Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 14 juli 2020 om 10:43
Vreselijk. Ik ken haar niet maar wat een onzettend treurig verhaal. Het lijkt het begin van een Disneyfilm. Arm kind.fashionvictim schreef: ↑13-07-2020 23:36Pff, net persco over Naya Rivera gezien. Ze geloven dat haar boot is weggedreven en dat ze nog net voldoende energie had om haar zoontje terug de boot op te duwen, maar zelf niet meer genoeg kracht had om er zelf nog op te klimmen. Haar zoontje heeft verklaard dat mama hem de boot op heeft getild maar toen hij weer keek was mama ineens weg.
![]()
Ik moet dit soort dingen ook eigenlijk niet willen weten.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 14 juli 2020 om 11:03
Het is ook niet bepaald waarschijnlijk dat ze in Z-A een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan.Intotheunknown schreef: ↑14-07-2020 10:55Ik zat nog even over Katja Schuurman na te denken... als ze idd een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan in Zuid-Afrika dan is het toch niet logisch dat ze in het vliegtuig terug naar huis aan de Amarula ging?
dinsdag 14 juli 2020 om 12:07
Het zou om eiceldonatie kunnen gaan, volgens mij mag dat in Nederland niet. Maar dan verwacht je inderdaad niet dan ze gaat drinken in het vliegtuig.Intotheunknown schreef: ↑14-07-2020 11:49Nee, ik vind een vruchtbaarheidsbehandeling daar ook niet logisch. Je hebt dichterbij huis ook genoeg goede klinieken/ziekenhuizen.
@Julus, er werd over gespeculeerd![]()
dinsdag 14 juli 2020 om 12:24
Geen idee. Maar als ik erover nadenk, is zij niet zo van de logica.Intotheunknown schreef: ↑14-07-2020 10:55Ik zat nog even over Katja Schuurman na te denken... als ze idd een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan in Zuid-Afrika dan is het toch niet logisch dat ze in het vliegtuig terug naar huis aan de Amarula ging?
Ze wil niet officieel trouwen, maar wil wel getrouwd zijn.
Ze veroodeelt het gedrag van Harvey Weinstein voordat hij door de rechter berecht is via haar Twitter account. "Hij is inderdaad een lul" als reactie op hele #metoo schandaal. Ze heeft hem ooit kort ontmoet, met haar is niks gebeurd, maar het verbaast haar niks.
https://twitter.com/schuurman_katja/sta ... 4232621057
Maanden later komt Job Gosschalk voor hetzelfde gedrag, het seksueel misbruiken en onderdruk zetten van beginnende jonge acteurs, negatief in de publiciteit. Slachtoffers spreken zich uit. De verhalen liegen er niet om. Hij blijkt de Nederlandse Harvey Weinstein. Katja's reactie is verontwaardigd en fel. D.m.v. haar bekendheid wil ze een lans voor hem breken. "Hij is door de media al veroordeeld!", "Hij is een toffe gast, het oordelen over grensoverschrijdend gedrag (wow netjes geformuleerd) hoort in de rechtbank thuis niet in de media". Er was een emotioneel betoog van haar bij RTL Live voor Job. Geen seconde heeft ze blijkbaar nagedacht of dit gepast was tegenover de seksueel misbruikte slachtoffers (niet alleen die van Job, maar in het algemeen). Dat je een vriend niet laat vallen, daar kan ik afhankelijk van wat hij gedaan heeft zeker wel inkomen, maar je hoeft dat toch niet via de media uit te spelen en doen alsof het wel meevalt met wat deze man anderen aangedaan heeft, enkel omdat hij voor jou wel gezellig is?
dinsdag 14 juli 2020 om 12:26
Ook als vrouwen al ouder zijn? Dacht dat het in Nederland tot je 40ste kan.Intotheunknown schreef: ↑14-07-2020 11:49Nee, ik vind een vruchtbaarheidsbehandeling daar ook niet logisch. Je hebt dichterbij huis ook genoeg goede klinieken/ziekenhuizen.
@Julus, er werd over gespeculeerd![]()
dinsdag 14 juli 2020 om 12:30
Volgens Google kan dat in NL tot je 49ste. En tot en met je 42ste wordt het vergoedEllerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 12:26Ook als vrouwen al ouder zijn? Dacht dat het in Nederland tot je 40ste kan.
dinsdag 14 juli 2020 om 12:33
Dat zou ook nog kunnen.marretje23 schreef: ↑14-07-2020 12:07Het zou om eiceldonatie kunnen gaan, volgens mij mag dat in Nederland niet. Maar dan verwacht je inderdaad niet dan ze gaat drinken in het vliegtuig.
