Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
criminalmind schreef:
28-07-2020 17:20
Nog een artikel over wat Bas doet voor werk. Blijkbaar vangen hij en Nicolette ook goed voor posts op Instagram.

https://www.weekend-online.nl/carriere/ ... instagram/

Uit het artikel:

De advertentietarieven die Bas hanteert zijn dan ook duizelingwekkend. ‘Als je meer dan 50.000 volgers hebt willen bedrijven allemaal dingen aan je opsturen en graag met je samenwerken. Daarvan heb ik gezegd: ‘Je kunt me pas mailen als je een voorstel hebt vanaf 25.000 euro, dan weet ik gelijk hoe serieus je bent’.’ Voor de goede orde, een adverteerder krijgt voor dat geld geen hele campagne bij Bas en Nicolette. ‘Nee, vanaf 25.000 euro post ik één bericht van een adverteerder, mits het past in ons leven. Dat laatste vinden wij belangrijker dan het geld.’
Tuuuuuuurlijk. Alsof ze Bas en Nicolette 25k gaan betalen voor 1 Instagrampost. Zo boeiend zijn ze nou ook weer niet.
Allemachtig, je hebt dus bijv. product X en voor 25.000 euro willen ze wel even met dat product op de foto?
Volgens mij kun je voor die 25K een hele knappe reclamecampagne doen met aaibaardere mensen dan dit stel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik vind een paar van zijn ‘testfilmpjes’ wel echt grappig (waarin hij producten van instagram advertenties test).
Hoe hij dan zelf niet meer bij komt van het lachen.
Deze vooral:
https://www.instagram.com/p/CBk8xfOFLd3 ... kehwx28ynu
En deze in een outfit van Ronaldo (het filmpje):
https://www.instagram.com/p/CCBdjOQFx8m ... 1h1prga22i

Maar al die filmpjes rondom dat event dat zij nu organiseren, waarin hij steeds met fans poseert en dat weer allemaal online zet vind ik overdreven en ‘kijk mij eens popi zijn’.
Dat er mensen met een shirt met zijn hoofd rond gaan lopen snap ik ook niet.

Ik heb trouwens steeds gedacht dat hij arts was, vond het al niet kloppen met zijn gedrag. Maar dat is dus die man van die andere bekende Nicolette. Ex-man inmiddels geloof ik ;).
'Hohoi'

Ik vind het net een puber. En dan dat hinnikende lachje :-[ .
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Die filmpjes vind ik ook wel grappig ja. Heb ook verder helemaal geen hekel aan ze en zie ze eigenlijk nooit reclame maken op insta, behalve voor hun eigen dingen.
SweetFirefly schreef:
28-07-2020 20:13
'Hohoi'

Ik vind het net een puber. En dan dat hinnikende lachje :-[ .
Klopt, hij gedraagt zich echt extreem kinderlijk.
Maar toch heb ik om dit specifieke filmpje (test) wel echt dubbel gelegen.
Oh, ik vind die filmpjes echt totaal niet leuk. En wat me er persoonlijk ook niet aan aanstaat is dat hij zich helemaal scheel koopt aan al dat weggooispul dat één keer wordt gebruikt voor zo'n schijtlollig filmpje en ook nog eens van weet ik veel waar hierheen wordt getransporteerd (en hij koopt voor de zekerheid ook van alles twee stuks).
meisje85 schreef:
29-07-2020 08:03
Oh, ik vind die filmpjes echt totaal niet leuk. En wat me er persoonlijk ook niet aan aanstaat is dat hij zich helemaal scheel koopt aan al dat weggooispul dat één keer wordt gebruikt voor zo'n schijtlollig filmpje en ook nog eens van weet ik veel waar hierheen wordt getransporteerd (en hij koopt voor de zekerheid ook van alles twee stuks).
En al die crocs en alle andere dure! kleding en schoenen. Waar laten ze alles denk ik dan :-D
SEM72 schreef:
29-07-2020 08:11
En al die crocs en alle andere dure! kleding en schoenen. Waar laten ze alles denk ik dan :-D
Die Crocs ja, bizar. Laatst waren ze allemaal te zien, stuk of 20 paar.
SEM72 schreef:
29-07-2020 08:11
Wat maakt dat nou weer uit? Zoveel mensen hebben veel kleding. Ik ook.
meisje85 schreef:
29-07-2020 08:03
Dat ben ik wel met je eens.
Maar daar zouden meer mensen eens over na moeten denken, om niet van die zooi bij wish en aliexpres te bestellen. Dat komt allemaal vanuit China hier naartoe. En het zijn idd totaal onnodige dingen.
Joh laat die Bas, doet voor de rest geen vlieg kwaad. Gewoon niet naar zijn filmpjes kijken denk ik dan.
Sjaantje37 schreef:
29-07-2020 09:39
Joh laat die Bas, doet voor de rest geen vlieg kwaad. Gewoon niet naar zijn filmpjes kijken denk ik dan.
Dit dus.

Hij neemt zichzelf ook niet al te serieus lijkt me.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Miss-Pippilotta schreef:
29-07-2020 09:00
Dat ben ik wel met je eens.
Maar daar zouden meer mensen eens over na moeten denken, om niet van die zooi bij wish en aliexpres te bestellen. Dat komt allemaal vanuit China hier naartoe. En het zijn idd totaal onnodige dingen.
Als je het mij vraagt zouden meer mensen dat ook moeten doen ja. 😄 Maar juist ook mensen die zoveel volgers hebben. Maar Bas en Nicolette zijn daar gewoon niet mee bezig en dat maakt dat, hoe succesvol ze ook mogen zijn, ik ze als ondernemers of persoon totaal niet inspirerend vind.
Broer en zus Hazes hebben zich defintief met elkaar herenigd . In het weekblad Weekend die vandaag bij de Appie in de schappen ligt staat het interview en de eerste foto's met elkaar. Dree Hazes denkt dat de ontmoeting vast gestuurd is door 'die ouwe', wijlen Hazes senior. Mo was de bemiddelaar, zoals altijd.
fruityjuice schreef:
29-07-2020 11:07
Broer en zus Hazes hebben zich defintief met elkaar herenigd . In het weekblad Weekend die vandaag bij de Appie in de schappen ligt staat het interview en de eerste foto's met elkaar. Dree Hazes denkt dat de ontmoeting vast gestuurd is door 'die ouwe', wijlen Hazes senior. Mo was de bemiddelaar, zoals altijd.
Definitief. Ja ja, vast...
En wat goed van Mo, het is echt bijna een heilige.
fruityjuice schreef:
29-07-2020 11:07
:facepalm:
Wat een domme lui zijn het toch ook.
Maar al met al begrijp ik nog steeds niet waar die ruzies nou steeds over gaan tussen die twee.
Nothing happens for a reason
Waarom is die Hazes clan zooooo vaak in het nieuws. Wat boeit mij het nou of ze elkaar wel of niet zien, dat is elk kwartaal weer anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
29-07-2020 12:17
Waarom is die Hazes clan zooooo vaak in het nieuws. Wat boeit mij het nou of ze elkaar wel of niet zien, dat is elk kwartaal weer anders.
Ze melken het nieuws dagelijks uit inderdaad. De meest beroemde familie in Nederland. Het staat in de Prive en niet in de Weekend. Een dubbeldik gesprek met broer en zus met veel foto's. Stiekem keken ze toch wel op elkaar's Insta pagina's en ze misten elkaar toch wel. Dree en Mo willen nog wel een 2e kleine, maar dat gaat niet zo gemakkelijk. Dree is van de drank en drugsgebruik af (geeft aan dat ie niet zo erg was als Gordon) en is nog steeds op de gezonde toer bezig. Is door de Corona gekomen. Ineens besefte ie hoe goed ie het thuis had bij Mo. Hij is niet vreemd gegaan met Bridget, want hij was al een tijd van Mo af. Vindt ie nog steeds irrirant dat mensen dit van hem denken. Over nieuws uitmelken gesproken......
https://www.ad.nl/show/marco-borsato-ko ... ~a7f9b0f8/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maleficent schreef:
29-07-2020 12:17
Ik kreeg zelfs een melding op mijn telefoon dat ze weer herenigd zijn :facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
29-07-2020 16:11
Ik kreeg zelfs een melding op mijn telefoon dat ze weer herenigd zijn :facepalm:
Nog even en het wordt gemeld met een NLalert ;)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
29-07-2020 16:56
Nog even en het wordt gemeld met een NLalert ;)
Breng ze niet op ideeën :P
Wel fijn, de Jumbo op loopafstand :yes:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
29-07-2020 17:22
Wel fijn, de Jumbo op loopafstand :yes:
Ja dat had hij in Stompetoren niet!
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven