Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
calvijn1 schreef:
29-07-2020 17:22
Wel fijn, de Jumbo op loopafstand :yes:
Ja de boodschappen moet hij weet zelf doen :proud:
fruityjuice schreef:
29-07-2020 15:30
Ze melken het nieuws dagelijks uit inderdaad. De meest beroemde familie in Nederland. Het staat in de Prive en niet in de Weekend. Een dubbeldik gesprek met broer en zus met veel foto's. Stiekem keken ze toch wel op elkaar's Insta pagina's en ze misten elkaar toch wel. Dree en Mo willen nog wel een 2e kleine, maar dat gaat niet zo gemakkelijk. Dree is van de drank en drugsgebruik af (geeft aan dat ie niet zo erg was als Gordon) en is nog steeds op de gezonde toer bezig. Is door de Corona gekomen. Ineens besefte ie hoe goed ie het thuis had bij Mo. Hij is niet vreemd gegaan met Bridget, want hij was al een tijd van Mo af. Vindt ie nog steeds irrirant dat mensen dit van hem denken. Over nieuws uitmelken gesproken......
Oh? Zat Hazes ook al aan de drugs?
fruityjuice schreef:
29-07-2020 11:07
Broer en zus Hazes hebben zich defintief met elkaar herenigd . In het weekblad Weekend die vandaag bij de Appie in de schappen ligt staat het interview en de eerste foto's met elkaar. Dree Hazes denkt dat de ontmoeting vast gestuurd is door 'die ouwe', wijlen Hazes senior. Mo was de bemiddelaar, zoals altijd.
Ach ja, je kunt denken wat je wil van Mo, maar ze doet het toch maar.
minnimouse schreef:
29-07-2020 19:55
Eens, en ik vind het fijn voor Roxanne en André dat ze weer samen zijn :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
minnimouse schreef:
29-07-2020 19:55
Precies en Roxanne zegt ook dat Rachel Monique niet moest en zij achter haar moeder stond terwijl ze Monique niet eens kende.
Als Mo steeds de verbindende factor is tussen Dre en Rag en nu weer Dre en Rox, hoe komt het dan dat Rag zich zo verzet tegen Monique? Want zoals MinnieMouse zegt, ze doet het toch maar. En we vinden van alles van Mo, maar ze doet dit toch maar en wordt in ieder geval door Rag volkomen verguisd. Dat vind ik dan wel weer niet terecht.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
meisje85 schreef:
29-07-2020 10:16
Als je het mij vraagt zouden meer mensen dat ook moeten doen ja. 😄 Maar juist ook mensen die zoveel volgers hebben. Maar Bas en Nicolette zijn daar gewoon niet mee bezig en dat maakt dat, hoe succesvol ze ook mogen zijn, ik ze als ondernemers of persoon totaal niet inspirerend vind.
Ik heb er niet zo bij nagedacht (al bestel ik zelf bewust nooit troep van aliexpress en zo). Maar je hebt wel een goed punt.
Ik weet het niet hoor, met die Monique. Alles wat ze doet en hoe ze praat over Andre heeft voor mij toch altijd een te groot ‘kijk mij eens de reddende engel zijn’ gehalte.
Miss-Pippilotta schreef:
29-07-2020 22:46
Ik weet het niet hoor, met die Monique. Alles wat ze doet en hoe ze praat over Andre heeft voor mij toch altijd een te groot ‘kijk mij eens de reddende engel zijn’ gehalte.
Inderdaad. Je moet er maar zin in hebben. Continue achter je vent aan te lopen om hem maar in het gareel te houden.
Miss-Pippilotta schreef:
Dat denk ik bij tijd en wijle ook.
Maar waarom zou Mo zoveel tijd steken in bijv. Raggel als die daar helemaal geen trek in heeft of op zit te wachten?
Of op Rox die indertijd duidelijk partij koos voor Raggel?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
calvijn1 schreef:
29-07-2020 20:10
Eens, en ik vind het fijn voor Roxanne en André dat ze weer samen zijn :flirting:
Ja leuk he :heart:
Yildizlar schreef:
29-07-2020 20:17
Precies en Roxanne zegt ook dat Rachel Monique niet moest en zij achter haar moeder stond terwijl ze Monique niet eens kende.
Ja precies en nu kent ze haar wel en blijken ze het wel te kunnen vinden. Mooi toch? Het blijft toch familie en voor die 2 kleine jochies is het fijn.
Roerdomp schreef:
29-07-2020 22:50
Inderdaad. Je moet er maar zin in hebben. Continue achter je vent aan te lopen om hem maar in het gareel te houden.
Dat staat natuurlijk los van dat ze wel probeert familiebanden te herstellen en dat vind ik gewoon positief.
koreana schreef:
29-07-2020 22:51
Dat denk ik bij tijd en wijle ook.
Maar waarom zou Mo zoveel tijd steken in bijv. Raggel als die daar helemaal geen trek in heeft of op zit te wachten?
Of op Rox die indertijd duidelijk partij koos voor Raggel?
Nou ja, ik denk dus omdat ze het heel fijn vindt en er eigenwaarde uithaalt dat Andre en de media haar zien als de grote reddende engel.
Maar dat is puur een onderbuikgevoel bij haar, ze komt op mij zo over. Ik ken haar verder natuurlijk niet, misschien is het oprecht en is ze gewoon lief.
Roerdomp schreef:
29-07-2020 22:50
André zegt anders in dat interview dat hij zelf tot het besef is gekomen dat hij overal voor weg liep .
*Sally* schreef:
28-07-2020 20:20
Die filmpjes vind ik ook wel grappig ja. Heb ook verder helemaal geen hekel aan ze en zie ze eigenlijk nooit reclame maken op insta, behalve voor hun eigen dingen.
Coca Cola en dan vooral Cherry wordt gepromoot door beide
Karma, en alles komt goed
koreana schreef:
29-07-2020 22:28
Als Mo steeds de verbindende factor is tussen Dre en Rag en nu weer Dre en Rox, hoe komt het dan dat Rag zich zo verzet tegen Monique? Want zoals MinnieMouse zegt, ze doet het toch maar. En we vinden van alles van Mo, maar ze doet dit toch maar en wordt in ieder geval door Rag volkomen verguisd. Dat vind ik dan wel weer niet terecht.
Rach wil (denk ik) zelf de touwtjes in handen en dat is ze nu bij beide kinderen kwijt, nu zij allebei een partner hebben die zich bemoeien met het management.
Ik zie nu pas dat het Tooske en Bastiaan Ragas zijn in de Stella fietsreclame. Wat is Bastiaan aangekomen zeg. En Tooske had ik ook niet direct herkent.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
ADM schreef:
30-07-2020 08:40
Coca Cola en dan vooral Cherry wordt gepromoot door beide
Oh ja, dat is waar. Klinkt wel mooi natuurlijk, dat ze alleen reclame maken voor dat waar ze zich goed bij voelen en dat past bij hun leven. En dat is dan cherry coke. :proud:
SweetFirefly schreef:
30-07-2020 09:19
Ik zie nu pas dat het Tooske en Bastiaan Ragas zijn in de Stella fietsreclame. Wat is Bastiaan aangekomen zeg. En Tooske had ik ook niet direct herkent.
Ze zien er goed uit en die pondjes staat Bastiaan goed.
Sjaantje37 schreef:
30-07-2020 09:44
Ze zien er goed uit en die pondjes staat Bastiaan goed.
Oh echt, ik vind hem er zo pafferig uitzien. Zeker naast tooske.
Herinnert iemand zich nog dat afgrijselijk gênante relatietherapie-programma van die twee? Waarin ze optraden als relatie-deskundologen...
Miss-Pippilotta schreef:
Ik krijg ontzettend de kriebels van haar. Verschrikkelijk mens lijkt het me, en heel berekenend.
Weet zeker dat Mo deze hereniging heeft gepland om Rachel dwars te zitten. Aangezien Rachel geen contact heeft met Rox nu.
It's 5 o'clock somewhere
Ik denk juist dat Monique heel oprecht probeert die banden in de familie Hazes weer aan te halen. Ze komt van het kamp toch? Denk dat zij heel erg veel waarde aan familie hecht. Ze komt op mij iig niet negatief over en het verbaast me dat ze hier afgefakkeld wordt.
-Janna- schreef:
30-07-2020 11:02
Ik denk juist dat Monique heel oprecht probeert die banden in de familie Hazes weer aan te halen. Ze komt van het kamp toch? Denk dat zij heel erg veel waarde aan familie hecht. Ze komt op mij iig niet negatief over en het verbaast me dat ze hier afgefakkeld wordt.
Afbeelding

Maar ze zet wel zoiets op haar Instagram. Met het hoofd van Rachel op iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven