Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Stoer van Linda hè! Zo zonde dat ze zo onzeker is. Ik vind haar er prima uit zien!
Green17 schreef:
13-07-2020 18:40
We waren er niet bij. Misschien was ze onstabiel, omdat ze met haar medicatie is gestopt. Het is allemaal gissen.
Inderdaad allemaal gissen. Daar zeg je wat, kan best dat ze onstabiel was. Leuk is het natuurlijk echt niet voor een partner zo een situatie. In geval van Katja is er waar rook is toch vaak ook vuur.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ik lees net dat er een lichaam is gevonden in Lake Piru. Zo direct een persconferentie. Lijkt er dus op dat Naya Rivera gevonden is. :'(
Am Yisrael Chai!
Julus schreef:
13-07-2020 18:42
Linda de Mol in bikini op de cover van Linda. Vond ze doodeng, maar ze deed het. En ik vind het prima gelukt.
Ik vind haar er hartstikke goed uitzien. En toch vraag ik me, geen idee waarom, ook af of dit echt Linda is.
Timetraveler schreef:
13-07-2020 18:54
Ik vind haar er hartstikke goed uitzien. En toch vraag ik me, geen idee waarom, ook af of dit echt Linda is.
Haar nek lijkt wat kort.

Ze ziet er super goed uit. Begrijp nooit waarom ze zo onzeker is. Ze ziet er goed uit en lijkt me een hele leuke vrouw.
fashionvictim schreef:
13-07-2020 18:53
Ik lees net dat er een lichaam is gevonden in Lake Piru. Zo direct een persconferentie. Lijkt er dus op dat Naya Rivera gevonden is. :'(
:(
fashionvictim schreef:
13-07-2020 18:53
Ach wat verdrietig :|
Wel fijn dat ze gevonden is
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 18:56
Haar nek lijkt wat kort.

Ze ziet er super goed uit. Begrijp nooit waarom ze zo onzeker is. Ze ziet er goed uit en lijkt me een hele leuke vrouw.
Ze zei dat 75% van de vrouwen nooit op vakantiefoto's staat... Linda staat dus niet alleen in haar onzekerheid. Maar het is zo niet nodig!
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 18:29

Als ze 14 februari 12 weken zwanger zou zijn geweest (dan maak je het meestal bekend en klopt ook met wanneer ze uitgerekend is) . Dan moet ze in november zwanger zijn geraakt, maar toen zat ze in Zuid-Afrika. Haar vriend was in Nederland.
Freek is bij haar geweest toen ze in Zuid-Afrika was en toen is ze zwanger geraakt.
Dat heeft het stel verklaard.
Maleficent schreef:
13-07-2020 19:43
Freek is bij haar geweest toen ze in Zuid-Afrika was en toen is ze zwanger geraakt.
Dat heeft het stel verklaard.
Wel erg toevallig allemaal.

Was hij dan bij haar op yoga retraite?

Of was hij langsgeweest bij de vruchtbaarheidskliniek? Ze is 45. Als ze zwanger probeerde te raken kan dat op die leeftijd bijna niet zonder hulp toch? Elke maand dat het niet lukt maakt de kans op zwanger raken weer veel kleiner. Het is als je er over nadenkt best logisch dat ze hulp hebben gehad om zwanger te raken. Vervolgens vliegt ze later alleen terug naar Nederland met een seksvluchtrelverhaal wat naar buitenkomt. Zij hebben elkaar ook op een onstuimige manier ontmoet. Do the math. I know, het is gissen maar Katja verdraait wel vaker de feiten toch?
Intotheunknown schreef:
13-07-2020 19:20
Ze zei dat 75% van de vrouwen nooit op vakantiefoto's staat... Linda staat dus niet alleen in haar onzekerheid. Maar het is zo niet nodig!
Wow dat klopt toch echt niet, vanaf welke leeftijd dan?
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 20:01

Zuid-Afrika
Het kindje dat Schuurman verwacht, is verwekt in Zuid-Afrika. Eerder werden er vraagtekens bij gezet wanneer Katja precies zwanger zou zijn geraakt van haar partner Freek van Noortwijk (31), want ze verbleef volgens eigen zeggen een maand lang alléén in Zuid-Afrika voor een yoga-retreat. Anderen beweerden dat Katja daar in een ontwenningskliniek zou hebben gezeten, hetgeen de presentatrice tegenspreekt. Hoe dan ook, feit is dat Katja onder de Zuid-Afrikaanse zon in verwachting is geraakt.

Stiefvader
“Ons kindje is daar verwekt toen ik bij Katja ben geweest”, vertelde van Noortwijk eerder aan Story.
himalaya schreef:
13-07-2020 18:20
Maar dan nog kun je niet weten of iemand anders wél nepborsten heeft.
Ik weet hoe dat eruit ziet. Ik heb veel gestudeerd voordat ik ze nam.
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 20:01

Of was hij langsgeweest bij de vruchtbaarheidskliniek? Ze is 45. Als ze zwanger probeerde te raken kan dat op die leeftijd bijna niet zonder hulp toch? Elke maand dat het niet lukt maakt de kans op zwanger raken weer veel kleiner. Het is als je er over nadenkt best logisch dat ze hulp hebben gehad om zwanger te raken. Vervolgens vliegt ze later alleen terug naar Nederland met een seksvluchtrelverhaal wat naar buitenkomt. Zij hebben elkaar ook op een onstuimige manier ontmoet. Do the math. I know, het is gissen maar Katja verdraait wel vaker de feiten toch?
Misschien heeft ze ook wel hulp gehad, dat weten wij toch allemaal niet. En dat Freek bij haar is geweest in dat yoga-oord kan toch best? Dat zijn geen gevangenissen hè, eerder een soort vakantieresorts.
Ik vind je een beetje rellerig overkomen.
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 13-07-2020 20:44
0.26% gewijzigd
Timetraveler schreef:
Ik dus ook, en nu ik dit zie snap ik helemaal niet waarom ze altijd van die wijde tenten draagt. Als dit echt is dan mag ze nooit meer zeuren dat ze te zwaar is. Mijn man zegt net het lijkt wel een mannenbuik o_o
Dat kan Linda toch niet zijn? Die roept al jaren dat ze veel te zwaar is. Niets van te doen op deze foto. Mooi juist .

Katja over haar stoornis:

https://www.nu.nl/achterklap/6064099/ka ... ornis.html
Ik heb bij alle LINDA.covers tot nog toe het idee dat er flink gefotoshopt is, want Linda ziet er daar altijd 10x beter en gladder uit dan in werkelijkheid (nouja, dan op andere foto's, bedoel ik). Dus waarom zou deze coverfoto dan opeens wél echt zijn? Geloof er niks van.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
13-07-2020 20:53
Ik heb bij alle LINDA.covers tot nog toe het idee dat er flink gefotoshopt is, want Linda ziet er daar altijd 10x beter en gladder uit dan in werkelijkheid (nouja, dan op andere foto's, bedoel ik). Dus waarom zou deze coverfoto dan opeens wél echt zijn? Geloof er niks van.
Ik geloof het ook niet.
Maleficent schreef:
13-07-2020 20:14
Zuid-Afrika
Het kindje dat Schuurman verwacht, is verwekt in Zuid-Afrika. Eerder werden er vraagtekens bij gezet wanneer Katja precies zwanger zou zijn geraakt van haar partner Freek van Noortwijk (31), want ze verbleef volgens eigen zeggen een maand lang alléén in Zuid-Afrika voor een yoga-retreat. Anderen beweerden dat Katja daar in een ontwenningskliniek zou hebben gezeten, hetgeen de presentatrice tegenspreekt. Hoe dan ook, feit is dat Katja onder de Zuid-Afrikaanse zon in verwachting is geraakt.

Stiefvader
“Ons kindje is daar verwekt toen ik bij Katja ben geweest”, vertelde van Noortwijk eerder aan Story.
Ik snap dat hij dat zegt. Dit neemt echt niet weg dat ze dmv hulp in een klinkiek in Zuid-Afrika zwanger is geraakt.

Die twee zeggen toch vaker dingen die misleidend zijn.

Anyhow, ik vind eigenlijk dat bekende vrouwen daar open over zouden moeten zijn. Het is toch misleidend. Zo denken vrouwen dat ze na hun 44ste op natuurlijke wijze zonder vruchtbaarheidstraject nog wel even een kind krijgt. Dat is meer uitzondering dan regel.
Maleficent schreef:
13-07-2020 20:14
Zuid-Afrika

Stiefvader
Ons kindje is daar verwekt toen ik bij Katja ben geweest”, vertelde van Noortwijk eerder aan Story.
Dat hoeft geen leugen te zijn; hij was er om haar hand vast te houden.
Geloof er niks van dat Freek mogelijk niet de vader van het kind is.
Billy_Mean schreef:
13-07-2020 21:15
Nee inderdaad, en hij kan natuurlijk wel in die tijd Katja hebben bezocht in de vruchtbaarheidskliniek om z'n zaad af te leveren. Dan is de baby in Zuid Afrika verwerkt, dus dat is dan geen leugen.
Julus schreef:
13-07-2020 18:42
Linda de Mol in bikini op de cover van Linda. Vond ze doodeng, maar ze deed het. En ik vind het prima gelukt.

Ze wil voor de zoveelste keer weer de bevestiging dat ze niet dik is met haar aanstelgedrag. Pfffff, nou weten we het wel.
'Oh hihihi, ik vind het zo eng hihihi'. Ja hoor. Ze wil gewoon aandacht en weer eens horen dat ze echt niet dik is hoor hihihi.
Billy_Mean schreef:
13-07-2020 21:15
Hij zal dan gezien zijn leeftijd vast wel de vader van het kind zijn.
Timetraveler schreef:
Als je haar ziet in kleding lijkt ze veel dikker vind ik. Terwijl ze dat niet is, als ik die foto bekijk. Kwestie van slechte styling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven