Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 29 juli 2020 om 19:53
Oh? Zat Hazes ook al aan de drugs?fruityjuice schreef: ↑29-07-2020 15:30Ze melken het nieuws dagelijks uit inderdaad. De meest beroemde familie in Nederland. Het staat in de Prive en niet in de Weekend. Een dubbeldik gesprek met broer en zus met veel foto's. Stiekem keken ze toch wel op elkaar's Insta pagina's en ze misten elkaar toch wel. Dree en Mo willen nog wel een 2e kleine, maar dat gaat niet zo gemakkelijk. Dree is van de drank en drugsgebruik af (geeft aan dat ie niet zo erg was als Gordon) en is nog steeds op de gezonde toer bezig. Is door de Corona gekomen. Ineens besefte ie hoe goed ie het thuis had bij Mo. Hij is niet vreemd gegaan met Bridget, want hij was al een tijd van Mo af. Vindt ie nog steeds irrirant dat mensen dit van hem denken. Over nieuws uitmelken gesproken......
woensdag 29 juli 2020 om 19:55
Ach ja, je kunt denken wat je wil van Mo, maar ze doet het toch maar.fruityjuice schreef: ↑29-07-2020 11:07Broer en zus Hazes hebben zich defintief met elkaar herenigd . In het weekblad Weekend die vandaag bij de Appie in de schappen ligt staat het interview en de eerste foto's met elkaar. Dree Hazes denkt dat de ontmoeting vast gestuurd is door 'die ouwe', wijlen Hazes senior. Mo was de bemiddelaar, zoals altijd.
woensdag 29 juli 2020 om 20:10
Eens, en ik vind het fijn voor Roxanne en André dat ze weer samen zijnminnimouse schreef: ↑29-07-2020 19:55Ach ja, je kunt denken wat je wil van Mo, maar ze doet het toch maar.

Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 29 juli 2020 om 20:17
Precies en Roxanne zegt ook dat Rachel Monique niet moest en zij achter haar moeder stond terwijl ze Monique niet eens kende.minnimouse schreef: ↑29-07-2020 19:55Ach ja, je kunt denken wat je wil van Mo, maar ze doet het toch maar.
woensdag 29 juli 2020 om 22:28
Als Mo steeds de verbindende factor is tussen Dre en Rag en nu weer Dre en Rox, hoe komt het dan dat Rag zich zo verzet tegen Monique? Want zoals MinnieMouse zegt, ze doet het toch maar. En we vinden van alles van Mo, maar ze doet dit toch maar en wordt in ieder geval door Rag volkomen verguisd. Dat vind ik dan wel weer niet terecht.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

woensdag 29 juli 2020 om 22:39
Ik heb er niet zo bij nagedacht (al bestel ik zelf bewust nooit troep van aliexpress en zo). Maar je hebt wel een goed punt.meisje85 schreef: ↑29-07-2020 10:16Als je het mij vraagt zouden meer mensen dat ook moeten doen ja.Maar juist ook mensen die zoveel volgers hebben. Maar Bas en Nicolette zijn daar gewoon niet mee bezig en dat maakt dat, hoe succesvol ze ook mogen zijn, ik ze als ondernemers of persoon totaal niet inspirerend vind.

woensdag 29 juli 2020 om 22:50
Inderdaad. Je moet er maar zin in hebben. Continue achter je vent aan te lopen om hem maar in het gareel te houden.Miss-Pippilotta schreef: ↑29-07-2020 22:46Ik weet het niet hoor, met die Monique. Alles wat ze doet en hoe ze praat over Andre heeft voor mij toch altijd een te groot ‘kijk mij eens de reddende engel zijn’ gehalte.
woensdag 29 juli 2020 om 22:51
Dat denk ik bij tijd en wijle ook.Miss-Pippilotta schreef: ↑29-07-2020 22:46Ik weet het niet hoor, met die Monique. Alles wat ze doet en hoe ze praat over Andre heeft voor mij toch altijd een te groot ‘kijk mij eens de reddende engel zijn’ gehalte.
Maar waarom zou Mo zoveel tijd steken in bijv. Raggel als die daar helemaal geen trek in heeft of op zit te wachten?
Of op Rox die indertijd duidelijk partij koos voor Raggel?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 29 juli 2020 om 22:53
Ja precies en nu kent ze haar wel en blijken ze het wel te kunnen vinden. Mooi toch? Het blijft toch familie en voor die 2 kleine jochies is het fijn.
woensdag 29 juli 2020 om 22:55

woensdag 29 juli 2020 om 23:05
Nou ja, ik denk dus omdat ze het heel fijn vindt en er eigenwaarde uithaalt dat Andre en de media haar zien als de grote reddende engel.
Maar dat is puur een onderbuikgevoel bij haar, ze komt op mij zo over. Ik ken haar verder natuurlijk niet, misschien is het oprecht en is ze gewoon lief.

donderdag 30 juli 2020 om 08:40
donderdag 30 juli 2020 om 09:08
Rach wil (denk ik) zelf de touwtjes in handen en dat is ze nu bij beide kinderen kwijt, nu zij allebei een partner hebben die zich bemoeien met het management.koreana schreef: ↑29-07-2020 22:28Als Mo steeds de verbindende factor is tussen Dre en Rag en nu weer Dre en Rox, hoe komt het dan dat Rag zich zo verzet tegen Monique? Want zoals MinnieMouse zegt, ze doet het toch maar. En we vinden van alles van Mo, maar ze doet dit toch maar en wordt in ieder geval door Rag volkomen verguisd. Dat vind ik dan wel weer niet terecht.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 30 juli 2020 om 09:19
donderdag 30 juli 2020 om 09:33
donderdag 30 juli 2020 om 09:44
Ze zien er goed uit en die pondjes staat Bastiaan goed.SweetFirefly schreef: ↑30-07-2020 09:19Ik zie nu pas dat het Tooske en Bastiaan Ragas zijn in de Stella fietsreclame. Wat is Bastiaan aangekomen zeg. En Tooske had ik ook niet direct herkent.

donderdag 30 juli 2020 om 09:47
Oh echt, ik vind hem er zo pafferig uitzien. Zeker naast tooske.
Herinnert iemand zich nog dat afgrijselijk gênante relatietherapie-programma van die twee? Waarin ze optraden als relatie-deskundologen...

donderdag 30 juli 2020 om 09:48
Ik krijg ontzettend de kriebels van haar. Verschrikkelijk mens lijkt het me, en heel berekenend.Miss-Pippilotta schreef: ↑29-07-2020 22:46Ik weet het niet hoor, met die Monique. Alles wat ze doet en hoe ze praat over Andre heeft voor mij toch altijd een te groot ‘kijk mij eens de reddende engel zijn’ gehalte.
donderdag 30 juli 2020 om 11:02
donderdag 30 juli 2020 om 11:33
-Janna- schreef: ↑30-07-2020 11:02Ik denk juist dat Monique heel oprecht probeert die banden in de familie Hazes weer aan te halen. Ze komt van het kamp toch? Denk dat zij heel erg veel waarde aan familie hecht. Ze komt op mij iig niet negatief over en het verbaast me dat ze hier afgefakkeld wordt.

Maar ze zet wel zoiets op haar Instagram. Met het hoofd van Rachel op iemand anders.
Stressed is just desserts spelled backwards