Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!
zondag 24 april 2022 om 19:02
snug schreef: ↑24-04-2022 15:45De advocaat van Amber maakte nogal een blunder.
Amber zou aan een vriend van Johnny kneuzingen hebben laten zien, maar die vriend getuigde dat er niets geks aan haar gezicht te zien was.
Die advocaat probeerde te doen alsof Amber make-up en zalfjes op had en het daarom niet te zien was. Dus die vraagt aan die vriend: Weet je wel wat Amicazalf is?
Amica wat?
Amicazalf (nadrukkelijk)
Wat?
Bleek ze Arnicazalf te bedoelen, had ze de 'rn' als 'm' gelezen.
En dit was dus als sterk punt bedoeld.
Die advocaten zijn niet goed wijs joh. Er was ook eentje aan het hameren op die vriend van Johnny, of hij Amber wel eens een kus op haar wang gaf en met hoeveel kracht dat dan was. Waar slaat het allemaal op?
Ik heb sterk het idee dat ze zelf ook wel weten dat ze deze zaak gaan verliezen en dus maar proberen af te leiden met allerlei onzin.
zondag 24 april 2022 om 19:22
Over een toon gesproken.Rijksmuseum schreef: ↑24-04-2022 15:57Tja dom, dat vind ik dan weer van de toon die jij aan slaat. Is wat he, dat men het vanuit meerdere perspectieven bekijkt. Kan zo maar je leven verrijken, over dom gesproken.
zondag 24 april 2022 om 19:45
De advocaten van Amber hebben geen bewijs. Johnny wel. Zo zou ze ernstig zijn mishandeld zijn op een bepaalde dag in december; lippen gebarsten/kapot, gebroken ribben, blauw oog etc en dan verschijnt ze de dag erna in een talkshow van James Corden waarin helemaal niets van dat alles te zien, ze doet lekker lenig voor de camera, ook degene die haar make up (Samantha McMillen) die dag deed, zag niets.
Haar persoonlijk assistent, Kate James, is weleens door Amber verbaal aangevallen (Amber heeft ook in haar gezicht gespuugd), sterker nog, Kate heeft getuigd dat Amber een verkrachtservaring van haar heeft gejat….
In de Sun case getuigde Whitney Heard (haar zus) dat Amber nooit gewelddadig naar haar is geweest. In een YouTube filmpje van een aantal jaren geleden geeft Whitney aan vrienden toe dat ze blauwe plekken (zichtbaar) is opgelopen in een ruzie met Amber. Ook een voormalig werkgever (Jennifer Howell) van Whitney Heard heeft verklaard dat Amber haar misbruikte (geestelijk en fysiek)….
Amber is in 2009 gearresteerd op het vliegveld voor het aanvallen van haar destijds vrouw, Taysa von Ree. Ze moest ervoor een nachtje in de bak blijven. Er zijn opnames dat ze erna voorwaardelijk vrij kwam.
Ook het Overhaulin filmpje waarin Amber opvliegend reageert, is weer tekenend. Zelfde stijl als de geluidsopnames.
Dit zijn een paar voorbeelden. Deze voorbeelden zijn zowel in de Sun case als nu voor de Virginia case ingediend en voor publiek zichtbaar.
Juist als zelfbenoemde voorvechtster van metoo en modern feminisme mag Amber nu weleens tot de verantwoording worden geroepen.
Haar persoonlijk assistent, Kate James, is weleens door Amber verbaal aangevallen (Amber heeft ook in haar gezicht gespuugd), sterker nog, Kate heeft getuigd dat Amber een verkrachtservaring van haar heeft gejat….
In de Sun case getuigde Whitney Heard (haar zus) dat Amber nooit gewelddadig naar haar is geweest. In een YouTube filmpje van een aantal jaren geleden geeft Whitney aan vrienden toe dat ze blauwe plekken (zichtbaar) is opgelopen in een ruzie met Amber. Ook een voormalig werkgever (Jennifer Howell) van Whitney Heard heeft verklaard dat Amber haar misbruikte (geestelijk en fysiek)….
Amber is in 2009 gearresteerd op het vliegveld voor het aanvallen van haar destijds vrouw, Taysa von Ree. Ze moest ervoor een nachtje in de bak blijven. Er zijn opnames dat ze erna voorwaardelijk vrij kwam.
Ook het Overhaulin filmpje waarin Amber opvliegend reageert, is weer tekenend. Zelfde stijl als de geluidsopnames.
Dit zijn een paar voorbeelden. Deze voorbeelden zijn zowel in de Sun case als nu voor de Virginia case ingediend en voor publiek zichtbaar.
Juist als zelfbenoemde voorvechtster van metoo en modern feminisme mag Amber nu weleens tot de verantwoording worden geroepen.
zondag 24 april 2022 om 19:49
Dat is tijdens deze rechtszaak naar voren gekomen en door Depp bevestigd. Dat werd eerder ontkent. Er was al een affaire met Amber voordat hij Vanessa verliet.
zondag 24 april 2022 om 19:56
Beetje flauw om dat eruit te halen, terwijl ik daarna overdenk dat het heel goed mogelijk is dat als zij borderline heeft Depp niet met en niet zonder haar kon. En dat je verslaafd kan raken aan de pieken in de relatie met zo'n persoon. Als ik dat als enige zinnetje had geschreven dan had je zeker een punt gehad.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 april 2022 om 20:14
Arme Vanessa Paradis. Dat lijkt me echt een schat.StardustZiggy schreef: ↑24-04-2022 19:49Er was al een affaire met Amber voordat hij Vanessa verliet.
zondag 24 april 2022 om 20:27
Dat wist ik niet. Toch jammer van hem, wat een tegenvaller. Vanessa Paradis lijkt me een leuke vrouw, wat zal hij een spijt hebbenStardustZiggy schreef: ↑24-04-2022 19:49Dat is tijdens deze rechtszaak naar voren gekomen en door Depp bevestigd. Dat werd eerder ontkent. Er was al een affaire met Amber voordat hij Vanessa verliet.
zondag 24 april 2022 om 20:29
Bwah, ik gok dat Vanessa voor een stuk blij is dat ze van die (ex-)drugs-verslaafde vreemdgaande kerel af is.Rijksmuseum schreef: ↑24-04-2022 20:27Dat wist ik niet. Toch jammer van hem, wat een tegenvaller. Vanessa Paradis lijkt me een leuke vrouw, wat zal hij een spijt hebben![]()
En zij wou terug naar Frankrijk, terwijl hij in Amerika wou blijven ...
Werkt nogal moeilijk als je samen kinderen hebt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 24 april 2022 om 20:31
Ze hadden elkaar al in 2009 ontmoet en in 2012 is Johnny gescheiden en daar was die Amber ook meteen in het plaatje. Echt meteen.
Dus was zonder dat ze het bevestigen ook een redelijk logische conclusie.
Maalt hem geen vrouwenmepper hoor, helemaal niet!
Maar een ouwe vent die gaat voor het jonge strakke blaadje, ik was meteen beetje afgekickt van hem.
Ik hoop voor hem dat dit snel over is en verder klaar is hierna.
Maar een ouwe vent die gaat voor het jonge strakke blaadje, ik was meteen beetje afgekickt van hem.
zondag 24 april 2022 om 20:33
Ze hadden een kasteel in Frankrijk en woonden daar ook toch? Al zat hij vast veel in de USA.
zondag 24 april 2022 om 21:52
zondag 24 april 2022 om 22:13
Jij en je vriendinnetjes hier staffen je het ongeluk op basis van 1 zinnetje. Je bent hypocriet.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 19:56Beetje flauw om dat eruit te halen, terwijl ik daarna overdenk dat het heel goed mogelijk is dat als zij borderline heeft Depp niet met en niet zonder haar kon. En dat je verslaafd kan raken aan de pieken in de relatie met zo'n persoon. Als ik dat als enige zinnetje had geschreven dan had je zeker een punt gehad.
zondag 24 april 2022 om 22:43
Ik zal het je nog een keer uitleggen dan.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 22:38Grapjas. Ik staf nooit.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Je geeft Depp de schuld van de toxische relatie met Heard omdat hij niet wegging en drugs gebruikt.
Als je over een vrouw hetzelfde zegt krijg je een ban. Ook als je dat verpakt in heel veel mitsen en maren.
Je bent hypocriet.
zondag 24 april 2022 om 22:54
nou nee hoor, Ik was ook wel van de mits en de maar en ben er nog.smulrol schreef: ↑24-04-2022 22:43Ik zal het je nog een keer uitleggen dan.
Je geeft Depp de schuld van de toxische relatie met Heard omdat hij niet wegging en drugs gebruikt.
Als je over een vrouw hetzelfde zegt krijg je een ban. Ook als je dat verpakt in heel veel mitsen en maren.
Je bent hypocriet.
zondag 24 april 2022 om 23:31
Hij legt het zelf heel duidelijk (en geloofwaardig) uit tijdens de rechtszaak: “I stayed because my father stayed.” Hij kende de verrotte situatie uit zijn eigen jeugd, en hij wilde niet falen (na zijn scheiding van Vanessa Paradis). Dat zijn sterke argumenten, psychologisch gezien, maar wel destructief.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 19:56Beetje flauw om dat eruit te halen, terwijl ik daarna overdenk dat het heel goed mogelijk is dat als zij borderline heeft Depp niet met en niet zonder haar kon. En dat je verslaafd kan raken aan de pieken in de relatie met zo'n persoon. Als ik dat als enige zinnetje had geschreven dan had je zeker een punt gehad.
maandag 25 april 2022 om 06:05
Ik benoemde dat Johnny wel spijt zal hebben.
maandag 25 april 2022 om 07:10
Ik ben een beetje klaar met je gezuig en je valse beschuldigingen. Dat ik andere mensen staf samen met mijn vriendinnetjes (wie dan?) en op die manier bannen aannaai.smulrol schreef: ↑24-04-2022 22:43Ik zal het je nog een keer uitleggen dan.
Je bent hypocriet.
Ik zou zeggen, staf me, geef je motivatie even aan bij de Mods waarom en check meteen even bij ze of ik een loszittende staf heb.
Je leest ontzettend selectief, ik geef Depp niet de schuld, ik geef daarna namelijk aan dat het moeilijk is om weg te komen uit een toxische relatie omdat er verslavende aspecten aan zo'n relatie zitten. Voor hem is het kennelijk ook een bekend patroon, zoals zijn vader en moeder leefden, wat door anderen is gezegd.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 25 april 2022 om 07:31
Wat heeft leeftijdsverschil er nou weer mee te maken?LuciFee2022 schreef: ↑24-04-2022 20:31Ze hadden elkaar al in 2009 ontmoet en in 2012 is Johnny gescheiden en daar was die Amber ook meteen in het plaatje. Echt meteen.
maandag 25 april 2022 om 07:35
Zowel uit zijn verklaringen en bewijs blijkt dat hij dat deed, maar dat zij dan gewoon achter hem aan bleef gaan en de confrontatie bleef zoeken.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 12:29En je punt is?
Dat beiden schuld hebben?
OOK als het begint bij verbaal geweld vind ik alsnog dat degene die de klappen uitdeelt weg had kunnen lopen uit de situatie voordat hij of zij de beheersing verloor
In den beginne had ik het idee dat Depp fout zat, maar inmiddels denk ik echt dat Heard het probleemgeval is.