Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 13!

08-12-2022 13:59 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deel 13! Ongeluksgetal :whistle:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
31-05-2023 19:15
Breaking news is dat hij zelf net zo verrast was als wij. Hij is er ook niet superblij mee want ze kennen elkaar nog geen jaar. Zij heeft het verborgen gehouden voor hem, zo gaat het verhaal.
O zou me niks verbazen dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Morgan-Salander schreef:
25-05-2023 23:59
Soy, Holly en Vayèn bij Secret Duets. Onderstaande site is wellicht niet (heel) betrouwbaar, maar Holly's gezicht sprak boekdelen.

https://www.google.com/amp/s/mannenzake ... e/%3famp=1
Wie zegt dat ze niet gewoon een open relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
31-05-2023 19:04
En de leerplichtambtenaar heeft André Hazes in de smiezen voor een vakantie in 2022. Hij mag de rechter gaan vertellen waarom hij per se buiten de schoolvakanties op vakantie moest.
En Mo maar beweren dat ze als ondernemers gewoon toestemming hadden.
minnimouse schreef:
31-05-2023 19:54
En Mo maar beweren dat ze als ondernemers gewoon toestemming hadden.
Nou idd, dat sloeg ook nergens op. Aangezien je als ondernemer dan ook hard moet maken dat je echt niet in de schoolvakanties op vakantie kunt. A2 zat toen gewoon ziek thuis, en zij doet Instagram dingen die ook echt weleens een weekje zomervakantie niet hoeven.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-05-2023 19:54
En Mo maar beweren dat ze als ondernemers gewoon toestemming hadden.
Eh ja als je een fruitteeltbedrijf hebt en in de zomer bessen moet plukken. Of bootjes verhuurd. Want dan is het hoogseizoen werken geblazen. Niet als je af en toe een iets op insta post.

Alleen wel bijzonder dat de school daar dan toestemming voor verleend zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
in 2018 woonde Doornbos toch nog in Monaco terwijl Chantal hier in Nederland woonde toen hun dochter ziek was?
Ik sta er niet van te kijken als deze geruchten waar zijn. Afgezien dat ik hem een gladjanus vind, vind ik dat ze er sowieso een levensstijl op na houden die niet de mijne is. Altijd maar op reis zonder kinderen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
31-05-2023 19:15
Breaking news is dat hij zelf net zo verrast was als wij. Hij is er ook niet superblij mee want ze kennen elkaar nog geen jaar. Zij heeft het verborgen gehouden voor hem, zo gaat het verhaal.

:hihi:

Ze heeft wel een type in ieder geval.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
31-05-2023 12:43
Robert Doornbos schijnt ook al vreemd te gaan.
Waar zou ik deze man van moeten kennen?
Metallover schreef:
01-06-2023 09:32
Waar zou ik deze man van moeten kennen?
Ik moest hem ook googelen: voormalig autocoureur. Hij lijkt op Frans Bauer, maar dan de gladde versie.
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
01-06-2023 10:01
Ik moest hem ook googelen: voormalig autocoureur. Hij lijkt op Frans Bauer, maar dan de gladde versie.

Inderdaad een gladjakker van de foto’s die ik hier van hem zie.
Die man stráált ‘foute man’ uit…
Metallover schreef:
01-06-2023 10:40
Inderdaad een gladjakker van de foto’s die ik hier van hem zie.
Die man stráált ‘foute man’ uit…
Hij heeft wel een vermogen van 15 miljoen :proud: En Chantal Bles is fasion stylist (wist ik ook niet).
Alle reacties Link kopieren
Groentespies schreef:
01-06-2023 07:59
in 2018 woonde Doornbos toch nog in Monaco terwijl Chantal hier in Nederland woonde toen hun dochter ziek was?
Ik sta er niet van te kijken als deze geruchten waar zijn. Afgezien dat ik hem een gladjanus vind, vind ik dat ze er sowieso een levensstijl op na houden die niet de mijne is. Altijd maar op reis zonder kinderen.

Je moet veel reizen om je seksspeeltjes aan de man en vrouw te brengen natuurlijk.

Ik vind hem als F1commentator/kletspraatmeneer bij Ziggosport wel te pruimen, maar feit dat hij al zonder sokken rond loopt het hele jaar... raar.
En geloof meteen dat geen monogaam huwelijk is. Misschien ook wel van haar kant, maar zou me ook niet verbazen dat alleen hij er een open relatie van heeft gemaakt en zij daar niet van is.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
31-05-2023 14:05
Operaties? Je bedoelt fillers en botox denk ik.
Borstimplantaten komen er niet in via een injectie hoor.
Jaja.
Telegraaf kopt als premium artikel dat Harry ( de prins) een echtscheidingsadvocaat gebeld zou hebben. En daarbij een onderschrift dat het hommeles zou zijn.

Dat huwelijk gaat een keer klappen, dat denk ik echt. Maar nu?
samarinde schreef:
01-06-2023 10:53
Hij heeft wel een vermogen van 15 miljoen :proud: En Chantal Bles is fasion stylist (wist ik ook niet).
Ik zou het er niet op kunnen. Ook met miljoenen blijft de doos van Koffie gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-06-2023 11:01
Telegraaf kopt als premium artikel dat Harry ( de prins) een echtscheidingsadvocaat gebeld zou hebben. En daarbij een onderschrift dat het hommeles zou zijn.

Dat huwelijk gaat een keer klappen, dat denk ik echt. Maar nu?

Oh echt...?! Ik kan het me haast niet voorstellen. Denk ook niet dat hij zo makkelijk weer ontvangen zal worden in Groot Brittannië.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-06-2023 11:02
Ik zou het er niet op kunnen. Ook met miljoenen blijft de doos van Koffie gesloten.
Heb hem een keer achter me aan gehad...zeer volhardend en ik vind hem net frankenstein. Engerd. Zo vol van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
01-06-2023 11:03
Oh echt...?! Ik kan het me haast niet voorstellen. Denk ook niet dat hij zo makkelijk weer ontvangen zal worden in Groot Brittannië.
Ik geloof het wel, eerlijk gezegd. Of in elk geval, zou er niet van opkijken. Het leek me nooit een goede match en als er dan zoveel obstakels zijn, komt dat nog meer naar boven. En wellicht had William gewoon gelijk dat het wel erg snel ging allemaal.
andnowwedance schreef:
01-06-2023 11:25
Ik geloof het wel, eerlijk gezegd. Of in elk geval, zou er niet van opkijken. Het leek me nooit een goede match en als er dan zoveel obstakels zijn, komt dat nog meer naar boven. En wellicht had William gewoon gelijk dat het wel erg snel ging allemaal.
Precies dit.
Koffieverkeerd schreef:
01-06-2023 11:02
Ik zou het er niet op kunnen. Ook met miljoenen blijft de doos van Koffie gesloten.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-06-2023 11:02
Ik zou het er niet op kunnen. Ook met miljoenen blijft de doos van Koffie gesloten.
Echt?
Ik houd totaal niet van seks, maar miljoenen zou het voor mij wel verzachten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-06-2023 11:02
Ik zou het er niet op kunnen. Ook met miljoenen blijft de doos van Koffie gesloten.
Echt?
Ik houd totaal niet van seks, maar miljoenen zou het voor mij wel verzachten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
01-06-2023 11:51
Echt?
Ik houd totaal niet van seks, maar miljoenen zou het voor mij wel verzachten.
Dat kind dat ze van hem heeft is het winnende lot in de loterij. Zolang ze dat kind heeft hoeft ze de rest van haar leven niet meer te werken en kan ze een lekker lui luxe leventje leiden. Als je daar een half uurtje seks voor moet hebben lijkt mij dat een goede deal.
Alle reacties Link kopieren
rode_biet schreef:
01-06-2023 12:27
Dat kind dat ze van hem heeft is het winnende lot in de loterij. Zolang ze dat kind heeft hoeft ze de rest van haar leven niet meer te werken en kan ze een lekker lui luxe leventje leiden. Als je daar een half uurtje seks voor moet hebben lijkt mij dat een goede deal.
Kinderen. En lul niet zo dom, zij kan zichzelf prima onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
01-06-2023 12:29
Kinderen. En lul niet zo dom, zij kan zichzelf prima onderhouden.
Dat kan best vriendelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven