Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 13!

08-12-2022 13:59 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deel 13! Ongeluksgetal :whistle:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
19-05-2023 19:38
ik ook, maar Harry en Meghan kunnen bij een heel aantal mensen sowieso niks goed doen
Exact.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me ook zo enorm frustrerend als de hele pers weer over elkaar heen buitelt om een mening te geven over iets wat je helemaal niet hebt gezegd. Ze hebben nooit gezegd dat ZIJ in gevaar waren, ze zeiden alleen dat het een gevaarlijke situatie was die catastrofaal had kunnen eindigen omdat er OMSTANDERS of andere verkeersdeelnemers gewond of erger hadden kunnen raken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Laat die mensen toch met rust.. hier komt alleen maar meer ellende van.
Alle reacties Link kopieren
En dan te bedenken dat zij hier dag in dag uit mee te maken hebben. Drones boven hun tuin, telelenzen in de bosjes. Ze hebben hun mooie uitzicht moeten afschermen met dichte schuttingen. Altijd maar die lui op je hielen, waar je gaat of staat. Gevangen in een gouden kooi, omdat je oma koningin was.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
En die foto is op het middenpunt van de achtervolging genomen? Aangezien iedereen valt over het niet dragen van de gordel. Dat ze nog niet reden is geen mogelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er natuurlijk ook vergif op innemen dat de foto’s die de paparazzi naar buiten brengen voor henzelf het meest gunstige overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Jon Karthaus zou vreemdgegaan zijn met ene Liza Meerman, een vriendin van zijn vrouw Carolien Spoor.
Het huwelijk zou aan een zijden draadje hangen, aldus Yvonne.
Alle reacties Link kopieren
Een drama voor Justin Kluivert. Drie mannen zijn woensdagavond laat het huis van de voetballer in de buurt van Valencia binnengevallen. Zijn vriendin was thuis en de overvallers hebben haar mishandeld waardoor ze lichte verwondingen opliep. Er zou bijna 200.000 euro aan geld, juwelen en andere spullen van waarde zijn gestolen. Dat melden verschillende Spaanse media.

De drie mannen, die allemaal een capuchon op hadden, zouden de vriendin van de voetballer opgewacht hebben nadat zij laat op de avond de hond had uitgelaten. Toen ze terugkwam bedreigden ze haar en dwongen ze haar de deur te openen.

https://www.ditjesendatjes.nl/voetballe ... euro-gejat
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren
Arme vriendin, dat lijkt me echt een flink trauma als je dat overkomt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
25-05-2023 20:48
Arme vriendin, dat lijkt me echt een flink trauma als je dat overkomt.

Ik ken iemand die dit heeft meegemaakt, inclusief vastgebonden worden en bedreigd (en ze wist écht niet hoe de kluis open moest). Zij heeft echt ernstige PTSS opgelopen.

Afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Soy, Holly en Vayèn bij Secret Duets. Onderstaande site is wellicht niet (heel) betrouwbaar, maar Holly's gezicht sprak boekdelen.

https://www.google.com/amp/s/mannenzake ... e/%3famp=1
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Alle reacties Link kopieren
Robert Doornbos schijnt ook al vreemd te gaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
o.a met Sarah van Zoelen als je Yvonne moet geloven :yawnee:

Sarah van Soelen
Ook zou Robert met een dame in een hotel hebben afgesproken én zou hij vreemd zijn gegaan met Sarah van Soelen. Ze zouden een hele avond hebben gepraat en werden volgens Coldeweijer daarna samen in de parkeergarage gezien. ,,Hij zal haar vast niet alleen even thuis hebben afgezet”, schreef Coldeweijer.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
31-05-2023 12:43
Robert Doornbos schijnt ook al vreemd te gaan.
Dat is het type man waar ik vroeger op zou vallen, toen ik hem een keer op tv zag dacht ik die gaat ook zeker vreemd, en ja hoor! Zou er nu ook nooit meer op vallen.
Alle reacties Link kopieren
Als het waar is dan is dat wel heel triest voor Chantal, die twee zijn net een maand geleden in het huwelijk getreden. Na alle moeilijke jaren rondom hun dochter was er eindelijk de rust om hun relatie officieel te maken.
Als ik me goed herinner was de bruiloft afgelopen april in Nederland klein en gaan ze in juni nog een meerdaags feest in Florence, Italië houden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
31-05-2023 13:13
o.a met Sarah van Zoelen als je Yvonne moet geloven :yawnee:

Sarah van Soelen
Ook zou Robert met een dame in een hotel hebben afgesproken én zou hij vreemd zijn gegaan met Sarah van Soelen. Ze zouden een hele avond hebben gepraat en werden volgens Coldeweijer daarna samen in de parkeergarage gezien. ,,Hij zal haar vast niet alleen even thuis hebben afgezet”, schreef Coldeweijer.
Geen idee of dit waar is hoor, maar ik vind haar zo'n sneu meisje en hoop eigenlijk voor haar dat ze uit de belangstelling verdwijnt. Ze lijkt constant op zoek naar bevestiging. Zo jong, zoveel operaties, aanpappen met bekende, bezette mannen die er volgens mij alleen even overheen gaan (Lul Kleine, Lars Veldwijk en dus mss Robert Doornbos).
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
31-05-2023 13:54
Geen idee of dit waar is hoor, maar ik vind haar zo'n sneu meisje en hoop eigenlijk voor haar dat ze uit de belangstelling verdwijnt. Ze lijkt constant op zoek naar bevestiging. Zo jong, zoveel operaties, aanpappen met bekende, bezette mannen die er volgens mij alleen even overheen gaan (Lul Kleine, Lars Veldwijk en dus mss Robert Doornbos).
Operaties? Je bedoelt fillers en botox denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
31-05-2023 14:05
Operaties? Je bedoelt fillers en botox denk ik.
Oh jee, ik maakte een fout! Ja injectables, ingrepen, you name it.
Al vind ik een borstvergroting wel echt een operatie.
Wat een glijer, die Robert. Daar gaat mijn player radar ook flink van af.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit kan toch niet verbazen inderdaad. Lijkt me een type dat enorm bevestiging zoekt bij de vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Al Pacino (83!) krijgt weer een kind. Dat kind wordt dus vrijwel zeker half wees.
Alle reacties Link kopieren
En de leerplichtambtenaar heeft André Hazes in de smiezen voor een vakantie in 2022. Hij mag de rechter gaan vertellen waarom hij per se buiten de schoolvakanties op vakantie moest.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
31-05-2023 19:01
Al Pacino (83!) krijgt weer een kind. Dat kind wordt dus vrijwel zeker half wees.
Breaking news is dat hij zelf net zo verrast was als wij. Hij is er ook niet superblij mee want ze kennen elkaar nog geen jaar. Zij heeft het verborgen gehouden voor hem, zo gaat het verhaal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
31-05-2023 12:43
Robert Doornbos schijnt ook al vreemd te gaan.
Sneue lul. Net getrouwd en zoveel meegemaakt qua ziekte met hun dochter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven