Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 16 juni 2020 om 12:04
en waarom heb jij daar last van dat iemand Botox of wat ook gebruikt? Ja soms is het niet mooi , of zijn dames compleet veranderd, maar je eraan ergeren?meisje85 schreef: ↑16-06-2020 09:02In Dead to me zie ik juist heel duidelijk dat er iets aan haar gezicht gedaan heeft. Ze heeft dan misschien wel rimpels maar haar huid oogt anders, in ieder geval totaal niet natuurlijk maar alsof eraan gerommeld is, en haar expressie is ook echt niet wat ie zou kunnen zijn. Grappig dat jij verrukt roept dat ze geen botox gebruikt, ik ergerde me juist de hele serie: wéér zo'n vrouw die het één en ander heeft laten doen.

dinsdag 16 juni 2020 om 12:07
Hoe kan ze dan lijnen om haar mond hebben? Rimpels bij het fronzen en kraaienpootjes om haar ogen? En wat heeft filters dan voor nut? Het gaat er toch juist om dat je al die dingen dan niet hebt?meisje85 schreef: ↑16-06-2020 09:02In Dead to me zie ik juist heel duidelijk dat er iets aan haar gezicht gedaan heeft. Ze heeft dan misschien wel rimpels maar haar huid oogt anders, in ieder geval totaal niet natuurlijk maar alsof eraan gerommeld is, en haar expressie is ook echt niet wat ie zou kunnen zijn. Grappig dat jij verrukt roept dat ze geen botox gebruikt, ik ergerde me juist de hele serie: wéér zo'n vrouw die het één en ander heeft laten doen.
Ik heb het over seizoen 1.
dinsdag 16 juni 2020 om 12:10
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... l-bedrogen
Ik vind dat zo’n droeftoeter met zijn goedpraterij. Respectloos naar de ex (moeder van zijn zoon)
Ik vind dat zo’n droeftoeter met zijn goedpraterij. Respectloos naar de ex (moeder van zijn zoon)
dinsdag 16 juni 2020 om 12:12
Nou ja, ‘domme actie’. Hij heeft zijn rijbewijs, dus rijden kan hij. Dit kan iedereen overkomen toch?SweetFirefly schreef: ↑16-06-2020 12:00Reality'ster' Dave, geen talent, geen verantwoording. Voor het zelfde geld had hij iemand verwond met zijn stomme actie met die auto. Maar nee, alleen zich druk maken over zichzelf. Wat een ingenomen nitwit nobody.
dinsdag 16 juni 2020 om 12:13
Honoria vind ik wel een leuk mens.Maleficent schreef: ↑16-06-2020 11:45Die hele familie Roelvink is talentloos: Stop making stupid people famous.

dinsdag 16 juni 2020 om 12:14
Als het haar al niet duidelijk was dat ze blij mag zijn van hem af te zijn (als partner), dan is dat nu vast gelukt. Wat een engerd is het ook.luca schreef: ↑16-06-2020 12:10https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... l-bedrogen
dinsdag 16 juni 2020 om 12:15
Jill, Joy, Jax.... zou die gast nooit over die namen struikelen? Hoe gaat zijn volgende kind heten? Jim? Jess? Djem?luca schreef: ↑16-06-2020 12:10https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... l-bedrogen
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 16 juni 2020 om 12:19
Minni, een Lamborghini rijdt een tikje anders dan een gemiddelde Opel of Toyota.minnimouse schreef: ↑16-06-2020 12:12Nou ja, ‘domme actie’. Hij heeft zijn rijbewijs, dus rijden kan hij. Dit kan iedereen overkomen toch?
Als je bij zo'n auto bij wijze van spreken je kleine teen een milimeter naar beneden drukt op het gaspedaal wordt je in je stoel gedrukt door de kracht van de motor. Je moet in zo'n auto echt leren rijden. Het wordt vaak onderschat.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 16 juni 2020 om 12:19
Wat een kwal is het toch ook.luca schreef: ↑16-06-2020 12:10https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... l-bedrogen
En goed dat Jill eindelijk voor zichzelf opkomt.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 16 juni 2020 om 13:03
Echt he. Wat moet het voor haar pijnlijk zijn om elke keer hem zo te zien reageren in de media.fashionvictim schreef: ↑16-06-2020 12:19Wat een kwal is het toch ook.
En goed dat Jill eindelijk voor zichzelf opkomt.
Hij denkt alleen maar aan zichzelf.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 16 juni 2020 om 13:05
Tuurlijk. Daarom is hij al eerder van de weg gehaald in het verleden. Ligt vast niet aan zijn rijstijl.minnimouse schreef: ↑16-06-2020 12:12Nou ja, ‘domme actie’. Hij heeft zijn rijbewijs, dus rijden kan hij. Dit kan iedereen overkomen toch?

https://www.ad.nl/show/dave-roelvink-na ... ~a0db4129/

dinsdag 16 juni 2020 om 13:06
dinsdag 16 juni 2020 om 14:33
Misschien niet meteen alles invullen? Ik heb het over dit incident. Hoe moet ik nou weten wat hij in het verleden heeft uitgespookt?Luci_Morgenster schreef: ↑16-06-2020 13:05Tuurlijk. Daarom is hij al eerder van de weg gehaald in het verleden. Ligt vast niet aan zijn rijstijl.![]()
https://www.ad.nl/show/dave-roelvink-na ... ~a0db4129/
En ja, ik lees nu dat er zo’n auto een andere benadering nodig heeft.
dinsdag 16 juni 2020 om 14:36
Och, Nicole Kidman maakt ook nog films toch. En die heeft helemaal een bevroren gezicht.
dinsdag 16 juni 2020 om 14:44
Ik rij met die auto bij een stoplicht weg en door de kracht van die auto begint de achterkant te slingeren,” vertelt Dave. “Ik ben die auto niet helemaal gewend, de kracht van die auto. Ik probeer terug te sturen, maar voor ik het weet, zit ik op een paal.”
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

dinsdag 16 juni 2020 om 14:53
Kan ik ook niet naar kijken. En ja, dat ligt aan mij.SweetFirefly schreef: ↑16-06-2020 14:36Och, Nicole Kidman maakt ook nog films toch. En die heeft helemaal een bevroren gezicht.
dinsdag 16 juni 2020 om 16:04
Iedereen moet het zelf weten, dat klopt. Maar persoonlijk vind ik het wel vervelend dat je zo ongeveer geen film of serie meer aan kan zetten zonder een iets oudere vrouw te zien die iets aan zichzelf heeft laten doen. Ik vind dat jammer ja, dat dat "het nieuwe normaal" lijkt te zijn geworden, plus dat ik het heel jammer vind dat jonge meisjes en vrouwen op die manier niet zien hoe een vrouw eruit ziet zonder dat ze iets heeft laten doen of zonder dat er een filter overheen zit waardoor je geen enkele porie of oneffenheid meer ziet. Daarbij vind ik het ook spijtig dat die filmindustrie kennelijk zo in elkaar zit dat dit nodig is.
dinsdag 16 juni 2020 om 16:06
Tja, ik heb er geen verstand van en weet natuurlijk niet precies wat ze heeft laten doen, maar ze had het in seizoen 1 ook echt al.watdachtjehiervan schreef: ↑16-06-2020 12:07Hoe kan ze dan lijnen om haar mond hebben? Rimpels bij het fronzen en kraaienpootjes om haar ogen? En wat heeft filters dan voor nut? Het gaat er toch juist om dat je al die dingen dan niet hebt?
Ik heb het over seizoen 1.

dinsdag 16 juni 2020 om 16:31
Absoluut waar. Het is geen speelgoed.SweetFirefly schreef: ↑16-06-2020 12:19Minni, een Lamborghini rijdt een tikje anders dan een gemiddelde Opel of Toyota.
Als je bij zo'n auto bij wijze van spreken je kleine teen een milimeter naar beneden drukt op het gaspedaal wordt je in je stoel gedrukt door de kracht van de motor. Je moet in zo'n auto echt leren rijden. Het wordt vaak onderschat.

dinsdag 16 juni 2020 om 16:32
meisje85 schreef: ↑16-06-2020 16:04Iedereen moet het zelf weten, dat klopt. Maar persoonlijk vind ik het wel vervelend dat je zo ongeveer geen film of serie meer aan kan zetten zonder een iets oudere vrouw te zien die iets aan zichzelf heeft laten doen. Ik vind dat jammer ja, dat dat "het nieuwe normaal" lijkt te zijn geworden, plus dat ik het heel jammer vind dat jonge meisjes en vrouwen op die manier niet zien hoe een vrouw eruit ziet zonder dat ze iets heeft laten doen of zonder dat er een filter overheen zit waardoor je geen enkele porie of oneffenheid meer ziet. Daarbij vind ik het ook spijtig dat die filmindustrie kennelijk zo in elkaar zit dat dit nodig is.
Het boeit mij ansich helemaal niet, ik vind vooral geen gezicht. Het is vooral met het voorhoofd en de lippen vaak geen enkele verbetering en de meeste krijgen er een raar gezicht van.
Ik vind Christine Appelgate er verder prima uit zien, dus waarom toch die antifrons en die lip zo? En zouden ze het echt echt echt mooi vinden als ze zich zelf op beeld zien na zo'n ingreep?
Vind vooral zonde vaak.

dinsdag 16 juni 2020 om 16:34
Met zijn eigen auto kon hij ook al 180km/u door de stad heen crossen hoor.
dinsdag 16 juni 2020 om 20:29
Ik kan me er zelfs een hele film of serie kapot aan ergeren. Het maakt je nl erg bewust van iemands uiterlijk en kom daardoor moeilijk in het verhaal omdat ik me elk shot afvraag wat het is dat niet klopt aan het gezicht en dan meer daar mee bezig ben dan met het genot van een serie!
Ik heb het zeker bij Dead To Me, ook recent nog bij Big Little Lies met Nicole Kidman. Ze kan zeker wel haar mimiek gebruiken, dus waarschijnlijk geen botox, maar de fillers zijn gaan 'lopen' waardoor haar lippen, jukbeenderen en wangen te snel weer moesten worden opgevuld en ze een geheel opgevuld hoofd heeft gekregen als een kadaver dat weken in een meer heeft liggen dompelen en is gaan opzwellen.

dinsdag 16 juni 2020 om 20:45
ClaireUnderwood schreef: ↑16-06-2020 10:14Als iemand uitgekookt is, is zij het wel:-)
Luister eens naar deze podcast: een nijlpaard kon lachen. Er wordt wat verteld over Ruth Jacott.....
Wat is er dan met Ruth Jacott?