Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!
maandag 25 april 2022 om 08:16
Ja, wat ik al eerder zei, degene die de klappen uitdeelt moet eerder uit de situatie stappen.
Stressed is just desserts spelled backwards

maandag 25 april 2022 om 08:44
Hoe doe je dat als iemand achter je aan blijft lopen?Maleficent schreef: ↑25-04-2022 08:16Ja, wat ik al eerder zei, degene die de klappen uitdeelt moet eerder uit de situatie stappen.
Ik heb een aardig deel gekeken van het verhoor van Depp en krijg daaruit echt het beeld van een Heard die Depp emotioneel compleet kapot aan het maken was. En ook vrij doelbewust.
Dan zal het best zo zijn dat Depp met zijn alcohol- en drugsgebruik in ruzies ook niet altijd binnen de lijnen heeft gekleurd, maar als je maar blijft zieken en zuigen, dan ben je in mijn ogen geen slachtoffer meer. Dan ben je op zijn minst medeschuldig aan de escalatie die dan volgt.
Ik vind het vooral buitengewoon triest om te zien. Depp zit daar als een zielig hoopje, weinig over van de man die hij ooit was en Heard lijkt gewoon een sociopaat te zijn en van haar is overigens ook weinig meer overgebleven. Ooit een hele aantrekkelijke vrouw en nu zit daar gewoon een heel naar mens in die hoek.
maandag 25 april 2022 om 09:13
maandag 25 april 2022 om 10:22
Hoezo? Ze zijn toch al gescheiden? Roddel en achterklap over de rechtzaak is dit dan toch? Of mis ik hier wat.vivapimpelmees schreef: ↑25-04-2022 08:51Waarom gaat het hier nu steeds over die rechtzaak? Dit hoort in het verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden topic.
maandag 25 april 2022 om 10:26
Ik ben het hier helemaal mee eens, zo werkt het helaas echt.Maleficent schreef: ↑25-04-2022 07:10Ik ben een beetje klaar met je gezuig en je valse beschuldigingen. Dat ik andere mensen staf samen met mijn vriendinnetjes (wie dan?) en op die manier bannen aannaai.
Ik zou zeggen, staf me, geef je motivatie even aan bij de Mods waarom en check meteen even bij ze of ik een loszittende staf heb.
Je leest ontzettend selectief, ik geef Depp niet de schuld, ik geef daarna namelijk aan dat het moeilijk is om weg te komen uit een toxische relatie omdat er verslavende aspecten aan zo'n relatie zitten. Voor hem is het kennelijk ook een bekend patroon, zoals zijn vader en moeder leefden, wat door anderen is gezegd.

maandag 25 april 2022 om 10:31
Dat is ook waar, zo werkt dat ook bij vrouwen, dat zou bij een man niet anders moeten zijn.
Ik vind wat van zijn keuzes, voor dit alles ook. Ik vind echt een beetje een kwal, terwijl ik vroeger met hem dweepte als tiener. En ik al zijn films in de kast heb staan.
Ik zie hem niet als een vrouwenmepper, ik zie een toxische relatie en dacht dat beiden redelijk veel invloed hadden op die situatie, ook door de drank en gedrag buiten het huis van hem, maar denk ondertussen wel dat dat Amber echt een stuk gekker en manipulatiever is dan hij. Die is echt knettergek en zuigend.
Ik vind wat van zijn keuzes, voor dit alles ook. Ik vind echt een beetje een kwal, terwijl ik vroeger met hem dweepte als tiener. En ik al zijn films in de kast heb staan.
Ik zie hem niet als een vrouwenmepper, ik zie een toxische relatie en dacht dat beiden redelijk veel invloed hadden op die situatie, ook door de drank en gedrag buiten het huis van hem, maar denk ondertussen wel dat dat Amber echt een stuk gekker en manipulatiever is dan hij. Die is echt knettergek en zuigend.
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 25-04-2022 10:32
4.80% gewijzigd

maandag 25 april 2022 om 10:32
Vraagje voor de mensen die dit al langer en intensiever volgen (net pas voor het eerst filmpjes van de trial gezien).
Klopt dat dat de publieke opinie in de zaken Heard/Depp enorm is veranderd? Ik had namelijk eerst het idee dat (vooral) Depp als de kwaaie pier werd weggezet. Mogelijk door de dubbele standaard voor mannen en vrouwen.
En komt die kentering door haar gelieg en provocaties?
Klopt dat dat de publieke opinie in de zaken Heard/Depp enorm is veranderd? Ik had namelijk eerst het idee dat (vooral) Depp als de kwaaie pier werd weggezet. Mogelijk door de dubbele standaard voor mannen en vrouwen.
maandag 25 april 2022 om 10:32
Maar John was volgens mij ook af en toe in de war, zeker hoe hij praat over zijn ex-vrouw Vanessa en Amber waar hij mee zou trouwen.
https://www.cybernistas.com/2022/04/22/ ... lton-john/

maandag 25 april 2022 om 10:36
andnowwedance schreef: ↑25-04-2022 10:32Vraagje voor de mensen die dit al langer en intensiever volgen (net pas voor het eerst filmpjes van de trial gezien).
En komt dat door haar gelieg en provocaties?
Nou, 99% van de gevallen dat vrouwen claimen dat de ander de kwaaie pier is, is dat ook zo. Helaas zal dit gedoe van haar weer zorgen voor mannen die daar niet aan willen.

Denk ook dat zijn drankmisbruik en ander vervelend gedrag in die tijd niet meehielp voor dat beeld. Want het is ook soms gewoon geen leuke man.
Maar misschien zit er wel iets in dat een man niet snel als een slachtoffer gezien wordt, dat omdat niet vaak voorkomt en de man nu eenmaal wel fysiek vaak sterker zijn. Maar het lijkt allemaal nu ook vooral op psychische geweld en gezuig en ander toxisch drama. Dat niet per se van hem afkomt nee.

maandag 25 april 2022 om 10:40
Ik denk dat het normaal is dat als een vrouw een man beschuldigd van mishandeling dat we die klacht serieus nemen en de man dus al snel schuldig achten. Normaal als in: zo werkt dat in de praktijk, niet als zo hoort dat, want zo hoort dat natuurlijk niet.andnowwedance schreef: ↑25-04-2022 10:32Vraagje voor de mensen die dit al langer en intensiever volgen (net pas voor het eerst filmpjes van de trial gezien).
Heard is gewoon heel goed geweest in het slachtoffer spelen en Depp had daarnaast ook wel een verleden waarin hij vervelend was onder invloed. Dus de beeldvorming was enorm in zijn nadeel.
Maar inmiddels zien en horen we hoe Heard zich gedragen heeft en daar lusten de honden geen brood van. Het beeld wat nu ontstaat is dat zij echt een bijzonder naar mens is, zwaar mentaal beschadigd (Depp overigens ook, maar dan meer richting slachtoffer met een vader die kennelijk ook slachtoffer was binnen de relatie van zijn ouders) en een prima voorbeeld van hurt people, hurt people.
En dat soort vrouwen (/mensen, maar daar heb ik persoonlijk dan geen ervaring mee) kunnen heel verslavend zijn en het is niet makkelijk om daarvan weg te lopen. Heel manipulatief.
De kentering komt dus m.i. door wat we nu zien van het aandeel dat Heard heeft in het geheel en ook door wat Depp nu heeft verklaard. Want dat klinkt allemaal heel overtuigend.

maandag 25 april 2022 om 10:42
Dat is ook waar.vivapimpelmees schreef: ↑25-04-2022 08:51Waarom gaat het hier nu steeds over die rechtzaak? Dit hoort in het verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden topic.

maandag 25 april 2022 om 10:43
Goh, een man die zijn ex een kut noemt in een email naar een andere man. Dat vind ik nou niet zo schokkend.Sjaantje37 schreef: ↑25-04-2022 10:32Maar John was volgens mij ook af en toe in de war, zeker hoe hij praat over zijn ex-vrouw Vanessa en Amber waar hij mee zou trouwen.

maandag 25 april 2022 om 10:47
Dat is natuurlijk onzin. Vrouwen kunnen net zulke nare mensen zijn als mannen. En er zijn echt heel veel toxische vrouwen op de wereld. Mannen gebruiken vaker fysiek geweld natuurlijk, omdat mannen doorgaans meer kracht hebben (al hoeft dat niet, je hebt ook fysiek sterke mannen die zich niet fysiek verdedigen, zoals ook Depp dat claimt: ik sla geen vrouwen), maar vrouwen stellen daar dan weer psychologisch geweld tegenover.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:36Nou, 99% van de gevallen dat vrouwen claimen dat de ander de kwaaie pier is, is dat ook zo.

Zo dan!LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:39Een van de slachtoffers van Glennis en haar gang, is pas van de week weer aan het werk gegaan. Blijkbaar omdat de lichamelijke klachten nu pas geheel geheeld/over zijn.
Dat klinkt wel heftig, gaat zij en die groep daar nog voor veroordeeld worden eerdaags?

Nee, en een ouwe man met en jong meisje ook niet.
Het is gewoon niet zo leuke man met problemen met drank en drugs. En zij spoort ook niet. En dat begint een relatie.
En gaat toch niet om schokkend? Gaat om gehele beeld, daar gaat nu al pagina's over.

Ik neem aan van wel, maar dat kan zomaar een jaar duren voordat ze daarvoor bij de rechtbank moet verschijnen.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:39Een van de slachtoffers van Glennis en haar gang, is pas van de week weer aan het werk gegaan. Blijkbaar omdat de lichamelijke klachten nu pas geheel geheeld/over zijn.
Dat klinkt wel heftig, gaat zij en die groep daar nog voor veroordeeld worden eerdaags?

maandag 25 april 2022 om 10:48
Kijk daar is het al.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 10:47Dat is natuurlijk onzin. Vrouwen kunnen net zulke nare mensen zijn als mannen. En er zijn echt heel veel toxische vrouwen op de wereld. Mannen gebruiken vaker fysiek geweld natuurlijk, omdat mannen doorgaans meer kracht hebben (al hoeft dat niet, je hebt ook fysiek sterke mannen die zich niet fysiek verdedigen, zoals ook Depp dat claimt: ik sla geen vrouwen), maar vrouwen stellen daar dan weer psychologisch geweld tegenover.

maandag 25 april 2022 om 10:48
Enorm bloed-onder-de-nagel-zuiggedrag.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 10:47Dat is natuurlijk onzin. Vrouwen kunnen net zulke nare mensen zijn als mannen. En er zijn echt heel veel toxische vrouwen op de wereld. Mannen gebruiken vaker fysiek geweld natuurlijk, omdat mannen doorgaans meer kracht hebben (al hoeft dat niet, je hebt ook fysiek sterke mannen die zich niet fysiek verdedigen, zoals ook Depp dat claimt: ik sla geen vrouwen), maar vrouwen stellen daar dan weer psychologisch geweld tegenover.
maandag 25 april 2022 om 10:50
Hoezo? Ze zijn toch al gescheiden? Roddel en achterklap over de rechtzaak is dit dan toch? Of mis ik hier wat.vivapimpelmees schreef: ↑25-04-2022 08:51Waarom gaat het hier nu steeds over die rechtzaak? Dit hoort in het verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden topic.

maandag 25 april 2022 om 10:50
Gelukkig wil ze de tijd terugdraaien als het kon.

https://www.nu.nl/achterklap/6196758/gl ... aaien.html

maandag 25 april 2022 om 10:51
Leeftijdsverschil is irrelevant (Heard was ook geen jong meisje, maar 26 toen ze een relatie kregen en van wat blijkt ook allesbehalve een weerloos jong meisje). En wat hij in die email heeft geschreven is ook irrelevant voor deze zaak.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:47Nee, en een ouwe man met en jong meisje ook niet.
Het is gewoon niet zo leuke man met problemen met drank en drugs. En zij spoort ook niet. En dat begint een relatie.
En gaat toch niet om schokkend? Gaat om gehele beeld, daar gaat nu al pagina's over.
Ik denk dat het juist helpt om de focus te houden op wat er toe doet. Al is dit wellicht niet het topic ervoor om niet alles erbij te halen voor de beeldvorming.