Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!
zondag 24 april 2022 om 12:22
Die negatieve spiraal en toxische relatie is er vaker als er uiteindelijk klappen vallen.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 11:55Ja vind ik ook. Er is bij Johnny Depp bewijs dat zij verbaal en fysiek agressief was tegen hem.
Door geluidsopnames en door verwondingen bij hem.
En hij was zelf verbaal agressief. Ze haalden niet het beste in elkaar naar boven, al dan niet onder invloed.
zondag 24 april 2022 om 12:29
En je punt is?
Dat beiden schuld hebben?
OOK als het begint bij verbaal geweld vind ik alsnog dat degene die de klappen uitdeelt weg had kunnen lopen uit de situatie voordat hij of zij de beheersing verloor
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 april 2022 om 12:38
Ik vind zo'n rechtszaak in de VS zo moeilijk te interpreteren, de belangen zijn anders, het gaat om zoveel meer geld. Johnny komt heel geloofwaardig over, ik neig meer naar hem te geloven, maar vind het ook weer onbegrijpelijk dat hij bij haar bleef als zo snel al de boel escaleerde. Misschien een kwestie van niet met haar en niet zonder haar kunnen, als ze borderline/narcisme heeft, zoals wordt gezegd, dan kan dat zeker zo zijn, want dan zijn de pieken hoog en verslavend voor de ander.
Dat ze beiden regelmatig onder invloed waren helpt niet, en ik geloof direct dat hij nooit fysiek agressief is naar een vrouw, maar in het verleden timmerde hij als hij dronken was hotelkamers in elkaar, hij is bekend met een kwade dronk (soms ) en smijten met spullen voelt als een heel onveilige situatie als je daar bij bent. Ze zijn beiden acteur dus dat kunnen ze inzetten. Ik vind het echt heel moeilijk, deze zaak.
Dat ze beiden regelmatig onder invloed waren helpt niet, en ik geloof direct dat hij nooit fysiek agressief is naar een vrouw, maar in het verleden timmerde hij als hij dronken was hotelkamers in elkaar, hij is bekend met een kwade dronk (soms ) en smijten met spullen voelt als een heel onveilige situatie als je daar bij bent. Ze zijn beiden acteur dus dat kunnen ze inzetten. Ik vind het echt heel moeilijk, deze zaak.
zondag 24 april 2022 om 12:44
@maleficent Amber dreigde als hij weg wilde gaan met zelfmoord. En dat was een gevoelige snaar bij hem. Typische borderline dame dus.
Plus hij gaf aan dat hij haar wilde helpen in eerste instantie. Om zichzelf terug te vinden. Hij snapte niet waar die leuke meid was gebleven wie ze in het begin was.
Plus hij gaf aan dat hij haar wilde helpen in eerste instantie. Om zichzelf terug te vinden. Hij snapte niet waar die leuke meid was gebleven wie ze in het begin was.
zondag 24 april 2022 om 12:46
Hij heeft zijn vrouw verlaten voor zeer haar, een zeer jong ding, denkt dus met zijn piemel.
Hij drinkt veel en inderdaad is ook niet heilig. Hij smijt met geld en spullen en gebruikt veel drugs. Soms kwade dronk inderdaad.
Zij spoort voor geen meter. Ze gaan daten, alles geweldig en dan trouwen en dan gaat het mis.
Ik vind Johhny een briljant acteur en ik vind haar ook bizar raar en zelfs eng gedrag vertonen. Echt knettergek.
En geloof ook veel niet. Maar doen alsof die man geen aandeel heeft is ook beetje naïef.
Dat dit nu al jaren af en aan loopt met civiele rechtszaken is ook echt bizar. Hopelijk is nu klaar hierna voor hem ook.
Hij drinkt veel en inderdaad is ook niet heilig. Hij smijt met geld en spullen en gebruikt veel drugs. Soms kwade dronk inderdaad.
Zij spoort voor geen meter. Ze gaan daten, alles geweldig en dan trouwen en dan gaat het mis.
Ik vind Johhny een briljant acteur en ik vind haar ook bizar raar en zelfs eng gedrag vertonen. Echt knettergek.
En geloof ook veel niet. Maar doen alsof die man geen aandeel heeft is ook beetje naïef.
Dat dit nu al jaren af en aan loopt met civiele rechtszaken is ook echt bizar. Hopelijk is nu klaar hierna voor hem ook.
zondag 24 april 2022 om 13:03
https://www.hln.be/celebrities/make-upm ... ~aa33225a/
Ongeloofwaardig van Amber. En slordig gelogen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 april 2022 om 13:21
Mooi onderuit gehaald door het make-up merk.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-04-2022 13:03https://www.hln.be/celebrities/make-upm ... ~aa33225a/
zondag 24 april 2022 om 13:28
Alleen komt dit de rechtzaal volgens mij niet in en mogen de juryleden niet op SM etc. tijdens het proces.
zondag 24 april 2022 om 13:38
Oke toegegeven; ik kan dit afzeiken, maar ben eigenlijk jaloers. Ben al blij dat ik na een aantal corona jaren weer geld heb voor één vakantie met mijn gezinkoreana schreef: ↑24-04-2022 11:41https://www.mediacourant.nl/2022/04/bas ... derlander/
Schiphol was gisteren, op de eerste dag van de meivakantie, een chaos vanwege de staking van het grondpersoneel van KLM. Ook Bas Smit en Nicolette van Dam waren op de luchthaven en vreesden dat hun twaalfde vakantie van het jaar in het water zou vallen. Die twee wilden gewoon lekker aan de sangria en hebben een hekel aan wachten.
De foto waarin Bas de piloot prijst kan op forse kritiek rekenen van de Gewone Man, maar miljonairs als Wendy, zoals het artikel aangeeft, hem wel geweldig vindt, en Patty geeft in Shownieuws aan dat Bas echt zo leuk is.
Nou, énig....
zondag 24 april 2022 om 13:46
Zijn advocaten zullen dit toch wel inbrengen ?
Ze lijkt wel meer “ foutjes “ te maken.
https://poptopic.com.au/news/amber-hear ... ry-photos/
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... lying.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 april 2022 om 13:58
Ik vind Bas Smit niet leuk maar de afgunst tegenwoordig ook niet. Waarom moet er altijd overal bij staan dat een ander het niet kan betalen?koreana schreef: ↑24-04-2022 11:41https://www.mediacourant.nl/2022/04/bas ... derlander/
Schiphol was gisteren, op de eerste dag van de meivakantie, een chaos vanwege de staking van het grondpersoneel van KLM. Ook Bas Smit en Nicolette van Dam waren op de luchthaven en vreesden dat hun twaalfde vakantie van het jaar in het water zou vallen. Die twee wilden gewoon lekker aan de sangria en hebben een hekel aan wachten.
De foto waarin Bas de piloot prijst kan op forse kritiek rekenen van de Gewone Man, maar miljonairs als Wendy, zoals het artikel aangeeft, hem wel geweldig vindt, en Patty geeft in Shownieuws aan dat Bas echt zo leuk is.
Nou, énig....
zondag 24 april 2022 om 14:44
Ik doe niet alsof hij geen aandeel heeft. Maar de dingen die jij noemt zijn niet ongewoon in Hollywood en daar is niemand voor gecancelled. Johnny Depp wordt in mijn ogen dus onterecht gecancelled en daar gaat het mij om.LuciFee2022 schreef: ↑24-04-2022 12:46Hij heeft zijn vrouw verlaten voor zeer haar, een zeer jong ding, denkt dus met zijn piemel.
zondag 24 april 2022 om 14:56
Waaruit is dat gebleken? Dat is nieuw voor mijLuciFee2022 schreef: ↑24-04-2022 12:46Hij heeft zijn vrouw verlaten voor zeer haar, een zeer jong ding, denkt dus met zijn piemel.
zondag 24 april 2022 om 15:05
Rijksmuseum schreef: ↑24-04-2022 08:45Tja, als je alleen die zin uit het hele verhaal haalt.. dat is wat mij betreft pas echt `WTF`.
Nou nergens zeg je in je post 'als we ervan uitgaan dat wat Ellen zegt waar is' dus ja dat maakt het raar. Kun je wel de aandacht weghalen door zo dom te reageren, maar het is nog steeds raar dat je dat wel over Ali schrijft en niet over Ellen.
zondag 24 april 2022 om 15:34
Jouw punt leek te zijn dat Depp niet mag klagen en Heard nog steeds het enige slachtoffer isMaleficent schreef: ↑24-04-2022 12:29En je punt is?
Dat beiden schuld hebben?
OOK als het begint bij verbaal geweld vind ik alsnog dat degene die de klappen uitdeelt weg had kunnen lopen uit de situatie voordat hij of zij de beheersing verloor
Het verschil tussen een man die in een toxische relatie zit en een vrouw is best groot qua ‘je mag niet victim blamen’
zondag 24 april 2022 om 15:39
Maleficent schreef: ↑24-04-2022 12:38Ik vind zo'n rechtszaak in de VS zo moeilijk te interpreteren, de belangen zijn anders, het gaat om zoveel meer geld. Johnny komt heel geloofwaardig over, ik neig meer naar hem te geloven, maar vind het ook weer onbegrijpelijk dat hij bij haar bleef als zo snel al de boel escaleerde. Misschien een kwestie van niet met haar en niet zonder haar kunnen, als ze borderline/narcisme heeft, zoals wordt gezegd, dan kan dat zeker zo zijn, want dan zijn de pieken hoog en verslavend voor de ander.
VICTIM BLAMING!
Hoe hypocriet ben jij, schrijf hetzelfde over een vrouw en je hebt een week een ban
zondag 24 april 2022 om 15:45
De advocaat van Amber maakte nogal een blunder.
Amber zou aan een vriend van Johnny kneuzingen hebben laten zien, maar die vriend getuigde dat er niets geks aan haar gezicht te zien was.
Die advocaat probeerde te doen alsof Amber make-up en zalfjes op had en het daarom niet te zien was. Dus die vraagt aan die vriend: Weet je wel wat Amicazalf is?
Amica wat?
Amicazalf (nadrukkelijk)
Wat?
Bleek ze Arnicazalf te bedoelen, had ze de 'rn' als 'm' gelezen.
En dit was dus als sterk punt bedoeld.
zondag 24 april 2022 om 15:57
Tja dom, dat vind ik dan weer van de toon die jij aan slaat. Is wat he, dat men het vanuit meerdere perspectieven bekijkt. Kan zo maar je leven verrijken, over dom gesproken.
zondag 24 april 2022 om 16:28
Volgens mij stamt dat uit de tijd dat ze toen ooit eens riepen de economie te sponsoren door een strandbedje af te huren ook in een zonnig oord, terwijl mensen toen echt vanwege Corona amper de deur uit mochten, en er ook mensen echt financieel in de knoop zaten, mn. cultuursector, omdat hun inkomsten in 1 klap kelderden.
Dat viel toen ook niet heel goed.
Edit: dit was het bericht: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... stan-ophef
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 24 april 2022 om 16:31
Rijksmuseum schreef: ↑24-04-2022 15:57Tja dom, dat vind ik dan weer van de toon die jij aan slaat. Is wat he, dat men het vanuit meerdere perspectieven bekijkt. Kan zo maar je leven verrijken, over dom gesproken.
Maar je kijkt alleen vanuit het perspectief van Ali!
zondag 24 april 2022 om 18:21