Ze heeft toch in de media gezegd dat ze gestopt is met het nemen van haar medicatie (ivm bipolaire stoornis). Misschien heeft dat haar gedrag beinvloed? Ze lijkt in ieder geval geen normaal gedrag vertoont te hebben op die nachtvlucht. Heeft overige passagiers uit slaap gehouden en volgens KLM medewerkers is er dus ook gesekst. Zelf doet ze lacherig over haar gedrag. Story zegt hun dossier op orde te hebben, Katja zet er geen advocaat op. Best raar toch? Als zo een vervelend verhaal (dat ze vreemdgaat in vliegtuig) onterecht over je verteld wordt, zet elke BN-er daar een advocaat op. Zie filmpjes.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... p-commotie
https://www.gids.tv/video/157782/story- ... ewoon-waar
dinsdag 14 juli 2020 om 12:35
Eiceldonatie mag wel, er is alleen een lange wachtlijst voor.marretje23 schreef: ↑14-07-2020 12:07Het zou om eiceldonatie kunnen gaan, volgens mij mag dat in Nederland niet. Maar dan verwacht je inderdaad niet dan ze gaat drinken in het vliegtuig.
Tenzij je iemand hebt die een eicel aan jou wil doneren.
dinsdag 14 juli 2020 om 12:37
Ok dat wist ik niet. Dan zou het idd ook in Nederland kunnen.Intotheunknown schreef: ↑14-07-2020 12:30Volgens Google kan dat in NL tot je 49ste. En tot en met je 42ste wordt het vergoed
dinsdag 14 juli 2020 om 13:04
dinsdag 14 juli 2020 om 13:25
Zou best kunnen. Ze hebben toch een vrij huwelijk en seks met anderen, dus zou zomaar kunnen.Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 12:33Dat zou ook nog kunnen.
Ze heeft toch in de media gezegd dat ze gestopt is met het nemen van haar medicatie (ivm bipolaire stoornis). Misschien heeft dat haar gedrag beinvloed? Ze lijkt in ieder geval geen normaal gedrag vertoont te hebben op die nachtvlucht. Heeft overige passagiers uit slaap gehouden en volgens KLM medewerkers is er dus ook gesekst. Zelf doet ze lacherig over haar gedrag. Story zegt hun dossier op orde te hebben, Katja zet er geen advocaat op. Best raar toch? Als zo een vervelend verhaal (dat ze vreemdgaat in vliegtuig) onterecht over je verteld wordt, zet elke BN-er daar een advocaat op. Zie filmpjes.
dinsdag 14 juli 2020 om 13:30
Ze is zo'n sportapparaatding begonnen met een vriend, daar schijnt ze bewust het faillissement voor te hebben aangevraagd want bracht te weinig op.
Die zakenpartner is het daar natuurlijk niet mee eens en die eist geld van Wendy. Dat zijn de 'schulden'.
Geen bijzonderheden
dinsdag 14 juli 2020 om 13:33
Ze is gestopt mer die medicatie omdat ze zwanger wilde worden. Ze mag die medicatie niet nemen zolang ze zwanger is.Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 12:33Dat zou ook nog kunnen.
dinsdag 14 juli 2020 om 13:33
Wendy komt best goed door het roddelnieuws hiermee. Het online fitnessprogramma DISQ is blijkbaar failliet gegaan. Er is een schuld en Wendy heeft beslag op het huis laten leggen van voormalig zakenpartner Robert Boekma. Ze zijn gebrouilleerd met elkaar en sprekennelkaar niet meer. Zij verleende als BN' er haar medewerking aan DISQ en ook met hulp van mede BN'rs.
dinsdag 14 juli 2020 om 13:55
Dit is toch wel wat anders. Ze doen het met anderen erbij, maar niet los van elkaar.
"Katja is dan ook een groot voorstander van vrije liefde. 'We zijn sowieso altijd met z’n twee, verklaart Schuurman. 'Maar soms denken we: oh, daar is ook wel een leuk iemand. Dan kan er van alles ontstaan.' Hierbij gaat het om mannen en vrouwen."
https://www.story.nl/artikel/showbizz/k ... en-jacuzzi
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 14-07-2020 13:56
9.88% gewijzigd
dinsdag 14 juli 2020 om 13:56
Dat ze er geen advocaat op zet betekent natuurlijk allerminst dat het verhaal waar is. Zoals gezegd begrijp ik niet helemaal waarom je hier zo op doorgaat. Ja dat verhaal deed de ronde maar is inmiddels toch allang weer oud nieuws?Ellerlilalinne schreef: ↑14-07-2020 12:33Dat zou ook nog kunnen.
Hoe het precies gegaan is zullen we nooit weten. Misschien heeft ze helemaal niet gedronken en het kan ook dat ze helemaal niet wist dat ze zwanger was. Die verhalen van story enzo heb ik wel gelezen maar hebben een hoog van-horen-zeggen-gehalte.
Dat ze in Z-A was voor een vruchtbaarheidsbehandeling lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, volgens mij hebben ze daar geen bijzondere of baanbrekende behandelingen ofzo.
dinsdag 14 juli 2020 om 13:58