Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Veel van die voetballers zijn toch over het paard getilde verwende mannetjes. Veel te jong teveel geld en daarom wordt er gestimuleerd om maar jong te trouwen zodat ze een solide basis thuis hebben. Nou je ziet hoe vaak het fout loopt.
Yolanthe heeft volgens mij altijd een heel groot gezin gewild, vind het wel zielig voor haar..
Oh jee, dit is wel een red flag voor Monique hoor. Andre heeft ooit al eens een klein oogje op Karen gehad en nu duiken ze samen de studio in.
Om een duet op te nemen, ja ja ..

https://www.nu.nl/muziek/6060529/andre- ... io-in.html

;-D
Zebra123 schreef:
26-06-2020 09:53
Yolanthe heeft volgens mij altijd een heel groot gezin gewild, vind het wel zielig voor haar..
Ik vraag me wel af of ze een gezonde relatie met haar zoontje op bouwt. Het lijkt me nogal verstikkend van wat ik op insta zie. Het jongetje groeit op met constant poseren voor instagram. Het heeft een hoog kijk mij de leuke sexy moeder zijn gehalte.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ik vind dat knotje en hele lange haar bij dat ventje wel een beetje apart maar ik zal er wel geen verstand van hebben.
Zebra123 schreef:
26-06-2020 09:53
Zeker nu blijkt dat het aan Wesley lag die slecht zaad heeft.
Ellerlilalinne schreef:
26-06-2020 10:12
Ik vraag me wel af of ze een gezonde relatie met haar zoontje op bouwt. Het lijkt me nogal verstikkend van wat ik op insta zie. Het jongetje groeit op met constant poseren voor instagram. Het heeft een hoog kijk mij de leuke sexy moeder zijn gehalte.

Yo lijkt mij een ontzettend lieve, fijne en goede moeder.
charlottew88 schreef:
25-06-2020 13:49
Die Wesley Snijder als hij niet zo rijk was hadden vele vrouwen hem over het hoofd gezien. Ik vind hem verschrikkelijk onaantrekkelijk.
Ik vind hem wel aantrekkelijk. Maar het feit dat hij Yo niet alleen belazerde maar ook regelmatig in elkaar sloeg doet dat wel behoorlijk teniet.
*TanteSjaan* schreef:
26-06-2020 11:24
Eens. Je ziet hem helemaal niet 'poseren', je ziet alleen maar dat ze met hem aan het knutselen of stoeien of dansen of wat dan ook is. Kind straalt ook altijd, echt totaal uit de lucht gegrepen dit.
Heeft hij Yo geslagen? Echt?? Wat een lamzak zeg, weg met die gozer !
Nikkie Plessen heeft kort voor Bridget er met Andre vandoor ging op het punt gestaan om haar wederhelft aan de kant te schuiven voor Andre Hazes. hij schijnt ook haar aan de bar even bevingerd te hebben na een of andere modeshow. Het werd Dré echter te heet onder de voeten (lees: zij werd hem te serieus) en hij schoof La Plessen dus snel aan de kant, wat zij niet zo leuk scheen te vinden, hence haar 'zie mij eens happy zijn met Ruben' instagram foto tsunami.

Voor de zwangerschap van Katja werden ze in een bekend hotel in Amsterdam helemaal gek van haar, omdat zij en Freek minstens een paar keer per maand een kamer huurden waarbij zij zich door minstens zeven man laat ehm..visiteren. Het liefst voor het raam.
anoniem_64e625faf160e wijzigde dit bericht op 26-06-2020 11:35
0.35% gewijzigd
funnylady schreef:
26-06-2020 11:33
Heeft hij Yo geslagen? Echt?? Wat een lamzak zeg, weg met die gozer !
Heb uit betrouwbare bronnen dat dat een publiek geheim is, maar dat de bladen daar bewust niet over publiceren.
Vief74 schreef:
26-06-2020 11:29
Eens. Je ziet hem helemaal niet 'poseren', je ziet alleen maar dat ze met hem aan het knutselen of stoeien of dansen of wat dan ook is. Kind straalt ook altijd, echt totaal uit de lucht gegrepen dit.
Ach, niemand weet toch hoe het echt zit.
dido68 schreef:
26-06-2020 10:24
Ik vind dat knotje en hele lange haar bij dat ventje wel een beetje apart maar ik zal er wel geen verstand van hebben.
Het ziet er niet uit! :lol:

Niet omdat jongens geen lang haar kunnen dragen, vind ik wel leuk, maar niet zo verwaarloosd. Maar goed ik ga daar niet over. :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Vief74 schreef:
26-06-2020 11:34
Heb uit betrouwbare bronnen dat dat een publiek geheim is, maar dat de bladen daar bewust niet over publiceren.
En dan hoopt Wesley ook nog dat het ooit goed komt. Koekkoek.
Yolanthe heeft nooit negatief gesproken over Wesley. Ze had hem helemaal zwart kunnen maken. En dan komt meneer met zo'n boek. Dat is toch een trap na voor Yolanthe!
Vief74 schreef:
26-06-2020 11:33
Nikkie Plessen heeft kort voor Bridget er met Andre vandoor ging op het punt gestaan om haar wederhelft aan de kant te schuiven voor Andre Hazes. hij schijnt ook haar aan de bar even bevingerd te hebben na een of andere modeshow. Het werd Dré echter te heet onder de voeten (lees: zij werd hem te serieus) en hij schoof La Plessen dus snel aan de kant, wat zij niet zo leuk scheen te vinden, hence haar 'zie mij eens happy zijn met Ruben' instagram foto tsunami.

Voor de zwangerschap van Katja werden ze in een bekend hotel in Amsterdam helemaal gek van haar, omdat zij en Freek minstens een paar keer per maand een kamer huurden waarbij zij zich door minstens zeven man laat ehm..visiteren. Het liefst voor het raam.
Oh, deze roddels kende ik ook maar had ik bewust niet hier gedeeld. Wij verkeren in dezelfde kringen, denk ik!
Am Yisrael Chai!
Ik heb ook gehoord dat ze een hotelverbod voor dat specifieke hotel hebben omdat de andere gasten teveel last van ze hadden.
Am Yisrael Chai!
*TanteSjaan* schreef:
26-06-2020 11:24
Ze is gelukkig nog jong genoeg om met een andere lievere man nog wat meer kinderen te krijgen. Ik gun het haar.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
26-06-2020 11:48
Oh, deze roddels kende ik ook maar had ik bewust niet hier gedeeld. Wij verkeren in dezelfde kringen, denk ik!
Haha! DM?
Vwb Nikkie en Hazes: ik heb begrepen dat haar man een hartig woordje met Hazes is gaan spreken en dat Hazes daarom het hazepad koos.
Am Yisrael Chai!
Vief74 schreef:
26-06-2020 11:34
Wow, best heftig zeg. Wat heeft die Wesley bezielt om z'n agressie op die lieve Yo te uiten. Mijn respect voor haar stijgt. En idd de bladen verzwijgen bewust op verzoek van de BN'ers zelf en omdat sommigen zaken voor het publiek 'te erg' zijn om gepubliceerd te worden. Het kan een imago schaden. Wat dat betreft kan er een beerput van sommige BN ers opengaan.....
Zou Wesley haar echt geslagen hebben joh? Godsamme die arme meid als het waar is.
fruityjuice schreef:
26-06-2020 11:59
Wow, best heftig zeg. Wat heeft die Wesley bezielt om z'n agressie op die lieve Yo te uiten. Mijn respect voor haar stijgt. En idd de bladen verzwijgen bewust op verzoek van de BN'ers zelf en omdat sommigen zaken voor het publiek 'te erg' zijn om gepubliceerd te worden. Het kan een imago schaden. Wat dat betreft kan er een beerput van sommige BN ers opengaan.....
Ik vind het terecht dat zoiets niet in de bladen komt. En echt niet voor Wesley. Maar wel voor zijn kinderen en Yolanthe.
fashionvictim schreef:
26-06-2020 11:51
Vwb Nikkie en Hazes: ik heb begrepen dat haar man een hartig woordje met Hazes is gaan spreken en dat Hazes daarom het hazepad koos.
Oh, dat weet ik niet. Zou kunnen! Ze hebben wel een open huwelijk begreep ik. Maar dat gaat dan wrs alleen om 'eenmalige' dingetjes. Heb ook gehoord dat in die periode Bridget en Nikkie bewust apart gehouden werden in RTL Boulevard.
watdachtjehiervan schreef:
26-06-2020 12:03
Ik vind het terecht dat zoiets niet in de bladen komt. En echt niet voor Wesley. Maar wel voor zijn kinderen en Yolanthe.
Klopt, daarbij: ik vertrouw de mensen van wie ik het heb vernomen (en het zijn er meerdere, waarvan echt uit de directe omgeving van Yo) dus het lijkt me echt sterk als dit niet waar is. Maar ik heb er niet persoonlijk naast gestaan natuurlijk. Dus die slag om de arm blijft, hoe klein ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven