Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 8 juli 2020 om 10:39
Door de coke wordt de werking van de alcohol gedempt daarom kan je meer drinken dan normaal. Wil alleen niet weten hoe de lever van Gordon eraan toe is, die kan er natuurlijk ook op dag mee stoppen.Billy_Mean schreef: ↑07-07-2020 16:27Ik heb altijd gedacht dat je of het een gebruikt of het ander maar coke en heel veel drank kan dus ook samen ?
Niet jouw broer maar las dat over Gordon.
Voor de rest vind ik hem maar een huilie huilie persoon, verwend tot op de bot!

woensdag 8 juli 2020 om 10:45
Echt geweldig die huisjes! Doet me denken aan de AH huisjes van afgelopen kerst, jammer dat daar geen alcohol in zit.yasmijn schreef: ↑07-07-2020 18:22En ze zijn van echt Delfts blauw.
https://blog.klm.com/nl/wist-je-dit-al- ... m-huisjes/
woensdag 8 juli 2020 om 11:14
Wat hebben we geleerd? Dat ze zich niet aan de maatregelen houdt maar nu weet dat ze dat wel moet doen als er een camera bij is. Een gansje vind ik het.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 juli 2020 om 11:16
Plak er een ander kapsel op en zeg dat het Conny is en ik geloof het ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 juli 2020 om 11:54
Ze lijkt op Marco's moeder. Zonde.
Vind het jammer dat dat soort vrouwen zo weinig puur natuur gaan en steeds trends volgen die niet voor niets het volgende seizoen niet halen. Ordinaire smaak.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

woensdag 8 juli 2020 om 13:43
Saskia Noort vind ik er ook niet op vooruit gaan - plaatje plakken lukt niet maar bij dit artikel een recente foto: https://www.parool.nl/kunst-media/saski ... ~baaceefd/
Zo'n enorme neus had ze toch vroeger niet? Het lijkt wel of dat samenhangt met bepaalde ingrepen. Bij Jennifer Aniston viel me dat laatst ook al op.
Zo'n enorme neus had ze toch vroeger niet? Het lijkt wel of dat samenhangt met bepaalde ingrepen. Bij Jennifer Aniston viel me dat laatst ook al op.
Nothing happens for a reason
woensdag 8 juli 2020 om 13:52
woensdag 8 juli 2020 om 14:00
Vanuit een andere hoek genomen dan normaal lijkt het.juliet64 schreef: ↑08-07-2020 13:43Saskia Noort vind ik er ook niet op vooruit gaan - plaatje plakken lukt niet maar bij dit artikel een recente foto: https://www.parool.nl/kunst-media/saski ... ~baaceefd/
Saskia Noort komt op voor vrouwen en vrouwenrechten. Niets dan goeds over deze vrouw.
woensdag 8 juli 2020 om 14:05
Wat heeft dat nou met haar uiterlijk te maken? Dit is een roddel & achterklaptopic hoor....Ellerlilalinne schreef: ↑08-07-2020 14:00Vanuit een andere hoek genomen dan normaal lijkt het.
Saskia Noort komt op voor vrouwen en vrouwenrechten. Niets dan goeds over deze vrouw.
(en overigens ben ik sowieso niet zo gecharmeerd van Saskia Noort, maar dat terzijde)
woensdag 8 juli 2020 om 14:22
Helemaal niets. Ik vond het persoonlijk fijn om te melden. Zij is zelf erg tegen bodyshaming, victimblaming, erg dapper is ze in mijn ogen, etc. Maar jij mag je uitleven natuurlijk! Dat doe ik ook bij andere types!!
Ik denk serieus dat die foto vanuit een andere hoek is genomen. Meestal neem je foto's toch niet van voor en wat meer vanaf onderen. Meer vanaf boven of recht vooruit en van de zijkant. Ik googlde naar haar andere foto's.

woensdag 8 juli 2020 om 14:31
Als een olifant ( zo voel ik me wel, haha, maar dan het lichaam).Maleficent schreef: ↑08-07-2020 13:47Maar word je neus ook niet groter als je ouder wordt. Net als je oren?
woensdag 8 juli 2020 om 14:33
Kan hoor. Ze heeft ook een ander kapsel, misschien komt het daardoor.Ellerlilalinne schreef: ↑08-07-2020 14:22Helemaal niets. Ik vond het persoonlijk fijn om te melden. Zij is zelf erg tegen bodyshaming, victimblaming, erg dapper is ze in mijn ogen, etc. Maar jij mag je uitleven natuurlijk! Dat doe ik ook bij andere types!!
Ik denk serieus dat die foto vanuit een andere hoek is genomen. Meestal neem je foto's toch niet van voor en wat meer vanaf onderen. Meer vanaf boven of recht vooruit en van de zijkant. Ik googlde naar haar andere foto's.
woensdag 8 juli 2020 om 14:40
Saskia Noort had een relatie met Kluun.
Jakkes. Die heeft een ego zo groot als de Eiffeltoren.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 8 juli 2020 om 15:00
Zijn pik ook schijnt.SweetFirefly schreef: ↑08-07-2020 14:40Saskia Noort had een relatie met Kluun.
Jakkes. Die heeft een ego zo groot als de Eiffeltoren.

woensdag 8 juli 2020 om 15:03
Jammer zeg. Waar is Leco?
woensdag 8 juli 2020 om 15:11

Onvoorstelbaar... het was zo'n prachtige vrouw...

woensdag 8 juli 2020 om 15:40
Wat een naar gekat weer van jou. Mary Borsato is duidelijk veel veel ouderfashionvictim schreef: ↑08-07-2020 15:28Kennelijk is het toch waar dat mannen altijd onbewust een relatie met hun moeder aangaan. Het lijken wel zusjes inmiddels.
woensdag 8 juli 2020 om 15:45
Ook verroest.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 8 juli 2020 om 15:50

Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.