Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
13-07-2020 18:53
Ik lees net dat er een lichaam is gevonden in Lake Piru. Zo direct een persconferentie. Lijkt er dus op dat Naya Rivera gevonden is. :'(
Op zich wel fijn dat ze evt gevonden is. Lijkt me vreselijk als het lichaam van je dierbare nooit gevonden wordt.
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 18:56
Haar nek lijkt wat kort.

Ze ziet er super goed uit. Begrijp nooit waarom ze zo onzeker is. Ze ziet er goed uit en lijkt me een hele leuke vrouw.
Vind haar er ook prima uitzien ( voor zover dat er toe doet).
Het lijkt wel dat zij zich wat uitrekt, met schouders omhoog, wellicht om dunner te lijken. Daardoor lijkt haar nek kort, denk ik.
*Sally* schreef:
13-07-2020 20:32
Misschien heeft ze ook wel hulp gehad, dat weten wij toch allemaal niet. En dat Freek bij haar is geweest in dat yoga-oord kan toch best? Dat zijn geen gevangenissen hè, eerder een soort vakantieresorts.
Ik vind je een beetje rellerig overkomen.
Misschien heb je gelijk. Ik merk dat hoe meer ik me in Katja verdiep hoe minder leuk ze me lijkt.
Ze is eigenlijk best wel een grote aso.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Timetraveler schreef:
13-07-2020 18:54
Ik vind haar er hartstikke goed uitzien. En toch vraag ik me, geen idee waarom, ook af of dit echt Linda is.
Ja ik ook. Of flink fotoshop erover. Op tv komt ze toch veel dikker over....
Julus schreef:
13-07-2020 21:46
Als je haar ziet in kleding lijkt ze veel dikker vind ik. Terwijl ze dat niet is, als ik die foto bekijk. Kwestie van slechte styling?
Ik vind haar lichaam niet mooi maar ik vind het wel erg meevallen hoe het zonder kleding eruit ziet.
Ze oogt in haar kleding veel lomper.

Als dit echt haar lichaam is, en ze is er niet tevreden mee, dan moet ze wat meer sporten en nog wat afvallen en dan ziet ze er al snel strakker uit.
Julus schreef:
13-07-2020 21:47
Op zich wel fijn dat ze evt gevonden is. Lijkt me vreselijk als het lichaam van je dierbare nooit gevonden wordt.
Het is inmiddels bevestigd dat zij het is en ze is ook officieel doodverklaard door de lijkschouwer.

Echt afschuwelijk. Drieendertig jaar oud geworden maar. Poeh, dan ga je leuk een middag bootje varen en zwemmen met je kleutertje. Misschien omdat mijn eigen kleutertje even oud is en ik ook zo vaak zulk soort middagjes heb, dat het me echt al de hele week bezig houdt.

Dit breekt toch gewoon je hart.

https://twitter.com/i/status/1282750297283198980
Am Yisrael Chai!
mabelle schreef:
13-07-2020 21:54
In de ene houding ben ( of lijk) ik veel dikker dan in de andere houding. Buik inhouden, beetje uitrekken en foto nemen vanuit een bepaalde hoek en dan lijkt het vast heel wat ( hoop ik, haha, hoewel, heb geen fotoshoot in de planning).
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 21:07
Ik snap dat hij dat zegt. Dit neemt echt niet weg dat ze dmv hulp in een klinkiek in Zuid-Afrika zwanger is geraakt.

Die twee zeggen toch vaker dingen die misleidend zijn.

Anyhow, ik vind eigenlijk dat bekende vrouwen daar open over zouden moeten zijn. Het is toch misleidend. Zo denken vrouwen dat ze na hun 44ste op natuurlijke wijze zonder vruchtbaarheidstraject nog wel even een kind krijgt. Dat is meer uitzondering dan regel.
Het is gewoon privé. Gaat ons niets aan, ze is ons geen verantwoording verschuldigd omdat ze toevallig bekend is.
mabelle schreef:
13-07-2020 21:54
TV maakt toch dikker? Iets van 5 kilo heb ik weleens gehoord. Ze heeft een normaal postuur denk ik, maar draagt vaak ouwelijke kleuren of wijde lange vesten. Ze schommelt soms ook een paar kilo met haar gewicht toch? Ze ziet er zo echt mooi uit op die foto, hup andere stylist en kapper en losgaan!
Voornu schreef:
13-07-2020 21:51
Vind haar er ook prima uitzien ( voor zover dat er toe doet).
Het lijkt wel dat zij zich wat uitrekt, met schouders omhoog, wellicht om dunner te lijken. Daardoor lijkt haar nek kort, denk ik.
Die buik lijkt ook enorm geshapet met make-up.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-07-2020 21:58
Het is inmiddels bevestigd dat zij het is en ze is ook officieel doodverklaard door de lijkschouwer.

Echt afschuwelijk. Drieendertig jaar oud geworden maar. Poeh, dan ga je leuk een middag bootje varen en zwemmen met je kleutertje. Misschien omdat mijn eigen kleutertje even oud is en ik ook zo vaak zulk soort middagjes heb, dat het me echt al de hele week bezig houdt.

Wat een vreselijk drama. Echt mijn grootste angst, niet voor mij maar vanwege achterlaten kind. Zo'n hummeltje :'(
fashionvictim schreef:
13-07-2020 21:58

Verschrikkelijk.
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 21:07
Ik snap dat hij dat zegt. Dit neemt echt niet weg dat ze dmv hulp in een klinkiek in Zuid-Afrika zwanger is geraakt.

Die twee zeggen toch vaker dingen die misleidend zijn.

Anyhow, ik vind eigenlijk dat bekende vrouwen daar open over zouden moeten zijn. Het is toch misleidend. Zo denken vrouwen dat ze na hun 44ste op natuurlijke wijze zonder vruchtbaarheidstraject nog wel even een kind krijgt. Dat is meer uitzondering dan regel.
Ze moet helemaal niks.
En je eerste zin is ook vreemd. Je brengt het als een feit. Was jij erbij soms?
Love.this.topic :popcorn:

Jullie houden me helemaal op de hoogte want ik hoor en zie dus nooit wat...heerlijk
Het zal me aan mijn bips oxideren hoe ze zwanger is geworden. Ik vind haar echt prachtig zwanger :heart: ik vind deze foto’s ook zoveel mooier als vrouwen die hoog zwanger in lingerie poseren en gemaakt zwoel in de camera kijken.
*Sally* schreef:
13-07-2020 22:00
Het is gewoon privé. Gaat ons niets aan, ze is ons geen verantwoording verschuldigd omdat ze toevallig bekend is.
Het is ook prive. Net zoals haar seksleven prive is. Maar Katja ontleent haar imago aan dat ze open is over haar priveleven en seksleven en alles wat ze doet. Ben daarom wel benieuwd of ze dat ook is over dit toch wel opmerkelijke en vooral wezenlijke verhaal.
Green17 schreef:
13-07-2020 23:07
Het zal me aan mijn bips oxideren hoe ze zwanger is geworden. Ik vind haar echt prachtig zwanger :heart: ik vind deze foto’s ook zoveel mooier als vrouwen die hoog zwanger in lingerie poseren en gemaakt zwoel in de camera kijken.
Jij begon er anders wel zelf over. :lol:

Ze is idd mooi zwanger.
Ellerlilalinne schreef:
13-07-2020 18:56
Haar nek lijkt wat kort.

Ze ziet er super goed uit. Begrijp nooit waarom ze zo onzeker is. Ze ziet er goed uit en lijkt me een hele leuke vrouw.
Wellicht omdat iedereen altijd een mening heeft over iedereen en dus oordeelt.
Ik zie het hier ook vaak gebeuren op het forum, maar ook elders op de www of irl. Vrouwen die oordelen over andere vrouwen, zelfs wanneer ze het niet eens beseffen! (zoals jij nu ook haar lichaam goedkeurt voor de cover).

Daarover gesproken, Linda's magazine doet daar zelf natuurlijk ook fijn aan mee. Lekker aan ons vrouwen vertellen dat we er op een bepaalde manier moeten uitzien en vooral wat we moeten doen om bv die bikini body te krijgen. Want volgens de Linda kunnen we tijdens de zomer prima een ijsje eten wanneer we ons lichaam maar contouren met een beetje make up zodat die vetjes niet opvallen :facepalm: Alsof we anders het strand of zwembad niet mogen betreden...

Mij interesseert het bv geen fuck hoe Linda er op de cover of irl uitziet in bikini of kleding. Ze mag blij zijn met een lichaam dat haar tot nu toe heeft beschermd tegen alle ellende dat in een lichaam kan voorkomen :worship:
Pff, net persco over Naya Rivera gezien. Ze geloven dat haar boot is weggedreven en dat ze nog net voldoende energie had om haar zoontje terug de boot op te duwen, maar zelf niet meer genoeg kracht had om er zelf nog op te klimmen. Haar zoontje heeft verklaard dat mama hem de boot op heeft getild maar toen hij weer keek was mama ineens weg.

:'(

Ik moet dit soort dingen ook eigenlijk niet willen weten.
Am Yisrael Chai!
Julus schreef:
13-07-2020 21:46
Als je haar ziet in kleding lijkt ze veel dikker vind ik. Terwijl ze dat niet is, als ik die foto bekijk. Kwestie van slechte styling?
Dat moet dan wel als dit echt Linda is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
fashionvictim schreef:
13-07-2020 23:36
Pff, net persco over Naya Rivera gezien. Ze geloven dat haar boot is weggedreven en dat ze nog net voldoende energie had om haar zoontje terug de boot op te duwen, maar zelf niet meer genoeg kracht had om er zelf nog op te klimmen. Haar zoontje heeft verklaard dat mama hem de boot op heeft getild maar toen hij weer keek was mama ineens weg.

:'(

Ik moet dit soort dingen ook eigenlijk niet willen weten.

Heel heel erg verdrietig maar ook wel echt power dat zij dat kleine mannetje nog op de boot heeft gekregen.
Ik kan er eigenlijk helemaal niet over nadenken.
fashionvictim schreef:
13-07-2020 22:00
Die buik lijkt ook enorm geshapet met make-up.
Of fotobewerking. Een klik op de muisknop en de buik wordt een soort van 'wasbordje'. Ook een paar muisklikken en de armen en benen worden dunner. Die techniek gaat tegenwoordig zo handig, dus vast ook een 'bewerkte' coverfoto van Linda.
fruityjuice schreef:
14-07-2020 09:21
Of fotobewerking. Een klik op de muisknop en de buik wordt een soort van 'wasbordje'. Ook een paar muisklikken en de armen en benen worden dunner. Die techniek gaat tegenwoordig zo handig, dus vast ook een 'bewerkte' coverfoto van Linda.
Ze zegt zelf dat de foto niet geretoucheerd is.
Als dat echt Linda is zonder photoshop moet ze vanaf nu niet meer zo miepen over haar gewicht en die rare wijde gewaden in het gooise meer gooien met een zak zware stenen erbij.
OhDeer schreef:
13-07-2020 23:25
Wellicht omdat iedereen altijd een mening heeft over iedereen en dus oordeelt.
Ik zie het hier ook vaak gebeuren op het forum, maar ook elders op de www of irl. Vrouwen die oordelen over andere vrouwen, zelfs wanneer ze het niet eens beseffen! (zoals jij nu ook haar lichaam goedkeurt voor de cover).

Daarover gesproken, Linda's magazine doet daar zelf natuurlijk ook fijn aan mee. Lekker aan ons vrouwen vertellen dat we er op een bepaalde manier moeten uitzien en vooral wat we moeten doen om bv die bikini body te krijgen. Want volgens de Linda kunnen we tijdens de zomer prima een ijsje eten wanneer we ons lichaam maar contouren met een beetje make up zodat die vetjes niet opvallen :facepalm: Alsof we anders het strand of zwembad niet mogen betreden...

Mij interesseert het bv geen fuck hoe Linda er op de cover of irl uitziet in bikini of kleding. Ze mag blij zijn met een lichaam dat haar tot nu toe heeft beschermd tegen alle ellende dat in een lichaam kan voorkomen :worship:
Ik denk eigenlijk dat dat soort onzekerheid dieper zit, zeker als je het op haar leeftijd nog hebt. Nu je het over de LINDA hebt, ik vind het een vreselijk blad. Is toch puur gericht op zaken waar vrouwen onzeker over zijn. Relaties, single zijn, het vrouwenlichaam, seksualiteit, gezondheid, het hebben van kinderen, geen kinderen, wel of geen glazenplafond, zogenaamde emancipatie, man die vreemdgaat, vrouw die vreemdgaat, (te dure) luxe feelgood spullen en reisjes. Is het misschien een rol die Linda zelf aanneemt? Ze is succesvol, heeft haar uiterlijk altijd mee gehad, is financieel onafhankelijk, komt uit een bekende welgestelde familie. Door zich steeds uit te laten over de imperfecties van haar uiterlijk, haar schommelende gewicht blijft ze likeable? Blijft ze de girl next door? Is het enige waar vrouwen zich bij haar mee kunnen identificeren, ze is eigenlijk erg prive verder. Dit doet haar blad ook goed. Ze spreekt daardoor een breed publiek aan, van empty nest huismoeders, vrouwen met een kort pittig rood kapsel, jonge business babes, saaie 50 tinten grijs vrouwen en al het andere, uit het dorp en uit de stad.

Kortom, is Linda's onzekerheid over haar gewicht/uiterlijk een manier van Linda om likable te blijven? De (jonge) Oprah Winfrey methode. :lightbulb:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven