is, maar dat de Rabobank dit niet bekend maakt ter bescherming van Rasmussen. Tja, wat is wijsheid.
Die Italiaan die het balletje aan het rollen heeft gebracht, voelt zich knap lullig.
Maar, het goede nieuws: Boogerd rijdt in de kopgroep van deze etappe!
Ik hoorde gister iemand zeggen dat er wellicht meer aan de hand is, maar dat de Rabobank dit niet bekend maakt ter bescherming van Rasmussen. Tja, wat is wijsheid.
Die Italiaan die het balletje aan het rollen heeft gebracht, voelt zich knap lullig.
Maar, het goede nieuws: Boogerd rijdt in de kopgroep van deze etappe!
vrijdag 27 juli 2007 om 15:12
Dan ga ik toch maar weer kijken.....Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
O ja hoor....nu ligt Contador onder vuur. Hij zou ook op de lijst staan van de bewuste Italiaanse arts, hij zou ook niet van onbesproken gedrag zijn.
Even terug naar nu. Boogerd in de kopgroep getuigd wel enorm van klasse!!! Ga duimen voor hem dat hij een etappe meepakt na alle ellende van de afgelopen week. Hij zet het negatieve om in iets positiefs, petje af!!
O ja hoor....nu ligt Contador onder vuur. Hij zou ook op de lijst staan van de bewuste Italiaanse arts, hij zou ook niet van onbesproken gedrag zijn.
Even terug naar nu. Boogerd in de kopgroep getuigd wel enorm van klasse!!! Ga duimen voor hem dat hij een etappe meepakt na alle ellende van de afgelopen week. Hij zet het negatieve om in iets positiefs, petje af!!
vrijdag 27 juli 2007 om 16:01
Dat verhaal over Contador werd gister bij Mart Smeets terug gedraaid. Laat ik maar naief zijn en dat dan ook geloven.
Boogerd staat virtueel in de top 10! Wat een klasbak. De tijdrit, morgen, wordt ook wel spannend. Er is maar weinig verschil tussen Contador & Evans. De ronde Missen zullen het trouwens niet erg vinden om nu Contador te zoenen ipv Rasmussen!
Ik ga naar huis, naar de etappe kijken. En ik hoop natuurlijk morgen zelf een rondje te fietsen, ook al zal mijn gemiddelde "iets" lager liggen dan van de Tour rijders!
Boogerd staat virtueel in de top 10! Wat een klasbak. De tijdrit, morgen, wordt ook wel spannend. Er is maar weinig verschil tussen Contador & Evans. De ronde Missen zullen het trouwens niet erg vinden om nu Contador te zoenen ipv Rasmussen!
Ik ga naar huis, naar de etappe kijken. En ik hoop natuurlijk morgen zelf een rondje te fietsen, ook al zal mijn gemiddelde "iets" lager liggen dan van de Tour rijders!
vrijdag 27 juli 2007 om 16:51
quote:Meds, jij zegt op mijn stukje dat hij in juni heeft liggen rommelen. Daar ga ik ook vanuit, hij zat niet voor zijn zweetvoeten in Italie. Maar dan is dat nu toch al lang uit zijn lijf. Volgens mij heeft hij er dus geen profijt meer van.
Dit is dus ook precies datgene wat ik niet snap. supercompensatie heet dat. Je traint met hulpmiddelen, waardoor het lijf als reactie extra spiermassa aanmaakt en extra duurvermogen opbouwt. Ideaal is het om dat een maand voor de grote wedstrijd te doen
Dit is dus ook precies datgene wat ik niet snap. supercompensatie heet dat. Je traint met hulpmiddelen, waardoor het lijf als reactie extra spiermassa aanmaakt en extra duurvermogen opbouwt. Ideaal is het om dat een maand voor de grote wedstrijd te doen
vrijdag 27 juli 2007 om 19:42
moon2, Rasmussen is door een oud-wielrenner en journalist de 14 juni gezien in Italie. Journalist (van Rai Uno) zegt dat het regende en dat Rasmussen aan het trainen was, ook dat ze nog even hebben gepraat. Maar iig 14 juni was hij volgens journalist in Italie, vandaar dat schoonfamilie verklaart datie toen bij hun was.
vrijdag 27 juli 2007 om 21:30
zaterdag 28 juli 2007 om 11:02
zaterdag 28 juli 2007 om 15:45
zondag 29 juli 2007 om 10:46
helemaal eens met Dedijk!
Wat een klasbak is Boogerd zeg, echt zo jammer dat ie stopt. Moet nog wel wennen aan Dekker, beetje arrogant om nu al te zeggen dat je ooit de lange tijdrit in de tour kunt winnen. Maar goed, je kan beter met het positieve oog naar de toekomst kijken denk ik dan. Contra expertise van Vino is ook positief, wat een sukkel, die komt dus niet meer terug in wielersport vermoed ik.
Wat een klasbak is Boogerd zeg, echt zo jammer dat ie stopt. Moet nog wel wennen aan Dekker, beetje arrogant om nu al te zeggen dat je ooit de lange tijdrit in de tour kunt winnen. Maar goed, je kan beter met het positieve oog naar de toekomst kijken denk ik dan. Contra expertise van Vino is ook positief, wat een sukkel, die komt dus niet meer terug in wielersport vermoed ik.
zondag 29 juli 2007 om 21:32
Ik vind het ook erg jammer dat Boogerd stopt. Maar ja, je weet wat ze zeggen hé? Je moet stoppen als het goed gaat. Hij had het ook duidelijk van te voren al aangegeven.
En Dekker is inderdaad wel wat arrogant af en toe maar van de andere kant is hij (denk ik) wel de toekomst voor het Nederlandse Wielrennen.
Hoorde tijdens de etappe van vanmiddag dat de Tourdirectie erover denkt volgend jaar in landenteams te gaan rijden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Gaan ze het werkelijk over een andere boeg gooien of zal het blijven zoals het is? (Met het streven naar een 'schone' sport)
En Dekker is inderdaad wel wat arrogant af en toe maar van de andere kant is hij (denk ik) wel de toekomst voor het Nederlandse Wielrennen.
Hoorde tijdens de etappe van vanmiddag dat de Tourdirectie erover denkt volgend jaar in landenteams te gaan rijden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Gaan ze het werkelijk over een andere boeg gooien of zal het blijven zoals het is? (Met het streven naar een 'schone' sport)
maandag 30 juli 2007 om 00:32
dinsdag 31 juli 2007 om 12:48