Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 15!

12-12-2023 12:08 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp. Ik heb helaas nooit een roddel te melden.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-12-2023 13:43
Afbeelding

'Ik snap niet dat er zo'n taboe ligt op vreemdgaan' ?????

Hoe lang wil ze er nog over doorgaan. Het houdt maar niet op.

https://grazia.nl/artikel/558625/bibi-b ... ijkste-is/

Nou ja, kennelijk wil ze haar kinderen niet laten opgroeien in een gescheiden gezin. Omdat ze dat zelf heel naar vond.
Dat laatste snap ik wel maar waarom zo doorgaan over dat vreemdgaan? Het lijkt wel alsof ze het ergens stoer vindt ofzo. Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
13-12-2023 16:45
Dat laatste snap ik wel maar waarom zo doorgaan over dat vreemdgaan? Het lijkt wel alsof ze het ergens stoer vindt ofzo. Heel vreemd.
Ze is een middelmatig zangeresje met weinig succes dat alleen nog aandacht genereert met zulke dingen.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
13-12-2023 17:04
Ze is een middelmatig zangeresje met weinig succes dat alleen nog aandacht genereert met zulke dingen.
En blijkbaar is dat iets waar jij je druk over loopt te maken.
Sneue topics, dat gelul over anderen.
Alle reacties Link kopieren
Slechts-op-bezoek schreef:
13-12-2023 17:14
En blijkbaar is dat iets waar jij je druk over loopt te maken.
Sneue topics, dat gelul over anderen.
Waaruit blijkt dat ik me druk maak? Ik antwoord op iemand die zich afvraagt waarom ze dit zo uitmelkt.
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
13-12-2023 16:45
Dat laatste snap ik wel maar waarom zo doorgaan over dat vreemdgaan? Het lijkt wel alsof ze het ergens stoer vindt ofzo. Heel vreemd.

Ze heeft eerder gezegd dat ze er echt KAPOT van was. Maar ze snapt het taboe niet? Nou ja lieve Bibi, dat komt omdat het echt om je dood te schamen is om je zieke zwangere vrouw zo’n pijn te doen. En dat je dan ook nog klem zit tussen de media en je jankende man midden in je kraamtijd. Dat wens je zeg maar je ergste vijand nog niet toe.

En dat is het dan misschien ook, ze moet wel laten zien nu er boven te staan want anders kan je niet verkopen dat je bij die lul blijft.
Alle reacties Link kopieren
Slechts-op-bezoek schreef:
13-12-2023 17:14
En blijkbaar is dat iets waar jij je druk over loopt te maken.
Sneue topics, dat gelul over anderen.
:rofl:
wat doe je dan in een roddeltopic joh
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Slechts-op-bezoek schreef:
13-12-2023 17:14
En blijkbaar is dat iets waar jij je druk over loopt te maken.
Sneue topics, dat gelul over anderen.
Uhh hoe Ben jij hier dan verzeild ?
Alle reacties Link kopieren
Slechts-op-bezoek schreef:
13-12-2023 17:14
En blijkbaar is dat iets waar jij je druk over loopt te maken.
Sneue topics, dat gelul over anderen.
Willem, ben jij dat?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-12-2023 20:03
Willem, ben jij dat?
🤣🤣🤣🤣
Alles komt goed, de rest niet.
Over Bridget. Ik heb geprobeerd haar leuk te vinden maar het lukt me niet.
Ze is nu al een tijdje gestopt met het drinken van alcohol maar ik zie haar nu wel eens denigrerende reacties geven naar mensen die nog wel drinken.
Er zit altijd zo'n toontje bij, bij veel dingen die ze zegt.
Misschien vindt Bibi het vreemdgaan oprecht niet zo'n ramp of is ze blij dat zij dan wat minder hoeft te ketsen met Waylon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Biibi een leuke meid om te zien en ik snap echt niet dat ze verder gaat met die dweilebal., ik heb het idee dat ze niet zoveel inhoud heeft..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Meelezen betekent niet automatisch meegaan in die domme leeghoofdigheid van mensen die het nodig vinden om treitergedrag te vertonen dat behoorlijk lijkt op sneu schoolpleingepest.
Dat jullie dit niveau niet ontstegen zijn, is me wel duidelijk. Wou ik gewoon even kwijt.
Bedenk ook even of je het leuk zou vinden als iemand die je lief is zo benaderd wordt.

Groetjes, Willem.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
13-12-2023 18:55
Ze heeft eerder gezegd dat ze er echt KAPOT van was. Maar ze snapt het taboe niet? Nou ja lieve Bibi, dat komt omdat het echt om je dood te schamen is om je zieke zwangere vrouw zo’n pijn te doen. En dat je dan ook nog klem zit tussen de media en je jankende man midden in je kraamtijd. Dat wens je zeg maar je ergste vijand nog niet toe.

En dat is het dan misschien ook, ze moet wel laten zien nu er boven te staan want anders kan je niet verkopen dat je bij die lul blijft.
Heb niks van die interviews gelezen, maar wellicht bedoelt ze niet dat het oké is om vreemd te gaan, maar dat het oké is om erover te praten als het wel gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
13-12-2023 20:38
Heb niks van die interviews gelezen, maar wellicht bedoelt ze niet dat het oké is om vreemd te gaan, maar dat het oké is om erover te praten als het wel gebeurt.
maar dan nog belazer je degene waar je van houdt. Zeg het dan voordat je vreemd wil gaan, dan is meteen de lol er al vanaf. Want het gaat 9 van de 10 keer toch om spanning. En het achter de rug om van je partner afspraken plannen en er mee wegkomen is een onderdeel van die spanning.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-12-2023 13:43
Afbeelding

'Ik snap niet dat er zo'n taboe ligt op vreemdgaan' ?????

Hoe lang wil ze er nog over doorgaan. Het houdt maar niet op.

https://grazia.nl/artikel/558625/bibi-b ... ijkste-is/

Nou ja, kennelijk wil ze haar kinderen niet laten opgroeien in een gescheiden gezin. Omdat ze dat zelf heel naar vond.
nh tis maar hoe je het bekijkt dat je vader het niet omhoog krijgt en vervolgens vreemdgaat is ook niet bepaald een goed voorbeeld....
Relax we're all crazy, it's not a competition
Billy_Mean schreef:
13-12-2023 20:11
Misschien vindt Bibi het vreemdgaan oprecht niet zo'n ramp of is ze blij dat zij dan wat minder hoeft te ketsen met Waylon.
Ze zit toch in de ontkenning, mede door de druk van haar familie?
Mensen die naar therapie zijn geweest en dan (in haar geval) op tv gaan vertellen dat ze nu haar eigen weg kiest maar zichtbaar nog vol woede zit, cynische liedjes en een boek voor de buitenwereld. Het was geen goede therapie.

Dat vreemdgaan was niet het enige, hij zat toen toch ook weer aan de drugs?
Slechts-op-bezoek schreef:
13-12-2023 20:38
Meelezen betekent niet automatisch meegaan in die domme leeghoofdigheid van mensen die het nodig vinden om treitergedrag te vertonen dat behoorlijk lijkt op sneu schoolpleingepest.
Dat jullie dit niveau niet ontstegen zijn, is me wel duidelijk. Wou ik gewoon even kwijt.
Bedenk ook even of je het leuk zou vinden als iemand die je lief is zo benaderd wordt.

Groetjes, Willem.
Het is geroddel.

Ze doet zelf de gestylde kant van hun leven en kinderen online. Nu kwamen de minder leuke dingen naar buiten door Willem.
andnowwedance schreef:
13-12-2023 17:04
Ze is een middelmatig zangeresje met weinig succes dat alleen nog aandacht genereert met zulke dingen.
Ze heeft echt wel een goede stem.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-12-2023 20:52
maar dan nog belazer je degene waar je van houdt. Zeg het dan voordat je vreemd wil gaan, dan is meteen de lol er al vanaf. Want het gaat 9 van de 10 keer toch om spanning. En het achter de rug om van je partner afspraken plannen en er mee wegkomen is een onderdeel van die spanning.
Nee ik bedoel dat zij erover praat, niet hij.
Alle reacties Link kopieren
Daglichtjebijdag schreef:
13-12-2023 23:01
Ze heeft echt wel een goede stem.
Nah. Een liedje dat precies in haar bereik ligt kan ze leuk zingen, maar een echt goede stem vind ik wat anders hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tvp :popcorn:
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Julia3 schreef:
13-12-2023 10:27
Iemand het filmpje op de Insta van Bridget nog gezien? Over haar zoon die zich voor het eerst scheert, wat een treurnis.
Koop gewoon je eigen scheermes en laat je kind met rust. Ze heeft ook alle negatieve reacties verwijderd.
Pff wat is het volgende, mama met de camera bovenop je eerste keer met Kruidvat condoom.
Ik verbaasde mij daar ook wel over.
Op zich is ze wel open over haar zoon, ze schermt hem niet af en ik ga er vanuit dat hij als 15-jarige daar nu wel een mening over kan hebben. Ik vind het in ieder geval beter dan een Hazes die het kind in laat zetten door Mo maar dan met hartjes en weet ik veel over zijn gezicht.
Aan de andere kant vraag ik mij af of je een jonge gozer met een dergelijke ontwikkeling in zijn leven op die manier in de spotlights moet zetten en in the end is het natuurlijk weer gewoon reclame en daarvoor betaald worden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Billy_Mean schreef:
13-12-2023 20:11
Misschien vindt Bibi het vreemdgaan oprecht niet zo'n ramp of is ze blij dat zij dan wat minder hoeft te ketsen met Waylon.
Het is voor Bibi geen taboe omdat het al opstraat lag voor zij er achter kwam. Als dit niet het geval was zou zij het dan naar buiten hebben gebracht? Ik denk zomaar eens van niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven